/
Forum SHOC.PL


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat

Poprzedni temat «» Następny temat
"miękki" przód VT 750 rc50
Autor Wiadomość
maxshadow
[Usunięty]

Wysłany: 2010-05-05, 09:17   "miękki" przód VT 750 rc50

witam

mam wrażenie, że moje przednie "zawieszenie" jest nieco za miekkie

zdarza się, że dobija co mnie doprowadza do szału !



czy ktoś z Was może polecić jakąś metodę ? wymiana oleju ???



przy okazji byłbym wdzięczny za wskazanie kogoś uczciwego w małopolsce kto móggłby to zrobic SERWIS omijam szerokim łukiem ....nie lubie jak ktos pod pozorem naprawiania niszczy !
 
 
Dziki 
Adam


Motocykl: VT 1100 C2 Sabre'04
Wiek: 43
Dołączył: 29 Lip 2008
Posty: 445
Skąd: Białystok
Wysłany: 2010-05-05, 09:42   

http://www.shadow.org.pl/forum/viewtopic.php?t=145
 
 
renegade 
Handlarz gumek :-)


Motocykl: BRAK :-( było VT 700 C 85
Wiek: 45
Dołączył: 12 Mar 2007
Posty: 2433
Skąd: Lipsko
Wysłany: 2010-05-05, 09:57   

spróbuj najpierw dopompować lagi. Tylko nie kompresorem :mrgreen:
_________________
...a ósmego dnia Bóg stworzył Shadowa...
http://www.shadow.org.pl/...p=256254#256254
wydechy własnej konstrukcji
http://g.co/maps/t9uzt
 
 
 
maxshadow
[Usunięty]

Wysłany: 2010-05-05, 10:00   a czy istnieje jakas instrukcja jak to zrobić samemu ?

a czy istnieje jakas instrukcja jak to zrobić samemu ?
 
 
renegade 
Handlarz gumek :-)


Motocykl: BRAK :-( było VT 700 C 85
Wiek: 45
Dołączył: 12 Mar 2007
Posty: 2433
Skąd: Lipsko
Wysłany: 2010-05-05, 12:17   

Tak.

Odkręcasz zaślepki przy półce, bierzesz pompkę od roweru, pompujesz, i testujesz.

I tak do uzyskania satysfakcji :lol:
_________________
...a ósmego dnia Bóg stworzył Shadowa...
http://www.shadow.org.pl/...p=256254#256254
wydechy własnej konstrukcji
http://g.co/maps/t9uzt
 
 
 
intruz 

Motocykl: Sabre 1100
Wiek: 49
Dołączył: 20 Sty 2007
Posty: 204
Skąd: Kraków
Wysłany: 2010-05-05, 12:43   

do dopompowania potrzebujesz poza pompką dokładny manometr - najlepiej elektroniczny, tylko czy twoja honda ma faktycznie pompowne lagi z przodu? Co do oleju to wymiana na gęściejszy może pomóc. Jeszcze wiecej dałoby zastosowanie twardszych sprężyn, np.firmy progressive suspension- dobre, tanie i sprawdzone. Gdybys potrzebował pomocy, to ja sie zajmuję takimi wymianami.
 
 
zizi 61 


Motocykl: honda Shadow VT 750 C2 RC44 03
Wiek: 63
Dołączył: 23 Lis 2009
Posty: 344
Skąd: Ruda Śląska
Wysłany: 2010-05-05, 14:46   

dołączę się do tematu właśnie wróciłem z pierwszej wiekszej wycieczki na mojej ukochanej Hance i zauważyłem że na podłużnych wybojach, na z frezowanej nawierzchni lub w koleinach mam problem z sterownością motoru trwa to ułamek sekundy ale parę razy poważnie sie wystraszyłem tym bardziej , że jechałem z plecaczkiem co jest powodem tego czy nie aby za miękkie zawieszenie przodu o czy wyżej lub coś innego :?: :?: :?:
_________________
zizi http://forum-lines.ru/rez/ab202319.gif

Żyje się za pieniądze,
ale nie należy żyć dla pieniędzy.
 
 
 
senda 


Motocykl: VF 750 C 83 & GL 1500 C 97
Wiek: 53
Dołączył: 17 Sty 2009
Posty: 1555
Skąd: Łódź
Wysłany: 2010-05-05, 14:55   

zizi 61 napisał/a:
dołączę się do tematu właśnie wróciłem z pierwszej wiekszej wycieczki na mojej ukochanej Hance i zauważyłem że na podłużnych wybojach, na z frezowanej nawierzchni lub w koleinach mam problem z sterownością motoru trwa to ułamek sekundy ale parę razy poważnie sie wystraszyłem tym bardziej , że jechałem z plecaczkiem co jest powodem tego czy nie aby za miękkie zawieszenie przodu o czy wyżej lub coś innego :?: :?: :?:


Nic nowego ...każdy tak ma :mrgreen:
_________________
Nawrót choroby! :)
 
 
 
intruz 

Motocykl: Sabre 1100
Wiek: 49
Dołączył: 20 Sty 2007
Posty: 204
Skąd: Kraków
Wysłany: 2010-05-05, 14:56   

zizi 61 napisał/a:
dołączę się do tematu właśnie wróciłem z pierwszej wiekszej wycieczki na mojej ukochanej Hance i zauważyłem że na podłużnych wybojach, na z frezowanej nawierzchni lub w koleinach mam problem z sterownością motoru trwa to ułamek sekundy ale parę razy poważnie sie wystraszyłem tym bardziej , że jechałem z plecaczkiem co jest powodem tego czy nie aby za miękkie zawieszenie przodu o czy wyżej lub coś innego :?: :?: :?:


To całkiem normalne zachowanie przedniego zawieszenia, które w naszych motocyklach jest zbyt miękkie. Trzeba unikać zfrezowanych fragmentów jezdni, łączenia łat , szczelin itp, bo one mogą "pociągnąć" koło w innym kierunku niż chciałbyś jechać...
 
 
Sowa 
SOWA


Motocykl: GS 1150 ADV -dr 650 SE
Wiek: 50
Dołączył: 20 Sty 2007
Posty: 1286
Skąd: warszawa\suwałki
Wysłany: 2010-05-05, 22:43   

intruz napisał/a:
zizi 61 napisał/a:
dołączę się do tematu właśnie wróciłem z pierwszej wiekszej wycieczki na mojej ukochanej Hance i zauważyłem że na podłużnych wybojach, na z frezowanej nawierzchni lub w koleinach mam problem z sterownością motoru trwa to ułamek sekundy ale parę razy poważnie sie wystraszyłem tym bardziej , że jechałem z plecaczkiem co jest powodem tego czy nie aby za miękkie zawieszenie przodu o czy wyżej lub coś innego :?: :?: :?:


To całkiem normalne zachowanie przedniego zawieszenia, które w naszych motocyklach jest zbyt miękkie. Trzeba unikać zfrezowanych fragmentów jezdni, łączenia łat , szczelin itp, bo one mogą "pociągnąć" koło w innym kierunku niż chciałbyś jechać...




Znaczy się motor ma nie opuszczać salonu - bo w naszym kraju innych dróg BRAK ;-)
_________________
nie kasa , nie maszyna , ale ludzie wokół ciebie są twoją miarą

ważne by człowiek był człowiekiem a nie dupą z uszami
 
 
 
senda 


Motocykl: VF 750 C 83 & GL 1500 C 97
Wiek: 53
Dołączył: 17 Sty 2009
Posty: 1555
Skąd: Łódź
Wysłany: 2010-05-05, 23:03   

jarek73 napisał/a:
intruz napisał/a:
zizi 61 napisał/a:
dołączę się do tematu właśnie wróciłem z pierwszej wiekszej wycieczki na mojej ukochanej Hance i zauważyłem że na podłużnych wybojach, na z frezowanej nawierzchni lub w koleinach mam problem z sterownością motoru trwa to ułamek sekundy ale parę razy poważnie sie wystraszyłem tym bardziej , że jechałem z plecaczkiem co jest powodem tego czy nie aby za miękkie zawieszenie przodu o czy wyżej lub coś innego :?: :?: :?:


To całkiem normalne zachowanie przedniego zawieszenia, które w naszych motocyklach jest zbyt miękkie. Trzeba unikać zfrezowanych fragmentów jezdni, łączenia łat , szczelin itp, bo one mogą "pociągnąć" koło w innym kierunku niż chciałbyś jechać...




Znaczy się motor ma nie opuszczać salonu - bo w naszym kraju innych dróg BRAK ;-)


Jarek no co Ty... W naszych nie jest za miękkie przecież :mrgreen:

Sądząc po Twoich uszczelniczach to za twarde :-P
_________________
Nawrót choroby! :)
 
 
 
maxshadow
[Usunięty]

Wysłany: 2010-05-06, 08:02   ?????

nie wiem co tam można pompować :) wole zmienic olej na 20 tylko nie wiem gdzie mam śrube spustową

nie chce mi sie całych lag wykrecac !
 
 
Rafal 


Motocykl: VTX 1800 S Retro 02; BMW K1200 GT 07
Wiek: 54
Dołączył: 08 Lis 2009
Posty: 114
Skąd: Reda
Wysłany: 2010-05-06, 10:42   

Ja podążając za radą Jarka73 (patrz przywołany wyżej temat) zmieniłem w swojej VT 750 C2 olej z 10w na 20w i jest kolosalna róznica. Przód juz nie dobija i moto jedzie dużo stabilniej na wybojach.

Nie bylo wcale potrzeby wkladać dodatkowych tulejek dystansowych :mrgreen:
 
 
Rafal 


Motocykl: VTX 1800 S Retro 02; BMW K1200 GT 07
Wiek: 54
Dołączył: 08 Lis 2009
Posty: 114
Skąd: Reda
Wysłany: 2010-05-06, 10:46   

Nie odkręcaj śrub spustowych w dole lag, bo będziesz miał problem z ich dokręceniem :shock:

Ten problem juz opisywany na tym forum , bo sam go doswiadczyłem :-/

Zdejmij koło z błotnikiem i wyciągnij lagi z półki aby zlać olej górą. Całą operacja zajmie ci może 2 godziny :->
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Wersja forum PDA/GSM