Zamknięty przez: Cezar 2009-02-05, 11:59 |
Czym ja wlasciwie jezdze... |
Autor |
Wiadomość |
cotec
Motocykl: NV 400 C 86 Juz 10 lat razem :)
Wiek: 53 Dołączył: 11 Cze 2007 Posty: 321 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 2007-06-11, 18:50 Czym ja wlasciwie jezdze...
|
|
|
No wlasnie... Pytam bo mam z tym niemaly problem Oznaczenie Honda NV 400C a patrzac na to VT 500C...japonska wersja f**k Zadnych informacji dotychczas o tej hybrydzie nie znalazlem poza tym ze za wschodnia granica troche tego lata W zasadzie przetestowalem ze wiekszosc gratow pasuje od 500 poza jakimis pierdolami w stylu filtr powietrza tyle ze mam zamiar brac sie za rozrzad... |
|
|
|
|
Shadok
Administrator
Motocykl: VT 1100 '85,'86,'07
Dołączył: 04 Paź 2006 Posty: 1953 Skąd: Dziecinów
|
Wysłany: 2007-06-11, 20:17
|
|
|
Witaj
A jaki masz numer VIN? NC26? A pojemność wypisana na cylindrach?
Pozdrawiam |
|
|
|
|
cotec
Motocykl: NV 400 C 86 Juz 10 lat razem :)
Wiek: 53 Dołączył: 11 Cze 2007 Posty: 321 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 2007-06-11, 22:07
|
|
|
Moze to glupie pytanie biorac pod uwage siedem lat eksploatacji...ale gdzie odczytac nr vin? Poza silnikiem i rama wszedzie same "krzaczki"... Pojemnosc odlana na cylindrze 399cm |
|
|
|
|
Globi
Motocykl: VT 500C '85
Wiek: 55 Dołączył: 21 Sty 2007 Posty: 1297 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 2007-06-11, 22:39
|
|
|
Witam
Na tabliczce znamionowej, blaszka na główce ramy?
U mnie - JH2 PC08........
Pozdr |
|
|
|
|
Cezar
Ride Safe Ride Free
Motocykl: VT 500 C 85
Wiek: 39 Dołączył: 16 Maj 2007 Posty: 2472 Skąd: Otwock
|
Wysłany: 2007-06-11, 23:10
|
|
|
He he dobre pytanie jak na kilka lat exploatacji :)
Numer VIN jest tak jak kolega mówi, a przynajmniej powinien być na tabliczce przy główce ramy, dokłądniej u mnie jest po lewej stronie (jak sie siedzi na motocyklu).
Po numerze tym sprawdzisz co to za motocykl i gdzie został wyprodukowany i ilku chińczykó przy nim pracowało, oraz ile ryżu zostało zjedzonego na jednostkę czasu podczas pracy nad motocyklem).... a właściwie to już nie pamiętam czy wszystkie z tych danych zawiera numer VIN ? :) |
_________________ Jadę jadę na motorze... |
|
|
|
|
Mateusz
Prospect
Motocykl: VT 750 C '83
Wiek: 45 Dołączył: 24 Maj 2007 Posty: 3085 Skąd: Jaktorów
|
Wysłany: 2007-06-12, 08:25
|
|
|
Cezar napisał/a: | .... a właściwie to już nie pamiętam czy wszystkie z tych danych zawiera numer VIN ? :) |
Dla przypomnienia - a dla innych do wiadomości i dla sprawdzenia - polecam Jak odczytać VIN - dział MOTOCYKLE |
|
|
|
|
cotec
Motocykl: NV 400 C 86 Juz 10 lat razem :)
Wiek: 53 Dołączył: 11 Cze 2007 Posty: 321 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 2007-06-12, 08:26
|
|
|
No to ja juz nie dowiem sie jakie jest zapotrzebowanie na ryz w polaczeniu z konstruowaniem motocykla...bo u mnie poprostu nie ma zadnej tabliczki... Jedyne co to kolo nalepil mi jakas tymczasowa pod kanapa przy homoloacji po sprowadzeniu Tamta zostala gdzies na wchodzie dalekim najpewniej Jakis skosny na pamiatke pewnie sobie zostawil!! |
|
|
|
|
Shadok
Administrator
Motocykl: VT 1100 '85,'86,'07
Dołączył: 04 Paź 2006 Posty: 1953 Skąd: Dziecinów
|
Wysłany: 2007-06-12, 08:42
|
|
|
Inaczej... Nr ramy z dowodu rejestracyjnego... Ale obstawiam NC26
Twój motor jest chyba produkcją skierowaną na rynek Singapur-Japonia (tam pod nazwą Steed 400). Co do kompatybilności części trudno powiedzieć, sprawdzałem w katalogu części, ale to katalog UeSAński i nie było tam takiego modelu (na pocieszenie powiem ci, że w katalogach europejskich nie ma mojego modelu, a części jednak są dostępne). Pewnie sporo części będzie pasować od VT 500 i VT 600. O rozrząd się nie martw za wcześnie - na pewno można dobrać łańcuchy a reszty i tak się nie wymienia bez ewidentnego powodu.
Pozdrawiam |
|
|
|
|
maly_tomi
dr inż. Klapek
Motocykl: VT 1100 C3 99
Wiek: 39 Dołączył: 28 Maj 2007 Posty: 1163 Skąd: Otwock
|
Wysłany: 2007-06-12, 08:46
|
|
|
To jest nie mozliwe bo by Ci motoru nie zarejestrowali. To jest numer identyfikacyjny motoru i powinienes miec go tez w dowodzie rejestracyjnym. |
_________________ Honda Shadow VT1100 C3X Aero - Tarantella
BMW F800GS 2008 - Apache
MW750 - Kaśka
Dr650
Podróże. Te małe i te duże - Galactic Adventure |
|
|
|
|
Globi
Motocykl: VT 500C '85
Wiek: 55 Dołączył: 21 Sty 2007 Posty: 1297 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 2007-06-12, 08:56
|
|
|
maly_tomi napisał/a: | To jest nie mozliwe bo by Ci motoru nie zarejestrowali. To jest numer identyfikacyjny motoru i powinienes miec go tez w dowodzie rejestracyjnym. | Dokładnie tak. Sprawdź w dowodzie rejestracyjnym, pozycja E na pierwszej stronie. Powinien być pełny numer VIN.
Pozdr |
|
|
|
|
cotec
Motocykl: NV 400 C 86 Juz 10 lat razem :)
Wiek: 53 Dołączył: 11 Cze 2007 Posty: 321 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 2007-06-12, 19:48
|
|
|
U mnie w dowodzie pod vin jest nr ramy :p a pozycji E nie mam wcale bo w tamtych czasach nie bylo jeszcze bialych tablic a co dopiero mowic o dowodach rejestracyjnych hihihi |
|
|
|
|
cotec
Motocykl: NV 400 C 86 Juz 10 lat razem :)
Wiek: 53 Dołączył: 11 Cze 2007 Posty: 321 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 2007-06-12, 19:51
|
|
|
Shadok napisał/a: | Inaczej... Nr ramy z dowodu rejestracyjnego... Ale obstawiam NC26
Twój motor jest chyba produkcją skierowaną na rynek Singapur-Japonia (tam pod nazwą Steed 400). Co do kompatybilności części trudno powiedzieć, sprawdzałem w katalogu części, ale to katalog UeSAński i nie było tam takiego modelu (na pocieszenie powiem ci, że w katalogach europejskich nie ma mojego modelu, a części jednak są dostępne). Pewnie sporo części będzie pasować od VT 500 i VT 600. O rozrząd się nie martw za wcześnie - na pewno można dobrać łańcuchy a reszty i tak się nie wymienia bez ewidentnego powodu.
Pozdrawiam |
U mnie rozrzad dzwoni ze hoho...chyba juz ten czas najwyzszy Numer na ramie zaczyna sie od NC12... A moze ma ktos sprytnego magika od modulow zaplonowych? Dodam ze juz redna reanimacje za soba maja... no i pytanie kolejne Czy przelozenie ewentualne na zywca z 500-setki zda egzamin |
|
|
|
|
Cezar
Ride Safe Ride Free
Motocykl: VT 500 C 85
Wiek: 39 Dołączył: 16 Maj 2007 Posty: 2472 Skąd: Otwock
|
Wysłany: 2007-06-12, 20:25
|
|
|
A co się dzieje z tym modułem bo jeśli chodzi o elektronikę to troszkę się oriętuje |
_________________ Jadę jadę na motorze... |
|
|
|
|
cotec
Motocykl: NV 400 C 86 Juz 10 lat razem :)
Wiek: 53 Dołączył: 11 Cze 2007 Posty: 321 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 2007-06-12, 21:07
|
|
|
U mnie siedza dwa Motocykl chodzi ladnie do okolo 3500 obrotow czyli 80-85 km/h Potem oczywiscie gubi jeden cylinder Najgorsze jak temperatura skoczy ponad 20 stopni...czyli na przyklad postoi sobie na slonku bo poranki sa ok Wtedy padaja niskie obroty Jedzie w miare jakies 15-20 min i zaczynaja sie schody z ruszaniem bo lapie dopiero przy 2000-2500 obrotow oba cylindry i potrafi jeden zgubic juz przy 3000 Mam nadzieje ze nie zamotalem za bardzo ;) No i przy redukcjach strzela jak Ot i cala historia Poprzednio...jakies 5 lat temu bylo podobnie tyle ze nie reagowala na nadmierne naslonecznienie |
|
|
|
|
cotec
Motocykl: NV 400 C 86 Juz 10 lat razem :)
Wiek: 53 Dołączył: 11 Cze 2007 Posty: 321 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 2007-06-12, 21:09
|
|
|
Mateusz masz jeszcze tgo manuala? Linki zadne nie trybia a przydalby sie... |
|
|
|
|
|