/
Forum SHOC.PL


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat

Poprzedni temat «» Następny temat
vt 700 86rok
Autor Wiadomość
bergen
[Usunięty]

Wysłany: 2009-11-09, 18:50   vt 700 86rok

tak jak juz pisalem w poscie powitalnym, jestem w trakcie poszukiwan tak wiec do rzeczy. poszukuje moto do codziennego uzytku czyli dojazd do pracy i takie tam, ewentualnie raz, dwa razy w roku dluzsza trasa. nie musi byc to tez nowe moto wiec poszukiwania zawezylem do starszych modeli! duzo czytalem na roznych forach i w opisach modeli i doszedlem do wniosku ze to dobry wybor! mam do wyboru jak narazie dwie takie bryki w najblizszym miejscu mojego zamieszkania i sa to dwie vt jedna to 1100, a druga wlasnie 700 no i wydaje mi sie ze ta 700 do jazdy po miescie jest lepsza od tej wiekszej! faktem jest tez to ze obie to wersje usa i ta z silnikiem 1100 ma przebieg 70000, ta miejsza 40000! obie sa tez z 86 roku.mam tylko taka prosbe o opinie uzytkownikow znawcow tematu co wy na to? moge wkleic linki do zdjec obu modeli jezeli ktos bedzie chcial zobaczyc jak one sie maja!
 
 
Jedrek.W. 


Motocykl: MAM MOTO !!!
Wiek: 65
Dołączył: 02 Wrz 2007
Posty: 565
Skąd: Kutno
Wysłany: 2009-11-09, 18:56   

Witam!

Nooo foty to napewno się przydadzą, a co do poręczności to 700 jest tylko trochę mniejsza...wszystko tak naprawdę zależy od Twoich gabarytów i jak się poczujesz w dosiadzie :mrgreen: .

Pozdrawiam.
_________________
Nieznana częśc życia jest tą, dla której warto życ.
 
 
 
marcin k 
KARDAN SHADOG

Motocykl: VTX1300R
Wiek: 49
Dołączył: 17 Lip 2009
Posty: 480
Skąd: Rokietnica k. P-nia
Wysłany: 2009-11-09, 19:12   

na przebieg nie patrz. z reguły i tak jest sztukowany. to dwa różne motocykle. tak jak mówi jędrek usiądz na oba i się przejedż.
 
 
bergen
[Usunięty]

Wysłany: 2009-11-09, 19:19   

to jest 700 http://www.finn.no/finn/v...7_259514286.jpg

tu 1100 http://www.finn.no/finn/v..._1458429821.jpg



na przebieg zawsze patrze z przymrozeniem oka wiem co tam piszczy, wzrostu mam 188 i 94 kg
 
 
renegade 
Handlarz gumek :-)


Motocykl: BRAK :-( było VT 700 C 85
Wiek: 45
Dołączył: 12 Mar 2007
Posty: 2433
Skąd: Lipsko
Wysłany: 2009-11-09, 19:29   

Nie jestem pewien na 100% ale ta 1100 była chyba "bielona" naklejka na zbiorniku wygląda jak by była naklejona na wierzchu a powinna być raczej pod bezbarwnym.

Do tego ta pucha po prawej stronie? Powinna być tam chyba oryginalna pompka paliwa.
_________________
...a ósmego dnia Bóg stworzył Shadowa...
http://www.shadow.org.pl/...p=256254#256254
wydechy własnej konstrukcji
http://g.co/maps/t9uzt
 
 
 
Todek 
Lone Rider


Motocykl: VTX 1800 C 03 XL 650 V 04
Wiek: 56
Dołączył: 12 Lut 2008
Posty: 9496
Skąd: Kostry/Parczew/LPA
Wysłany: 2009-11-09, 23:06   

Ta VT700C wygląda bardzo ładnie, wszystko wydaje się w oryginale. :lol: To bardzo dobre i bardzo ładnie prezentujące się moto. :lol: Ma taką niepowtarzalna linię. :lol: Jeździłem na takim moto przez jeden sezon, było super. :lol: Zawsze jak widzę ten model Shadówki (86-87), to nie mogę oderwać od niej wzroku. :lol:
_________________
"Bardzo też pożytecznie bywa najsamprzód zdzielić świadka, ledwo wejdzie, mocno kijem po głowie, od czego ten bardzo zdumiony bywa, a przeto i do kłamstwa nieskory."
Car Wszechrosji Piotr I - Ukaz o Badaniu Świadków".

Moje moto:
WSK 125 M06 B3 85
 
 
 
bergen
[Usunięty]

Wysłany: 2009-11-10, 09:37   

jak jest z awaryjnoscia tych moto? czy sa jakies szczegolne rzeczy, na ktore trzeba zwrocic uwage podczas ogledzin? w sobote jade je ogladac i chcalbym miec jak najwiecej info zeby moc ewentualnie zjechac na cenie!
 
 
Jedrek.W. 


Motocykl: MAM MOTO !!!
Wiek: 65
Dołączył: 02 Wrz 2007
Posty: 565
Skąd: Kutno
Wysłany: 2009-11-10, 21:42   

Witam!

Przy Twoich gabarytach lepiej będziesz się czuł na 1100.....mówi się, że trzeci bieg jest w nich newralgiczny....o szczegóły uderz do Mateusza...no swoją 1100 rozebrał na czynniki i pewnie wie co to za pucha, o której mówił renegade.

Pozdrawiam.



PS. Hondę Shadow trudno zepsuć.... :mrgreen:
_________________
Nieznana częśc życia jest tą, dla której warto życ.
 
 
 
GhoustDragon 
Samotny Wilk


Motocykl: Była VT 1100 C3 '98 i VT 600C jest NT650V
Wiek: 41
Dołączył: 15 Mar 2009
Posty: 4188
Skąd: Zawiercie/SZA/
Wysłany: 2009-11-10, 21:49   

Jedrek.W. napisał/a:
Hondę Shadow trudno zepsuć.... :mrgreen:




Potwierdzam... Trzeba mieć dużo "talentu" i samo zaparcia... :-)8 :mrgreen: :-)8
_________________
Ateistą jestem z powodów moralnych. Uważam, że twórcę rozpoznajemy poprzez jego dzieło - w moim odczuciu świat jest skonstruowany tak fatalnie, że wolę wierzyć, iż nikt go nie stworzył.

Na mechanice się nie znam, ale chociaż podoradzam.
 
 
 
Raptowny 


Motocykl: Honda GL 1500 SE
Wiek: 59
Dołączył: 21 Gru 2007
Posty: 434
Skąd: Sosnowiec
Wysłany: 2009-11-10, 21:50   

Todek napisał/a:
Ta VT700C wygląda bardzo ładnie, wszystko wydaje się w oryginale. :lol: To bardzo dobre i bardzo ładnie prezentujące się moto. :lol: Ma taką niepowtarzalna linię. :lol: Jeździłem na takim moto przez jeden sezon, było super. :lol: Zawsze jak widzę ten model Shadówki (86-87), to nie mogę oderwać od niej wzroku. :lol:


Todek ma rację ,ale przymała jest :!:
_________________
http://www.hondagoldwings...ions/shadow.gif
 
 
bergen
[Usunięty]

Wysłany: 2009-11-10, 22:14   

dzieki za dotychczasowe podpowiedzi! jezeli mozna to prosze o jeszcze! przymiarke i tak zrobie do obu!
 
 
GhoustDragon 
Samotny Wilk


Motocykl: Była VT 1100 C3 '98 i VT 600C jest NT650V
Wiek: 41
Dołączył: 15 Mar 2009
Posty: 4188
Skąd: Zawiercie/SZA/
Wysłany: 2009-11-10, 22:23   

bergen napisał/a:
dzieki za dotychczasowe podpowiedzi! jezeli mozna to prosze o jeszcze! przymiarke i tak zrobie do obu!




Napisze tak... wcześniej jeździełem Uralem(widzę, że Ty "Kaśką"). Przesiadłem się na 600 bo 1100 się bałem — pojemność, moc, przyspieszenie itd., itp. G... prawda — dałeś rade ruskiem, WSK'ą czy JAW'ą to i 1100 "obłaskawisz". Problem tylko w tym, na którym sprzęcie będziesz czuł się lepiej i do czego ten sprzęt ma służyć(czy więcej po mieście, czy więcej w trasie).



Moim zdaniem śmiało bierz 1100 napewno dasz rade — kobiety mogą... :mrgreen: (patrycja_1100 bez urazy :mrgreen: ), napewno będziesz zadowolony.
_________________
Ateistą jestem z powodów moralnych. Uważam, że twórcę rozpoznajemy poprzez jego dzieło - w moim odczuciu świat jest skonstruowany tak fatalnie, że wolę wierzyć, iż nikt go nie stworzył.

Na mechanice się nie znam, ale chociaż podoradzam.
 
 
 
bergen
[Usunięty]

Wysłany: 2009-11-10, 22:32   

GhoustDragon napisał/a:
bergen napisał/a:
dzieki za dotychczasowe podpowiedzi! jezeli mozna to prosze o jeszcze! przymiarke i tak zrobie do obu!




Napisze tak... wcześniej jeździełem Uralem(widzę, że Ty "Kaśką"). Przesiadłem się na 600 bo 1100 się bałem — pojemność, moc, przyspieszenie itd., itp. G... prawda — dałeś rade ruskiem, WSK'ą czy JAW'ą to i 1100 "obłaskawisz". Problem tylko w tym, na którym sprzęcie będziesz czuł się lepiej i do czego ten sprzęt ma służyć(czy więcej po mieście, czy więcej w trasie).



Moim zdaniem śmiało bierz 1100 napewno dasz rade — kobiety mogą... :mrgreen: (patrycja_1100 bez urazy :mrgreen: ), napewno będziesz zadowolony.




no i tu mnie troche uspokoiles bo wlasnie tego przyspieszenia i mocy troche sie obawialem... jazda bedzie glownie po miescie no ale bede tez robic wypaday za miasto!

rusek chociaz wazy 350 z koszem to jadza jest zupelnie inna, inna technika, moc itd... zobaczymy w sobote mam ogledziny!



co z ta trojka wypada czy zgrzyta czy o co w niej chodzi :?:
 
 
bergen
[Usunięty]

Wysłany: 2009-11-11, 14:59   

jak wyglada sprawa sprzegla w 700 jest mechaniczne czy hydrauliczne?
 
 
Divastion 
Dawid


Motocykl: GS 11
Wiek: 34
Dołączył: 14 Cze 2008
Posty: 1239
Skąd: Jeżowe
Wysłany: 2009-11-11, 16:13   

bergen napisał/a:
GhoustDragon napisał/a:
bergen napisał/a:
dzieki za dotychczasowe podpowiedzi! jezeli mozna to prosze o jeszcze! przymiarke i tak zrobie do obu!




Napisze tak... wcześniej jeździełem Uralem(widzę, że Ty "Kaśką"). Przesiadłem się na 600 bo 1100 się bałem — pojemność, moc, przyspieszenie itd., itp. G... prawda — dałeś rade ruskiem, WSK'ą czy JAW'ą to i 1100 "obłaskawisz". Problem tylko w tym, na którym sprzęcie będziesz czuł się lepiej i do czego ten sprzęt ma służyć(czy więcej po mieście, czy więcej w trasie).



Moim zdaniem śmiało bierz 1100 napewno dasz rade — kobiety mogą... :mrgreen: (patrycja_1100 bez urazy :mrgreen: ), napewno będziesz zadowolony.




no i tu mnie troche uspokoiles bo wlasnie tego przyspieszenia i mocy troche sie obawialem... jazda bedzie glownie po miescie no ale bede tez robic wypaday za miasto!

rusek chociaz wazy 350 z koszem to jadza jest zupelnie inna, inna technika, moc itd... zobaczymy w sobote mam ogledziny!



co z ta trojka wypada czy zgrzyta czy o co w niej chodzi :?:




Sprawa z trójką wygląda tak, że jak ktoś ma VT1100 i zmienia biegi nieprawidłowo, tj.

* nieprawidłowa redukcja,

* nieprawidłowe wrzucanie biegów w górę

* niestosowanie przegazówki

* złe operowanie sprzęgłem



to może się zdarzyć, że w końcu któreś wodziki, półksiężyce (wstaw sobie tutaj co chcesz nie ważne to w tym przypadku) się wyrobią i to jest właśnie ten problem z biegiem.... A, że w Vt1100 (w 4-ro biegówce na pewno) najczęściej używa się 3-ciego biegu, to właśnie z nim są najczęściej problemy :-D
_________________
http://www.youtube.com/watch?v=ziOEOFDQ51o


Come on!
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Wersja forum PDA/GSM