/
Forum SHOC.PL


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat

Poprzedni temat «» Następny temat
Jak odkręcić sissybar w vt 700 '84?
Autor Wiadomość
GrimDrakk 


Motocykl: VT 700 C 84
Wiek: 38
Dołączył: 27 Maj 2008
Posty: 375
Skąd: Burzec
Wysłany: 2010-06-09, 18:43   Jak odkręcić sissybar w vt 700 '84?

Jak w temacie. Domyślam się, że trzeba by najpierw zdjąć odblaski, ale śruby je mocujące są tak ulokowane, że nie ma jak się do nich dostać... Ma ktoś na to jakiś patent?
 
 
 
Todek 
Lone Rider


Motocykl: VTX 1800 C 03 XL 650 V 04
Wiek: 56
Dołączył: 12 Lut 2008
Posty: 9492
Skąd: Kostry/Parczew/LPA
Wysłany: 2010-06-09, 19:35   

Rozumiem, że chcesz odkręcić element 15 i 16 z tergo rysunku, tak? :?:

Sprawdź, czy elementy 6 i 7 są mocowane na śruby, czy tylko na wcisk. :lol:



http://www.hdlparts.com/f...=1984&fveh=4042
_________________
"Bardzo też pożytecznie bywa najsamprzód zdzielić świadka, ledwo wejdzie, mocno kijem po głowie, od czego ten bardzo zdumiony bywa, a przeto i do kłamstwa nieskory."
Car Wszechrosji Piotr I - Ukaz o Badaniu Świadków".

Moje moto:
WSK 125 M06 B3 85
 
 
 
GrimDrakk 


Motocykl: VT 700 C 84
Wiek: 38
Dołączył: 27 Maj 2008
Posty: 375
Skąd: Burzec
Wysłany: 2010-06-09, 20:01   

wydaje mi się, że mocowane są na śruby, obok elementów 8, 29 są od wewnątrz po dwie takie takie małe śrubki na śrubokręt płaski...
Ostatnio zmieniony przez GrimDrakk 2010-06-09, 20:06, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
Todek 
Lone Rider


Motocykl: VTX 1800 C 03 XL 650 V 04
Wiek: 56
Dołączył: 12 Lut 2008
Posty: 9492
Skąd: Kostry/Parczew/LPA
Wysłany: 2010-06-09, 20:05   

GrimDrakk napisał/a:
no właśnie mocowane są na śruby (8, 29), a miejsca tam jest tyle, że ciężko nawet palec wsadzić...




8 i 29 to śruby które mocują elementy oparcia, a z rysunku wychodzi, że odblask jest raczej na wcisk, nie jest mocowany tymi śrubami. Te śruby są chyba na imbus, i powinny się wykręcić bez przytrzymywania nakrętek od wewnątrz. :lol:
_________________
"Bardzo też pożytecznie bywa najsamprzód zdzielić świadka, ledwo wejdzie, mocno kijem po głowie, od czego ten bardzo zdumiony bywa, a przeto i do kłamstwa nieskory."
Car Wszechrosji Piotr I - Ukaz o Badaniu Świadków".

Moje moto:
WSK 125 M06 B3 85
 
 
 
GrimDrakk 


Motocykl: VT 700 C 84
Wiek: 38
Dołączył: 27 Maj 2008
Posty: 375
Skąd: Burzec
Wysłany: 2010-06-09, 20:06   

już poprawiłem posta :-) mogę próbować wyciągnąć te odblaski, ale nie chcę ich połamać...
 
 
 
renegade 
Handlarz gumek :-)


Motocykl: BRAK :-( było VT 700 C 85
Wiek: 45
Dołączył: 12 Mar 2007
Posty: 2433
Skąd: Lipsko
Wysłany: 2010-06-09, 20:37   

Wydaje mi się że odblaski są na wcisk zabezpieczone takimi blaczkami które pasowało by najpierw ściągnąć śrubokrętem bo inaczej poodłamujesz zaczepy w odblaskach. Na rysunkach element 8
_________________
...a ósmego dnia Bóg stworzył Shadowa...
http://www.shadow.org.pl/...p=256254#256254
wydechy własnej konstrukcji
http://g.co/maps/t9uzt
 
 
 
Mad 
Just ride....

Motocykl: VT700C '85
Wiek: 39
Dołączył: 02 Maj 2008
Posty: 98
Skąd: Szóstka
Wysłany: 2010-06-09, 22:26   

Oglądnij odblaski od strony błotnika za pomocą jakiegoś zwykłego lusterka. Znajdziesz rozwiązanie. ;-)
_________________
www.struczyk.pl
 
 
 
Zibi665 
dVa gary


Motocykl: VTX-1800 F '06
Wiek: 68
Dołączył: 01 Sty 2010
Posty: 2458
Skąd: Libiąż, KCH
Wysłany: 2010-06-09, 23:13   

Jak się nie przewrócisz, to się nie nauczysz, ha, ha, ha, stare ale jakże dużo mówiące powiedzenie.

Musisz do zagadnienia podejść z głową , za drugim razem pójdzie już bez problemowo.

Pamiętam jak przy mojej poprzedniej VT 500 robiłem to samo co Ty chcesz teraz zrobić, to wydawało mi się że Japońce rozumu nie mają i wszystko zrobili tylko tak, aby się kupy trzymało i w ogóle be.

Gdy składałem wszystkie elementy do kupy po demontażu, zmieniłem zdanie na temat Japończyków i stwierdziłem, że to co na pierwszy rzut oka wydaje się niemożliwe, po ponownym spojrzeniu zmienia zupełnie postać rzeczy.

Zapewniam że nie będziesz miał problemów, tylko spokojnie rzuć na to okiem.

W mojej 5-setce odblaski przykręcone były od wewnątrz elementów 15 i 16 nakrętkami bodajże M5, możliwość odkręcenia tylko po demontażu nr 15 i nr 16.

Po demontażu powyższych elementów tył motocykla po prostu się cały rozwala, lecz spokojnie sobie z tym poradzisz.

Głowa do góry i do roboty...

Zapomniałem dopisać, zacznij od ściągnięcia siedzenia .
_________________
To mówiłem ja - Jarząbek :-P .
================
Ach ten oddech ;-) .
 
 
GrimDrakk 


Motocykl: VT 700 C 84
Wiek: 38
Dołączył: 27 Maj 2008
Posty: 375
Skąd: Burzec
Wysłany: 2010-06-10, 18:04   

ok, udało się :-) tak jak pisał renegade, trzeba ściągnąć blaszki zabezpieczające i odblaski wychodzą na luzie :-) teraz pozostało prostowanie, ale z tym sobie może poradzę :-) ps. jakby ktoś wiedział gdzie można dostać tylną lampę to byłbym wdzięczny :-)
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Wersja forum PDA/GSM