Honda Shadow 125 z Niemiec - Blokada (v-max 80km/h) |
Autor |
Wiadomość |
thommush
Motocykl: VTX 1800 Neo '04
Wiek: 45 Dołączył: 20 Mar 2015 Posty: 311 Skąd: Wwa
|
|
|
|
|
Iceman31
Lord Hindenburg
Motocykl: Honda Shadow VT125 99'
Wiek: 51 Dołączył: 09 Cze 2015 Posty: 218 Skąd: Śląsk - Zabrze
|
Wysłany: 2015-08-22, 22:14
|
|
|
No właśnie... też zwróciłem na to zdanie, które pozwolę sobie zacytować:
"Przedmiotem aukcji jest moduł tuningowy Honda Shadow, Bali moduł jest bardzo łatwy w instalacji(wpinany w oryginalną instalacje, bez lutowania) poprawia osiągi skutera, informacje 666-214-200" |
|
|
|
|
MARQ
f.k.a. Konar
Motocykl: VT125c 99'; VT1100A.C.E. 94-95'
Dołączył: 29 Sie 2014 Posty: 1608 Skąd: Warszawa
|
|
|
|
|
Trom
Tomek
Motocykl: VT750 05r,ST1300
Wiek: 54 Dołączył: 09 Sie 2014 Posty: 2618 Skąd: Otwock
|
Wysłany: 2015-08-23, 01:03
|
|
|
Hahahaaha najszybsza jest Hayabusa i ją trzeba kupić a nie męczyć się na VT125 |
_________________ Pozdrawiam wszystkie motocyklistki i motocyklistów !!! |
|
|
|
|
robo1973
Motocykl: Shadow VT 125 2000
Wiek: 51 Dołączył: 06 Sie 2015 Posty: 22 Skąd: Leżajsk
|
Wysłany: 2015-08-23, 09:08
|
|
|
Trom napisał/a: | Hahahaaha najszybsza jest Hayabusa i ją trzeba kupić a nie męczyć się na VT125 |
E tam najszybszym jest Dodge Tomahawk |
|
|
|
|
Zamek1200
Motocykl: VT 125 00'
Wiek: 35 Dołączył: 15 Cze 2015 Posty: 514 Skąd: Mazowsze
|
Wysłany: 2015-08-23, 11:33
|
|
|
Iceman31 napisał/a: | Mam szybę, sakwy które też jakąś tam powierzchnię boczną mają a rozbujałem się do 120. |
a naped masz fabryczny? tj 14/41?
robo1973 napisał/a: | Odświeżam temat.
Może ktoś z kolegów wypowiedzieć się jak sprawdzić czy motor jest blokowany i w którym miejscu. |
na początek polecam Ci lekture:
temat 1
temat 2
w tych dwóch tematach masz napisane wszystko od czego trzeba zacząć. ja temat wałkuje od początku czerwca. było ledwo 80km/h - teraz ponad 100 w pogodny dzień. i dodam że ostatnio jakby jeszcze odżyła, żwawiej przyspiesza jest jakby mocniejsza mimo że nic nowego nie zmieniłem (a może to kwestia wprawy - stałem sie lepszym riderem ) |
|
|
|
|
Iceman31
Lord Hindenburg
Motocykl: Honda Shadow VT125 99'
Wiek: 51 Dołączył: 09 Cze 2015 Posty: 218 Skąd: Śląsk - Zabrze
|
Wysłany: 2015-08-23, 12:39
|
|
|
Zamek1200 napisał/a: | Iceman31 napisał/a: | Mam szybę, sakwy które też jakąś tam powierzchnię boczną mają a rozbujałem się do 120. |
a naped masz fabryczny? tj 14/41? |
Mam fabryczny. Dodatkowo od przedwczoraj jestem po wymianie napędu bo stary był już nieco wysłużony i mam wrażenie, że jakby lepiej mi się moto zbierało. |
|
|
|
|
robo1973
Motocykl: Shadow VT 125 2000
Wiek: 51 Dołączył: 06 Sie 2015 Posty: 22 Skąd: Leżajsk
|
Wysłany: 2015-08-23, 13:25
|
|
|
Ok mam wersję A. Trzeba obczaić moduł i znaleźć z nim komunikacje po RS 232. Wtedy będzie można odblokować i wgrać nową mapę. No chyba że w fabryce wycieli maxa albo ktoś już to zrobił |
|
|
|
|
Zamek1200
Motocykl: VT 125 00'
Wiek: 35 Dołączył: 15 Cze 2015 Posty: 514 Skąd: Mazowsze
|
Wysłany: 2015-08-23, 14:33
|
|
|
słyszałem że niektóre warsztaty wysyłają gdzieś zablokowany moduł i ten wraca odblokowany. ja u siebie trafiłem że niedaleko ktoś sprzedawał n51f, pojechałem na próbną podmiane - działało więc wziąłem. jutro do mechanika prowadze maszynke i przy okazji ma zajrzeć czy króćce ssące mają zwężkę. chciałbym żeby miały to wtedy już wiedziałbym wszystko |
_________________
|
|
|
|
|
robo1973
Motocykl: Shadow VT 125 2000
Wiek: 51 Dołączył: 06 Sie 2015 Posty: 22 Skąd: Leżajsk
|
Wysłany: 2015-08-23, 15:08
|
|
|
Pewnie że się da. Tylko trzeba mieć sterowniki i program do komunikacji. Jedynym problemem może być zablokowana komunikacja z modułem przez usunięcie interfejsu. Wtedy trzeba otwierać moduł i się wpinać do szyny. Jak ktoś zna niemiecki to niech popyta na tamtejszych forach
Ma ktoś może schemat pinów
coś w tym stylu
1: gaszenia silnika ( zwarcie do masy = odcięcie zapłonu )
2: zasilanie modułu
3: cewka wysokiego napięcia
4: sygnał z impulsatora
5: masa
6: masa
PS Podejrzewam, że da się podłączyć pierwszy lepszy moduł zapłonowy z wyjściem na dwie cewki zapłonowe
Albo niech da fotkę od strony pinów |
|
|
|
|
Znachu
ZnAcHu
Motocykl: HONDA CBR1100XX
Wiek: 40 Dołączył: 26 Sie 2015 Posty: 146 Skąd: Kutno
|
Wysłany: 2015-09-03, 21:58
|
|
|
Czy ma ktoś namiar na kogoś kto by mógł profesjonalnie zbadać moduł n51f i zobaczyć czy jest zablokowany czy nie , i jeśli jest to go odblokować ?
P.S Chciał by się spiknąc z osobą która posiada egzemplarz rozpędzający się bez problemowo do 120 -125 kmh posadzić na nim moje ciężkie (105 kg ) dupsko i porównać jak się odpycha w stosunku do mojego ( na prostej 110 - 112 z górki 115 może 117 ale to z bólem ) . Chodzi mi bardziej i przyspieszanie powyżej 90 khm. |
|
|
|
|
thommush
Motocykl: VTX 1800 Neo '04
Wiek: 45 Dołączył: 20 Mar 2015 Posty: 311 Skąd: Wwa
|
Wysłany: 2015-09-03, 22:09
|
|
|
Kurka, ludzie, nawet zmiana ustawienia stóp na podnóżkach obniżała prędkość max. Sprawdzone na bardzo długim odcinku prostej, wygodne postawienie stóp, trochę bardziej podeszwą w kierunku jazdy działało jak żagiel. A stopa to tylko 42.
Dlatego po kilkumiesięcznym przypomnieniu jazdy na 125, bez żalu przesiadłem się na coś większego |
|
|
|
|
Iceman31
Lord Hindenburg
Motocykl: Honda Shadow VT125 99'
Wiek: 51 Dołączył: 09 Cze 2015 Posty: 218 Skąd: Śląsk - Zabrze
|
Wysłany: 2015-09-04, 06:33
|
|
|
Znachu napisał/a: | Czy ma ktoś namiar na kogoś kto by mógł profesjonalnie zbadać moduł n51f i zobaczyć czy jest zablokowany czy nie , i jeśli jest to go odblokować ?
P.S Chciał by się spiknąc z osobą która posiada egzemplarz rozpędzający się bez problemowo do 120 -125 kmh posadzić na nim moje ciężkie (105 kg ) dupsko i porównać jak się odpycha w stosunku do mojego ( na prostej 110 - 112 z górki 115 może 117 ale to z bólem ) . Chodzi mi bardziej i przyspieszanie powyżej 90 khm. |
Wg mnie jest wszystko OK.
Na dzień dzisiejszy spuściłem wagę (ze względu na ćwiczenia) do 67 kg i powyżej 90 też się wolniej rozpędzam. Rozbujałem się max do 125 ale w innych warunkach na tym samym odcinku bywało, ze ledwo do 110 szła.
[ Dodano: 2015-09-04, 06:36 ]
thommush napisał/a: | Kurka, ludzie, nawet zmiana ustawienia stóp na podnóżkach obniżała prędkość max. Sprawdzone na bardzo długim odcinku prostej, wygodne postawienie stóp, trochę bardziej podeszwą w kierunku jazdy działało jak żagiel. A stopa to tylko 42.
Dlatego po kilkumiesięcznym przypomnieniu jazdy na 125, bez żalu przesiadłem się na coś większego |
Weź nie przesadzaj. Tą stopę 42 to podałeś w calach? Mam szybę, sakwy po boku i jeszcze jadąc z pasażerem objechałem bez problemu kolegę na Dragstarze a gość jechał sam. Nie ma szyby tylko sakwy. Bez problemu osiągnąłem wtedy 110 |
|
|
|
|
lupo4801
krzych
Motocykl: Honda Shadow Honda Varadero BMW GS
Wiek: 54 Dołączył: 27 Wrz 2014 Posty: 118 Skąd: Rybnik
|
Wysłany: 2015-09-04, 07:12
|
|
|
spuściłem wagę (ze względu na ćwiczenia) do 67 kg.
Dieta cud społeczeństwo otyłe a Japończyki, malutkie, drobniutkie i moto zasuwa ze 130. |
_________________ LwG |
|
|
|
|
Znachu
ZnAcHu
Motocykl: HONDA CBR1100XX
Wiek: 40 Dołączył: 26 Sie 2015 Posty: 146 Skąd: Kutno
|
Wysłany: 2015-09-04, 09:24
|
|
|
Właśnie, też mi się tak wydaje że podręcznikowe 125 kmh jest podane na podstawie testów z motocyklistą o gabarytach i wadze Azjatyckiej : ) |
_________________
|
|
|
|
|
|