regulacja gaznikow
Odpowiedz do tematu

:
lutek napisał/a:
a na czym polega sprawdzenie zaworow??bo z tego co wiem to sa hydrauliczne.


Pisząc tu o zaworach miałem na myśli zawory ,które wymagają regulacji, sprawdzenia. Dobrze wiem ,że są samoregulatory hydrauliczne.

szkoda czasu na narzekanie!!! czas leci...
:
bylem w warsztacie zaspiewali za regulacje 100 funtow :shock: wiec musze sie podjac tego sam.mam pytanie dot synchro.rozumie ze trzeba podlaczyc zegary do kroccow ale co potem,odpalamy moto.....ktos to moze opisac??wielkie dzieki

Maniek G
[Usunięty]
:
Zobacz TU

:
Może ma ktos z was dane o ile obrotów powinny być fabrycznie wykręcone srubki wolnych obrotów w Sabre? Strasznie strzela mi w tlumiki ( mam przelotowe Hard Krome) i szukam na to rady...

:
intruz napisał/a:
Może ma ktos z was dane o ile obrotów powinny być fabrycznie wykręcone srubki wolnych obrotów w Sabre? Strasznie strzela mi w tlumiki ( mam przelotowe Hard Krome) i szukam na to rady...


Odświeżę temat. Jak nabyłem moto, miał strasznie rozregulowane gażniki objawiało sie to m.in. strzelaniem w tłumik. Poprzedni właściciel wprowadził kilka przeróbek (gażnik, kroćce, wydech) i próbował regulować "na oko". Na szczęście mam dostęp do analizatora spalin, udało się ustawić skład mieszanki. Moto przestał strzelać w wydech, lepiej przyśpiesza. Analizator spalin jest na każdej stacji diagnostycznej, zatem to tylko kwestia dogadania się z diagnostą podczas corocznego przeglądu.

Nie czekaj z realizacją marzeń...
:
Serwik napisał/a:
Na szczęście mam dostęp do analizatora spalin, udało się ustawić skład mieszanki. Moto przestał strzelać w wydech, lepiej przyśpiesza. Analizator spalin jest na każdej stacji diagnostycznej, zatem to tylko kwestia dogadania się z diagnostą podczas corocznego przeglądu.


U nas badanie kosztuje 15 PLN.

Marcin
:
Podstawowa rada przy regulacji gażników : jak strzela w tłumik-mieszanka za bogata trzeba dać więcej powietrza . Jak strzela w gażnik-mieszanka za uboga , przykręcić powietrze . Na analizatorze spalin nie wyregulujesz prawidłowo gażników-albo zegary,albo

właśnie na oko . Do tej drugiej opcji trzeba mieć "troszkę" doświadczenia , a do pierwszej - zegary niestety.... :koso:

:
januszek napisał/a:
Na analizatorze spalin nie wyregulujesz prawidłowo gaźników


Jeśli są dwie rury, to dlaczego nie?

Marcin
:
januszek napisał/a:
Podstawowa rada przy regulacji gażników : jak strzela w tłumik-mieszanka za bogata trzeba dać więcej powietrza . Jak strzela w gażnik-mieszanka za uboga , przykręcić powietrze . Na analizatorze spalin nie wyregulujesz prawidłowo gażników-albo zegary,albo

właśnie na oko . Do tej drugiej opcji trzeba mieć "troszkę" doświadczenia , a do pierwszej - zegary niestety.... :koso:


Jakby sobie "troszkę" zaprzeczasz. Ja opisując jak poradziłem sobie z danym problemem, nie twierdzę że dysponuję jedynym słusznym sposobem. Dzielę się swoimi doświadczeniami, w końcu od tego jest Forum.

Nie czekaj z realizacją marzeń...
:
W wojsku miałem szefa kompanii , który mawiał: "chlebak jak sama nazwa wskazuje,

słóży do noszenia granatów" - czyli idąc tym tropem : analizator spalin służy.......(niezależnie od ilości rur) ;-)

Odpowiedz do tematu
Skocz do:  

Pełna wersja forum
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group