/
Forum SHOC.PL


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat

Poprzedni temat «» Następny temat
Nie pali
Autor Wiadomość
Matrix 


Motocykl: HONDA SHADOW VT 700 TWIN 1986
Wiek: 53
Dołączył: 27 Sty 2011
Posty: 3151
Skąd: Szczecin
Wysłany: 2013-02-18, 20:20   

gizmo, W jego sprzęcie nie ma blokady odpalenia na biegu ;-)
_________________
Matrix w Trasie

Gość Usługi BHP dla Ciebie twojebhp@gmail.com
 
 
adam3911 


Motocykl: xl 1000 03
Dołączył: 24 Sie 2007
Posty: 2113
Skąd: warszawa
Wysłany: 2013-02-18, 20:25   

Zalane świece w silniku gaźnikowym-bez ssania i gaz do oporu żeby jak największą dawke powietrza dostawał, przedmuchał. Nie kręć gazem za dużo bo za każdym razem wstrzykujesz niewielką dawkę paliwa.
 
 
gizmo 

Motocykl: HONDA VT 750 C '85
Wiek: 36
Dołączył: 12 Paź 2012
Posty: 57
Skąd: KGR
Wysłany: 2013-02-18, 20:34   

adam3911 napisał/a:
Zalane świece w silniku gaźnikowym-bez ssania i gaz do oporu żeby jak największą dawke powietrza dostawał, przedmuchał. Nie kręć gazem za dużo bo za każdym razem wstrzykujesz niewielką dawkę paliwa.



dzięki wszystkim za zainteresowanie i chęć pomocy :]
jutro spróbuje ostatni raz,a jak nie pomoże to popcham go :) powinien odpalić na "popych"
niewiele mu brakuje do odpalenia,musze to "coś" przedmuchać-przepchać
zastała sie maszyna ;/
jak ją odpalałem co tydzień to na dotyk paliła,jak co dwa tygodnie to już było ciężej alee dała rady,po 4 tygodniach zastygła.

zastanawiam sie czy jest sens sprubować z kablami rozruchowymi,skoro kreci i kontrolki działają,może mieć za mały prąd?
_________________
"Każdy nowy dzień, rodzi nowe paranoje.."
 
 
Matrix 


Motocykl: HONDA SHADOW VT 700 TWIN 1986
Wiek: 53
Dołączył: 27 Sty 2011
Posty: 3151
Skąd: Szczecin
Wysłany: 2013-02-18, 20:39   

Jeżeli masz za mały prąd to będzie problem z odpaleniem :-?
_________________
Matrix w Trasie

Gość Usługi BHP dla Ciebie twojebhp@gmail.com
 
 
gizmo 

Motocykl: HONDA VT 750 C '85
Wiek: 36
Dołączył: 12 Paź 2012
Posty: 57
Skąd: KGR
Wysłany: 2013-02-18, 20:45   

Matrix napisał/a:
Jeżeli masz za mały prąd to będzie problem z odpaleniem :-?


podziękował, w takim razie spróbuje jeszcze na te kable.
podpinać z samochodu do motocykla bezpośrednio można bez problemowo? nie popale żadnych przewodów?
_________________
"Każdy nowy dzień, rodzi nowe paranoje.."
 
 
Aramil 


Motocykl: VT 600 90'
Wiek: 34
Dołączył: 09 Cze 2012
Posty: 152
Skąd: Białystok (Cz. B.)
Wysłany: 2013-02-18, 20:53   

Jak podłączysz bezpośrednio do akumulatora to nic nie powinno się stać.
 
 
Dziki HTL 


Motocykl: VTX 1800F1 `07
Wiek: 48
Dołączył: 16 Cze 2011
Posty: 1606
Skąd: Lublin
Wysłany: 2013-02-18, 20:54   

gizmo, poczytaj o zimowaniu motocykla.
Po co chcesz go na siłę odpalać? Żeby popyrkolił 10 min?
odpuść do momentu aż zaczniesz jeździć.
Nic się nie martw odpali skoro odpalał.
Zalewasz go na masę i marudzisz że nie chce odpalić - to chyba logiczne. Potem po zalaniu nie ma jak odparować i dlatego nie chce załapać.
ech żeś się uczepił z tym odpalaniem
_________________
Honda - The Power of Dreams
 
 
gizmo 

Motocykl: HONDA VT 750 C '85
Wiek: 36
Dołączył: 12 Paź 2012
Posty: 57
Skąd: KGR
Wysłany: 2013-02-18, 21:01   

Dziki HTL napisał/a:
gizmo, poczytaj o zimowaniu motocykla.
Po co chcesz go na siłę odpalać? Żeby popyrkolił 10 min?
odpuść do momentu aż zaczniesz jeździć.
Nic się nie martw odpali skoro odpalał.
Zalewasz go na masę i marudzisz że nie chce odpalić - to chyba logiczne. Potem po zalaniu nie ma jak odparować i dlatego nie chce załapać.
ech żeś się uczepił z tym odpalaniem


juz poczytałem :] na przyszła zime bede mądrzejszy :D
no uczepiłem sie bo to problem dla mnie ;p ale na szczescie niektorzy spoko wytlumaczą świerzakowi co i jak
pozdro
_________________
"Każdy nowy dzień, rodzi nowe paranoje.."
 
 
dzinks 
Rafał


Motocykl: CRF1000L
Wiek: 46
Dołączył: 17 Wrz 2009
Posty: 2473
Skąd: Strzelce Kraj. / FSD
Wysłany: 2013-02-19, 08:12   

Dziki HTL napisał/a:
gizmo, poczytaj o zimowaniu motocykla.
Po co chcesz go na siłę odpalać? Żeby popyrkolił 10 min?
odpuść do momentu aż zaczniesz jeździć.


Myślę, że ciężko będzie koledze żyć do wiosny ze świadomością, że w lutym nie chciał odpalić. :-P
Jak coś nie hula w maszynie to ciężko to wybić z głowy, no chyba że ja tak tylko mam :koso:
 
 
 
Dziki HTL 


Motocykl: VTX 1800F1 `07
Wiek: 48
Dołączył: 16 Cze 2011
Posty: 1606
Skąd: Lublin
Wysłany: 2013-02-19, 09:26   

dzinks napisał/a:

Myślę, że ciężko będzie koledze żyć do wiosny ze świadomością, że w lutym nie chciał odpalić. :-P
Jak coś nie hula w maszynie to ciężko to wybić z głowy, no chyba że ja tak tylko mam :koso:

trza być twardym nie mientkim ;-)
_________________
Honda - The Power of Dreams
 
 
gizmo 

Motocykl: HONDA VT 750 C '85
Wiek: 36
Dołączył: 12 Paź 2012
Posty: 57
Skąd: KGR
Wysłany: 2013-02-25, 10:50   

witam,nie było mnie chwilke z powodu choroby :mrgreen:
dzinks ma racje,nie daje mi to spokoju,przez to was tym tematem męcze. Nie odpalałem jej nigdy na krócej niż 30 min(wiec myśle że sie zagrzała razem ze świecami) i nie stała na mrozie,bo w garażu jest przez całą zime 20 stopni na plusie.
próbowałem dalej ale nic z tego. Pytanko: z baku paliwo spływa pod siedzenie do drugiego zbiornika, stamtąd wężykiem do kranika,z kranika do filtra paliwa,a z filtra do takiego małego czegoś okrągłego o walcowatym kształcie a stamtąd podawane jest w gaźniki. Moje pytanko brzmi:czy ten mały "walec" obsadzony w gumowym uchwycie to jest pompka paliwa czy pompka znajduje sie pod siedzeniem? i gdzie w takim razie będzie wężyk od podciśnienia? jak próbuje go odpalić na ssaniu to go zalewa a bez ssania mu troszkę brakuje żeby odpalić.
z samej góry gaźników jest wężyk który chyba odprowadza nadmiar paliwa,jest on puszczony na lewą strone moto do dołu ale nigdzie i z niczym sie nie łączy-czy tak ma być?
aha,to małe walcowate ma dwa cienkie przewody idące to takiej kopułki ktora znajduje sie na jego wierzchu. :-D
ale sie rozpisałem,sorry! mam nadzieje że ktoś to przeczyta i pomoże :mrgreen: pozdrawiam
_________________
"Każdy nowy dzień, rodzi nowe paranoje.."
 
 
Zibi665 
dVa gary


Motocykl: VTX-1800 F '06
Wiek: 68
Dołączył: 01 Sty 2010
Posty: 2458
Skąd: Libiąż, KCH
Wysłany: 2013-02-25, 11:23   

Jeżeli wykręcasz świece i one są suche, to znaczy, że to toto walcowate nie podaje paliwa i trzeba skupić się na kontroli tego... - to jest pompa właśnie. Spróbuj ściągnąć wężyk prowadzący w górę do gaźników i przekonasz się czy to czasami nie powód Twojego zmartwienia jest. Sprawdź wcześniej kranik, nie wiem czy w 750-tce jest podciśnieniowa membrana w kraniku...? w 500-tce z tamtych lat jest i jeżeli zsunął się podciśnieniowy wężyk, to było podobnie jak opisujesz. Hmmm w 500-tce kranik jest pod bakiem ... - chyba u ciebie nie ma podciśnieniowego kranika raczej.
_________________
To mówiłem ja - Jarząbek :-P .
================
Ach ten oddech ;-) .
 
 
gizmo 

Motocykl: HONDA VT 750 C '85
Wiek: 36
Dołączył: 12 Paź 2012
Posty: 57
Skąd: KGR
Wysłany: 2013-02-25, 12:56   

dziękuje Zibi, u mnie kranik jest pod prawym boczkiem moto u dołu i jest klasycznie prosty, wszystko tam jest na styk spasowane,ale bede prubował to ściągnąć. odezwe sie jak to zrobie.
_________________
"Każdy nowy dzień, rodzi nowe paranoje.."
 
 
stiv10 

Motocykl: HD Heritage FLSTC
Dołączył: 31 Sie 2011
Posty: 1294
Skąd: LUBLIN
Wysłany: 2013-02-25, 15:17   

W ostatniej gazecie MOTOCYKL (marzec) jest artykuł pt. "50 powodów". Autor tekst podzielił na podrozdziały, których tytuł to zaistniały objaw i np. Rozrusznik kręci, silnik nie odpala: 1. brak benzyny w zbiorniku, 2. zamknięty kranik, 3. w zbiorniku jest stare i/lub zanieczyszczone paliwo, 4. nie otwiera się kranik podciśnieniowy paliwa, 5. zatkany przewód albo filtr w kraniku paliwa, 6. zalany silnik, 7. zapchany filtr powietrza, 8. brak iskry na świecach, 9. uszkodzony układ zapłonowy lub elektryka silnika, 10. zbyt niski stopień sprężania. I tutaj jest tyle dalszych 40 punktów wymienianych jest przy okazji innych objawów niemocy :-/ .
 
 
gizmo 

Motocykl: HONDA VT 750 C '85
Wiek: 36
Dołączył: 12 Paź 2012
Posty: 57
Skąd: KGR
Wysłany: 2013-02-25, 20:38   

układ sprawdzony,popma paliwa bije ładnie,wszystko drożne... ale nie odpali,tak jak by paliwa jej brakowało. Trzeba odpowietrzyć układ paliwowy po ściagnięciu wszystkich weżykow?jeśli tak to jak?
_________________
"Każdy nowy dzień, rodzi nowe paranoje.."
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Wersja forum PDA/GSM