Problem z gaźnikiem. |
Autor |
Wiadomość |
tmko [Usunięty]
|
Wysłany: 2009-09-09, 21:31 Problem z gaźnikiem.
|
|
|
Witam
Jestem od niedawna posiadaczem Hondy vt 750 custom 84r , niestety silnik pracuje nie równo , dodatkowo strzela w tłumiki przy zejściu z obrotów ,wymieniłem świece na nowe wyczyściłem gaźniki w jednej z membran zauważyłem bardzo nie wielkie przetarcia ,w związku z tym pytam czy jest sens synchronizować gaźniki,mam też pytanie jaki jest numer katalogowy membrany,oraz czy śrubki w kolektorach ssących służą do montażu króćców potrzebnych przy synchronizacji ,ewentualnie gdzie można nabyć membranę.
pozdrawiam |
|
|
|
|
Todek
Lone Rider
Motocykl: VTX 1800 C 03 XL 650 V 04
Wiek: 56 Dołączył: 12 Lut 2008 Posty: 9496 Skąd: Kostry/Parczew/LPA
|
Wysłany: 2009-09-09, 21:49
|
|
|
No i pewnie to przetarcie membrany jest przyczyną Twoich problemów. Najpierw trzeba wymienić membranę, a dopiero później robić synchro gaźników. Jak wrócę do domu to podam Ci nr katalogowy membrany. |
_________________ "Bardzo też pożytecznie bywa najsamprzód zdzielić świadka, ledwo wejdzie, mocno kijem po głowie, od czego ten bardzo zdumiony bywa, a przeto i do kłamstwa nieskory."
Car Wszechrosji Piotr I - Ukaz o Badaniu Świadków".
Moje moto:
WSK 125 M06 B3 85 |
|
|
|
|
Divastion
Dawid
Motocykl: GS 11
Wiek: 34 Dołączył: 14 Cze 2008 Posty: 1239 Skąd: Jeżowe
|
Wysłany: 2009-09-10, 10:39
|
|
|
Zapytaj tutaj. Ja sukcesywnie dobrałem nowe membrany (2lata gwarancji) do swojego Cienia VT1100C od Magny o tej samej pojemności. Z tego co zdążyłem spojrzeć, to koleś ma membrany do VF750C może podejdą do Twojego gaźnika, zapytaj go. Ja pytałem o swoje, napisał, że bez problemu podejdą, tak więc może i u Ciebie się uda. Membrany (2szt.) kupiłem za 346zł z przesyłką (20euro! ). Ale ogólnie polecam każdemu kto szuka różnych części zamiennych do gaźników. Jeżeli koleś nie ma w asortymencie na stronie, zadać pytanie na maila. |
_________________ http://www.youtube.com/watch?v=ziOEOFDQ51o
Come on! |
|
|
|
|
Setny [Usunięty]
|
Wysłany: 2009-09-11, 00:11
|
|
|
Wszelki duch...........shadowowners warmiński jak się nie mylę.Jakby co to mam serwisówkę po ang. do VT 700 i VT 750 C 83-85r |
|
|
|
|
R0bi
Motocykl: XL 1000 VA 07
Wiek: 57 Dołączył: 26 Sty 2009 Posty: 2127 Skąd: Koluszki
|
Wysłany: 2009-09-11, 00:20
|
|
|
Jak niewielkie przetarcie, to można naprawić. |
_________________
Z krainy zwątpienia, pozdrawiam Cię Gość nieśmiało. |
|
|
|
|
tmko [Usunięty]
|
Wysłany: 2009-09-11, 21:03
|
|
|
Bardzo chętnie skorzystam z serwisów-ki od kolegi z mazur . Przetarcia w membranie są nie wielkie na krawędziach pod pokrywą , też zastanawiałem się nad naprawą , ale jaką metodę zastosować?, prze-regulowałem gaźnik z wadliwą membraną i jakoś chodzi ale to nie to. |
|
|
|
|
Divastion
Dawid
Motocykl: GS 11
Wiek: 34 Dołączył: 14 Cze 2008 Posty: 1239 Skąd: Jeżowe
|
Wysłany: 2009-09-11, 21:40
|
|
|
tmko napisał/a: | Bardzo chętnie skorzystam z serwisów-ki od kolegi z mazur . Przetarcia w membranie są nie wielkie na krawędziach pod pokrywą , też zastanawiałem się nad naprawą , ale jaką metodę zastosować?, prze-regulowałem gaźnik z wadliwą membraną i jakoś chodzi ale to nie to. |
Membran raczej się nie naprawia... jeżeli byłyby papierowe, to co innego. Nawet jakoś to zakleisz (?), to i tak membrana nie będzie pracowała już tak samo, poza tym - taka naprawa jest raczej krótkoterminowa |
_________________ http://www.youtube.com/watch?v=ziOEOFDQ51o
Come on! |
|
|
|
|
Setny [Usunięty]
|
Wysłany: 2009-09-14, 20:33
|
|
|
Po serwisowkę zapraszam do mnie Do Lidzbarka Warm. W końcu to nie więcej jak 20 km.Chyba że masz inny pomysł. |
|
|
|
|
tmko [Usunięty]
|
Wysłany: 2009-09-16, 22:22
|
|
|
Witam .
Proszę jeszcze raz o numer katalogowy membrany gaźnika , ponadto mam problem z reflektorem przednim odblask jest wyblakły , może ktoś ma patent na odblask , a jeżeli wymiana to jaki numer katalogowy odblasku ?.
Proszę też o namiary części zamiennych w USA , znajomy przebywa za wielką wodą maże by coś wysłał.
pozdrawiam. |
|
|
|
|
Todek
Lone Rider
Motocykl: VTX 1800 C 03 XL 650 V 04
Wiek: 56 Dołączył: 12 Lut 2008 Posty: 9496 Skąd: Kostry/Parczew/LPA
|
Wysłany: 2009-09-16, 22:25
|
|
|
Np. tutaj:
http://216.37.204.203/Hon...aMC.asp?Type=17 |
_________________ "Bardzo też pożytecznie bywa najsamprzód zdzielić świadka, ledwo wejdzie, mocno kijem po głowie, od czego ten bardzo zdumiony bywa, a przeto i do kłamstwa nieskory."
Car Wszechrosji Piotr I - Ukaz o Badaniu Świadków".
Moje moto:
WSK 125 M06 B3 85 |
|
|
|
|
ms-kola
Kola
Motocykl: VT700C 85
Wiek: 51 Dołączył: 12 Wrz 2009 Posty: 293 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2009-09-17, 08:28
|
|
|
to ja pozwolę sobie zadać pytanie korzystając z tego wątku.
przy hamowaniu silnikiem mój cień strzela z tłumika.
czy to kwestia regulacji gaźników?
co powinienem zrobić?
w czasie jazdy jest ok, cziągnie, przyspiesza prawidłowo.... występuje tylko strzelanie i przy hamowaniu silnikiem. |
_________________ jeździć możesz wolno... ale myśleć musisz szybko... |
|
|
|
|
ciachu
Motocykl: Shadow 90 99, GL 1800 17
Wiek: 51 Dołączył: 08 Sie 2007 Posty: 3676 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 2009-09-17, 09:59
|
|
|
Mój też strzela i to dosyć konkretnie. Strzelanie to nasiliło się po wierceniu przegród tłumika. |
_________________ UWAGA post zawiera treści potencjalnie obraźliwe
|
|
|
|
|
AJK
Klucznik-Andrzej
Motocykl: VT 750 C4 04; VF750S 86
Wiek: 68 Dołączył: 08 Lip 2008 Posty: 4666 Skąd: Wrocław-Rancho AJK
|
Wysłany: 2009-09-17, 10:08
|
|
|
Strzelanie - typowy objaw spalania etyliny w rurach wydechowych....rozgrzana rura + niedopalona etylina + powietrze...i bum-bum-bum.......... |
|
|
|
|
Divastion
Dawid
Motocykl: GS 11
Wiek: 34 Dołączył: 14 Cze 2008 Posty: 1239 Skąd: Jeżowe
|
Wysłany: 2009-09-17, 10:16
|
|
|
ms-kola napisał/a: | to ja pozwolę sobie zadać pytanie korzystając z tego wątku.
przy hamowaniu silnikiem mój cień strzela z tłumika.
czy to kwestia regulacji gaźników?
co powinienem zrobić?
w czasie jazdy jest ok, cziągnie, przyspiesza prawidłowo.... występuje tylko strzelanie i przy hamowaniu silnikiem. |
Tak to kwestia regulacji gaźników/założenia wydajniejszych dysz/odpowiednich iglic. Często jest to związane z próbami przeróbki układu wydechowego (nawiercanie, dziurawienie, wypatraszanie, wybebeszanie ). Jeżeli chcesz aby strzelanie ustało, to musisz zubożyć/wzbogacić mieszankę (najczęściej - jeżeli miałeś kombinowane coś przy wydechach, to pomaga na to wzbogacanie, ale musisz się wtedy liczyć z tym, że będzie ciut więcej palił, poza tym świece MUSZĄ być odpowiedniego koloru. Musisz pokręcić (ustaw na fabryczną ilość wykręceń śrubki, a potem ew. jak Ci nie będzie pasować, to wykręcisz sobie jeszcze trochę). Wszystko zależy od tego, jak wygląda sprawa z Twoim układem wydechowym? |
_________________ http://www.youtube.com/watch?v=ziOEOFDQ51o
Come on! |
|
|
|
|
ms-kola
Kola
Motocykl: VT700C 85
Wiek: 51 Dołączył: 12 Wrz 2009 Posty: 293 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2009-09-17, 10:43
|
|
|
ok... dzięki... dziś oblukam dokładnie układ wydechowy i pogadam z poprzednim użytkownikiem.... |
_________________ jeździć możesz wolno... ale myśleć musisz szybko... |
|
|
|
|
|