/
Forum SHOC.PL


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat

Poprzedni temat «» Następny temat
przewody w oplocie
Autor Wiadomość
robert.xii 


Motocykl: vtx 1800 f
Dołączył: 25 Wrz 2007
Posty: 70
Skąd: polandia
Wysłany: 2009-09-28, 22:04   przewody w oplocie

to znowu ja...

:mrgreen:

duzo pytan zadaje, bo mniej jezdze :lol:



czy szanowni koledzy maja moze w vtx przewody w oplocie?



w poprzednim vt1100 wymienilem i bylo miodzio.

w vtx sie przerazilem bo wyszlo ponad 1000 pln!!!



i gaszcz tych przewodow jakis okrutny!!!!



macie jakies doswiadczenia



robert
 
 
Raptor40 
Raptor


Motocykl: brak
Wiek: 58
Dołączył: 06 Cze 2007
Posty: 352
Skąd: Gdynia
Wysłany: 2009-09-28, 22:47   

Niestety przymiarka skończyła się podobnie - kasa :-/ bo to ok 1600 złotych. Ale może tej zimy zrealizuję. Nie wiem ile można na tym oszczędzić sam coś kombinując. Mam gostka który w cenie kompletu zakupionego ( zestaw hel) jest montaż i zamyka się to w kwocie jak wyżej.
_________________
Cztery koła poruszają ciało,

Dwa koła poruszają duszę.
 
 
 
wiolator 


Motocykl: sprzedany :-(
Wiek: 50
Dołączył: 07 Mar 2009
Posty: 341
Skąd: pruszków
Wysłany: 2009-09-29, 00:51   

1600zł :shock: te przewody mają oplot ze złota :?: :!:
 
 
 
derduch 

Motocykl: K1250RT
Wiek: 53
Dołączył: 29 Mar 2007
Posty: 209
Skąd: Gniezno
  Wysłany: 2009-09-29, 08:12   

Witam

Ja mam i jak na razie dobrze to wygląda.
_________________
Sprawy łatwe nie sprawiają przyjemności
 
 
Raptor40 
Raptor


Motocykl: brak
Wiek: 58
Dołączył: 06 Cze 2007
Posty: 352
Skąd: Gdynia
Wysłany: 2009-09-29, 09:35   

Niestety nie ze złota a wszystko składa się z niemożebnej ilości odcinków. Tak to wygląda na oficjalnejstronie http://www.przewodywoploc...owych-HEL.html. VTX ma tego trochę więcej między innymi przez CBS
_________________
Cztery koła poruszają ciało,

Dwa koła poruszają duszę.
 
 
 
robert.xii 


Motocykl: vtx 1800 f
Dołączył: 25 Wrz 2007
Posty: 70
Skąd: polandia
Wysłany: 2009-09-29, 21:18   

taaaaak...

no wlasnie to przez ten labirynt przewodow.

kombinuje sobie jakby to moze tak uproscic...

ale ciezko jakos. to bedzie zadanie na dlugie zimowe wieczory.



a swoja droga - czy zamiana na przewody jest wyczuwalna w tak zagmatwanym hamulcu?
 
 
-gumis- 
V2 i kardan


Motocykl: Husaberg TE 300
Wiek: 41
Dołączył: 28 Cze 2009
Posty: 208
Skąd: Jemielnica
Wysłany: 2009-12-02, 14:33   

Myśleliście o tym...?

http://www.allegro.pl/ite...a_i_enduro.html

Nie wiem jak w VTX (masa .kg) ,ale ja poważnie się nad tym zastanawiam.Swego czasu pracując w sklepie motocyklowym , sprzedawalismy te przewody z metra jak wodę . Nie doszły mnie słuchy żeby ktoś narzekał albo :-/ .

Tak więc decydujcie :lol:
_________________
szkoda czasu na narzekanie!!! czas leci...
 
 
Raptor40 
Raptor


Motocykl: brak
Wiek: 58
Dołączył: 06 Cze 2007
Posty: 352
Skąd: Gdynia
Wysłany: 2009-12-02, 15:41   

Zamówiłem przewody i okazało się, że nie jest to wcale takie proste. Dla VTX 1800 nie ma wszystkiego tak od ręki. Trochę wygląda to na typowe problemy z amerykańskimi elementami. Zawsze mają jakiś myk, który jest inny od klasyki. Tym razem jest to rozdzielacz ten przy baku z prawej strony. Ludzie z hela kombinują i jak na razie z planów wymiany muszę poczekać. Zima trochę trwa- poczekam.
_________________
Cztery koła poruszają ciało,

Dwa koła poruszają duszę.
 
 
 
Mateusz 
Prospect


Motocykl: VT 750 C '83
Wiek: 45
Dołączył: 24 Maj 2007
Posty: 3085
Skąd: Jaktorów
Wysłany: 2009-12-02, 20:41   

Myślę, że taniej wyjdzie kupić przewody z metra i odpowiednią ilość końcówek. Można wtedy opuścić niektóre trójniki i rozgałęziacze puszczając osobne przewody. I można inaczej końcówki ułożyć - często wygodniej niż w oryginale. Jest cała masa końcówek wygiętych pod różnymi kątami. Trzeba by zmierzyć, ile w sumie metrów przewodu potrzeba, ile końcówek i sprawdzić - tak "na oko" nie widać :-)

Ja np. mam u siebie puszczone od pompy dwa oddzielne przewody - oddzielne na każdy zacisk. Dzieki temu wyeliminowałem trójnik - dodatkowy punkt do odpowietrzania. No i zamiast zakładać w sumie 6 końcówek na trzy przewody założyłem 4 na dwa :-) A to się przekłada na obniżenie kosztów :-)
 
 
SHEMP 
SHEMP

Motocykl: HD FLHTP czyli Electra Police 09
Wiek: 55
Dołączył: 29 Paź 2007
Posty: 383
Skąd: Stalowa Wola
Wysłany: 2009-12-02, 21:06   

VTX ma bardzo rozbudowany układ hamulcowy ze względu na specyfikę działania. Ktoś tam chyba liczył ciśnienia, przekroje itd. upraszczanie go po swojemu chyba nie jest za dobrym pomysłem.
 
 
Mateusz 
Prospect


Motocykl: VT 750 C '83
Wiek: 45
Dołączył: 24 Maj 2007
Posty: 3085
Skąd: Jaktorów
Wysłany: 2009-12-03, 07:51   

SHEMP napisał/a:
VTX ma bardzo rozbudowany układ hamulcowy ze względu na specyfikę działania. Ktoś tam chyba liczył ciśnienia, przekroje itd. upraszczanie go po swojemu chyba nie jest za dobrym pomysłem.


Przeca napisałem, że można, a nie że trzeba. I tak wszystko zależy od użytkownika - zrobi co będzie chciał. :-)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Wersja forum PDA/GSM