/
Forum SHOC.PL


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat

Poprzedni temat «» Następny temat
Honda Shadow 125 z Niemiec - Blokada (v-max 80km/h)
Autor Wiadomość
patryk9946
[Usunięty]

  Wysłany: 2010-07-10, 23:21   Honda Shadow 125 z Niemiec - Blokada (v-max 80km/h)

Witam. Nabyłem niedawno Cienia , który był sprowadzony z Niemiec. Jest zablokowany do 80 km/h . Z tego co wiem to w Niemczech z taka blokada można jeździć na prawo jazdy kategorii B.

Wiecie może gdzie znajduję się blokada i jak się jej pozbyć ?
 
 
Kubus 
Kubuś ;)


Motocykl: VF750C2
Wiek: 31
Dołączył: 23 Sie 2008
Posty: 268
Skąd: Sosnowiec
Wysłany: 2010-07-11, 19:56   

a napisz jak sie objawia ta blokada ? Na obrotach ogranicznik, czy moze poprostu juz piluje i nie moze wiecej? Bo jesli na obrotach to pewnie na module, jesli poprostu motor juz ma wysokie obroty i ma juz dosc to pewnie na zebatkach ? Nie wiem, sugeruje tylko, bo nie mialem stycznosci z blokadami w vt 125.
_________________
Pal gumę, a nie duszę....

http://picasaweb.google.pl/jakub.szafranski/ - album motomaniaka ;d

http://www.youtube.com/user/Kubrakow - duuzo filmików z udziałem mojego shadowa ;)
 
 
patryk9946
[Usunięty]

Wysłany: 2010-07-11, 23:23   

raczej o obroty chodzi. hm czyli prawdopodobnie moduł. wiesz może gdzie można kupić ten moduł ?
 
 
Kubus 
Kubuś ;)


Motocykl: VF750C2
Wiek: 31
Dołączył: 23 Sie 2008
Posty: 268
Skąd: Sosnowiec
Wysłany: 2010-07-12, 07:51   

Można poszukac np na ebayu, albo ja np kupuje rzeczy do przegladu w sklepie wemoto.com. Jesli ta blokada bylaby na module to prawdopodobnie na kazdym biegu by te obroty ograniczalo (prosba do kogos bardziej doswiadczonego czy to prawda?) To mozesz jeszcze napisac na jakiej predkosci Ci wybija ogranicznik jak jedziesz na 1 ? Mysle ze trzeba dokladnie sprawdzic, czy to napewno modul, bo kase sobie wydac latwo... Tak dla porownania, u mnie wybija na ok 45km/h...
_________________
Pal gumę, a nie duszę....

http://picasaweb.google.pl/jakub.szafranski/ - album motomaniaka ;d

http://www.youtube.com/user/Kubrakow - duuzo filmików z udziałem mojego shadowa ;)
 
 
Bachytek 


Motocykl: BMW R1200GS
Wiek: 32
Dołączył: 02 Maj 2009
Posty: 1336
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2010-07-12, 11:55   

U mnie tez przy 45 sie konczyla jedynka. A blokada ? modol, naped, zweżki jakies, filtry inne, opcji duuuzo. Faktycznie podaj, kiedy Ci sie jakie biegi koncza, bo ja te 80km/h jechalem na 3-cim biegi :) u mnie przelozenia szly tak:

1 - 45km/h

2 - 70km/h

3 - 97km/h

4 - 110-115km/h

5 - V-max
 
 
Kubus 
Kubuś ;)


Motocykl: VF750C2
Wiek: 31
Dołączył: 23 Sie 2008
Posty: 268
Skąd: Sosnowiec
Wysłany: 2010-07-12, 12:00   

Dla mnie najbardziej prawdopodobna jest blokada na obroty, lub na napedzie. Bo zwezki w krućcach ssacych czy cos takiego, to by jej mocy zebieralo, a nie predkosc. Fakt, ze jak mocy mniej to predkosc trudniej uzyskac, ale taka blokada na obrotach jest duzo pewniejsza. Dojdzie powiedzmy do 8tys i koniec.



No ale zobaczymy, co kolega odpisze ;d
_________________
Pal gumę, a nie duszę....

http://picasaweb.google.pl/jakub.szafranski/ - album motomaniaka ;d

http://www.youtube.com/user/Kubrakow - duuzo filmików z udziałem mojego shadowa ;)
 
 
patryk9946
[Usunięty]

Wysłany: 2010-07-12, 17:58   

1 i 2 podobnie jak u Bachytka, dopiero 3 blokuje przy około 70, a na piątce można wyciągnac max około 85.

Ale już wiem że jest to moduł zapłonowy, ponieważ dostalem dzisiaj tlumaczenia niemieckich papierów i jest napisane : "Zmieniona maksymalna prędkość poprzez zmiane cewki zapłonowej, znak rej. N5BF i 80 km , przełożenie końcowe 14/41 "

Także Kuba miałeś racje na początku ;) dzięki :)
 
 
patryk9946
[Usunięty]

Wysłany: 2010-07-12, 18:08   

http://cgi.ebay.pl/NEW-IG...b#ht_1869wt_750



chyba już znalazłem na e-bayu ;)

czy na pewno to jest to ?
 
 
Kubus 
Kubuś ;)


Motocykl: VF750C2
Wiek: 31
Dołączył: 23 Sie 2008
Posty: 268
Skąd: Sosnowiec
Wysłany: 2010-07-12, 21:30   

Wiesz co szczerze to niewiem jak to w tej naszych hondach jest. Bo modul i cewka to co innego przeciez jest... Cewka raczej nic do gadania nie ma przy predkosci, bo ona daje tylko iskre, a modul decyduje kiedy ma ja dac. Chyba ze cos tam spece w hondzie inaczej zrobili. Niechcialbym zle doradzic - niech sie moze wypowie ktos bardziej doswiadczony. Bo link dales do cewki zaplonowej.
_________________
Pal gumę, a nie duszę....

http://picasaweb.google.pl/jakub.szafranski/ - album motomaniaka ;d

http://www.youtube.com/user/Kubrakow - duuzo filmików z udziałem mojego shadowa ;)
 
 
patryk9946
[Usunięty]

Wysłany: 2010-07-13, 17:31   

no link tak do cewki zapłonowej, ona jest na 99% zamieniona bo jest wzmianka o tym w dowodzie niemieckim, a co do modułu to nie wiem możliwe że też jest podmieniony. Popytam, jak uda mi się pozbyć tej blokady to na pewno dam znać co i jak.

Dzięki za pomoc ;)
 
 
Kubus 
Kubuś ;)


Motocykl: VF750C2
Wiek: 31
Dołączył: 23 Sie 2008
Posty: 268
Skąd: Sosnowiec
Wysłany: 2010-07-13, 17:33   

Oki, daj znac koniecznie, bo ciekawi mnie jak dziala ta blokada w shadowkach ;d
_________________
Pal gumę, a nie duszę....

http://picasaweb.google.pl/jakub.szafranski/ - album motomaniaka ;d

http://www.youtube.com/user/Kubrakow - duuzo filmików z udziałem mojego shadowa ;)
 
 
daredevilmk
[Usunięty]

Wysłany: 2010-07-14, 21:51   

Przy okazji. Są w Polsce markowe, oficjalne serwisy Hond, to znaczy takie, które za obojętnie jaką cenę byłyby w stanie rozpracować kwestie właśnie blokad, zębatek itd?
 
 
daredevilmk
[Usunięty]

Wysłany: 2010-08-07, 16:05   

Problem rozwiązany?
 
 
patryk9946
[Usunięty]

Wysłany: 2010-08-19, 12:43   

Witam ponownie. Po wymianie cewek żadnej różnicy. Będę szukał dalej może uda mi się załatwić moduł i wymienię. Jak uda się pozbyć blokady to dam znać co było nie tak.
 
 
PanKamil 

Motocykl: AWO Sport, Hoda Shadow VT 125
Wiek: 46
Dołączył: 24 Lis 2010
Posty: 1
Skąd: Wrocław
  Wysłany: 2011-01-18, 12:22   

W weekend piękna pogoda pozwoliła mi na krótką przejażdżkę. W sumie to pierwszy raz miałem troszkę pośmigać tym moto.

Osiągi wg mnie zadowalające - V-max około 110km/h.

Żeby nie offtopować.

W niemieckim dowodzie rejestracyjnym znalazłem zapis, że w motocyklu zastosowano ograniczenie mocy w postaci dławika w kolanku wydechowym.

Czy ktoś zna ten temat??

W najbliższym czasie zdemontuje wydech i się mu poprzyglądam. Może uda się zyskać odrobinę mocy??
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Wersja forum PDA/GSM