/
Forum SHOC.PL


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat

Poprzedni temat «» Następny temat
Ile oleju VT700 87r
Autor Wiadomość
Maniek 
Zbyszek


Motocykl: Varadero XL1000 04r
Wiek: 43
Dołączył: 23 Paź 2009
Posty: 165
Skąd: łódzkie/Wieluń
Wysłany: 2010-03-04, 12:55   Ile oleju VT700 87r

Koledzy ile oleju wlać do VT700 :?: Serwisówka podaje coś takiego.. Mi sie wydaje że 3L. :roll:



http://img121.imageshack....pecyfikacja.jpg



Drugie pytanko:



Wersja Klifornia posiada taki "Canister"



http://img502.imageshack....61/canister.jpg



http://img138.imageshack....4/canister2.jpg



Może ktoś z was coś takiego czyścił?? Trzeba to odpowietrzać jakoś :?:
 
 
Marcin Racibory 
Marcin


Motocykl: Honda Shadow VT500C 1985 vt 1100 z1988
Wiek: 53
Dołączył: 22 Sty 2009
Posty: 553
Skąd: Nowe Racibory
Wysłany: 2010-03-04, 13:21   

3l jeśli tylko wymieniasz olej 3,5l jeśli rozbierałeś silnik.Wlej 3l odpal na chwilę(1-2min.) i potem sprawdź poziom na bagnecie. Jeśli będzie za mało to dolej.
_________________
Ze mną jak z dzieckiem.

Za rączkę i na piwo.
 
 
Maniek 
Zbyszek


Motocykl: Varadero XL1000 04r
Wiek: 43
Dołączył: 23 Paź 2009
Posty: 165
Skąd: łódzkie/Wieluń
Wysłany: 2010-03-04, 13:25   

OK .. Dzięki Marcin... :-D
 
 
marcin k 
KARDAN SHADOG

Motocykl: VTX1300R
Wiek: 49
Dołączył: 17 Lip 2009
Posty: 480
Skąd: Rokietnica k. P-nia
Wysłany: 2010-03-04, 19:27   

z wymianą filtra dobre 3 L. tak jak kolega radzi wyżej
 
 
Dziki 
Adam


Motocykl: VT 1100 C2 Sabre'04
Wiek: 43
Dołączył: 29 Lip 2008
Posty: 445
Skąd: Białystok
Wysłany: 2010-03-04, 19:48   

1.ja zawsze kupuję bańkę 4 l i potem mam na dolewki to samo w razie czego cenowo wychodzi podobnie co 3 litrówki kupić



2. nie wiem czy to się czyści w ogóle tam nie zaglądałem, nie krąży tamtędy żaden płyn, to tylko obieg podciśnienia i odpowietrzenia
 
 
GhoustDragon 
Samotny Wilk


Motocykl: Była VT 1100 C3 '98 i VT 600C jest NT650V
Wiek: 41
Dołączył: 15 Mar 2009
Posty: 4188
Skąd: Zawiercie/SZA/
Wysłany: 2010-03-04, 21:24   

Co do tego "Canistra" poczytaj tu: http://www.shadow.org.pl/...&highlight=evap
_________________
Ateistą jestem z powodów moralnych. Uważam, że twórcę rozpoznajemy poprzez jego dzieło - w moim odczuciu świat jest skonstruowany tak fatalnie, że wolę wierzyć, iż nikt go nie stworzył.

Na mechanice się nie znam, ale chociaż podoradzam.
 
 
 
Maniek 
Zbyszek


Motocykl: Varadero XL1000 04r
Wiek: 43
Dołączył: 23 Paź 2009
Posty: 165
Skąd: łódzkie/Wieluń
Wysłany: 2010-03-04, 21:45   

Musze to dobrze obejrzeć, może się czegoś dopatrzę.. Jest to faktycznie związane z ochroną środowiska, tylko myślałem ze coś w rodzaju zbiorniczka przelewowego..



Na razie dzięki za podpowiedzi.. :-D



:thx:
 
 
Todek 
Lone Rider


Motocykl: VTX 1800 C 03 XL 650 V 04
Wiek: 56
Dołączył: 12 Lut 2008
Posty: 9496
Skąd: Kostry/Parczew/LPA
Wysłany: 2010-03-04, 22:08   

Maniek napisał/a:
Musze to dobrze obejrzeć, może się czegoś dopatrzę.. Jest to faktycznie związane z ochroną środowiska, tylko myślałem ze coś w rodzaju zbiorniczka przelewowego..



Na razie dzięki za podpowiedzi.. :-D



:thx:




Nie zbiorniczka, a raczej filtru, który ma oczyszczać opary ze zbiornika i silnika. :lol:
_________________
"Bardzo też pożytecznie bywa najsamprzód zdzielić świadka, ledwo wejdzie, mocno kijem po głowie, od czego ten bardzo zdumiony bywa, a przeto i do kłamstwa nieskory."
Car Wszechrosji Piotr I - Ukaz o Badaniu Świadków".

Moje moto:
WSK 125 M06 B3 85
 
 
 
Dziki 
Adam


Motocykl: VT 1100 C2 Sabre'04
Wiek: 43
Dołączył: 29 Lip 2008
Posty: 445
Skąd: Białystok
Wysłany: 2010-03-04, 23:38   

tak mnie ten temat nakręcił że aż wyjąłem tę bańkę

otóż:

-jest ona całkowicie nierozbieralna (lub jak kto woli raz rozebrana jest nie do poskładania)

-ma dwie rurki dolotowe z prawej strony, jeden wylot do atmosfery z lewej i małą rurkę od dołu z lewej- prawdopodobnie żeby skroplone płyny tam spływały

- w środku musi mieć jakiś filtr albo dużo syfu bo są straszne opory przepływu powietrza

-od strony dolotowej ma nabite logo hitachi

- dokładny schemat podłączenia jest naklejony na prawym boczku od środka (pokrywie akumulatora)

wniosek z tego taki- jak chcesz wyczyścić to albo go wymienić na nowy albo kilka razy uderzyć strumieniem powietrza ze sprężarki

trzeba by jeszcze sprawdzić czy brak tej bańki wpływa na pracę silnika czy jest sens ją czyścić
 
 
Mad 
Just ride....

Motocykl: VT700C '85
Wiek: 39
Dołączył: 02 Maj 2008
Posty: 98
Skąd: Szóstka
Wysłany: 2010-03-04, 23:41   

U mnie ten wynalazek już rok leży w garażu.

Otwory pozatykane.

I moto śmiga identycznie.
_________________
www.struczyk.pl
 
 
 
Todek 
Lone Rider


Motocykl: VTX 1800 C 03 XL 650 V 04
Wiek: 56
Dołączył: 12 Lut 2008
Posty: 9496
Skąd: Kostry/Parczew/LPA
Wysłany: 2010-03-05, 08:51   

Jeszcze raz wyjaśniam, że jest to specjalny filtr, który ma zapobiegać wydostawaniu się oparów z silnika i zbiornika paliwa do atmosfery. :lol:

W serwisówce jest nazwany "charcoal canister", a więc wychodziłoby, że jest to filtr z węgla drzewnego. :lol: Jak wiadomo węgiel drzewny, czy węgiel aktywowany stosuje się do takich filtrów. :lol: Tak więc chyba wszystko jasne. :lol:
_________________
"Bardzo też pożytecznie bywa najsamprzód zdzielić świadka, ledwo wejdzie, mocno kijem po głowie, od czego ten bardzo zdumiony bywa, a przeto i do kłamstwa nieskory."
Car Wszechrosji Piotr I - Ukaz o Badaniu Świadków".

Moje moto:
WSK 125 M06 B3 85
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Wersja forum PDA/GSM