/
Forum SHOC.PL


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat

Poprzedni temat «» Następny temat
Problem z gaźnikiem.
Autor Wiadomość
tmko
[Usunięty]

Wysłany: 2009-09-09, 21:31   Problem z gaźnikiem.

Witam

Jestem od niedawna posiadaczem Hondy vt 750 custom 84r , niestety silnik pracuje nie równo , dodatkowo strzela w tłumiki przy zejściu z obrotów ,wymieniłem świece na nowe wyczyściłem gaźniki w jednej z membran zauważyłem bardzo nie wielkie przetarcia ,w związku z tym pytam czy jest sens synchronizować gaźniki,mam też pytanie jaki jest numer katalogowy membrany,oraz czy śrubki w kolektorach ssących służą do montażu króćców potrzebnych przy synchronizacji ,ewentualnie gdzie można nabyć membranę.



pozdrawiam
 
 
Todek 
Lone Rider


Motocykl: VTX 1800 C 03 XL 650 V 04
Wiek: 56
Dołączył: 12 Lut 2008
Posty: 9496
Skąd: Kostry/Parczew/LPA
Wysłany: 2009-09-09, 21:49   

No i pewnie to przetarcie membrany jest przyczyną Twoich problemów. :lol: Najpierw trzeba wymienić membranę, a dopiero później robić synchro gaźników. Jak wrócę do domu to podam Ci nr katalogowy membrany. :lol:
_________________
"Bardzo też pożytecznie bywa najsamprzód zdzielić świadka, ledwo wejdzie, mocno kijem po głowie, od czego ten bardzo zdumiony bywa, a przeto i do kłamstwa nieskory."
Car Wszechrosji Piotr I - Ukaz o Badaniu Świadków".

Moje moto:
WSK 125 M06 B3 85
 
 
 
Divastion 
Dawid


Motocykl: GS 11
Wiek: 34
Dołączył: 14 Cze 2008
Posty: 1239
Skąd: Jeżowe
Wysłany: 2009-09-10, 10:39   

Zapytaj tutaj. Ja sukcesywnie dobrałem nowe membrany (2lata gwarancji) do swojego Cienia VT1100C od Magny o tej samej pojemności. Z tego co zdążyłem spojrzeć, to koleś ma membrany do VF750C może podejdą do Twojego gaźnika, zapytaj go. Ja pytałem o swoje, napisał, że bez problemu podejdą, tak więc może i u Ciebie się uda. Membrany (2szt.) kupiłem za 346zł z przesyłką (20euro! :evil: ). Ale ogólnie polecam każdemu kto szuka różnych części zamiennych do gaźników. Jeżeli koleś nie ma w asortymencie na stronie, zadać pytanie na maila. :-)
_________________
http://www.youtube.com/watch?v=ziOEOFDQ51o


Come on!
 
 
 
Setny
[Usunięty]

Wysłany: 2009-09-11, 00:11   

Wszelki duch...........shadowowners warmiński jak się nie mylę.Jakby co to mam serwisówkę po ang. do VT 700 i VT 750 C 83-85r
 
 
R0bi 


Motocykl: XL 1000 VA 07
Wiek: 57
Dołączył: 26 Sty 2009
Posty: 2127
Skąd: Koluszki
Wysłany: 2009-09-11, 00:20   

Jak niewielkie przetarcie, to można naprawić.
_________________


Z krainy zwątpienia, pozdrawiam Cię Gość nieśmiało.
 
 
tmko
[Usunięty]

Wysłany: 2009-09-11, 21:03   

Bardzo chętnie skorzystam z serwisów-ki od kolegi z mazur . Przetarcia w membranie są nie wielkie na krawędziach pod pokrywą , też zastanawiałem się nad naprawą , ale jaką metodę zastosować?, prze-regulowałem gaźnik z wadliwą membraną i jakoś chodzi ale to nie to.
 
 
Divastion 
Dawid


Motocykl: GS 11
Wiek: 34
Dołączył: 14 Cze 2008
Posty: 1239
Skąd: Jeżowe
Wysłany: 2009-09-11, 21:40   

tmko napisał/a:
Bardzo chętnie skorzystam z serwisów-ki od kolegi z mazur . Przetarcia w membranie są nie wielkie na krawędziach pod pokrywą , też zastanawiałem się nad naprawą , ale jaką metodę zastosować?, prze-regulowałem gaźnik z wadliwą membraną i jakoś chodzi ale to nie to.




Membran raczej się nie naprawia... jeżeli byłyby papierowe, to co innego. Nawet jakoś to zakleisz (?), to i tak membrana nie będzie pracowała już tak samo, poza tym - taka naprawa jest raczej krótkoterminowa ;-)
_________________
http://www.youtube.com/watch?v=ziOEOFDQ51o


Come on!
 
 
 
Setny
[Usunięty]

Wysłany: 2009-09-14, 20:33   

Po serwisowkę zapraszam do mnie Do Lidzbarka Warm. W końcu to nie więcej jak 20 km.Chyba że masz inny pomysł.
 
 
tmko
[Usunięty]

Wysłany: 2009-09-16, 22:22   

Witam .

Proszę jeszcze raz o numer katalogowy membrany gaźnika , ponadto mam problem z reflektorem przednim odblask jest wyblakły , może ktoś ma patent na odblask , a jeżeli wymiana to jaki numer katalogowy odblasku ?.

Proszę też o namiary części zamiennych w USA , znajomy przebywa za wielką wodą maże by coś wysłał.

pozdrawiam.
 
 
Todek 
Lone Rider


Motocykl: VTX 1800 C 03 XL 650 V 04
Wiek: 56
Dołączył: 12 Lut 2008
Posty: 9496
Skąd: Kostry/Parczew/LPA
Wysłany: 2009-09-16, 22:25   

Np. tutaj: :lol:



http://216.37.204.203/Hon...aMC.asp?Type=17
_________________
"Bardzo też pożytecznie bywa najsamprzód zdzielić świadka, ledwo wejdzie, mocno kijem po głowie, od czego ten bardzo zdumiony bywa, a przeto i do kłamstwa nieskory."
Car Wszechrosji Piotr I - Ukaz o Badaniu Świadków".

Moje moto:
WSK 125 M06 B3 85
 
 
 
ms-kola 
Kola


Motocykl: VT700C 85
Wiek: 51
Dołączył: 12 Wrz 2009
Posty: 293
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2009-09-17, 08:28   

to ja pozwolę sobie zadać pytanie korzystając z tego wątku.

przy hamowaniu silnikiem mój cień strzela z tłumika.

czy to kwestia regulacji gaźników?

co powinienem zrobić?

w czasie jazdy jest ok, cziągnie, przyspiesza prawidłowo.... występuje tylko strzelanie i przy hamowaniu silnikiem.
_________________
jeździć możesz wolno... ale myśleć musisz szybko...
 
 
 
ciachu 


Motocykl: Shadow 90 99, GL 1800 17
Wiek: 51
Dołączył: 08 Sie 2007
Posty: 3676
Skąd: Łódź
Wysłany: 2009-09-17, 09:59   

Mój też strzela i to dosyć konkretnie. Strzelanie to nasiliło się po wierceniu przegród tłumika.
_________________
UWAGA post zawiera treści potencjalnie obraźliwe

 
 
AJK 
Klucznik-Andrzej


Motocykl: VT 750 C4 04; VF750S 86
Wiek: 68
Dołączył: 08 Lip 2008
Posty: 4666
Skąd: Wrocław-Rancho AJK
Wysłany: 2009-09-17, 10:08   

Strzelanie - typowy objaw spalania etyliny w rurach wydechowych....rozgrzana rura + niedopalona etylina + powietrze...i bum-bum-bum..........
 
 
 
Divastion 
Dawid


Motocykl: GS 11
Wiek: 34
Dołączył: 14 Cze 2008
Posty: 1239
Skąd: Jeżowe
Wysłany: 2009-09-17, 10:16   

ms-kola napisał/a:
to ja pozwolę sobie zadać pytanie korzystając z tego wątku.

przy hamowaniu silnikiem mój cień strzela z tłumika.

czy to kwestia regulacji gaźników?

co powinienem zrobić?

w czasie jazdy jest ok, cziągnie, przyspiesza prawidłowo.... występuje tylko strzelanie i przy hamowaniu silnikiem.




Tak to kwestia regulacji gaźników/założenia wydajniejszych dysz/odpowiednich iglic. Często jest to związane z próbami przeróbki układu wydechowego (nawiercanie, dziurawienie, wypatraszanie, wybebeszanie :lol: ). Jeżeli chcesz aby strzelanie ustało, to musisz zubożyć/wzbogacić mieszankę (najczęściej - jeżeli miałeś kombinowane coś przy wydechach, to pomaga na to wzbogacanie, ale musisz się wtedy liczyć z tym, że będzie ciut więcej palił, poza tym świece MUSZĄ być odpowiedniego koloru. Musisz pokręcić (ustaw na fabryczną ilość wykręceń śrubki, a potem ew. jak Ci nie będzie pasować, to wykręcisz sobie jeszcze trochę). Wszystko zależy od tego, jak wygląda sprawa z Twoim układem wydechowym? :-)
_________________
http://www.youtube.com/watch?v=ziOEOFDQ51o


Come on!
 
 
 
ms-kola 
Kola


Motocykl: VT700C 85
Wiek: 51
Dołączył: 12 Wrz 2009
Posty: 293
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2009-09-17, 10:43   

ok... dzięki... dziś oblukam dokładnie układ wydechowy i pogadam z poprzednim użytkownikiem....
_________________
jeździć możesz wolno... ale myśleć musisz szybko...
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Wersja forum PDA/GSM