/
Forum SHOC.PL


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat

Poprzedni temat «» Następny temat
dziwne objawy..dusi sie!!
Autor Wiadomość
freex
[Usunięty]

Wysłany: 2008-03-20, 14:13   dziwne objawy..dusi sie!!

witam



jak w temacie....gazniki wyczyszczone i zsynchronizowane, swiece nowe a jednak gdy jade ze stala predkoscia ok 100-110km/h i chce ja utrzymac silnik chwile ciagnie dobrze a chwile nie. jak sie zadlawi to po dodaniu gazu znowu ciagnie dobrze. ktos mial podobne objawy i sobie z nimi poradzil??



pozdrawiam!
 
 
Mateusz 
Prospect


Motocykl: VT 750 C '83
Wiek: 45
Dołączył: 24 Maj 2007
Posty: 3085
Skąd: Jaktorów
Wysłany: 2008-03-20, 20:09   Re: dziwne objawy..dusi sie!!

freex napisał/a:
witam



jak w temacie....gazniki wyczyszczone i zsynchronizowane, swiece nowe a jednak gdy jade ze stala predkoscia ok 100-110km/h i chce ja utrzymac silnik chwile ciagnie dobrze a chwile nie. jak sie zadlawi to po dodaniu gazu znowu ciagnie dobrze. ktos mial podobne objawy i sobie z nimi poradzil??



pozdrawiam!


Ja miałem takie ... właśnie przy takich prędkościach ... jak na razie odkryłem naderwaną membranę w kraniku paliwa i rozłączony wężyk od góry gaźników. Ale nie wiem, czy to było to czy nie bo motor w częściach
 
 
jacabe 


Motocykl: Honda VF 750C2 - 1995; VT500C-sprzedana
Wiek: 50
Dołączył: 24 Lut 2008
Posty: 148
Skąd: Lębork
Wysłany: 2008-03-20, 20:12   

a może masz przebicie na którymś z przewodów wysokiego napięcia. pozdejmuj osłonki gumowe wjedz do ciemnego garażu , odpal i przyjrzyj się szczególnie tym fajkom wewnątrz głowicy

Ja właśnie walcze z tym zjawiskiem na silniku jak na choince iskry smigają po fajkach i przewodach :evil:
_________________
Jak dasz koniom jeść, tak cię będą wieźć.

http://i16.photobucket.co...cbar/sobow2.jpg

http://i16.photobucket.co...marzec08016.jpg
 
 
 
Cezar 
Ride Safe Ride Free


Motocykl: VT 500 C 85
Wiek: 39
Dołączył: 16 Maj 2007
Posty: 2472
Skąd: Otwock
Wysłany: 2008-03-20, 21:11   

Tak jak pisze kolega, sprawdził bym obwody wn, ale też i filtr powietrza, zaglądałeś do niego? wszystko w porządku?
_________________
Jadę jadę na motorze...
 
 
 
freex
[Usunięty]

Wysłany: 2008-03-20, 22:05   

witam



dzieki za tak szybkie odpowiedzi!!:)



a wiec kranik mam zwykly nie podcisnieniowy..takze membrana w kraniku odpada.



do do kabli..hmm..musze zobaczyc..bo nie sprawdzalem..ale wydaje mi sie ze to nie bedzie to poniewaz wtedy by tylko lekko kulal..a tu tak jak by wogole przestawal jechac.



filtr powietrza nowka..zrobione na nim ok 500km...czysciutki..zreszta wczesniej tez sie tam nic zlego nie dzialo :)



jak poogladam te przewody w nocy to opisze obserwacje :)



jesli ktos ma jeszcze jakies pomysly to pisac ;)..hehehe



pozdrawiam!
 
 
Mateusz 
Prospect


Motocykl: VT 750 C '83
Wiek: 45
Dołączył: 24 Maj 2007
Posty: 3085
Skąd: Jaktorów
Wysłany: 2008-03-21, 09:23   

jacabe napisał/a:
a może masz przebicie na którymś z przewodów wysokiego napięcia. pozdejmuj osłonki gumowe wjedz do ciemnego garażu , odpal i przyjrzyj się szczególnie tym fajkom wewnątrz głowicy

Ja właśnie walcze z tym zjawiskiem na silniku jak na choince iskry smigają po fajkach i przewodach :evil:


Przy przewodach to miał kłopoty z praca w wilgoci - deszcz jakiś np. U mnie przy stałej jeździe z prędkością koło 110-120 dusił się już po wymianie przewodów, fajek i świec ... ale faktycznie może to być jeszcze filtr powietrza.

Aczkolwiek ja bym sprawdził kranik i wszystkie przewody doprowadzające paliwo i wytwarzające podciśnienie w układzie
 
 
renegade 
Handlarz gumek :-)


Motocykl: BRAK :-( było VT 700 C 85
Wiek: 45
Dołączył: 12 Mar 2007
Posty: 2433
Skąd: Lipsko
Wysłany: 2008-03-21, 09:24   

Ja bym stawiał na membrany w gaźniku
_________________
...a ósmego dnia Bóg stworzył Shadowa...
http://www.shadow.org.pl/...p=256254#256254
wydechy własnej konstrukcji
http://g.co/maps/t9uzt
 
 
 
Mateusz 
Prospect


Motocykl: VT 750 C '83
Wiek: 45
Dołączył: 24 Maj 2007
Posty: 3085
Skąd: Jaktorów
Wysłany: 2008-03-21, 09:25   

freex napisał/a:
witam



dzieki za tak szybkie odpowiedzi!!:)



a wiec kranik mam zwykly nie podcisnieniowy.




Znaczy nie odchodzi Ci od kranika krótki wężyk do tylnego cylindra???? Aż tak się różnią te modele? Przecież to właściwie to samo. Znaczy masz kranik grawitacyjny czy pompę paliwa?? Możesz wysłać na priva fotkę kranika? Jeśli będziesz miał taki jak ja to masz podciśnieniowy :-)
 
 
Mateusz 
Prospect


Motocykl: VT 750 C '83
Wiek: 45
Dołączył: 24 Maj 2007
Posty: 3085
Skąd: Jaktorów
Wysłany: 2008-03-21, 09:26   

renegade26 napisał/a:
Ja bym stawiał na membrany w gaźniku


A ja nadal nie :-) U mnie membrany są w bardzo dobrym stanie. Za to membrana w kraniku była naderwana na środku
 
 
Shadok 
Administrator


Motocykl: VT 1100 '85,'86,'07
Dołączył: 04 Paź 2006
Posty: 1952
Skąd: Dziecinów
Wysłany: 2008-03-21, 09:29   

A czy przy okazji czyszczenia gaźników na pewno ustawiono ci dobrze poziomy pływaków?
_________________
Zawsze ktoś nas podgląda,
raz są to poeci, raz szpicle.
 
 
 
freex
[Usunięty]

Wysłany: 2008-03-21, 09:53   

witam



mateusz: mam kranik grawitacyjny...odchodzi tylko 1 wezyk..przez ktory leci benzyna do gaznika.



renegade26: membrany wygladaja jak nowe..sa elastyczne i czyste...aczkolwiek nie wiem jak sprawdzic czy sa dobre :) byc moze maja zla elastycznosc?



shadok: poziomy ustawialem z kolesiem ktory robil mi synchro...mysle ze jest wszystko ok..ale podjade jeszcze raz jak nic innego nie pomoze.



pozdr.
 
 
Mateusz 
Prospect


Motocykl: VT 750 C '83
Wiek: 45
Dołączył: 24 Maj 2007
Posty: 3085
Skąd: Jaktorów
Wysłany: 2008-03-21, 10:10   

freex napisał/a:
witam



mateusz: mam kranik grawitacyjny...odchodzi tylko 1 wezyk..przez ktory leci benzyna do gaznika.



renegade26: membrany wygladaja jak nowe..sa elastyczne i czyste...aczkolwiek nie wiem jak sprawdzic czy sa dobre :) byc moze maja zla elastycznosc?



shadok: poziomy ustawialem z kolesiem ktory robil mi synchro...mysle ze jest wszystko ok..ale podjade jeszcze raz jak nic innego nie pomoze.



pozdr.


W takim razie jesli kranik grawitacyjny, filtr nowy, kanały powietrzne drożne, wszystkie przewody paliwowe szczelne i dokładnie założone to zostaje gaźnik. Poziom paliwa, może "zawiesza" sie pływak albo coś z dyszami? Ale to już specjaliści
 
 
Shadok 
Administrator


Motocykl: VT 1100 '85,'86,'07
Dołączył: 04 Paź 2006
Posty: 1952
Skąd: Dziecinów
Wysłany: 2008-03-21, 12:36   

A jeszcze dalej podpytam - masz filtr do paliwa? Jeśli tak, to jaki?
_________________
Zawsze ktoś nas podgląda,
raz są to poeci, raz szpicle.
 
 
 
freex
[Usunięty]

Wysłany: 2008-03-21, 12:53   

shadok: nie mam filtra paliwa :(



pozdr.
 
 
Shadok 
Administrator


Motocykl: VT 1100 '85,'86,'07
Dołączył: 04 Paź 2006
Posty: 1952
Skąd: Dziecinów
Wysłany: 2008-03-21, 13:26   

No to ta przyczyna odpada... ;-)

Czasem zakładają sobie ludzie samochodowe filtry które są przystosowane do obwodów z pompą paliwa i przy grawitacyjnym zasilaniu mogą nie wydalać.

A filtry paliwa masz też w komorach pływakowych - są zespolone z zaworem iglicowym. Przy okazji robienia gaźnika też powinno się je przeczyścić lub choćby sprawdzić. Jest to co prawda filtr "siateczkowy" ale jeśli nie masz filtra obwodowego mogło się tam coś dostać i ograniczyć przepływ.
_________________
Zawsze ktoś nas podgląda,
raz są to poeci, raz szpicle.
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Wersja forum PDA/GSM