Nie pali |
Autor |
Wiadomość |
Matrix
Motocykl: HONDA SHADOW VT 700 TWIN 1986
Wiek: 53 Dołączył: 27 Sty 2011 Posty: 3151 Skąd: Szczecin
|
|
|
|
|
adam3911
Motocykl: xl 1000 03
Dołączył: 24 Sie 2007 Posty: 2115 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 2013-02-18, 20:25
|
|
|
Zalane świece w silniku gaźnikowym-bez ssania i gaz do oporu żeby jak największą dawke powietrza dostawał, przedmuchał. Nie kręć gazem za dużo bo za każdym razem wstrzykujesz niewielką dawkę paliwa. |
|
|
|
|
gizmo
Motocykl: HONDA VT 750 C '85
Wiek: 36 Dołączył: 12 Paź 2012 Posty: 57 Skąd: KGR
|
Wysłany: 2013-02-18, 20:34
|
|
|
adam3911 napisał/a: | Zalane świece w silniku gaźnikowym-bez ssania i gaz do oporu żeby jak największą dawke powietrza dostawał, przedmuchał. Nie kręć gazem za dużo bo za każdym razem wstrzykujesz niewielką dawkę paliwa. |
dzięki wszystkim za zainteresowanie i chęć pomocy :]
jutro spróbuje ostatni raz,a jak nie pomoże to popcham go :) powinien odpalić na "popych"
niewiele mu brakuje do odpalenia,musze to "coś" przedmuchać-przepchać
zastała sie maszyna ;/
jak ją odpalałem co tydzień to na dotyk paliła,jak co dwa tygodnie to już było ciężej alee dała rady,po 4 tygodniach zastygła.
zastanawiam sie czy jest sens sprubować z kablami rozruchowymi,skoro kreci i kontrolki działają,może mieć za mały prąd? |
_________________ "Każdy nowy dzień, rodzi nowe paranoje.." |
|
|
|
|
Matrix
Motocykl: HONDA SHADOW VT 700 TWIN 1986
Wiek: 53 Dołączył: 27 Sty 2011 Posty: 3151 Skąd: Szczecin
|
|
|
|
|
gizmo
Motocykl: HONDA VT 750 C '85
Wiek: 36 Dołączył: 12 Paź 2012 Posty: 57 Skąd: KGR
|
Wysłany: 2013-02-18, 20:45
|
|
|
Matrix napisał/a: | Jeżeli masz za mały prąd to będzie problem z odpaleniem |
podziękował, w takim razie spróbuje jeszcze na te kable.
podpinać z samochodu do motocykla bezpośrednio można bez problemowo? nie popale żadnych przewodów? |
_________________ "Każdy nowy dzień, rodzi nowe paranoje.." |
|
|
|
|
Aramil
Motocykl: VT 600 90'
Wiek: 34 Dołączył: 09 Cze 2012 Posty: 152 Skąd: Białystok (Cz. B.)
|
Wysłany: 2013-02-18, 20:53
|
|
|
Jak podłączysz bezpośrednio do akumulatora to nic nie powinno się stać. |
|
|
|
|
Dziki HTL
Motocykl: VTX 1800F1 `07
Wiek: 48 Dołączył: 16 Cze 2011 Posty: 1608 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 2013-02-18, 20:54
|
|
|
gizmo, poczytaj o zimowaniu motocykla.
Po co chcesz go na siłę odpalać? Żeby popyrkolił 10 min?
odpuść do momentu aż zaczniesz jeździć.
Nic się nie martw odpali skoro odpalał.
Zalewasz go na masę i marudzisz że nie chce odpalić - to chyba logiczne. Potem po zalaniu nie ma jak odparować i dlatego nie chce załapać.
ech żeś się uczepił z tym odpalaniem |
_________________ Honda - The Power of Dreams |
|
|
|
|
gizmo
Motocykl: HONDA VT 750 C '85
Wiek: 36 Dołączył: 12 Paź 2012 Posty: 57 Skąd: KGR
|
Wysłany: 2013-02-18, 21:01
|
|
|
Dziki HTL napisał/a: | gizmo, poczytaj o zimowaniu motocykla.
Po co chcesz go na siłę odpalać? Żeby popyrkolił 10 min?
odpuść do momentu aż zaczniesz jeździć.
Nic się nie martw odpali skoro odpalał.
Zalewasz go na masę i marudzisz że nie chce odpalić - to chyba logiczne. Potem po zalaniu nie ma jak odparować i dlatego nie chce załapać.
ech żeś się uczepił z tym odpalaniem |
juz poczytałem :] na przyszła zime bede mądrzejszy :D
no uczepiłem sie bo to problem dla mnie ;p ale na szczescie niektorzy spoko wytlumaczą świerzakowi co i jak
pozdro |
_________________ "Każdy nowy dzień, rodzi nowe paranoje.." |
|
|
|
|
dzinks
Rafał
Motocykl: CRF1000L
Wiek: 46 Dołączył: 17 Wrz 2009 Posty: 2473 Skąd: Strzelce Kraj. / FSD
|
Wysłany: 2013-02-19, 08:12
|
|
|
Dziki HTL napisał/a: | gizmo, poczytaj o zimowaniu motocykla.
Po co chcesz go na siłę odpalać? Żeby popyrkolił 10 min?
odpuść do momentu aż zaczniesz jeździć. |
Myślę, że ciężko będzie koledze żyć do wiosny ze świadomością, że w lutym nie chciał odpalić.
Jak coś nie hula w maszynie to ciężko to wybić z głowy, no chyba że ja tak tylko mam |
|
|
|
|
Dziki HTL
Motocykl: VTX 1800F1 `07
Wiek: 48 Dołączył: 16 Cze 2011 Posty: 1608 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 2013-02-19, 09:26
|
|
|
dzinks napisał/a: |
Myślę, że ciężko będzie koledze żyć do wiosny ze świadomością, że w lutym nie chciał odpalić.
Jak coś nie hula w maszynie to ciężko to wybić z głowy, no chyba że ja tak tylko mam |
trza być twardym nie mientkim |
_________________ Honda - The Power of Dreams |
|
|
|
|
gizmo
Motocykl: HONDA VT 750 C '85
Wiek: 36 Dołączył: 12 Paź 2012 Posty: 57 Skąd: KGR
|
Wysłany: 2013-02-25, 10:50
|
|
|
witam,nie było mnie chwilke z powodu choroby
dzinks ma racje,nie daje mi to spokoju,przez to was tym tematem męcze. Nie odpalałem jej nigdy na krócej niż 30 min(wiec myśle że sie zagrzała razem ze świecami) i nie stała na mrozie,bo w garażu jest przez całą zime 20 stopni na plusie.
próbowałem dalej ale nic z tego. Pytanko: z baku paliwo spływa pod siedzenie do drugiego zbiornika, stamtąd wężykiem do kranika,z kranika do filtra paliwa,a z filtra do takiego małego czegoś okrągłego o walcowatym kształcie a stamtąd podawane jest w gaźniki. Moje pytanko brzmi:czy ten mały "walec" obsadzony w gumowym uchwycie to jest pompka paliwa czy pompka znajduje sie pod siedzeniem? i gdzie w takim razie będzie wężyk od podciśnienia? jak próbuje go odpalić na ssaniu to go zalewa a bez ssania mu troszkę brakuje żeby odpalić.
z samej góry gaźników jest wężyk który chyba odprowadza nadmiar paliwa,jest on puszczony na lewą strone moto do dołu ale nigdzie i z niczym sie nie łączy-czy tak ma być?
aha,to małe walcowate ma dwa cienkie przewody idące to takiej kopułki ktora znajduje sie na jego wierzchu.
ale sie rozpisałem,sorry! mam nadzieje że ktoś to przeczyta i pomoże pozdrawiam |
_________________ "Każdy nowy dzień, rodzi nowe paranoje.." |
|
|
|
|
Zibi665
dVa gary
Motocykl: VTX-1800 F '06
Wiek: 68 Dołączył: 01 Sty 2010 Posty: 2458 Skąd: Libiąż, KCH
|
Wysłany: 2013-02-25, 11:23
|
|
|
Jeżeli wykręcasz świece i one są suche, to znaczy, że to toto walcowate nie podaje paliwa i trzeba skupić się na kontroli tego... - to jest pompa właśnie. Spróbuj ściągnąć wężyk prowadzący w górę do gaźników i przekonasz się czy to czasami nie powód Twojego zmartwienia jest. Sprawdź wcześniej kranik, nie wiem czy w 750-tce jest podciśnieniowa membrana w kraniku...? w 500-tce z tamtych lat jest i jeżeli zsunął się podciśnieniowy wężyk, to było podobnie jak opisujesz. Hmmm w 500-tce kranik jest pod bakiem ... - chyba u ciebie nie ma podciśnieniowego kranika raczej. |
_________________ To mówiłem ja - Jarząbek .
================
Ach ten oddech . |
|
|
|
|
gizmo
Motocykl: HONDA VT 750 C '85
Wiek: 36 Dołączył: 12 Paź 2012 Posty: 57 Skąd: KGR
|
Wysłany: 2013-02-25, 12:56
|
|
|
dziękuje Zibi, u mnie kranik jest pod prawym boczkiem moto u dołu i jest klasycznie prosty, wszystko tam jest na styk spasowane,ale bede prubował to ściągnąć. odezwe sie jak to zrobie. |
_________________ "Każdy nowy dzień, rodzi nowe paranoje.." |
|
|
|
|
stiv10
Motocykl: HD Heritage FLSTC
Dołączył: 31 Sie 2011 Posty: 1294 Skąd: LUBLIN
|
Wysłany: 2013-02-25, 15:17
|
|
|
W ostatniej gazecie MOTOCYKL (marzec) jest artykuł pt. "50 powodów". Autor tekst podzielił na podrozdziały, których tytuł to zaistniały objaw i np. Rozrusznik kręci, silnik nie odpala: 1. brak benzyny w zbiorniku, 2. zamknięty kranik, 3. w zbiorniku jest stare i/lub zanieczyszczone paliwo, 4. nie otwiera się kranik podciśnieniowy paliwa, 5. zatkany przewód albo filtr w kraniku paliwa, 6. zalany silnik, 7. zapchany filtr powietrza, 8. brak iskry na świecach, 9. uszkodzony układ zapłonowy lub elektryka silnika, 10. zbyt niski stopień sprężania. I tutaj jest tyle dalszych 40 punktów wymienianych jest przy okazji innych objawów niemocy . |
|
|
|
|
gizmo
Motocykl: HONDA VT 750 C '85
Wiek: 36 Dołączył: 12 Paź 2012 Posty: 57 Skąd: KGR
|
Wysłany: 2013-02-25, 20:38
|
|
|
układ sprawdzony,popma paliwa bije ładnie,wszystko drożne... ale nie odpali,tak jak by paliwa jej brakowało. Trzeba odpowietrzyć układ paliwowy po ściagnięciu wszystkich weżykow?jeśli tak to jak? |
_________________ "Każdy nowy dzień, rodzi nowe paranoje.." |
|
|
|
|
|