/
Forum SHOC.PL


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat

Poprzedni temat «» Następny temat
Jaka jest różnica pomiedzy ver. VLX a custom
Autor Wiadomość
warzywo
[Usunięty]

Wysłany: 2008-04-22, 18:12   Jaka jest różnica pomiedzy ver. VLX a custom

proszę o odp. pomoże mi to w wyborze shadowki.Chodzi mi o takie rzeczy jak moc,wyposażenie itp.
 
 
renegade 
Handlarz gumek :-)


Motocykl: BRAK :-( było VT 700 C 85
Wiek: 45
Dołączył: 12 Mar 2007
Posty: 2433
Skąd: Lipsko
Wysłany: 2008-04-22, 19:36   

Nie jestem pewny ale VLX to klasyczny chopper a custom jest optycznie cięższy bardziej przypomina draga a osiągi mają zbliżone ponieważ mają te same serca.
_________________
...a ósmego dnia Bóg stworzył Shadowa...
http://www.shadow.org.pl/...p=256254#256254
wydechy własnej konstrukcji
http://g.co/maps/t9uzt
 
 
 
Barthos_SD
[Usunięty]

Wysłany: 2008-04-22, 21:44   

A czy czasem VLX nie miał być wypuszczany na rynek amerykański głównie? Czy to nie jest ta główna różnica? Poprawcie mnie jeśli się mylę...
 
 
renegade 
Handlarz gumek :-)


Motocykl: BRAK :-( było VT 700 C 85
Wiek: 45
Dołączył: 12 Mar 2007
Posty: 2433
Skąd: Lipsko
Wysłany: 2008-04-22, 22:29   

Co nie zmienia faktu że silniki mają te same
_________________
...a ósmego dnia Bóg stworzył Shadowa...
http://www.shadow.org.pl/...p=256254#256254
wydechy własnej konstrukcji
http://g.co/maps/t9uzt
 
 
 
warzywo
[Usunięty]

Wysłany: 2008-04-25, 09:30   

Barthos_SD napisał/a:
A czy czasem VLX nie miał być wypuszczany na rynek amerykański głównie? Czy to nie jest ta główna różnica? Poprawcie mnie jeśli się mylę...




zgadzam się z Twoja teorią VLX to ver. na rynek amerykański ma licznik w milach i dodatkowo siedzisko pikowane i to chyba wszystkie różnice.Dzięki za pomoc.W przyszłym tyg. zakup shadowki :chytrusek:
 
 
Belgu
[Usunięty]

Wysłany: 2008-04-25, 18:08   

warzywo napisał/a:
Barthos_SD napisał/a:
A czy czasem VLX nie miał być wypuszczany na rynek amerykański głównie? Czy to nie jest ta główna różnica? Poprawcie mnie jeśli się mylę...




zgadzam się z Twoja teorią VLX to ver. na rynek amerykański ma licznik w milach i dodatkowo siedzisko pikowane i to chyba wszystkie różnice.Dzięki za pomoc.W przyszłym tyg. zakup shadowki :chytrusek:




VLX do tej pory mozna kupic nowki w USA ale ze skrzynia 4 biegowa a w Europie od 1996 byly skrzynie 5 biegowe...
 
 
Barthos_SD
[Usunięty]

Wysłany: 2008-04-25, 22:42   

Ja mam akurat VT 600 C 96r i mam jeszcze skrzynię 4-biegową... Brakuje czasem tego 5-go biegu w trasie, ale da się przeżyć... Ważne, że V-2, że chopper, że chrom :twisted: , no i ten dźwięk silnika (na praktycznie całkiem wybebeszonym wydechu :mrgreen: ) po prostu poemat ;-)
 
 
czarny 
Grzesiek


Motocykl: VT 1100 SC23 94r
Wiek: 48
Dołączył: 11 Kwi 2008
Posty: 177
Skąd: Glinik Średni RSR
Wysłany: 2008-04-25, 22:58   

Barthos SD Pozdrawiam brata mojego cienia:)

Też chciałbym wybebeeeeszyć

Gdzie fachowiarsko i w jaki sposób mogę to zrobić.

Oczywiście żeby się krew z mojej Shadowy nie polała.

Myk pozdowionka
_________________
Życie jest po to, aby śmigać na moto!!!
Honda Shadow SC 23 1100C 1994r
WSK M06B3 125cm 1976r
 
 
Barthos_SD
[Usunięty]

Wysłany: 2008-04-26, 10:41   

hmm... Powiem szczerze, że ja osobiście tego nie robiłem, a motorek kupiłem już z pustym wydechem. Ale jak gadałem z moim kolegą- mechanikiem przy oględzinach przed-zakupowych mojego cienia, to wyszło z tego, że w sumie można się samemu podjąć wybebeszania. Jeżeli jednak masz jakieś obawy co do tego, to udaj się do swojego zaufanego mechanika i zapytaj co i jak, czy i ewentualnie jakie uboczne efekty może przynieść taka operacja, jak się to robi w tym modelu itp... Na ogół sprawa sprowadza się do przewiercania, ale z tego co słyszałem to w niektórych markach i modelach ulepsza się :-) wydech przez wypalanie środka.



Pozdrawiam...
 
 
Sowa 
SOWA


Motocykl: GS 1150 ADV -dr 650 SE
Wiek: 50
Dołączył: 20 Sty 2007
Posty: 1286
Skąd: warszawa\suwałki
Wysłany: 2008-04-26, 16:27   

... Na ogół sprawa sprowadza się do przewiercania, ale z tego co słyszałem to w niektórych markach i modelach ulepsza się :-) wydech przez wypalanie środka.



Pozdrawiam...[/quote]



rozwiń temat co masz na myśli wypalanie :?:
_________________
nie kasa , nie maszyna , ale ludzie wokół ciebie są twoją miarą

ważne by człowiek był człowiekiem a nie dupą z uszami
 
 
 
Seiza
[Usunięty]

Wysłany: 2008-04-27, 10:41   

Hm, czy przy pustych wydechach nie ma problemu z wypalaniem się zaworów? Wiem, że np. Intrudery to mają i w nich pustych rur się nie montuje
 
 
Belgu
[Usunięty]

Wysłany: 2008-04-28, 22:58   

Barthos_SD napisał/a:
Ja mam akurat VT 600 C 96r i mam jeszcze skrzynię 4-biegową... Brakuje czasem tego 5-go biegu w trasie, ale da się przeżyć...


to sprawdz dokladnie czy aby to nie wersja 1995... moze byla pierwsza rejestracja w 1996, wyprzedaz magazynowa ale produkcja 1995... wyraznie informatory podaja, ze od 1996 byly skrzynie 5-biegowe.

Moj tez byl zarejestrowany 1szy raz w 1996 roku... mial 4 biegi i okazalo sie, ze produkcja 1995.
 
 
Barthos_SD
[Usunięty]

Wysłany: 2008-04-29, 18:38   

jarek73 napisał/a:
rozwiń temat co masz na myśli wypalanie :?:




Już piszę co i jak... Przy czym jestem winien sprostowanie, mianowicie: przewiercać możemy każdy standardowy wydech bez względu na markę czy model. Jeśli chodzi zaś o wypalanie to zapytałem znajomego, od którego o tej metodzie słyszałem (a konkretniej jedynie o tym, że taka metoda istnieje). Ponoć zabieg ten przeprowadza się prądem do czego bezwzględnie potrzebny jest doświadczony spawacz i dobry sprzęt. Jednakże istnieje ryzyko przegrzania tłumika, a co za tym idzie przebarwień na tłumiku... Krótko mówiąc.... KICHA... Metoda do chopperów raczej nieprzydatna, chyba, że ktoś lubi mieć wydech we wszystkich kolorach tęczy... Bije się zatem w pierś <mea culpa> i przepraszam za małe zamieszanie i niejasności, których byłem autorem :oops:



Jeżeli zaś chodzi o zgubny wpływ pustego wydechu na zawory to, owszem może mieć na nie negatywny wpływ, ale muszą być spełnione następujące warunki:

- zamiast wydechu mamy zwykłe całkiem puste (jak Paris H. :mrgreen: ) rury, które są przy tym krótsze od seryjnych...

- jeździmy tak na dłuuuższą metę...

Wtedy jak najbardziej istnieje uzasadniona obawa o zawory, jak również nie jest to korzystne dla innych elementów silnika.

Zaś co do Suzuki Intruder, to znam ludzi, którzy mają przewiercane wydechy w Intruzach i śmigają bez żadnych problemów. Przy czym Suzuki, z tego co się orientuję, to same w sobie są dość czułe na punkcie zaworów... Pozdrawiam
 
 
Rudy Kot 
kot żyje 7 razy :)


Motocykl: VT 1100 ACE C32 98
Wiek: 65
Dołączył: 07 Maj 2008
Posty: 142
Skąd: Jelenia Góra
Wysłany: 2008-05-11, 09:51   

Witam:)

Co do przewiercania to mam z własnego podwórka odczucia. Mamy z kolega identyczne 600 z tego samego roku. On ma wyprutu wydech mocno, mnie delikatnie nawiercono .Start ma szybszy,ale na długich podjazdach jest słabszy.

Przy zabawach wydechem musimy pamiętać o wzroście tem. na zaworach wydechowych są mocniej grzane, wieksza prędkośc wylotu gazów,co daje w efekcie wyższą temp..

Musimy skorygować też dolot mieszanki, stosuje się większe dysze, tak jest w samochodach. Zwiekszenie średnicy rur wydechu nie daje zawsze poprawy mocy ,są wartości graniczne ,dochodzi do zaburzenia płynności wylotu gazów i zawirowan,nie jest płynny,przekroczenie ich powoduje spadek mocy. Przerabiałem to na swoich Clio S16 i Williams. Powiekszenie średnicy rury ponad 50 mm dawało spadek mocy.



Myśle że pewne rzeczy trzeba by robić w oparciu o hamownie, badanie przed i po przeróbkach.



Kocur
_________________
Pozdrawiam Zbyszek :):)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Wersja forum PDA/GSM