Honda Shadow 125 z Niemiec - Blokada (v-max 80km/h) |
Autor |
Wiadomość |
patryk9946 [Usunięty]
|
Wysłany: 2010-07-10, 23:21 Honda Shadow 125 z Niemiec - Blokada (v-max 80km/h)
|
|
|
Witam. Nabyłem niedawno Cienia , który był sprowadzony z Niemiec. Jest zablokowany do 80 km/h . Z tego co wiem to w Niemczech z taka blokada można jeździć na prawo jazdy kategorii B.
Wiecie może gdzie znajduję się blokada i jak się jej pozbyć ? |
|
|
|
|
Kubus
Kubuś ;)
Motocykl: VF750C2
Wiek: 31 Dołączył: 23 Sie 2008 Posty: 268 Skąd: Sosnowiec
|
Wysłany: 2010-07-11, 19:56
|
|
|
a napisz jak sie objawia ta blokada ? Na obrotach ogranicznik, czy moze poprostu juz piluje i nie moze wiecej? Bo jesli na obrotach to pewnie na module, jesli poprostu motor juz ma wysokie obroty i ma juz dosc to pewnie na zebatkach ? Nie wiem, sugeruje tylko, bo nie mialem stycznosci z blokadami w vt 125. |
_________________ Pal gumę, a nie duszę....
http://picasaweb.google.pl/jakub.szafranski/ - album motomaniaka ;d
http://www.youtube.com/user/Kubrakow - duuzo filmików z udziałem mojego shadowa ;) |
|
|
|
|
patryk9946 [Usunięty]
|
Wysłany: 2010-07-11, 23:23
|
|
|
raczej o obroty chodzi. hm czyli prawdopodobnie moduł. wiesz może gdzie można kupić ten moduł ? |
|
|
|
|
Kubus
Kubuś ;)
Motocykl: VF750C2
Wiek: 31 Dołączył: 23 Sie 2008 Posty: 268 Skąd: Sosnowiec
|
Wysłany: 2010-07-12, 07:51
|
|
|
Można poszukac np na ebayu, albo ja np kupuje rzeczy do przegladu w sklepie wemoto.com. Jesli ta blokada bylaby na module to prawdopodobnie na kazdym biegu by te obroty ograniczalo (prosba do kogos bardziej doswiadczonego czy to prawda?) To mozesz jeszcze napisac na jakiej predkosci Ci wybija ogranicznik jak jedziesz na 1 ? Mysle ze trzeba dokladnie sprawdzic, czy to napewno modul, bo kase sobie wydac latwo... Tak dla porownania, u mnie wybija na ok 45km/h... |
_________________ Pal gumę, a nie duszę....
http://picasaweb.google.pl/jakub.szafranski/ - album motomaniaka ;d
http://www.youtube.com/user/Kubrakow - duuzo filmików z udziałem mojego shadowa ;) |
|
|
|
|
Bachytek
Motocykl: BMW R1200GS
Wiek: 32 Dołączył: 02 Maj 2009 Posty: 1336 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2010-07-12, 11:55
|
|
|
U mnie tez przy 45 sie konczyla jedynka. A blokada ? modol, naped, zweżki jakies, filtry inne, opcji duuuzo. Faktycznie podaj, kiedy Ci sie jakie biegi koncza, bo ja te 80km/h jechalem na 3-cim biegi :) u mnie przelozenia szly tak:
1 - 45km/h
2 - 70km/h
3 - 97km/h
4 - 110-115km/h
5 - V-max |
|
|
|
|
Kubus
Kubuś ;)
Motocykl: VF750C2
Wiek: 31 Dołączył: 23 Sie 2008 Posty: 268 Skąd: Sosnowiec
|
Wysłany: 2010-07-12, 12:00
|
|
|
Dla mnie najbardziej prawdopodobna jest blokada na obroty, lub na napedzie. Bo zwezki w krućcach ssacych czy cos takiego, to by jej mocy zebieralo, a nie predkosc. Fakt, ze jak mocy mniej to predkosc trudniej uzyskac, ale taka blokada na obrotach jest duzo pewniejsza. Dojdzie powiedzmy do 8tys i koniec.
No ale zobaczymy, co kolega odpisze ;d |
_________________ Pal gumę, a nie duszę....
http://picasaweb.google.pl/jakub.szafranski/ - album motomaniaka ;d
http://www.youtube.com/user/Kubrakow - duuzo filmików z udziałem mojego shadowa ;) |
|
|
|
|
patryk9946 [Usunięty]
|
Wysłany: 2010-07-12, 17:58
|
|
|
1 i 2 podobnie jak u Bachytka, dopiero 3 blokuje przy około 70, a na piątce można wyciągnac max około 85.
Ale już wiem że jest to moduł zapłonowy, ponieważ dostalem dzisiaj tlumaczenia niemieckich papierów i jest napisane : "Zmieniona maksymalna prędkość poprzez zmiane cewki zapłonowej, znak rej. N5BF i 80 km , przełożenie końcowe 14/41 "
Także Kuba miałeś racje na początku ;) dzięki :) |
|
|
|
|
patryk9946 [Usunięty]
|
|
|
|
|
Kubus
Kubuś ;)
Motocykl: VF750C2
Wiek: 31 Dołączył: 23 Sie 2008 Posty: 268 Skąd: Sosnowiec
|
Wysłany: 2010-07-12, 21:30
|
|
|
Wiesz co szczerze to niewiem jak to w tej naszych hondach jest. Bo modul i cewka to co innego przeciez jest... Cewka raczej nic do gadania nie ma przy predkosci, bo ona daje tylko iskre, a modul decyduje kiedy ma ja dac. Chyba ze cos tam spece w hondzie inaczej zrobili. Niechcialbym zle doradzic - niech sie moze wypowie ktos bardziej doswiadczony. Bo link dales do cewki zaplonowej. |
_________________ Pal gumę, a nie duszę....
http://picasaweb.google.pl/jakub.szafranski/ - album motomaniaka ;d
http://www.youtube.com/user/Kubrakow - duuzo filmików z udziałem mojego shadowa ;) |
|
|
|
|
patryk9946 [Usunięty]
|
Wysłany: 2010-07-13, 17:31
|
|
|
no link tak do cewki zapłonowej, ona jest na 99% zamieniona bo jest wzmianka o tym w dowodzie niemieckim, a co do modułu to nie wiem możliwe że też jest podmieniony. Popytam, jak uda mi się pozbyć tej blokady to na pewno dam znać co i jak.
Dzięki za pomoc ;) |
|
|
|
|
Kubus
Kubuś ;)
Motocykl: VF750C2
Wiek: 31 Dołączył: 23 Sie 2008 Posty: 268 Skąd: Sosnowiec
|
|
|
|
|
daredevilmk [Usunięty]
|
Wysłany: 2010-07-14, 21:51
|
|
|
Przy okazji. Są w Polsce markowe, oficjalne serwisy Hond, to znaczy takie, które za obojętnie jaką cenę byłyby w stanie rozpracować kwestie właśnie blokad, zębatek itd? |
|
|
|
|
daredevilmk [Usunięty]
|
Wysłany: 2010-08-07, 16:05
|
|
|
Problem rozwiązany? |
|
|
|
|
patryk9946 [Usunięty]
|
Wysłany: 2010-08-19, 12:43
|
|
|
Witam ponownie. Po wymianie cewek żadnej różnicy. Będę szukał dalej może uda mi się załatwić moduł i wymienię. Jak uda się pozbyć blokady to dam znać co było nie tak. |
|
|
|
|
PanKamil
Motocykl: AWO Sport, Hoda Shadow VT 125
Wiek: 46 Dołączył: 24 Lis 2010 Posty: 1 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2011-01-18, 12:22
|
|
|
W weekend piękna pogoda pozwoliła mi na krótką przejażdżkę. W sumie to pierwszy raz miałem troszkę pośmigać tym moto.
Osiągi wg mnie zadowalające - V-max około 110km/h.
Żeby nie offtopować.
W niemieckim dowodzie rejestracyjnym znalazłem zapis, że w motocyklu zastosowano ograniczenie mocy w postaci dławika w kolanku wydechowym.
Czy ktoś zna ten temat??
W najbliższym czasie zdemontuje wydech i się mu poprzyglądam. Może uda się zyskać odrobinę mocy?? |
|
|
|
|
|