/
Forum SHOC.PL


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat

Poprzedni temat «» Następny temat
Honda Shadow 125 z Niemiec - Blokada (v-max 80km/h)
Autor Wiadomość
thommush 

Motocykl: VTX 1800 Neo '04
Wiek: 45
Dołączył: 20 Mar 2015
Posty: 311
Skąd: Wwa
Wysłany: 2015-08-22, 21:30   

A to nie jest do tego: https://www.google.pl/sea...iw=1280&bih=752

W aukcji jest napisane, że do skutera...
 
 
Iceman31 
Lord Hindenburg


Motocykl: Honda Shadow VT125 99'
Wiek: 51
Dołączył: 09 Cze 2015
Posty: 218
Skąd: Śląsk - Zabrze
Wysłany: 2015-08-22, 22:14   

No właśnie... też zwróciłem na to zdanie, które pozwolę sobie zacytować:
"Przedmiotem aukcji jest moduł tuningowy Honda Shadow, Bali moduł jest bardzo łatwy w instalacji(wpinany w oryginalną instalacje, bez lutowania) poprawia osiągi skutera, informacje 666-214-200"
 
 
MARQ 
f.k.a. Konar


Motocykl: VT125c 99'; VT1100A.C.E. 94-95'
Dołączył: 29 Sie 2014
Posty: 1608
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2015-08-23, 00:59   

Inne złącze. Jakieś skuterowe ;) to nie to...
_________________
kilka udostępnionych foto
https://goo.gl/photos/tGRvfjn7TsppQYWcA
 
 
Trom 
Tomek


Motocykl: VT750 05r,ST1300
Wiek: 54
Dołączył: 09 Sie 2014
Posty: 2618
Skąd: Otwock
Wysłany: 2015-08-23, 01:03   

Hahahaaha najszybsza jest Hayabusa i ją trzeba kupić a nie męczyć się na VT125 :-)8
_________________
Pozdrawiam wszystkie motocyklistki i motocyklistów !!!
 
 
robo1973 


Motocykl: Shadow VT 125 2000
Wiek: 51
Dołączył: 06 Sie 2015
Posty: 22
Skąd: Leżajsk
Wysłany: 2015-08-23, 09:08   

Trom napisał/a:
Hahahaaha najszybsza jest Hayabusa i ją trzeba kupić a nie męczyć się na VT125 :-)8

E tam najszybszym jest Dodge Tomahawk
 
 
Zamek1200 


Motocykl: VT 125 00'
Wiek: 35
Dołączył: 15 Cze 2015
Posty: 514
Skąd: Mazowsze
Wysłany: 2015-08-23, 11:33   

Iceman31 napisał/a:
Mam szybę, sakwy które też jakąś tam powierzchnię boczną mają a rozbujałem się do 120.


a naped masz fabryczny? tj 14/41?


robo1973 napisał/a:
Odświeżam temat.
Może ktoś z kolegów wypowiedzieć się jak sprawdzić czy motor jest blokowany i w którym miejscu.


na początek polecam Ci lekture:

temat 1
temat 2

w tych dwóch tematach masz napisane wszystko od czego trzeba zacząć. ja temat wałkuje od początku czerwca. było ledwo 80km/h - teraz ponad 100 w pogodny dzień. i dodam że ostatnio jakby jeszcze odżyła, żwawiej przyspiesza jest jakby mocniejsza mimo że nic nowego nie zmieniłem (a może to kwestia wprawy - stałem sie lepszym riderem :mrgreen: )
 
 
Iceman31 
Lord Hindenburg


Motocykl: Honda Shadow VT125 99'
Wiek: 51
Dołączył: 09 Cze 2015
Posty: 218
Skąd: Śląsk - Zabrze
Wysłany: 2015-08-23, 12:39   

Zamek1200 napisał/a:
Iceman31 napisał/a:
Mam szybę, sakwy które też jakąś tam powierzchnię boczną mają a rozbujałem się do 120.


a naped masz fabryczny? tj 14/41?


Mam fabryczny. Dodatkowo od przedwczoraj jestem po wymianie napędu bo stary był już nieco wysłużony i mam wrażenie, że jakby lepiej mi się moto zbierało.
 
 
robo1973 


Motocykl: Shadow VT 125 2000
Wiek: 51
Dołączył: 06 Sie 2015
Posty: 22
Skąd: Leżajsk
Wysłany: 2015-08-23, 13:25   

Ok mam wersję A. Trzeba obczaić moduł i znaleźć z nim komunikacje po RS 232. Wtedy będzie można odblokować i wgrać nową mapę. No chyba że w fabryce wycieli maxa albo ktoś już to zrobił
 
 
Zamek1200 


Motocykl: VT 125 00'
Wiek: 35
Dołączył: 15 Cze 2015
Posty: 514
Skąd: Mazowsze
Wysłany: 2015-08-23, 14:33   

słyszałem że niektóre warsztaty wysyłają gdzieś zablokowany moduł i ten wraca odblokowany. ja u siebie trafiłem że niedaleko ktoś sprzedawał n51f, pojechałem na próbną podmiane - działało więc wziąłem. jutro do mechanika prowadze maszynke i przy okazji ma zajrzeć czy króćce ssące mają zwężkę. chciałbym żeby miały to wtedy już wiedziałbym wszystko
_________________

 
 
robo1973 


Motocykl: Shadow VT 125 2000
Wiek: 51
Dołączył: 06 Sie 2015
Posty: 22
Skąd: Leżajsk
Wysłany: 2015-08-23, 15:08   

Pewnie że się da. Tylko trzeba mieć sterowniki i program do komunikacji. Jedynym problemem może być zablokowana komunikacja z modułem przez usunięcie interfejsu. Wtedy trzeba otwierać moduł i się wpinać do szyny. Jak ktoś zna niemiecki to niech popyta na tamtejszych forach

Ma ktoś może schemat pinów
coś w tym stylu
1: gaszenia silnika ( zwarcie do masy = odcięcie zapłonu )
2: zasilanie modułu
3: cewka wysokiego napięcia
4: sygnał z impulsatora
5: masa
6: masa

PS Podejrzewam, że da się podłączyć pierwszy lepszy moduł zapłonowy z wyjściem na dwie cewki zapłonowe

Albo niech da fotkę od strony pinów
 
 
Znachu 
ZnAcHu

Motocykl: HONDA CBR1100XX
Wiek: 40
Dołączył: 26 Sie 2015
Posty: 146
Skąd: Kutno
Wysłany: 2015-09-03, 21:58   

Czy ma ktoś namiar na kogoś kto by mógł profesjonalnie zbadać moduł n51f i zobaczyć czy jest zablokowany czy nie , i jeśli jest to go odblokować ?

P.S Chciał by się spiknąc z osobą która posiada egzemplarz rozpędzający się bez problemowo do 120 -125 kmh posadzić na nim moje ciężkie (105 kg ) dupsko i porównać jak się odpycha w stosunku do mojego ( na prostej 110 - 112 z górki 115 może 117 ale to z bólem ) . Chodzi mi bardziej i przyspieszanie powyżej 90 khm.
 
 
 
thommush 

Motocykl: VTX 1800 Neo '04
Wiek: 45
Dołączył: 20 Mar 2015
Posty: 311
Skąd: Wwa
Wysłany: 2015-09-03, 22:09   

Kurka, ludzie, nawet zmiana ustawienia stóp na podnóżkach obniżała prędkość max. Sprawdzone na bardzo długim odcinku prostej, wygodne postawienie stóp, trochę bardziej podeszwą w kierunku jazdy działało jak żagiel. A stopa to tylko 42.

Dlatego po kilkumiesięcznym przypomnieniu jazdy na 125, bez żalu przesiadłem się na coś większego ;-)
 
 
Iceman31 
Lord Hindenburg


Motocykl: Honda Shadow VT125 99'
Wiek: 51
Dołączył: 09 Cze 2015
Posty: 218
Skąd: Śląsk - Zabrze
Wysłany: 2015-09-04, 06:33   

Znachu napisał/a:
Czy ma ktoś namiar na kogoś kto by mógł profesjonalnie zbadać moduł n51f i zobaczyć czy jest zablokowany czy nie , i jeśli jest to go odblokować ?

P.S Chciał by się spiknąc z osobą która posiada egzemplarz rozpędzający się bez problemowo do 120 -125 kmh posadzić na nim moje ciężkie (105 kg ) dupsko i porównać jak się odpycha w stosunku do mojego ( na prostej 110 - 112 z górki 115 może 117 ale to z bólem ) . Chodzi mi bardziej i przyspieszanie powyżej 90 khm.

Wg mnie jest wszystko OK.
Na dzień dzisiejszy spuściłem wagę (ze względu na ćwiczenia) do 67 kg i powyżej 90 też się wolniej rozpędzam. Rozbujałem się max do 125 ale w innych warunkach na tym samym odcinku bywało, ze ledwo do 110 szła.

[ Dodano: 2015-09-04, 06:36 ]
thommush napisał/a:
Kurka, ludzie, nawet zmiana ustawienia stóp na podnóżkach obniżała prędkość max. Sprawdzone na bardzo długim odcinku prostej, wygodne postawienie stóp, trochę bardziej podeszwą w kierunku jazdy działało jak żagiel. A stopa to tylko 42.

Dlatego po kilkumiesięcznym przypomnieniu jazdy na 125, bez żalu przesiadłem się na coś większego ;-)

Weź nie przesadzaj. Tą stopę 42 to podałeś w calach? Mam szybę, sakwy po boku i jeszcze jadąc z pasażerem objechałem bez problemu kolegę na Dragstarze a gość jechał sam. Nie ma szyby tylko sakwy. Bez problemu osiągnąłem wtedy 110
 
 
lupo4801 
krzych

Motocykl: Honda Shadow Honda Varadero BMW GS
Wiek: 54
Dołączył: 27 Wrz 2014
Posty: 118
Skąd: Rybnik
Wysłany: 2015-09-04, 07:12   

spuściłem wagę (ze względu na ćwiczenia) do 67 kg.



Dieta cud :mrgreen: społeczeństwo otyłe a Japończyki, malutkie, drobniutkie i moto zasuwa ze 130. :ride:
_________________
LwG
 
 
Znachu 
ZnAcHu

Motocykl: HONDA CBR1100XX
Wiek: 40
Dołączył: 26 Sie 2015
Posty: 146
Skąd: Kutno
Wysłany: 2015-09-04, 09:24   

Właśnie, :-) też mi się tak wydaje że podręcznikowe 125 kmh jest podane na podstawie testów z motocyklistą o gabarytach i wadze Azjatyckiej : )
_________________
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Wersja forum PDA/GSM