Przesunięty przez: Globi 2009-04-03, 14:42 |
płyn chłodniczy |
Autor |
Wiadomość |
Jamcio
Motocykl: BMW R 1150 GS 02
Dołączył: 08 Lis 2008 Posty: 2161 Skąd: Klembów zamość
|
Wysłany: 2008-11-12, 21:57 płyn chłodniczy
|
|
|
sorry być może dla niektórych za pytanie ale ...... jak mogę dostać się do płynu chłodniczego aby sprawdzić jego parametry? I drugie pytanie w jednym poście jak kanapę zdjąć? |
|
|
|
|
waffen.sch
Motocykl: vt 600c
Wiek: 55 Dołączył: 20 Mar 2008 Posty: 214 Skąd: Toruń
|
Wysłany: 2008-11-12, 22:59
|
|
|
1. Najpierw płyn: poniżej kierownicy masz takie 2 osłony, zasłaniają kable, itp. Są poniżej baku. U góry te 2 osłony są połączone taka sprytna śrubka - odkręć ją. Ale trzeba jeszcze zdjąć takie 2 małe osłonki, które od przodu spinają te 2 duże boczne. Jak zdejmiesz te wszystkie osłony to tam znajdziesz już miejsce wlewy płynu.
2. Kanapa teraz: pomiędzy siedzeniem Twoim i pasażera, są ukryte po obu stronach 2 śrubki, jak je odkręcisz, to oba siedzenia da sie zdjąć. One są tak trochę na wcisk, na zatrzask;)
To tyle, co ja wiem;) mam nadzieję, że sie nie pomyliłem - jakby co to koledzy sprostują mam nadzieję.
pozdrawiam, waff |
_________________ ... jestem liściem na wietrze, patrz... jak szybuję... |
|
|
|
|
Jamcio
Motocykl: BMW R 1150 GS 02
Dołączył: 08 Lis 2008 Posty: 2161 Skąd: Klembów zamość
|
Wysłany: 2008-11-12, 23:02
|
|
|
waffen.sch napisał/a: | 1. Najpierw płyn: poniżej kierownicy masz takie 2 osłony, zasłaniają kable, itp. Są poniżej baku. U góry te 2 osłony są połączone taka sprytna śrubka - odkręć ją. Ale trzeba jeszcze zdjąć takie 2 małe osłonki, które od przodu spinają te 2 duże boczne. Jak zdejmiesz te wszystkie osłony to tam znajdziesz już miejsce wlewy płynu.
2. Kanapa teraz: pomiędzy siedzeniem Twoim i pasażera, są ukryte po obu stronach 2 śrubki, jak je odkręcisz, to oba siedzenia da sie zdjąć. One są tak trochę na wcisk, na zatrzask;)
To tyle, co ja wiem;) mam nadzieję, że sie nie pomyliłem - jakby co to koledzy sprostują mam nadzieję.
pozdrawiam, waff |
ad1) niesamowicie to brzmi ale jutro oblukam temat
ad2) jak wyżej
Dzięki. Jak się nie uda to będę dalej mędził (mendził) :) |
|
|
|
|
waffen.sch
Motocykl: vt 600c
Wiek: 55 Dołączył: 20 Mar 2008 Posty: 214 Skąd: Toruń
|
Wysłany: 2008-11-12, 23:08
|
|
|
Hyhy... od razu niesamowicie - może po prostu ja kiepsko tłumacze Ale jakby co, to pstryknę fotki gdzie to u mnie wsio jest i wyślę na meila Tobie - mamy taki sam motóórek w końcu |
_________________ ... jestem liściem na wietrze, patrz... jak szybuję... |
|
|
|
|
Jamcio
Motocykl: BMW R 1150 GS 02
Dołączył: 08 Lis 2008 Posty: 2161 Skąd: Klembów zamość
|
Wysłany: 2008-11-12, 23:10
|
|
|
suuper
ale ja nie mam jeszcze zajebistych sakw |
|
|
|
|
Biłek924 [Usunięty]
|
|
|
|
|
Jamcio
Motocykl: BMW R 1150 GS 02
Dołączył: 08 Lis 2008 Posty: 2161 Skąd: Klembów zamość
|
Wysłany: 2008-11-18, 20:42
|
|
|
waffen.sch napisał/a: | 1. Najpierw płyn: poniżej kierownicy masz takie 2 osłony, zasłaniają kable, itp. Są poniżej baku. U góry te 2 osłony są połączone taka sprytna śrubka - odkręć ją. Ale trzeba jeszcze zdjąć takie 2 małe osłonki, które od przodu spinają te 2 duże boczne. Jak zdejmiesz te wszystkie osłony to tam znajdziesz już miejsce wlewy płynu.
2. Kanapa teraz: pomiędzy siedzeniem Twoim i pasażera, są ukryte po obu stronach 2 śrubki, jak je odkręcisz, to oba siedzenia da sie zdjąć. One są tak trochę na wcisk, na zatrzask;)
To tyle, co ja wiem;) mam nadzieję, że sie nie pomyliłem - jakby co to koledzy sprostują mam nadzieję.
pozdrawiam, waff |
dopiero teraz miałem czas na oblukanie. Jest tak jak prawiłeś DZIĘKI |
|
|
|
|
uli [Usunięty]
|
Wysłany: 2008-11-18, 22:55
|
|
|
Prosciej sprawdzić jaki się ma płyn od tyłu ... tzn zbiornik płynu jest przy wachaczu (nie da się nie zauważyć korka ) i tam normalnie sprawdzasz poziom .pozdrawiam |
|
|
|
|
Jamcio
Motocykl: BMW R 1150 GS 02
Dołączył: 08 Lis 2008 Posty: 2161 Skąd: Klembów zamość
|
Wysłany: 2008-11-18, 23:10
|
|
|
uli napisał/a: | Prosciej sprawdzić jaki się ma płyn od tyłu ... tzn zbiornik płynu jest przy wachaczu (nie da się nie zauważyć korka ) i tam normalnie sprawdzasz poziom .pozdrawiam |
oli OK ale ja chciałem sprawdzić czy płyn trzyma parametry :) a nie czy jest |
|
|
|
|
Todek
Lone Rider
Motocykl: VTX 1800 C 03 XL 650 V 04
Wiek: 56 Dołączył: 12 Lut 2008 Posty: 9496 Skąd: Kostry/Parczew/LPA
|
Wysłany: 2008-11-19, 00:12
|
|
|
Ja bym wymienił na nowy i nie kombinował. W końcu to tylko około 2 litrów płynu. Koszt niewielki, a masz pewność. |
_________________ "Bardzo też pożytecznie bywa najsamprzód zdzielić świadka, ledwo wejdzie, mocno kijem po głowie, od czego ten bardzo zdumiony bywa, a przeto i do kłamstwa nieskory."
Car Wszechrosji Piotr I - Ukaz o Badaniu Świadków".
Moje moto:
WSK 125 M06 B3 85 |
|
|
|
|
Jamcio
Motocykl: BMW R 1150 GS 02
Dołączył: 08 Lis 2008 Posty: 2161 Skąd: Klembów zamość
|
Wysłany: 2008-11-19, 00:26
|
|
|
Todek napisał/a: | Ja bym wymienił na nowy i nie kombinował. W końcu to tylko około 2 litrów płynu. Koszt niewielki, a masz pewność. |
ponieważ to będzie moja pierwsza wymiana ..... 1) czym zalać? 2) czy trzeba odpowietrzać? |
|
|
|
|
Todek
Lone Rider
Motocykl: VTX 1800 C 03 XL 650 V 04
Wiek: 56 Dołączył: 12 Lut 2008 Posty: 9496 Skąd: Kostry/Parczew/LPA
|
Wysłany: 2008-11-19, 16:04
|
|
|
Proponuję, żeby na te pytania odpowiedzieli Ci właściciele VT600. Ja niestety mam inne moto i nie wiem jak się wymienia płyn w 600. |
_________________ "Bardzo też pożytecznie bywa najsamprzód zdzielić świadka, ledwo wejdzie, mocno kijem po głowie, od czego ten bardzo zdumiony bywa, a przeto i do kłamstwa nieskory."
Car Wszechrosji Piotr I - Ukaz o Badaniu Świadków".
Moje moto:
WSK 125 M06 B3 85 |
|
|
|
|
Jamcio
Motocykl: BMW R 1150 GS 02
Dołączył: 08 Lis 2008 Posty: 2161 Skąd: Klembów zamość
|
Wysłany: 2008-11-19, 16:21
|
|
|
Todek napisał/a: | Proponuję, żeby na te pytania odpowiedzieli Ci właściciele VT600. Ja niestety mam inne moto i nie wiem jak się wymienia płyn w 600. |
OKI, czekam na info |
|
|
|
|
Todek
Lone Rider
Motocykl: VTX 1800 C 03 XL 650 V 04
Wiek: 56 Dołączył: 12 Lut 2008 Posty: 9496 Skąd: Kostry/Parczew/LPA
|
Wysłany: 2008-11-19, 16:51
|
|
|
Chociaż podejrzewam, że podobnie jak w VT700. Na dole chłodnicy powinien być taki dość gruby przewód gumowy, trzeba go zdjąć z chłodnicy i wtedy wyleci płyn zarówno z chłodnicy jak i silnika, wcześniej należy odkręcić korek wlewowy.
Co do odpowietrzania, to ja jak u siebie wymieniałem to nie odpowietrzałem. Lałem bardzo powoli, potem uruchomiłem moto z otwartym korkiem wlewu i jak poziom płynu opadał, to dolewałem.
Chociaż mówię, może się to zupełnie inaczej robi fachowo. |
_________________ "Bardzo też pożytecznie bywa najsamprzód zdzielić świadka, ledwo wejdzie, mocno kijem po głowie, od czego ten bardzo zdumiony bywa, a przeto i do kłamstwa nieskory."
Car Wszechrosji Piotr I - Ukaz o Badaniu Świadków".
Moje moto:
WSK 125 M06 B3 85 |
|
|
|
|
Jamcio
Motocykl: BMW R 1150 GS 02
Dołączył: 08 Lis 2008 Posty: 2161 Skąd: Klembów zamość
|
Wysłany: 2008-11-19, 16:55
|
|
|
Todek napisał/a: | Chociaż podejrzewam, że podobnie jak w VT700. Na dole chłodnicy powinien być taki dość gruby przewód gumowy, trzeba go zdjąć z chłodnicy i wtedy wyleci płyn zarówno z chłodnicy jak i silnika, wcześniej należy odkręcić korek wlewowy.
Co do odpowietrzania, to ja jak u siebie wymieniałem to nie odpowietrzałem. Lałem bardzo powoli, potem uruchomiłem moto z otwartym korkiem wlewu i jak poziom płynu opadał, to dolewałem.
Chociaż mówię, może się to zupełnie inaczej robi fachowo. |
Ale działa, żyjesz to znaczy, że wszystko OK . Dzięki to jeszcze tylko kwestia płynu. |
|
|
|
|
|