Ile oleju VT700 87r |
Autor |
Wiadomość |
Maniek
Zbyszek
Motocykl: Varadero XL1000 04r
Wiek: 43 Dołączył: 23 Paź 2009 Posty: 165 Skąd: łódzkie/Wieluń
|
|
|
|
|
Marcin Racibory
Marcin
Motocykl: Honda Shadow VT500C 1985 vt 1100 z1988
Wiek: 53 Dołączył: 22 Sty 2009 Posty: 553 Skąd: Nowe Racibory
|
Wysłany: 2010-03-04, 13:21
|
|
|
3l jeśli tylko wymieniasz olej 3,5l jeśli rozbierałeś silnik.Wlej 3l odpal na chwilę(1-2min.) i potem sprawdź poziom na bagnecie. Jeśli będzie za mało to dolej. |
_________________ Ze mną jak z dzieckiem.
Za rączkę i na piwo. |
|
|
|
|
Maniek
Zbyszek
Motocykl: Varadero XL1000 04r
Wiek: 43 Dołączył: 23 Paź 2009 Posty: 165 Skąd: łódzkie/Wieluń
|
Wysłany: 2010-03-04, 13:25
|
|
|
OK .. Dzięki Marcin... |
|
|
|
|
marcin k
KARDAN SHADOG
Motocykl: VTX1300R
Wiek: 49 Dołączył: 17 Lip 2009 Posty: 480 Skąd: Rokietnica k. P-nia
|
Wysłany: 2010-03-04, 19:27
|
|
|
z wymianą filtra dobre 3 L. tak jak kolega radzi wyżej |
|
|
|
|
Dziki
Adam
Motocykl: VT 1100 C2 Sabre'04
Wiek: 43 Dołączył: 29 Lip 2008 Posty: 445 Skąd: Białystok
|
Wysłany: 2010-03-04, 19:48
|
|
|
1.ja zawsze kupuję bańkę 4 l i potem mam na dolewki to samo w razie czego cenowo wychodzi podobnie co 3 litrówki kupić
2. nie wiem czy to się czyści w ogóle tam nie zaglądałem, nie krąży tamtędy żaden płyn, to tylko obieg podciśnienia i odpowietrzenia |
|
|
|
|
GhoustDragon
Samotny Wilk
Motocykl: Była VT 1100 C3 '98 i VT 600C jest NT650V
Wiek: 41 Dołączył: 15 Mar 2009 Posty: 4188 Skąd: Zawiercie/SZA/
|
Wysłany: 2010-03-04, 21:24
|
|
|
Co do tego "Canistra" poczytaj tu: http://www.shadow.org.pl/...&highlight=evap |
_________________ Ateistą jestem z powodów moralnych. Uważam, że twórcę rozpoznajemy poprzez jego dzieło - w moim odczuciu świat jest skonstruowany tak fatalnie, że wolę wierzyć, iż nikt go nie stworzył.
Na mechanice się nie znam, ale chociaż podoradzam. |
|
|
|
|
Maniek
Zbyszek
Motocykl: Varadero XL1000 04r
Wiek: 43 Dołączył: 23 Paź 2009 Posty: 165 Skąd: łódzkie/Wieluń
|
Wysłany: 2010-03-04, 21:45
|
|
|
Musze to dobrze obejrzeć, może się czegoś dopatrzę.. Jest to faktycznie związane z ochroną środowiska, tylko myślałem ze coś w rodzaju zbiorniczka przelewowego..
Na razie dzięki za podpowiedzi..
|
|
|
|
|
Todek
Lone Rider
Motocykl: VTX 1800 C 03 XL 650 V 04
Wiek: 56 Dołączył: 12 Lut 2008 Posty: 9496 Skąd: Kostry/Parczew/LPA
|
Wysłany: 2010-03-04, 22:08
|
|
|
Maniek napisał/a: | Musze to dobrze obejrzeć, może się czegoś dopatrzę.. Jest to faktycznie związane z ochroną środowiska, tylko myślałem ze coś w rodzaju zbiorniczka przelewowego..
Na razie dzięki za podpowiedzi..
|
Nie zbiorniczka, a raczej filtru, który ma oczyszczać opary ze zbiornika i silnika. |
_________________ "Bardzo też pożytecznie bywa najsamprzód zdzielić świadka, ledwo wejdzie, mocno kijem po głowie, od czego ten bardzo zdumiony bywa, a przeto i do kłamstwa nieskory."
Car Wszechrosji Piotr I - Ukaz o Badaniu Świadków".
Moje moto:
WSK 125 M06 B3 85 |
|
|
|
|
Dziki
Adam
Motocykl: VT 1100 C2 Sabre'04
Wiek: 43 Dołączył: 29 Lip 2008 Posty: 445 Skąd: Białystok
|
Wysłany: 2010-03-04, 23:38
|
|
|
tak mnie ten temat nakręcił że aż wyjąłem tę bańkę
otóż:
-jest ona całkowicie nierozbieralna (lub jak kto woli raz rozebrana jest nie do poskładania)
-ma dwie rurki dolotowe z prawej strony, jeden wylot do atmosfery z lewej i małą rurkę od dołu z lewej- prawdopodobnie żeby skroplone płyny tam spływały
- w środku musi mieć jakiś filtr albo dużo syfu bo są straszne opory przepływu powietrza
-od strony dolotowej ma nabite logo hitachi
- dokładny schemat podłączenia jest naklejony na prawym boczku od środka (pokrywie akumulatora)
wniosek z tego taki- jak chcesz wyczyścić to albo go wymienić na nowy albo kilka razy uderzyć strumieniem powietrza ze sprężarki
trzeba by jeszcze sprawdzić czy brak tej bańki wpływa na pracę silnika czy jest sens ją czyścić |
|
|
|
|
Mad
Just ride....
Motocykl: VT700C '85
Wiek: 39 Dołączył: 02 Maj 2008 Posty: 98 Skąd: Szóstka
|
Wysłany: 2010-03-04, 23:41
|
|
|
U mnie ten wynalazek już rok leży w garażu.
Otwory pozatykane.
I moto śmiga identycznie. |
_________________ www.struczyk.pl |
|
|
|
|
Todek
Lone Rider
Motocykl: VTX 1800 C 03 XL 650 V 04
Wiek: 56 Dołączył: 12 Lut 2008 Posty: 9496 Skąd: Kostry/Parczew/LPA
|
Wysłany: 2010-03-05, 08:51
|
|
|
Jeszcze raz wyjaśniam, że jest to specjalny filtr, który ma zapobiegać wydostawaniu się oparów z silnika i zbiornika paliwa do atmosfery.
W serwisówce jest nazwany "charcoal canister", a więc wychodziłoby, że jest to filtr z węgla drzewnego. Jak wiadomo węgiel drzewny, czy węgiel aktywowany stosuje się do takich filtrów. Tak więc chyba wszystko jasne. |
_________________ "Bardzo też pożytecznie bywa najsamprzód zdzielić świadka, ledwo wejdzie, mocno kijem po głowie, od czego ten bardzo zdumiony bywa, a przeto i do kłamstwa nieskory."
Car Wszechrosji Piotr I - Ukaz o Badaniu Świadków".
Moje moto:
WSK 125 M06 B3 85 |
|
|
|
|
|