Odpowiedz do tematu
: p³yn ch³odniczy
sorry byæ mo¿e dla niektórych za pytanie ale ...... jak mogê dostaæ siê do p³ynu ch³odniczego aby sprawdziæ jego parametry? I drugie pytanie w jednym po¶cie jak kanapê zdj±æ?
:
1. Najpierw p³yn: poni¿ej kierownicy masz takie 2 os³ony, zas³aniaj± kable, itp. S± poni¿ej baku. U góry te 2 os³ony s± po³±czone taka sprytna ¶rubka - odkrêæ j±. Ale trzeba jeszcze zdj±æ takie 2 ma³e os³onki, które od przodu spinaj± te 2 du¿e boczne. Jak zdejmiesz te wszystkie os³ony to tam znajdziesz ju¿ miejsce wlewy p³ynu.
2. Kanapa teraz: pomiêdzy siedzeniem Twoim i pasa¿era, s± ukryte po obu stronach 2 ¶rubki, jak je odkrêcisz, to oba siedzenia da sie zdj±æ. One s± tak trochê na wcisk, na zatrzask;)
To tyle, co ja wiem;) mam nadziejê, ¿e sie nie pomyli³em - jakby co to koledzy sprostuj± mam nadziejê.
pozdrawiam, waff
2. Kanapa teraz: pomiêdzy siedzeniem Twoim i pasa¿era, s± ukryte po obu stronach 2 ¶rubki, jak je odkrêcisz, to oba siedzenia da sie zdj±æ. One s± tak trochê na wcisk, na zatrzask;)
To tyle, co ja wiem;) mam nadziejê, ¿e sie nie pomyli³em - jakby co to koledzy sprostuj± mam nadziejê.
pozdrawiam, waff
... jestem li¶ciem na wietrze, patrz... jak szybujê...
:
ad1) niesamowicie to brzmi ale jutro oblukam temat
ad2) jak wy¿ej
Dziêki. Jak siê nie uda to bêdê dalej mêdzi³ (mendzi³) :)
waffen.sch napisa³/a: |
1. Najpierw p³yn: poni¿ej kierownicy masz takie 2 os³ony, zas³aniaj± kable, itp. S± poni¿ej baku. U góry te 2 os³ony s± po³±czone taka sprytna ¶rubka - odkrêæ j±. Ale trzeba jeszcze zdj±æ takie 2 ma³e os³onki, które od przodu spinaj± te 2 du¿e boczne. Jak zdejmiesz te wszystkie os³ony to tam znajdziesz ju¿ miejsce wlewy p³ynu.
2. Kanapa teraz: pomiêdzy siedzeniem Twoim i pasa¿era, s± ukryte po obu stronach 2 ¶rubki, jak je odkrêcisz, to oba siedzenia da sie zdj±æ. One s± tak trochê na wcisk, na zatrzask;) To tyle, co ja wiem;) mam nadziejê, ¿e sie nie pomyli³em - jakby co to koledzy sprostuj± mam nadziejê. pozdrawiam, waff |
ad1) niesamowicie to brzmi ale jutro oblukam temat
ad2) jak wy¿ej
Dziêki. Jak siê nie uda to bêdê dalej mêdzi³ (mendzi³) :)
:
Hyhy... od razu niesamowicie - mo¿e po prostu ja kiepsko t³umacze Ale jakby co, to pstryknê fotki gdzie to u mnie wsio jest i wy¶lê na meila Tobie - mamy taki sam motóórek w koñcu
... jestem li¶ciem na wietrze, patrz... jak szybujê...
:
suuper
ale ja nie mam jeszcze zajebistych sakw
ale ja nie mam jeszcze zajebistych sakw
:
To dla u³atwienia (mam nadziejê) kolega surrender wstawi³ na forum link do strony na której mo¿na znale¼æ ksi±¿ki serwisowe do vt 600:
http://www.shadow.org.pl/...opic.php?t=1724
http://www.shadow.org.pl/...opic.php?t=1724
:
dopiero teraz mia³em czas na oblukanie. Jest tak jak prawi³e¶ DZIÊKI
waffen.sch napisa³/a: |
1. Najpierw p³yn: poni¿ej kierownicy masz takie 2 os³ony, zas³aniaj± kable, itp. S± poni¿ej baku. U góry te 2 os³ony s± po³±czone taka sprytna ¶rubka - odkrêæ j±. Ale trzeba jeszcze zdj±æ takie 2 ma³e os³onki, które od przodu spinaj± te 2 du¿e boczne. Jak zdejmiesz te wszystkie os³ony to tam znajdziesz ju¿ miejsce wlewy p³ynu.
2. Kanapa teraz: pomiêdzy siedzeniem Twoim i pasa¿era, s± ukryte po obu stronach 2 ¶rubki, jak je odkrêcisz, to oba siedzenia da sie zdj±æ. One s± tak trochê na wcisk, na zatrzask;) To tyle, co ja wiem;) mam nadziejê, ¿e sie nie pomyli³em - jakby co to koledzy sprostuj± mam nadziejê. pozdrawiam, waff |
dopiero teraz mia³em czas na oblukanie. Jest tak jak prawi³e¶ DZIÊKI
:
Prosciej sprawdziæ jaki siê ma p³yn od ty³u ... tzn zbiornik p³ynu jest przy wachaczu (nie da siê nie zauwa¿yæ korka ) i tam normalnie sprawdzasz poziom .pozdrawiam
:
oli OK ale ja chcia³em sprawdziæ czy p³yn trzyma parametry :) a nie czy jest
uli napisa³/a: |
Prosciej sprawdziæ jaki siê ma p³yn od ty³u ... tzn zbiornik p³ynu jest przy wachaczu (nie da siê nie zauwa¿yæ korka ) i tam normalnie sprawdzasz poziom .pozdrawiam |
oli OK ale ja chcia³em sprawdziæ czy p³yn trzyma parametry :) a nie czy jest
:
Ja bym wymieni³ na nowy i nie kombinowa³. W koñcu to tylko oko³o 2 litrów p³ynu. Koszt niewielki, a masz pewno¶æ.
"Bardzo te¿ po¿ytecznie bywa najsamprzód zdzieliæ ¶wiadka, ledwo wejdzie, mocno kijem po g³owie, od czego ten bardzo zdumiony bywa, a przeto i do k³amstwa nieskory."
Car Wszechrosji Piotr I - Ukaz o Badaniu ¦wiadków".
Moje moto:
WSK 125 M06 B3 85
Car Wszechrosji Piotr I - Ukaz o Badaniu ¦wiadków".
Moje moto:
WSK 125 M06 B3 85
:
poniewa¿ to bêdzie moja pierwsza wymiana ..... 1) czym zalaæ? 2) czy trzeba odpowietrzaæ?
Todek napisa³/a: |
Ja bym wymieni³ na nowy i nie kombinowa³. W koñcu to tylko oko³o 2 litrów p³ynu. Koszt niewielki, a masz pewno¶æ. |
poniewa¿ to bêdzie moja pierwsza wymiana ..... 1) czym zalaæ? 2) czy trzeba odpowietrzaæ?
:
Proponujê, ¿eby na te pytania odpowiedzieli Ci w³a¶ciciele VT600. Ja niestety mam inne moto i nie wiem jak siê wymienia p³yn w 600.
"Bardzo te¿ po¿ytecznie bywa najsamprzód zdzieliæ ¶wiadka, ledwo wejdzie, mocno kijem po g³owie, od czego ten bardzo zdumiony bywa, a przeto i do k³amstwa nieskory."
Car Wszechrosji Piotr I - Ukaz o Badaniu ¦wiadków".
Moje moto:
WSK 125 M06 B3 85
Car Wszechrosji Piotr I - Ukaz o Badaniu ¦wiadków".
Moje moto:
WSK 125 M06 B3 85
:
OKI, czekam na info
Todek napisa³/a: |
Proponujê, ¿eby na te pytania odpowiedzieli Ci w³a¶ciciele VT600. Ja niestety mam inne moto i nie wiem jak siê wymienia p³yn w 600. |
OKI, czekam na info
:
Chocia¿ podejrzewam, ¿e podobnie jak w VT700. Na dole ch³odnicy powinien byæ taki do¶æ gruby przewód gumowy, trzeba go zdj±æ z ch³odnicy i wtedy wyleci p³yn zarówno z ch³odnicy jak i silnika, wcze¶niej nale¿y odkrêciæ korek wlewowy.
Co do odpowietrzania, to ja jak u siebie wymienia³em to nie odpowietrza³em. La³em bardzo powoli, potem uruchomi³em moto z otwartym korkiem wlewu i jak poziom p³ynu opada³, to dolewa³em.
Chocia¿ mówiê, mo¿e siê to zupe³nie inaczej robi fachowo.
Co do odpowietrzania, to ja jak u siebie wymienia³em to nie odpowietrza³em. La³em bardzo powoli, potem uruchomi³em moto z otwartym korkiem wlewu i jak poziom p³ynu opada³, to dolewa³em.
Chocia¿ mówiê, mo¿e siê to zupe³nie inaczej robi fachowo.
"Bardzo te¿ po¿ytecznie bywa najsamprzód zdzieliæ ¶wiadka, ledwo wejdzie, mocno kijem po g³owie, od czego ten bardzo zdumiony bywa, a przeto i do k³amstwa nieskory."
Car Wszechrosji Piotr I - Ukaz o Badaniu ¦wiadków".
Moje moto:
WSK 125 M06 B3 85
Car Wszechrosji Piotr I - Ukaz o Badaniu ¦wiadków".
Moje moto:
WSK 125 M06 B3 85
:
Ale dzia³a, ¿yjesz to znaczy, ¿e wszystko OK . Dziêki to jeszcze tylko kwestia p³ynu.
Odpowiedz do tematu
Todek napisa³/a: |
Chocia¿ podejrzewam, ¿e podobnie jak w VT700. Na dole ch³odnicy powinien byæ taki do¶æ gruby przewód gumowy, trzeba go zdj±æ z ch³odnicy i wtedy wyleci p³yn zarówno z ch³odnicy jak i silnika, wcze¶niej nale¿y odkrêciæ korek wlewowy.
Co do odpowietrzania, to ja jak u siebie wymienia³em to nie odpowietrza³em. La³em bardzo powoli, potem uruchomi³em moto z otwartym korkiem wlewu i jak poziom p³ynu opada³, to dolewa³em. Chocia¿ mówiê, mo¿e siê to zupe³nie inaczej robi fachowo. |
Ale dzia³a, ¿yjesz to znaczy, ¿e wszystko OK . Dziêki to jeszcze tylko kwestia p³ynu.