przewody w oplocie
Odpowiedz do tematu

: przewody w oplocie
to znowu ja...

:mrgreen:

duzo pytan zadaje, bo mniej jezdze :lol:



czy szanowni koledzy maja moze w vtx przewody w oplocie?



w poprzednim vt1100 wymienilem i bylo miodzio.

w vtx sie przerazilem bo wyszlo ponad 1000 pln!!!



i gaszcz tych przewodow jakis okrutny!!!!



macie jakies doswiadczenia



robert

:
Niestety przymiarka skończyła się podobnie - kasa :-/ bo to ok 1600 złotych. Ale może tej zimy zrealizuję. Nie wiem ile można na tym oszczędzić sam coś kombinując. Mam gostka który w cenie kompletu zakupionego ( zestaw hel) jest montaż i zamyka się to w kwocie jak wyżej.

Cztery koła poruszają ciało,

Dwa koła poruszają duszę.
:
1600zł :shock: te przewody mają oplot ze złota :?: :!:

:
Witam

Ja mam i jak na razie dobrze to wygląda.

Sprawy łatwe nie sprawiają przyjemności
:
Niestety nie ze złota a wszystko składa się z niemożebnej ilości odcinków. Tak to wygląda na oficjalnejstronie http://www.przewodywoploc...owych-HEL.html. VTX ma tego trochę więcej między innymi przez CBS

Cztery koła poruszają ciało,

Dwa koła poruszają duszę.
:
taaaaak...

no wlasnie to przez ten labirynt przewodow.

kombinuje sobie jakby to moze tak uproscic...

ale ciezko jakos. to bedzie zadanie na dlugie zimowe wieczory.



a swoja droga - czy zamiana na przewody jest wyczuwalna w tak zagmatwanym hamulcu?

:
Myśleliście o tym...?

http://www.allegro.pl/ite...a_i_enduro.html

Nie wiem jak w VTX (masa .kg) ,ale ja poważnie się nad tym zastanawiam.Swego czasu pracując w sklepie motocyklowym , sprzedawalismy te przewody z metra jak wodę . Nie doszły mnie słuchy żeby ktoś narzekał albo :-/ .

Tak więc decydujcie :lol:

szkoda czasu na narzekanie!!! czas leci...
:
Zamówiłem przewody i okazało się, że nie jest to wcale takie proste. Dla VTX 1800 nie ma wszystkiego tak od ręki. Trochę wygląda to na typowe problemy z amerykańskimi elementami. Zawsze mają jakiś myk, który jest inny od klasyki. Tym razem jest to rozdzielacz ten przy baku z prawej strony. Ludzie z hela kombinują i jak na razie z planów wymiany muszę poczekać. Zima trochę trwa- poczekam.

Cztery koła poruszają ciało,

Dwa koła poruszają duszę.
:
Myślę, że taniej wyjdzie kupić przewody z metra i odpowiednią ilość końcówek. Można wtedy opuścić niektóre trójniki i rozgałęziacze puszczając osobne przewody. I można inaczej końcówki ułożyć - często wygodniej niż w oryginale. Jest cała masa końcówek wygiętych pod różnymi kątami. Trzeba by zmierzyć, ile w sumie metrów przewodu potrzeba, ile końcówek i sprawdzić - tak "na oko" nie widać :-)

Ja np. mam u siebie puszczone od pompy dwa oddzielne przewody - oddzielne na każdy zacisk. Dzieki temu wyeliminowałem trójnik - dodatkowy punkt do odpowietrzania. No i zamiast zakładać w sumie 6 końcówek na trzy przewody założyłem 4 na dwa :-) A to się przekłada na obniżenie kosztów :-)

:
VTX ma bardzo rozbudowany układ hamulcowy ze względu na specyfikę działania. Ktoś tam chyba liczył ciśnienia, przekroje itd. upraszczanie go po swojemu chyba nie jest za dobrym pomysłem.

:
SHEMP napisał/a:
VTX ma bardzo rozbudowany układ hamulcowy ze względu na specyfikę działania. Ktoś tam chyba liczył ciśnienia, przekroje itd. upraszczanie go po swojemu chyba nie jest za dobrym pomysłem.


Przeca napisałem, że można, a nie że trzeba. I tak wszystko zależy od użytkownika - zrobi co będzie chciał. :-)

Odpowiedz do tematu
Skocz do:  

Pełna wersja forum
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group