/
Forum SHOC.PL


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat

Poprzedni temat «» Następny temat
regulacja gaznikow
Autor Wiadomość
-gumis- 
V2 i kardan


Motocykl: Husaberg TE 300
Wiek: 41
Dołączył: 28 Cze 2009
Posty: 208
Skąd: Jemielnica
Wysłany: 2010-03-20, 14:55   

lutek napisał/a:
a na czym polega sprawdzenie zaworow??bo z tego co wiem to sa hydrauliczne.


Pisząc tu o zaworach miałem na myśli zawory ,które wymagają regulacji, sprawdzenia. Dobrze wiem ,że są samoregulatory hydrauliczne.
_________________
szkoda czasu na narzekanie!!! czas leci...
 
 
lutek 


Motocykl: honda vt 1100 C 87'
Dołączył: 23 Wrz 2009
Posty: 86
Skąd: Rybnik/Bristol-UK
Wysłany: 2010-04-24, 15:15   

bylem w warsztacie zaspiewali za regulacje 100 funtow :shock: wiec musze sie podjac tego sam.mam pytanie dot synchro.rozumie ze trzeba podlaczyc zegary do kroccow ale co potem,odpalamy moto.....ktos to moze opisac??wielkie dzieki
 
 
Maniek G
[Usunięty]

Wysłany: 2010-04-25, 07:07   

Zobacz TU
 
 
intruz 

Motocykl: Sabre 1100
Wiek: 49
Dołączył: 20 Sty 2007
Posty: 204
Skąd: Kraków
Wysłany: 2010-04-28, 17:29   

Może ma ktos z was dane o ile obrotów powinny być fabrycznie wykręcone srubki wolnych obrotów w Sabre? Strasznie strzela mi w tlumiki ( mam przelotowe Hard Krome) i szukam na to rady...
 
 
Serwik 
Przemek


Motocykl: Była XV535, jest VT1100 C3 '98
Dołączył: 01 Lis 2010
Posty: 56
Skąd: Gostynin
Wysłany: 2010-11-26, 20:42   

intruz napisał/a:
Może ma ktos z was dane o ile obrotów powinny być fabrycznie wykręcone srubki wolnych obrotów w Sabre? Strasznie strzela mi w tlumiki ( mam przelotowe Hard Krome) i szukam na to rady...


Odświeżę temat. Jak nabyłem moto, miał strasznie rozregulowane gażniki objawiało sie to m.in. strzelaniem w tłumik. Poprzedni właściciel wprowadził kilka przeróbek (gażnik, kroćce, wydech) i próbował regulować "na oko". Na szczęście mam dostęp do analizatora spalin, udało się ustawić skład mieszanki. Moto przestał strzelać w wydech, lepiej przyśpiesza. Analizator spalin jest na każdej stacji diagnostycznej, zatem to tylko kwestia dogadania się z diagnostą podczas corocznego przeglądu.
_________________
Nie czekaj z realizacją marzeń...
 
 
MCY 
Marcin


Motocykl: VT600C-93 JAWA350-82 VTX1300S-06
Wiek: 51
Dołączył: 09 Lip 2008
Posty: 2199
Skąd: Tarnowskie Góry
Wysłany: 2010-11-26, 20:59   

Serwik napisał/a:
Na szczęście mam dostęp do analizatora spalin, udało się ustawić skład mieszanki. Moto przestał strzelać w wydech, lepiej przyśpiesza. Analizator spalin jest na każdej stacji diagnostycznej, zatem to tylko kwestia dogadania się z diagnostą podczas corocznego przeglądu.


U nas badanie kosztuje 15 PLN.
_________________
Marcin
 
 
januszek 


Motocykl: Yamaha 1900 Stratoliner
Wiek: 67
Dołączył: 27 Sie 2010
Posty: 1413
Skąd: Działdowo
Wysłany: 2010-11-28, 16:45   

Podstawowa rada przy regulacji gażników : jak strzela w tłumik-mieszanka za bogata trzeba dać więcej powietrza . Jak strzela w gażnik-mieszanka za uboga , przykręcić powietrze . Na analizatorze spalin nie wyregulujesz prawidłowo gażników-albo zegary,albo

właśnie na oko . Do tej drugiej opcji trzeba mieć "troszkę" doświadczenia , a do pierwszej - zegary niestety.... :koso:
 
 
MCY 
Marcin


Motocykl: VT600C-93 JAWA350-82 VTX1300S-06
Wiek: 51
Dołączył: 09 Lip 2008
Posty: 2199
Skąd: Tarnowskie Góry
Wysłany: 2010-11-28, 17:37   

januszek napisał/a:
Na analizatorze spalin nie wyregulujesz prawidłowo gaźników


Jeśli są dwie rury, to dlaczego nie?
_________________
Marcin
 
 
Serwik 
Przemek


Motocykl: Była XV535, jest VT1100 C3 '98
Dołączył: 01 Lis 2010
Posty: 56
Skąd: Gostynin
Wysłany: 2010-11-28, 17:55   

januszek napisał/a:
Podstawowa rada przy regulacji gażników : jak strzela w tłumik-mieszanka za bogata trzeba dać więcej powietrza . Jak strzela w gażnik-mieszanka za uboga , przykręcić powietrze . Na analizatorze spalin nie wyregulujesz prawidłowo gażników-albo zegary,albo

właśnie na oko . Do tej drugiej opcji trzeba mieć "troszkę" doświadczenia , a do pierwszej - zegary niestety.... :koso:


Jakby sobie "troszkę" zaprzeczasz. Ja opisując jak poradziłem sobie z danym problemem, nie twierdzę że dysponuję jedynym słusznym sposobem. Dzielę się swoimi doświadczeniami, w końcu od tego jest Forum.
_________________
Nie czekaj z realizacją marzeń...
 
 
januszek 


Motocykl: Yamaha 1900 Stratoliner
Wiek: 67
Dołączył: 27 Sie 2010
Posty: 1413
Skąd: Działdowo
Wysłany: 2010-11-29, 10:50   

W wojsku miałem szefa kompanii , który mawiał: "chlebak jak sama nazwa wskazuje,

słóży do noszenia granatów" - czyli idąc tym tropem : analizator spalin służy.......(niezależnie od ilości rur) ;-)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Wersja forum PDA/GSM