przewody w oplocie |
Autor |
Wiadomość |
robert.xii
Motocykl: vtx 1800 f
Dołączył: 25 Wrz 2007 Posty: 70 Skąd: polandia
|
Wysłany: 2009-09-28, 22:04 przewody w oplocie
|
|
|
to znowu ja...
duzo pytan zadaje, bo mniej jezdze
czy szanowni koledzy maja moze w vtx przewody w oplocie?
w poprzednim vt1100 wymienilem i bylo miodzio.
w vtx sie przerazilem bo wyszlo ponad 1000 pln!!!
i gaszcz tych przewodow jakis okrutny!!!!
macie jakies doswiadczenia
robert |
|
|
|
|
Raptor40
Raptor
Motocykl: brak
Wiek: 58 Dołączył: 06 Cze 2007 Posty: 352 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 2009-09-28, 22:47
|
|
|
Niestety przymiarka skończyła się podobnie - kasa bo to ok 1600 złotych. Ale może tej zimy zrealizuję. Nie wiem ile można na tym oszczędzić sam coś kombinując. Mam gostka który w cenie kompletu zakupionego ( zestaw hel) jest montaż i zamyka się to w kwocie jak wyżej. |
_________________ Cztery koła poruszają ciało,
Dwa koła poruszają duszę. |
|
|
|
|
wiolator
Motocykl: sprzedany :-(
Wiek: 50 Dołączył: 07 Mar 2009 Posty: 341 Skąd: pruszków
|
Wysłany: 2009-09-29, 00:51
|
|
|
1600zł te przewody mają oplot ze złota |
|
|
|
|
derduch
Motocykl: K1250RT
Wiek: 53 Dołączył: 29 Mar 2007 Posty: 209 Skąd: Gniezno
|
Wysłany: 2009-09-29, 08:12
|
|
|
Witam
Ja mam i jak na razie dobrze to wygląda. |
_________________ Sprawy łatwe nie sprawiają przyjemności |
|
|
|
|
Raptor40
Raptor
Motocykl: brak
Wiek: 58 Dołączył: 06 Cze 2007 Posty: 352 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 2009-09-29, 09:35
|
|
|
Niestety nie ze złota a wszystko składa się z niemożebnej ilości odcinków. Tak to wygląda na oficjalnejstronie http://www.przewodywoploc...owych-HEL.html. VTX ma tego trochę więcej między innymi przez CBS |
_________________ Cztery koła poruszają ciało,
Dwa koła poruszają duszę. |
|
|
|
|
robert.xii
Motocykl: vtx 1800 f
Dołączył: 25 Wrz 2007 Posty: 70 Skąd: polandia
|
Wysłany: 2009-09-29, 21:18
|
|
|
taaaaak...
no wlasnie to przez ten labirynt przewodow.
kombinuje sobie jakby to moze tak uproscic...
ale ciezko jakos. to bedzie zadanie na dlugie zimowe wieczory.
a swoja droga - czy zamiana na przewody jest wyczuwalna w tak zagmatwanym hamulcu? |
|
|
|
|
-gumis-
V2 i kardan
Motocykl: Husaberg TE 300
Wiek: 41 Dołączył: 28 Cze 2009 Posty: 208 Skąd: Jemielnica
|
Wysłany: 2009-12-02, 14:33
|
|
|
Myśleliście o tym...?
http://www.allegro.pl/ite...a_i_enduro.html
Nie wiem jak w VTX (masa .kg) ,ale ja poważnie się nad tym zastanawiam.Swego czasu pracując w sklepie motocyklowym , sprzedawalismy te przewody z metra jak wodę . Nie doszły mnie słuchy żeby ktoś narzekał albo .
Tak więc decydujcie |
_________________ szkoda czasu na narzekanie!!! czas leci... |
|
|
|
|
Raptor40
Raptor
Motocykl: brak
Wiek: 58 Dołączył: 06 Cze 2007 Posty: 352 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 2009-12-02, 15:41
|
|
|
Zamówiłem przewody i okazało się, że nie jest to wcale takie proste. Dla VTX 1800 nie ma wszystkiego tak od ręki. Trochę wygląda to na typowe problemy z amerykańskimi elementami. Zawsze mają jakiś myk, który jest inny od klasyki. Tym razem jest to rozdzielacz ten przy baku z prawej strony. Ludzie z hela kombinują i jak na razie z planów wymiany muszę poczekać. Zima trochę trwa- poczekam. |
_________________ Cztery koła poruszają ciało,
Dwa koła poruszają duszę. |
|
|
|
|
Mateusz
Prospect
Motocykl: VT 750 C '83
Wiek: 45 Dołączył: 24 Maj 2007 Posty: 3085 Skąd: Jaktorów
|
Wysłany: 2009-12-02, 20:41
|
|
|
Myślę, że taniej wyjdzie kupić przewody z metra i odpowiednią ilość końcówek. Można wtedy opuścić niektóre trójniki i rozgałęziacze puszczając osobne przewody. I można inaczej końcówki ułożyć - często wygodniej niż w oryginale. Jest cała masa końcówek wygiętych pod różnymi kątami. Trzeba by zmierzyć, ile w sumie metrów przewodu potrzeba, ile końcówek i sprawdzić - tak "na oko" nie widać
Ja np. mam u siebie puszczone od pompy dwa oddzielne przewody - oddzielne na każdy zacisk. Dzieki temu wyeliminowałem trójnik - dodatkowy punkt do odpowietrzania. No i zamiast zakładać w sumie 6 końcówek na trzy przewody założyłem 4 na dwa A to się przekłada na obniżenie kosztów |
|
|
|
|
SHEMP
SHEMP
Motocykl: HD FLHTP czyli Electra Police 09
Wiek: 55 Dołączył: 29 Paź 2007 Posty: 383 Skąd: Stalowa Wola
|
Wysłany: 2009-12-02, 21:06
|
|
|
VTX ma bardzo rozbudowany układ hamulcowy ze względu na specyfikę działania. Ktoś tam chyba liczył ciśnienia, przekroje itd. upraszczanie go po swojemu chyba nie jest za dobrym pomysłem. |
|
|
|
|
Mateusz
Prospect
Motocykl: VT 750 C '83
Wiek: 45 Dołączył: 24 Maj 2007 Posty: 3085 Skąd: Jaktorów
|
Wysłany: 2009-12-03, 07:51
|
|
|
SHEMP napisał/a: | VTX ma bardzo rozbudowany układ hamulcowy ze względu na specyfikę działania. Ktoś tam chyba liczył ciśnienia, przekroje itd. upraszczanie go po swojemu chyba nie jest za dobrym pomysłem. |
Przeca napisałem, że można, a nie że trzeba. I tak wszystko zależy od użytkownika - zrobi co będzie chciał. |
|
|
|
|
|