Odpowiedz do tematu
: Jak odkręcić sissybar w vt 700 '84?
Jak w temacie. Domyślam się, że trzeba by najpierw zdjąć odblaski, ale śruby je mocujące są tak ulokowane, że nie ma jak się do nich dostać... Ma ktoś na to jakiś patent?
:
Rozumiem, że chcesz odkręcić element 15 i 16 z tergo rysunku, tak?
Sprawdź, czy elementy 6 i 7 są mocowane na śruby, czy tylko na wcisk.
http://www.hdlparts.com/f...=1984&fveh=4042
Sprawdź, czy elementy 6 i 7 są mocowane na śruby, czy tylko na wcisk.
http://www.hdlparts.com/f...=1984&fveh=4042
"Bardzo też pożytecznie bywa najsamprzód zdzielić świadka, ledwo wejdzie, mocno kijem po głowie, od czego ten bardzo zdumiony bywa, a przeto i do kłamstwa nieskory."
Car Wszechrosji Piotr I - Ukaz o Badaniu Świadków".
Moje moto:
WSK 125 M06 B3 85
Car Wszechrosji Piotr I - Ukaz o Badaniu Świadków".
Moje moto:
WSK 125 M06 B3 85
:
Ostatnio zmieniony przez GrimDrakk 2010-06-09, 20:06, w całości zmieniany 1 raz
wydaje mi się, że mocowane są na śruby, obok elementów 8, 29 są od wewnątrz po dwie takie takie małe śrubki na śrubokręt płaski...
Ostatnio zmieniony przez GrimDrakk 2010-06-09, 20:06, w całości zmieniany 1 raz
:
8 i 29 to śruby które mocują elementy oparcia, a z rysunku wychodzi, że odblask jest raczej na wcisk, nie jest mocowany tymi śrubami. Te śruby są chyba na imbus, i powinny się wykręcić bez przytrzymywania nakrętek od wewnątrz.
GrimDrakk napisał/a: |
no właśnie mocowane są na śruby (8, 29), a miejsca tam jest tyle, że ciężko nawet palec wsadzić... |
8 i 29 to śruby które mocują elementy oparcia, a z rysunku wychodzi, że odblask jest raczej na wcisk, nie jest mocowany tymi śrubami. Te śruby są chyba na imbus, i powinny się wykręcić bez przytrzymywania nakrętek od wewnątrz.
"Bardzo też pożytecznie bywa najsamprzód zdzielić świadka, ledwo wejdzie, mocno kijem po głowie, od czego ten bardzo zdumiony bywa, a przeto i do kłamstwa nieskory."
Car Wszechrosji Piotr I - Ukaz o Badaniu Świadków".
Moje moto:
WSK 125 M06 B3 85
Car Wszechrosji Piotr I - Ukaz o Badaniu Świadków".
Moje moto:
WSK 125 M06 B3 85
:
już poprawiłem posta mogę próbować wyciągnąć te odblaski, ale nie chcę ich połamać...
:
Wydaje mi się że odblaski są na wcisk zabezpieczone takimi blaczkami które pasowało by najpierw ściągnąć śrubokrętem bo inaczej poodłamujesz zaczepy w odblaskach. Na rysunkach element 8
...a ósmego dnia Bóg stworzył Shadowa...
http://www.shadow.org.pl/...p=256254#256254
wydechy własnej konstrukcji
http://g.co/maps/t9uzt
http://www.shadow.org.pl/...p=256254#256254
wydechy własnej konstrukcji
http://g.co/maps/t9uzt
:
Oglądnij odblaski od strony błotnika za pomocą jakiegoś zwykłego lusterka. Znajdziesz rozwiązanie.
:
Jak się nie przewrócisz, to się nie nauczysz, ha, ha, ha, stare ale jakże dużo mówiące powiedzenie.
Musisz do zagadnienia podejść z głową , za drugim razem pójdzie już bez problemowo.
Pamiętam jak przy mojej poprzedniej VT 500 robiłem to samo co Ty chcesz teraz zrobić, to wydawało mi się że Japońce rozumu nie mają i wszystko zrobili tylko tak, aby się kupy trzymało i w ogóle be.
Gdy składałem wszystkie elementy do kupy po demontażu, zmieniłem zdanie na temat Japończyków i stwierdziłem, że to co na pierwszy rzut oka wydaje się niemożliwe, po ponownym spojrzeniu zmienia zupełnie postać rzeczy.
Zapewniam że nie będziesz miał problemów, tylko spokojnie rzuć na to okiem.
W mojej 5-setce odblaski przykręcone były od wewnątrz elementów 15 i 16 nakrętkami bodajże M5, możliwość odkręcenia tylko po demontażu nr 15 i nr 16.
Po demontażu powyższych elementów tył motocykla po prostu się cały rozwala, lecz spokojnie sobie z tym poradzisz.
Głowa do góry i do roboty...
Zapomniałem dopisać, zacznij od ściągnięcia siedzenia .
Musisz do zagadnienia podejść z głową , za drugim razem pójdzie już bez problemowo.
Pamiętam jak przy mojej poprzedniej VT 500 robiłem to samo co Ty chcesz teraz zrobić, to wydawało mi się że Japońce rozumu nie mają i wszystko zrobili tylko tak, aby się kupy trzymało i w ogóle be.
Gdy składałem wszystkie elementy do kupy po demontażu, zmieniłem zdanie na temat Japończyków i stwierdziłem, że to co na pierwszy rzut oka wydaje się niemożliwe, po ponownym spojrzeniu zmienia zupełnie postać rzeczy.
Zapewniam że nie będziesz miał problemów, tylko spokojnie rzuć na to okiem.
W mojej 5-setce odblaski przykręcone były od wewnątrz elementów 15 i 16 nakrętkami bodajże M5, możliwość odkręcenia tylko po demontażu nr 15 i nr 16.
Po demontażu powyższych elementów tył motocykla po prostu się cały rozwala, lecz spokojnie sobie z tym poradzisz.
Głowa do góry i do roboty...
Zapomniałem dopisać, zacznij od ściągnięcia siedzenia .
:
Odpowiedz do tematu
ok, udało się tak jak pisał renegade, trzeba ściągnąć blaszki zabezpieczające i odblaski wychodzą na luzie teraz pozostało prostowanie, ale z tym sobie może poradzę ps. jakby ktoś wiedział gdzie można dostać tylną lampę to byłbym wdzięczny