Odpowiedz do tematu
: vt 700 86rok
tak jak juz pisalem w poscie powitalnym, jestem w trakcie poszukiwan tak wiec do rzeczy. poszukuje moto do codziennego uzytku czyli dojazd do pracy i takie tam, ewentualnie raz, dwa razy w roku dluzsza trasa. nie musi byc to tez nowe moto wiec poszukiwania zawezylem do starszych modeli! duzo czytalem na roznych forach i w opisach modeli i doszedlem do wniosku ze to dobry wybor! mam do wyboru jak narazie dwie takie bryki w najblizszym miejscu mojego zamieszkania i sa to dwie vt jedna to 1100, a druga wlasnie 700 no i wydaje mi sie ze ta 700 do jazdy po miescie jest lepsza od tej wiekszej! faktem jest tez to ze obie to wersje usa i ta z silnikiem 1100 ma przebieg 70000, ta miejsza 40000! obie sa tez z 86 roku.mam tylko taka prosbe o opinie uzytkownikow znawcow tematu co wy na to? moge wkleic linki do zdjec obu modeli jezeli ktos bedzie chcial zobaczyc jak one sie maja!
:
Witam!
Nooo foty to napewno się przydadzą, a co do poręczności to 700 jest tylko trochę mniejsza...wszystko tak naprawdę zależy od Twoich gabarytów i jak się poczujesz w dosiadzie .
Pozdrawiam.
Nooo foty to napewno się przydadzą, a co do poręczności to 700 jest tylko trochę mniejsza...wszystko tak naprawdę zależy od Twoich gabarytów i jak się poczujesz w dosiadzie .
Pozdrawiam.
Nieznana częśc życia jest tą, dla której warto życ.
:
na przebieg nie patrz. z reguły i tak jest sztukowany. to dwa różne motocykle. tak jak mówi jędrek usiądz na oba i się przejedż.
:
to jest 700 http://www.finn.no/finn/v...7_259514286.jpg
tu 1100 http://www.finn.no/finn/v..._1458429821.jpg
na przebieg zawsze patrze z przymrozeniem oka wiem co tam piszczy, wzrostu mam 188 i 94 kg
tu 1100 http://www.finn.no/finn/v..._1458429821.jpg
na przebieg zawsze patrze z przymrozeniem oka wiem co tam piszczy, wzrostu mam 188 i 94 kg
:
Nie jestem pewien na 100% ale ta 1100 była chyba "bielona" naklejka na zbiorniku wygląda jak by była naklejona na wierzchu a powinna być raczej pod bezbarwnym.
Do tego ta pucha po prawej stronie? Powinna być tam chyba oryginalna pompka paliwa.
Do tego ta pucha po prawej stronie? Powinna być tam chyba oryginalna pompka paliwa.
...a ósmego dnia Bóg stworzył Shadowa...
http://www.shadow.org.pl/...p=256254#256254
wydechy własnej konstrukcji
http://g.co/maps/t9uzt
http://www.shadow.org.pl/...p=256254#256254
wydechy własnej konstrukcji
http://g.co/maps/t9uzt
:
Ta VT700C wygląda bardzo ładnie, wszystko wydaje się w oryginale. To bardzo dobre i bardzo ładnie prezentujące się moto. Ma taką niepowtarzalna linię. Jeździłem na takim moto przez jeden sezon, było super. Zawsze jak widzę ten model Shadówki (86-87), to nie mogę oderwać od niej wzroku.
"Bardzo też pożytecznie bywa najsamprzód zdzielić świadka, ledwo wejdzie, mocno kijem po głowie, od czego ten bardzo zdumiony bywa, a przeto i do kłamstwa nieskory."
Car Wszechrosji Piotr I - Ukaz o Badaniu Świadków".
Moje moto:
WSK 125 M06 B3 85
Car Wszechrosji Piotr I - Ukaz o Badaniu Świadków".
Moje moto:
WSK 125 M06 B3 85
:
jak jest z awaryjnoscia tych moto? czy sa jakies szczegolne rzeczy, na ktore trzeba zwrocic uwage podczas ogledzin? w sobote jade je ogladac i chcalbym miec jak najwiecej info zeby moc ewentualnie zjechac na cenie!
:
Witam!
Przy Twoich gabarytach lepiej będziesz się czuł na 1100.....mówi się, że trzeci bieg jest w nich newralgiczny....o szczegóły uderz do Mateusza...no swoją 1100 rozebrał na czynniki i pewnie wie co to za pucha, o której mówił renegade.
Pozdrawiam.
PS. Hondę Shadow trudno zepsuć....
Przy Twoich gabarytach lepiej będziesz się czuł na 1100.....mówi się, że trzeci bieg jest w nich newralgiczny....o szczegóły uderz do Mateusza...no swoją 1100 rozebrał na czynniki i pewnie wie co to za pucha, o której mówił renegade.
Pozdrawiam.
PS. Hondę Shadow trudno zepsuć....
Nieznana częśc życia jest tą, dla której warto życ.
:
Potwierdzam... Trzeba mieć dużo "talentu" i samo zaparcia...
Jedrek.W. napisał/a: |
Hondę Shadow trudno zepsuć.... |
Potwierdzam... Trzeba mieć dużo "talentu" i samo zaparcia...
Ateistą jestem z powodów moralnych. Uważam, że twórcę rozpoznajemy poprzez jego dzieło - w moim odczuciu świat jest skonstruowany tak fatalnie, że wolę wierzyć, iż nikt go nie stworzył.
Na mechanice się nie znam, ale chociaż podoradzam.
Na mechanice się nie znam, ale chociaż podoradzam.
:
Todek ma rację ,ale przymała jest
Todek napisał/a: |
Ta VT700C wygląda bardzo ładnie, wszystko wydaje się w oryginale. To bardzo dobre i bardzo ładnie prezentujące się moto. Ma taką niepowtarzalna linię. Jeździłem na takim moto przez jeden sezon, było super. Zawsze jak widzę ten model Shadówki (86-87), to nie mogę oderwać od niej wzroku. |
Todek ma rację ,ale przymała jest
:
dzieki za dotychczasowe podpowiedzi! jezeli mozna to prosze o jeszcze! przymiarke i tak zrobie do obu!
:
Napisze tak... wcześniej jeździełem Uralem(widzę, że Ty "Kaśką"). Przesiadłem się na 600 bo 1100 się bałem — pojemność, moc, przyspieszenie itd., itp. G... prawda — dałeś rade ruskiem, WSK'ą czy JAW'ą to i 1100 "obłaskawisz". Problem tylko w tym, na którym sprzęcie będziesz czuł się lepiej i do czego ten sprzęt ma służyć(czy więcej po mieście, czy więcej w trasie).
Moim zdaniem śmiało bierz 1100 napewno dasz rade — kobiety mogą... (patrycja_1100 bez urazy ), napewno będziesz zadowolony.
bergen napisał/a: |
dzieki za dotychczasowe podpowiedzi! jezeli mozna to prosze o jeszcze! przymiarke i tak zrobie do obu! |
Napisze tak... wcześniej jeździełem Uralem(widzę, że Ty "Kaśką"). Przesiadłem się na 600 bo 1100 się bałem — pojemność, moc, przyspieszenie itd., itp. G... prawda — dałeś rade ruskiem, WSK'ą czy JAW'ą to i 1100 "obłaskawisz". Problem tylko w tym, na którym sprzęcie będziesz czuł się lepiej i do czego ten sprzęt ma służyć(czy więcej po mieście, czy więcej w trasie).
Moim zdaniem śmiało bierz 1100 napewno dasz rade — kobiety mogą... (patrycja_1100 bez urazy ), napewno będziesz zadowolony.
Ateistą jestem z powodów moralnych. Uważam, że twórcę rozpoznajemy poprzez jego dzieło - w moim odczuciu świat jest skonstruowany tak fatalnie, że wolę wierzyć, iż nikt go nie stworzył.
Na mechanice się nie znam, ale chociaż podoradzam.
Na mechanice się nie znam, ale chociaż podoradzam.
:
no i tu mnie troche uspokoiles bo wlasnie tego przyspieszenia i mocy troche sie obawialem... jazda bedzie glownie po miescie no ale bede tez robic wypaday za miasto!
rusek chociaz wazy 350 z koszem to jadza jest zupelnie inna, inna technika, moc itd... zobaczymy w sobote mam ogledziny!
co z ta trojka wypada czy zgrzyta czy o co w niej chodzi
GhoustDragon napisał/a: | ||
Napisze tak... wcześniej jeździełem Uralem(widzę, że Ty "Kaśką"). Przesiadłem się na 600 bo 1100 się bałem — pojemność, moc, przyspieszenie itd., itp. G... prawda — dałeś rade ruskiem, WSK'ą czy JAW'ą to i 1100 "obłaskawisz". Problem tylko w tym, na którym sprzęcie będziesz czuł się lepiej i do czego ten sprzęt ma służyć(czy więcej po mieście, czy więcej w trasie). Moim zdaniem śmiało bierz 1100 napewno dasz rade — kobiety mogą... (patrycja_1100 bez urazy ), napewno będziesz zadowolony. |
no i tu mnie troche uspokoiles bo wlasnie tego przyspieszenia i mocy troche sie obawialem... jazda bedzie glownie po miescie no ale bede tez robic wypaday za miasto!
rusek chociaz wazy 350 z koszem to jadza jest zupelnie inna, inna technika, moc itd... zobaczymy w sobote mam ogledziny!
co z ta trojka wypada czy zgrzyta czy o co w niej chodzi
:
jak wyglada sprawa sprzegla w 700 jest mechaniczne czy hydrauliczne?
:
Sprawa z trójką wygląda tak, że jak ktoś ma VT1100 i zmienia biegi nieprawidłowo, tj.
* nieprawidłowa redukcja,
* nieprawidłowe wrzucanie biegów w górę
* niestosowanie przegazówki
* złe operowanie sprzęgłem
to może się zdarzyć, że w końcu któreś wodziki, półksiężyce (wstaw sobie tutaj co chcesz nie ważne to w tym przypadku) się wyrobią i to jest właśnie ten problem z biegiem.... A, że w Vt1100 (w 4-ro biegówce na pewno) najczęściej używa się 3-ciego biegu, to właśnie z nim są najczęściej problemy
Odpowiedz do tematu
bergen napisał/a: | ||||
no i tu mnie troche uspokoiles bo wlasnie tego przyspieszenia i mocy troche sie obawialem... jazda bedzie glownie po miescie no ale bede tez robic wypaday za miasto! rusek chociaz wazy 350 z koszem to jadza jest zupelnie inna, inna technika, moc itd... zobaczymy w sobote mam ogledziny! co z ta trojka wypada czy zgrzyta czy o co w niej chodzi |
Sprawa z trójką wygląda tak, że jak ktoś ma VT1100 i zmienia biegi nieprawidłowo, tj.
* nieprawidłowa redukcja,
* nieprawidłowe wrzucanie biegów w górę
* niestosowanie przegazówki
* złe operowanie sprzęgłem
to może się zdarzyć, że w końcu któreś wodziki, półksiężyce (wstaw sobie tutaj co chcesz nie ważne to w tym przypadku) się wyrobią i to jest właśnie ten problem z biegiem.... A, że w Vt1100 (w 4-ro biegówce na pewno) najczęściej używa się 3-ciego biegu, to właśnie z nim są najczęściej problemy