benzyna w oleju
Odpowiedz do tematu

:
Chłopie jakiego czwartego?

Chyba trzeciego

:
Dziubek napisał/a:
Chłopie jakiego czwartego?

Chyba trzeciego


W/g mnie są trzy : ON lub PRI, RES i OFF

Według Ciebie cztery: ON, RES, OFF i magiczne PRI do przelewania



I ja uniżenie proszę o konstruktywne wyjaśnienie nam zasady działania tego PRI przez Ciebie jako doświadczonego mechanika motocyklowego :-)

Nawrót choroby! :)
:
zapraszam do Shout-boxa :mrgreen:

motocykle to nie wszystko-liczy się pasja

CrusaderRider
:
Nie ma czterech pozycji.

Czytaj uważnie a nie sie czepiasz.

ON-PRI-RES

Co prawda były jeszcze kraniki podciśnieniowe bez pozycji PRI ale to tylko w starszych rocznikach.

:
Dziubek napisał/a:
Nie ma czterech pozycji.

Czytaj uważnie a nie sie czepiasz.

ON-PRI-RES

Co prawda były jeszcze kraniki podciśnieniowe bez pozycji PRI ale to tylko w starszych rocznikach.


No to dawaj wyjaśnienie PRI bo narazie nic się nie dowiedzieliśmy.



P.S.

Znaczy mnie się już rozjaśniło; o co chodzi z rozwiązaniem kranika z PRI i masz trochę racji, ale nie do końca więc chętnie poczytam :-)

W każdym razie nie ma to nic wspólnego z przelewaniem gaźników u kolegi i wersję z problemem z pierścieniami i/lub zaworem iglicowym podtrzymuję :mrgreen:

Nawrót choroby! :)
:
Zaworki iglicowe jak najbardziej ale w połączeniu z uszkodzonym kranikiem podciśnieniowym lub w pozycji PRI(pozycja w której paliwo przepływa bez względu na podciśnienie)

A benzyna przepłynie nawet przez fabrycznie nowy zestaw Tłok-Pierścienie-Cylinder.

Wiele osób nawet nie wie o niesprawności zaworków dopóki kranik jest sprawny.

CzaRny94
[Usunięty]
:
Witajcie jednak daleko nie musiałem szukać ;-)

Przeczytajcie na pewno się przyda http://shadow.org.pl/tech/maleprzebiegi.html

:
Dziubek napisał/a:
Zaworki iglicowe jak najbardziej ale w połączeniu z uszkodzonym kranikiem podciśnieniowym lub w pozycji PRI(pozycja w której paliwo przepływa bez względu na podciśnienie)

A benzyna przepłynie nawet przez fabrycznie nowy zestaw Tłok-Pierścienie-Cylinder.

Wiele osób nawet nie wie o niesprawności zaworków dopóki kranik jest sprawny.




Nie zmienia to postaci rzeczy, że przy sprawnym zaworze iglicowym nie ma znaczenia w jakiej pozycji znajduje się kranik, bo to zawór odcina dopływ do gaźnika.

Gdy zawór otworzony zostanie w pozycje PRI zachodzi sytuacja jak w każdym motocyklu z ze standardowym mechanicznym kranikiem, czyli poprostu po unieruchomieniu silnika paliwo nie zostaje odcięte. :mrgreen:

Przy okazji kranik nie jest podciśnieniowy tylko sterowany podciśnieniem, a to zasadnicza różnica. :mrgreen:

Nawrót choroby! :)
:
CzaRny94 napisał/a:
Witajcie jednak daleko nie musiałem szukać ;-)

Przeczytajcie na pewno się przyda http://shadow.org.pl/tech/maleprzebiegi.html




CzaRny ale mieszasz :mrgreen:

Przeczytaj, co napisałeś o przebiegach na pierwszej stronie własnego tematu :-) :mrgreen:

Przy takim przekazie informacji to nikt już dalej nie brał pod uwagę problemu małych przebiegów :mrgreen:

Nawrót choroby! :)
CzaRny94
[Usunięty]
:
No prawa wybacz za błąd :oops:

Odpowiedz do tematu
Skocz do:  

Pełna wersja forum
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group