/
Forum SHOC.PL


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat

Poprzedni temat «» Następny temat
benzyna w oleju
Autor Wiadomość
Dziubek 


Motocykl: VT 1100 C 86 AVO Sport `57 Pannonia TLF'61
Wiek: 48
Dołączył: 08 Paź 2007
Posty: 613
Skąd: Skierniewice
Wysłany: 2010-02-27, 00:32   

Chłopie jakiego czwartego?

Chyba trzeciego
 
 
 
senda 


Motocykl: VF 750 C 83 & GL 1500 C 97
Wiek: 53
Dołączył: 17 Sty 2009
Posty: 1555
Skąd: Łódź
Wysłany: 2010-02-27, 00:36   

Dziubek napisał/a:
Chłopie jakiego czwartego?

Chyba trzeciego


W/g mnie są trzy : ON lub PRI, RES i OFF

Według Ciebie cztery: ON, RES, OFF i magiczne PRI do przelewania



I ja uniżenie proszę o konstruktywne wyjaśnienie nam zasady działania tego PRI przez Ciebie jako doświadczonego mechanika motocyklowego :-)
_________________
Nawrót choroby! :)
 
 
 
markiz70 


Motocykl: VT750 DCB 2003 Spirit ,WSK M06B3 1972 awo S
Wiek: 54
Dołączył: 02 Maj 2008
Posty: 4158
Skąd: Sztum-Malbork
Wysłany: 2010-02-27, 00:39   

zapraszam do Shout-boxa :mrgreen:
_________________
motocykle to nie wszystko-liczy się pasja

CrusaderRider
 
 
 
Dziubek 


Motocykl: VT 1100 C 86 AVO Sport `57 Pannonia TLF'61
Wiek: 48
Dołączył: 08 Paź 2007
Posty: 613
Skąd: Skierniewice
Wysłany: 2010-02-27, 00:49   

Nie ma czterech pozycji.

Czytaj uważnie a nie sie czepiasz.

ON-PRI-RES

Co prawda były jeszcze kraniki podciśnieniowe bez pozycji PRI ale to tylko w starszych rocznikach.
 
 
 
senda 


Motocykl: VF 750 C 83 & GL 1500 C 97
Wiek: 53
Dołączył: 17 Sty 2009
Posty: 1555
Skąd: Łódź
Wysłany: 2010-02-27, 00:56   

Dziubek napisał/a:
Nie ma czterech pozycji.

Czytaj uważnie a nie sie czepiasz.

ON-PRI-RES

Co prawda były jeszcze kraniki podciśnieniowe bez pozycji PRI ale to tylko w starszych rocznikach.


No to dawaj wyjaśnienie PRI bo narazie nic się nie dowiedzieliśmy.



P.S.

Znaczy mnie się już rozjaśniło; o co chodzi z rozwiązaniem kranika z PRI i masz trochę racji, ale nie do końca więc chętnie poczytam :-)

W każdym razie nie ma to nic wspólnego z przelewaniem gaźników u kolegi i wersję z problemem z pierścieniami i/lub zaworem iglicowym podtrzymuję :mrgreen:
_________________
Nawrót choroby! :)
 
 
 
Dziubek 


Motocykl: VT 1100 C 86 AVO Sport `57 Pannonia TLF'61
Wiek: 48
Dołączył: 08 Paź 2007
Posty: 613
Skąd: Skierniewice
Wysłany: 2010-02-27, 07:48   

Zaworki iglicowe jak najbardziej ale w połączeniu z uszkodzonym kranikiem podciśnieniowym lub w pozycji PRI(pozycja w której paliwo przepływa bez względu na podciśnienie)

A benzyna przepłynie nawet przez fabrycznie nowy zestaw Tłok-Pierścienie-Cylinder.

Wiele osób nawet nie wie o niesprawności zaworków dopóki kranik jest sprawny.
 
 
 
CzaRny94
[Usunięty]

Wysłany: 2010-02-27, 08:27   

Witajcie jednak daleko nie musiałem szukać ;-)

Przeczytajcie na pewno się przyda http://shadow.org.pl/tech/maleprzebiegi.html
 
 
senda 


Motocykl: VF 750 C 83 & GL 1500 C 97
Wiek: 53
Dołączył: 17 Sty 2009
Posty: 1555
Skąd: Łódź
Wysłany: 2010-02-27, 13:26   

Dziubek napisał/a:
Zaworki iglicowe jak najbardziej ale w połączeniu z uszkodzonym kranikiem podciśnieniowym lub w pozycji PRI(pozycja w której paliwo przepływa bez względu na podciśnienie)

A benzyna przepłynie nawet przez fabrycznie nowy zestaw Tłok-Pierścienie-Cylinder.

Wiele osób nawet nie wie o niesprawności zaworków dopóki kranik jest sprawny.




Nie zmienia to postaci rzeczy, że przy sprawnym zaworze iglicowym nie ma znaczenia w jakiej pozycji znajduje się kranik, bo to zawór odcina dopływ do gaźnika.

Gdy zawór otworzony zostanie w pozycje PRI zachodzi sytuacja jak w każdym motocyklu z ze standardowym mechanicznym kranikiem, czyli poprostu po unieruchomieniu silnika paliwo nie zostaje odcięte. :mrgreen:

Przy okazji kranik nie jest podciśnieniowy tylko sterowany podciśnieniem, a to zasadnicza różnica. :mrgreen:
_________________
Nawrót choroby! :)
 
 
 
senda 


Motocykl: VF 750 C 83 & GL 1500 C 97
Wiek: 53
Dołączył: 17 Sty 2009
Posty: 1555
Skąd: Łódź
Wysłany: 2010-02-27, 13:27   

CzaRny94 napisał/a:
Witajcie jednak daleko nie musiałem szukać ;-)

Przeczytajcie na pewno się przyda http://shadow.org.pl/tech/maleprzebiegi.html




CzaRny ale mieszasz :mrgreen:

Przeczytaj, co napisałeś o przebiegach na pierwszej stronie własnego tematu :-) :mrgreen:

Przy takim przekazie informacji to nikt już dalej nie brał pod uwagę problemu małych przebiegów :mrgreen:
_________________
Nawrót choroby! :)
 
 
 
CzaRny94
[Usunięty]

Wysłany: 2010-02-27, 13:35   

No prawa wybacz za błąd :oops:
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Wersja forum PDA/GSM