/
Forum SHOC.PL


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat

Poprzedni temat «» Następny temat
Zamknięty przez: Cezar
2009-02-05, 11:59
Czym ja wlasciwie jezdze...
Autor Wiadomość
cotec 


Motocykl: NV 400 C 86 Juz 10 lat razem :)
Wiek: 53
Dołączył: 11 Cze 2007
Posty: 321
Skąd: warszawa
Wysłany: 2007-06-11, 18:50   Czym ja wlasciwie jezdze...

No wlasnie... Pytam bo mam z tym niemaly problem Oznaczenie Honda NV 400C a patrzac na to VT 500C...japonska wersja f**k Zadnych informacji dotychczas o tej hybrydzie nie znalazlem poza tym ze za wschodnia granica troche tego lata W zasadzie przetestowalem ze wiekszosc gratow pasuje od 500 poza jakimis pierdolami w stylu filtr powietrza ;-) tyle ze mam zamiar brac sie za rozrzad...
 
 
Shadok 
Administrator


Motocykl: VT 1100 '85,'86,'07
Dołączył: 04 Paź 2006
Posty: 1952
Skąd: Dziecinów
Wysłany: 2007-06-11, 20:17   

Witaj

A jaki masz numer VIN? NC26? A pojemność wypisana na cylindrach? 8-)



Pozdrawiam
 
 
 
cotec 


Motocykl: NV 400 C 86 Juz 10 lat razem :)
Wiek: 53
Dołączył: 11 Cze 2007
Posty: 321
Skąd: warszawa
Wysłany: 2007-06-11, 22:07   

Moze to glupie pytanie biorac pod uwage siedem lat eksploatacji...ale gdzie odczytac nr vin? Poza silnikiem i rama wszedzie same "krzaczki"... Pojemnosc odlana na cylindrze 399cm
 
 
Globi 


Motocykl: VT 500C '85
Wiek: 55
Dołączył: 21 Sty 2007
Posty: 1297
Skąd: Łódź
Wysłany: 2007-06-11, 22:39   

Witam

Na tabliczce znamionowej, blaszka na główce ramy?

U mnie - JH2 PC08........

Pozdr
 
 
Cezar 
Ride Safe Ride Free


Motocykl: VT 500 C 85
Wiek: 39
Dołączył: 16 Maj 2007
Posty: 2472
Skąd: Otwock
Wysłany: 2007-06-11, 23:10   

He he dobre pytanie jak na kilka lat exploatacji :)

Numer VIN jest tak jak kolega mówi, a przynajmniej powinien być na tabliczce przy główce ramy, dokłądniej u mnie jest po lewej stronie (jak sie siedzi na motocyklu).

Po numerze tym sprawdzisz co to za motocykl i gdzie został wyprodukowany i ilku chińczykó przy nim pracowało, oraz ile ryżu zostało zjedzonego na jednostkę czasu podczas pracy nad motocyklem).... a właściwie to już nie pamiętam czy wszystkie z tych danych zawiera numer VIN ? :)
_________________
Jadę jadę na motorze...
 
 
 
Mateusz 
Prospect


Motocykl: VT 750 C '83
Wiek: 45
Dołączył: 24 Maj 2007
Posty: 3085
Skąd: Jaktorów
Wysłany: 2007-06-12, 08:25   

Cezar napisał/a:
.... a właściwie to już nie pamiętam czy wszystkie z tych danych zawiera numer VIN ? :)


Dla przypomnienia - a dla innych do wiadomości i dla sprawdzenia :-) - polecam Jak odczytać VIN - dział MOTOCYKLE
 
 
cotec 


Motocykl: NV 400 C 86 Juz 10 lat razem :)
Wiek: 53
Dołączył: 11 Cze 2007
Posty: 321
Skąd: warszawa
Wysłany: 2007-06-12, 08:26   

No to ja juz nie dowiem sie jakie jest zapotrzebowanie na ryz w polaczeniu z konstruowaniem motocykla...bo u mnie poprostu nie ma zadnej tabliczki... :-/ Jedyne co to kolo nalepil mi jakas tymczasowa pod kanapa przy homoloacji po sprowadzeniu Tamta zostala gdzies na wchodzie dalekim najpewniej :-( Jakis skosny na pamiatke pewnie sobie zostawil!!
 
 
Shadok 
Administrator


Motocykl: VT 1100 '85,'86,'07
Dołączył: 04 Paź 2006
Posty: 1952
Skąd: Dziecinów
Wysłany: 2007-06-12, 08:42   

Inaczej... :-D Nr ramy z dowodu rejestracyjnego... Ale obstawiam NC26

Twój motor jest chyba produkcją skierowaną na rynek Singapur-Japonia (tam pod nazwą Steed 400). Co do kompatybilności części trudno powiedzieć, sprawdzałem w katalogu części, ale to katalog UeSAński i nie było tam takiego modelu (na pocieszenie powiem ci, że w katalogach europejskich nie ma mojego modelu, a części jednak są dostępne). Pewnie sporo części będzie pasować od VT 500 i VT 600. O rozrząd się nie martw za wcześnie - na pewno można dobrać łańcuchy a reszty i tak się nie wymienia bez ewidentnego powodu.

Pozdrawiam
 
 
 
maly_tomi 
dr inż. Klapek


Motocykl: VT 1100 C3 99
Wiek: 39
Dołączył: 28 Maj 2007
Posty: 1162
Skąd: Otwock
Wysłany: 2007-06-12, 08:46   

To jest nie mozliwe bo by Ci motoru nie zarejestrowali. To jest numer identyfikacyjny motoru i powinienes miec go tez w dowodzie rejestracyjnym.
_________________
Honda Shadow VT1100 C3X Aero - Tarantella
BMW F800GS 2008 - Apache
MW750 - Kaśka
Dr650

Podróże. Te małe i te duże - Galactic Adventure
 
 
 
Globi 


Motocykl: VT 500C '85
Wiek: 55
Dołączył: 21 Sty 2007
Posty: 1297
Skąd: Łódź
Wysłany: 2007-06-12, 08:56   

maly_tomi napisał/a:
To jest nie mozliwe bo by Ci motoru nie zarejestrowali. To jest numer identyfikacyjny motoru i powinienes miec go tez w dowodzie rejestracyjnym.
Dokładnie tak. Sprawdź w dowodzie rejestracyjnym, pozycja E na pierwszej stronie. Powinien być pełny numer VIN.

Pozdr
 
 
cotec 


Motocykl: NV 400 C 86 Juz 10 lat razem :)
Wiek: 53
Dołączył: 11 Cze 2007
Posty: 321
Skąd: warszawa
Wysłany: 2007-06-12, 19:48   

U mnie w dowodzie pod vin jest nr ramy :p a pozycji E nie mam wcale bo w tamtych czasach nie bylo jeszcze bialych tablic a co dopiero mowic o dowodach rejestracyjnych hihihi
 
 
cotec 


Motocykl: NV 400 C 86 Juz 10 lat razem :)
Wiek: 53
Dołączył: 11 Cze 2007
Posty: 321
Skąd: warszawa
Wysłany: 2007-06-12, 19:51   

Shadok napisał/a:
Inaczej... :-D Nr ramy z dowodu rejestracyjnego... Ale obstawiam NC26

Twój motor jest chyba produkcją skierowaną na rynek Singapur-Japonia (tam pod nazwą Steed 400). Co do kompatybilności części trudno powiedzieć, sprawdzałem w katalogu części, ale to katalog UeSAński i nie było tam takiego modelu (na pocieszenie powiem ci, że w katalogach europejskich nie ma mojego modelu, a części jednak są dostępne). Pewnie sporo części będzie pasować od VT 500 i VT 600. O rozrząd się nie martw za wcześnie - na pewno można dobrać łańcuchy a reszty i tak się nie wymienia bez ewidentnego powodu.

Pozdrawiam




U mnie rozrzad dzwoni ze hoho...chyba juz ten czas najwyzszy Numer na ramie zaczyna sie od NC12... A moze ma ktos sprytnego magika od modulow zaplonowych? Dodam ze juz redna reanimacje za soba maja... no i pytanie kolejne Czy przelozenie ewentualne na zywca z 500-setki zda egzamin
 
 
Cezar 
Ride Safe Ride Free


Motocykl: VT 500 C 85
Wiek: 39
Dołączył: 16 Maj 2007
Posty: 2472
Skąd: Otwock
Wysłany: 2007-06-12, 20:25   

A co się dzieje z tym modułem bo jeśli chodzi o elektronikę to troszkę się oriętuje 8-)
_________________
Jadę jadę na motorze...
 
 
 
cotec 


Motocykl: NV 400 C 86 Juz 10 lat razem :)
Wiek: 53
Dołączył: 11 Cze 2007
Posty: 321
Skąd: warszawa
Wysłany: 2007-06-12, 21:07   

U mnie siedza dwa Motocykl chodzi ladnie do okolo 3500 obrotow czyli 80-85 km/h Potem oczywiscie gubi jeden cylinder Najgorsze jak temperatura skoczy ponad 20 stopni...czyli na przyklad postoi sobie na slonku bo poranki sa ok Wtedy padaja niskie obroty Jedzie w miare jakies 15-20 min i zaczynaja sie schody z ruszaniem bo lapie dopiero przy 2000-2500 obrotow oba cylindry i potrafi jeden zgubic juz przy 3000 Mam nadzieje ze nie zamotalem za bardzo ;) No i przy redukcjach strzela jak :evil: Ot i cala historia Poprzednio...jakies 5 lat temu bylo podobnie tyle ze nie reagowala na nadmierne naslonecznienie
 
 
cotec 


Motocykl: NV 400 C 86 Juz 10 lat razem :)
Wiek: 53
Dołączył: 11 Cze 2007
Posty: 321
Skąd: warszawa
Wysłany: 2007-06-12, 21:09   

Mateusz masz jeszcze tgo manuala? Linki zadne nie trybia a przydalby sie...
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Wersja forum PDA/GSM