benzyna w oleju |
Autor |
Wiadomość |
Dziubek
Motocykl: VT 1100 C 86 AVO Sport `57 Pannonia TLF'61
Wiek: 48 Dołączył: 08 Paź 2007 Posty: 613 Skąd: Skierniewice
|
Wysłany: 2010-02-27, 00:32
|
|
|
Chłopie jakiego czwartego?
Chyba trzeciego |
|
|
|
|
senda
Motocykl: VF 750 C 83 & GL 1500 C 97
Wiek: 53 Dołączył: 17 Sty 2009 Posty: 1555 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 2010-02-27, 00:36
|
|
|
Dziubek napisał/a: | Chłopie jakiego czwartego?
Chyba trzeciego |
W/g mnie są trzy : ON lub PRI, RES i OFF
Według Ciebie cztery: ON, RES, OFF i magiczne PRI do przelewania
I ja uniżenie proszę o konstruktywne wyjaśnienie nam zasady działania tego PRI przez Ciebie jako doświadczonego mechanika motocyklowego |
_________________ Nawrót choroby! :) |
|
|
|
|
markiz70
Motocykl: VT750 DCB 2003 Spirit ,WSK M06B3 1972 awo S
Wiek: 54 Dołączył: 02 Maj 2008 Posty: 4158 Skąd: Sztum-Malbork
|
Wysłany: 2010-02-27, 00:39
|
|
|
zapraszam do Shout-boxa |
_________________ motocykle to nie wszystko-liczy się pasja
CrusaderRider |
|
|
|
|
Dziubek
Motocykl: VT 1100 C 86 AVO Sport `57 Pannonia TLF'61
Wiek: 48 Dołączył: 08 Paź 2007 Posty: 613 Skąd: Skierniewice
|
Wysłany: 2010-02-27, 00:49
|
|
|
Nie ma czterech pozycji.
Czytaj uważnie a nie sie czepiasz.
ON-PRI-RES
Co prawda były jeszcze kraniki podciśnieniowe bez pozycji PRI ale to tylko w starszych rocznikach. |
|
|
|
|
senda
Motocykl: VF 750 C 83 & GL 1500 C 97
Wiek: 53 Dołączył: 17 Sty 2009 Posty: 1555 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 2010-02-27, 00:56
|
|
|
Dziubek napisał/a: | Nie ma czterech pozycji.
Czytaj uważnie a nie sie czepiasz.
ON-PRI-RES
Co prawda były jeszcze kraniki podciśnieniowe bez pozycji PRI ale to tylko w starszych rocznikach. |
No to dawaj wyjaśnienie PRI bo narazie nic się nie dowiedzieliśmy.
P.S.
Znaczy mnie się już rozjaśniło; o co chodzi z rozwiązaniem kranika z PRI i masz trochę racji, ale nie do końca więc chętnie poczytam
W każdym razie nie ma to nic wspólnego z przelewaniem gaźników u kolegi i wersję z problemem z pierścieniami i/lub zaworem iglicowym podtrzymuję |
_________________ Nawrót choroby! :) |
|
|
|
|
Dziubek
Motocykl: VT 1100 C 86 AVO Sport `57 Pannonia TLF'61
Wiek: 48 Dołączył: 08 Paź 2007 Posty: 613 Skąd: Skierniewice
|
Wysłany: 2010-02-27, 07:48
|
|
|
Zaworki iglicowe jak najbardziej ale w połączeniu z uszkodzonym kranikiem podciśnieniowym lub w pozycji PRI(pozycja w której paliwo przepływa bez względu na podciśnienie)
A benzyna przepłynie nawet przez fabrycznie nowy zestaw Tłok-Pierścienie-Cylinder.
Wiele osób nawet nie wie o niesprawności zaworków dopóki kranik jest sprawny. |
|
|
|
|
CzaRny94 [Usunięty]
|
|
|
|
|
senda
Motocykl: VF 750 C 83 & GL 1500 C 97
Wiek: 53 Dołączył: 17 Sty 2009 Posty: 1555 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 2010-02-27, 13:26
|
|
|
Dziubek napisał/a: | Zaworki iglicowe jak najbardziej ale w połączeniu z uszkodzonym kranikiem podciśnieniowym lub w pozycji PRI(pozycja w której paliwo przepływa bez względu na podciśnienie)
A benzyna przepłynie nawet przez fabrycznie nowy zestaw Tłok-Pierścienie-Cylinder.
Wiele osób nawet nie wie o niesprawności zaworków dopóki kranik jest sprawny. |
Nie zmienia to postaci rzeczy, że przy sprawnym zaworze iglicowym nie ma znaczenia w jakiej pozycji znajduje się kranik, bo to zawór odcina dopływ do gaźnika.
Gdy zawór otworzony zostanie w pozycje PRI zachodzi sytuacja jak w każdym motocyklu z ze standardowym mechanicznym kranikiem, czyli poprostu po unieruchomieniu silnika paliwo nie zostaje odcięte.
Przy okazji kranik nie jest podciśnieniowy tylko sterowany podciśnieniem, a to zasadnicza różnica. |
_________________ Nawrót choroby! :) |
|
|
|
|
senda
Motocykl: VF 750 C 83 & GL 1500 C 97
Wiek: 53 Dołączył: 17 Sty 2009 Posty: 1555 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 2010-02-27, 13:27
|
|
|
CzaRny ale mieszasz
Przeczytaj, co napisałeś o przebiegach na pierwszej stronie własnego tematu
Przy takim przekazie informacji to nikt już dalej nie brał pod uwagę problemu małych przebiegów |
_________________ Nawrót choroby! :) |
|
|
|
|
CzaRny94 [Usunięty]
|
Wysłany: 2010-02-27, 13:35
|
|
|
No prawa wybacz za błąd |
|
|
|
|
|