A to nie jest do tego: https://www.google.pl/sea...iw=1280&bih=752
W aukcji jest napisane, że do skutera...
Odpowiedz do tematu
:
:
No właśnie... też zwróciłem na to zdanie, które pozwolę sobie zacytować:
"Przedmiotem aukcji jest moduł tuningowy Honda Shadow, Bali moduł jest bardzo łatwy w instalacji(wpinany w oryginalną instalacje, bez lutowania) poprawia osiągi skutera, informacje 666-214-200"
"Przedmiotem aukcji jest moduł tuningowy Honda Shadow, Bali moduł jest bardzo łatwy w instalacji(wpinany w oryginalną instalacje, bez lutowania) poprawia osiągi skutera, informacje 666-214-200"
:
Inne złącze. Jakieś skuterowe ;) to nie to...
kilka udostępnionych foto
https://goo.gl/photos/tGRvfjn7TsppQYWcA
https://goo.gl/photos/tGRvfjn7TsppQYWcA
:
Hahahaaha najszybsza jest Hayabusa i ją trzeba kupić a nie męczyć się na VT125
Pozdrawiam wszystkie motocyklistki i motocyklistów !!!
:
E tam najszybszym jest Dodge Tomahawk
Trom napisał/a: |
Hahahaaha najszybsza jest Hayabusa i ją trzeba kupić a nie męczyć się na VT125 |
E tam najszybszym jest Dodge Tomahawk
:
a naped masz fabryczny? tj 14/41?
na początek polecam Ci lekture:
temat 1
temat 2
w tych dwóch tematach masz napisane wszystko od czego trzeba zacząć. ja temat wałkuje od początku czerwca. było ledwo 80km/h - teraz ponad 100 w pogodny dzień. i dodam że ostatnio jakby jeszcze odżyła, żwawiej przyspiesza jest jakby mocniejsza mimo że nic nowego nie zmieniłem (a może to kwestia wprawy - stałem sie lepszym riderem )
Iceman31 napisał/a: |
Mam szybę, sakwy które też jakąś tam powierzchnię boczną mają a rozbujałem się do 120. |
a naped masz fabryczny? tj 14/41?
robo1973 napisał/a: |
Odświeżam temat.
Może ktoś z kolegów wypowiedzieć się jak sprawdzić czy motor jest blokowany i w którym miejscu. |
na początek polecam Ci lekture:
temat 1
temat 2
w tych dwóch tematach masz napisane wszystko od czego trzeba zacząć. ja temat wałkuje od początku czerwca. było ledwo 80km/h - teraz ponad 100 w pogodny dzień. i dodam że ostatnio jakby jeszcze odżyła, żwawiej przyspiesza jest jakby mocniejsza mimo że nic nowego nie zmieniłem (a może to kwestia wprawy - stałem sie lepszym riderem )
:
Mam fabryczny. Dodatkowo od przedwczoraj jestem po wymianie napędu bo stary był już nieco wysłużony i mam wrażenie, że jakby lepiej mi się moto zbierało.
Zamek1200 napisał/a: | ||
a naped masz fabryczny? tj 14/41? |
Mam fabryczny. Dodatkowo od przedwczoraj jestem po wymianie napędu bo stary był już nieco wysłużony i mam wrażenie, że jakby lepiej mi się moto zbierało.
:
Ok mam wersję A. Trzeba obczaić moduł i znaleźć z nim komunikacje po RS 232. Wtedy będzie można odblokować i wgrać nową mapę. No chyba że w fabryce wycieli maxa albo ktoś już to zrobił
:
słyszałem że niektóre warsztaty wysyłają gdzieś zablokowany moduł i ten wraca odblokowany. ja u siebie trafiłem że niedaleko ktoś sprzedawał n51f, pojechałem na próbną podmiane - działało więc wziąłem. jutro do mechanika prowadze maszynke i przy okazji ma zajrzeć czy króćce ssące mają zwężkę. chciałbym żeby miały to wtedy już wiedziałbym wszystko
:
Pewnie że się da. Tylko trzeba mieć sterowniki i program do komunikacji. Jedynym problemem może być zablokowana komunikacja z modułem przez usunięcie interfejsu. Wtedy trzeba otwierać moduł i się wpinać do szyny. Jak ktoś zna niemiecki to niech popyta na tamtejszych forach
Ma ktoś może schemat pinów
coś w tym stylu
1: gaszenia silnika ( zwarcie do masy = odcięcie zapłonu )
2: zasilanie modułu
3: cewka wysokiego napięcia
4: sygnał z impulsatora
5: masa
6: masa
PS Podejrzewam, że da się podłączyć pierwszy lepszy moduł zapłonowy z wyjściem na dwie cewki zapłonowe
Albo niech da fotkę od strony pinów
Ma ktoś może schemat pinów
coś w tym stylu
1: gaszenia silnika ( zwarcie do masy = odcięcie zapłonu )
2: zasilanie modułu
3: cewka wysokiego napięcia
4: sygnał z impulsatora
5: masa
6: masa
PS Podejrzewam, że da się podłączyć pierwszy lepszy moduł zapłonowy z wyjściem na dwie cewki zapłonowe
Albo niech da fotkę od strony pinów
:
Czy ma ktoś namiar na kogoś kto by mógł profesjonalnie zbadać moduł n51f i zobaczyć czy jest zablokowany czy nie , i jeśli jest to go odblokować ?
P.S Chciał by się spiknąc z osobą która posiada egzemplarz rozpędzający się bez problemowo do 120 -125 kmh posadzić na nim moje ciężkie (105 kg ) dupsko i porównać jak się odpycha w stosunku do mojego ( na prostej 110 - 112 z górki 115 może 117 ale to z bólem ) . Chodzi mi bardziej i przyspieszanie powyżej 90 khm.
P.S Chciał by się spiknąc z osobą która posiada egzemplarz rozpędzający się bez problemowo do 120 -125 kmh posadzić na nim moje ciężkie (105 kg ) dupsko i porównać jak się odpycha w stosunku do mojego ( na prostej 110 - 112 z górki 115 może 117 ale to z bólem ) . Chodzi mi bardziej i przyspieszanie powyżej 90 khm.
:
Kurka, ludzie, nawet zmiana ustawienia stóp na podnóżkach obniżała prędkość max. Sprawdzone na bardzo długim odcinku prostej, wygodne postawienie stóp, trochę bardziej podeszwą w kierunku jazdy działało jak żagiel. A stopa to tylko 42.
Dlatego po kilkumiesięcznym przypomnieniu jazdy na 125, bez żalu przesiadłem się na coś większego
Dlatego po kilkumiesięcznym przypomnieniu jazdy na 125, bez żalu przesiadłem się na coś większego
:
Wg mnie jest wszystko OK.
Na dzień dzisiejszy spuściłem wagę (ze względu na ćwiczenia) do 67 kg i powyżej 90 też się wolniej rozpędzam. Rozbujałem się max do 125 ale w innych warunkach na tym samym odcinku bywało, ze ledwo do 110 szła.
[ Dodano: 2015-09-04, 06:36 ]
Weź nie przesadzaj. Tą stopę 42 to podałeś w calach? Mam szybę, sakwy po boku i jeszcze jadąc z pasażerem objechałem bez problemu kolegę na Dragstarze a gość jechał sam. Nie ma szyby tylko sakwy. Bez problemu osiągnąłem wtedy 110
Znachu napisał/a: |
Czy ma ktoś namiar na kogoś kto by mógł profesjonalnie zbadać moduł n51f i zobaczyć czy jest zablokowany czy nie , i jeśli jest to go odblokować ?
P.S Chciał by się spiknąc z osobą która posiada egzemplarz rozpędzający się bez problemowo do 120 -125 kmh posadzić na nim moje ciężkie (105 kg ) dupsko i porównać jak się odpycha w stosunku do mojego ( na prostej 110 - 112 z górki 115 może 117 ale to z bólem ) . Chodzi mi bardziej i przyspieszanie powyżej 90 khm. |
Wg mnie jest wszystko OK.
Na dzień dzisiejszy spuściłem wagę (ze względu na ćwiczenia) do 67 kg i powyżej 90 też się wolniej rozpędzam. Rozbujałem się max do 125 ale w innych warunkach na tym samym odcinku bywało, ze ledwo do 110 szła.
[ Dodano: 2015-09-04, 06:36 ]
thommush napisał/a: |
Kurka, ludzie, nawet zmiana ustawienia stóp na podnóżkach obniżała prędkość max. Sprawdzone na bardzo długim odcinku prostej, wygodne postawienie stóp, trochę bardziej podeszwą w kierunku jazdy działało jak żagiel. A stopa to tylko 42.
Dlatego po kilkumiesięcznym przypomnieniu jazdy na 125, bez żalu przesiadłem się na coś większego |
Weź nie przesadzaj. Tą stopę 42 to podałeś w calach? Mam szybę, sakwy po boku i jeszcze jadąc z pasażerem objechałem bez problemu kolegę na Dragstarze a gość jechał sam. Nie ma szyby tylko sakwy. Bez problemu osiągnąłem wtedy 110
:
spuściłem wagę (ze względu na ćwiczenia) do 67 kg.
Dieta cud społeczeństwo otyłe a Japończyki, malutkie, drobniutkie i moto zasuwa ze 130.
Dieta cud społeczeństwo otyłe a Japończyki, malutkie, drobniutkie i moto zasuwa ze 130.
LwG
:
Odpowiedz do tematu
Właśnie, też mi się tak wydaje że podręcznikowe 125 kmh jest podane na podstawie testów z motocyklistą o gabarytach i wadze Azjatyckiej : )