Problem z gaźnikiem.
Odpowiedz do tematu

tmko
[Usunięty]
: Problem z gaźnikiem.
Witam

Jestem od niedawna posiadaczem Hondy vt 750 custom 84r , niestety silnik pracuje nie równo , dodatkowo strzela w tłumiki przy zejściu z obrotów ,wymieniłem świece na nowe wyczyściłem gaźniki w jednej z membran zauważyłem bardzo nie wielkie przetarcia ,w związku z tym pytam czy jest sens synchronizować gaźniki,mam też pytanie jaki jest numer katalogowy membrany,oraz czy śrubki w kolektorach ssących służą do montażu króćców potrzebnych przy synchronizacji ,ewentualnie gdzie można nabyć membranę.



pozdrawiam

:
No i pewnie to przetarcie membrany jest przyczyną Twoich problemów. :lol: Najpierw trzeba wymienić membranę, a dopiero później robić synchro gaźników. Jak wrócę do domu to podam Ci nr katalogowy membrany. :lol:

"Bardzo też pożytecznie bywa najsamprzód zdzielić świadka, ledwo wejdzie, mocno kijem po głowie, od czego ten bardzo zdumiony bywa, a przeto i do kłamstwa nieskory."
Car Wszechrosji Piotr I - Ukaz o Badaniu Świadków".

Moje moto:
WSK 125 M06 B3 85
:
Zapytaj tutaj. Ja sukcesywnie dobrałem nowe membrany (2lata gwarancji) do swojego Cienia VT1100C od Magny o tej samej pojemności. Z tego co zdążyłem spojrzeć, to koleś ma membrany do VF750C może podejdą do Twojego gaźnika, zapytaj go. Ja pytałem o swoje, napisał, że bez problemu podejdą, tak więc może i u Ciebie się uda. Membrany (2szt.) kupiłem za 346zł z przesyłką (20euro! :evil: ). Ale ogólnie polecam każdemu kto szuka różnych części zamiennych do gaźników. Jeżeli koleś nie ma w asortymencie na stronie, zadać pytanie na maila. :-)

Setny
[Usunięty]
:
Wszelki duch...........shadowowners warmiński jak się nie mylę.Jakby co to mam serwisówkę po ang. do VT 700 i VT 750 C 83-85r

:
Jak niewielkie przetarcie, to można naprawić.



Z krainy zwątpienia, pozdrawiam Cię Gość nieśmiało.
tmko
[Usunięty]
:
Bardzo chętnie skorzystam z serwisów-ki od kolegi z mazur . Przetarcia w membranie są nie wielkie na krawędziach pod pokrywą , też zastanawiałem się nad naprawą , ale jaką metodę zastosować?, prze-regulowałem gaźnik z wadliwą membraną i jakoś chodzi ale to nie to.

:
tmko napisał/a:
Bardzo chętnie skorzystam z serwisów-ki od kolegi z mazur . Przetarcia w membranie są nie wielkie na krawędziach pod pokrywą , też zastanawiałem się nad naprawą , ale jaką metodę zastosować?, prze-regulowałem gaźnik z wadliwą membraną i jakoś chodzi ale to nie to.




Membran raczej się nie naprawia... jeżeli byłyby papierowe, to co innego. Nawet jakoś to zakleisz (?), to i tak membrana nie będzie pracowała już tak samo, poza tym - taka naprawa jest raczej krótkoterminowa ;-)

Setny
[Usunięty]
:
Po serwisowkę zapraszam do mnie Do Lidzbarka Warm. W końcu to nie więcej jak 20 km.Chyba że masz inny pomysł.

tmko
[Usunięty]
:
Witam .

Proszę jeszcze raz o numer katalogowy membrany gaźnika , ponadto mam problem z reflektorem przednim odblask jest wyblakły , może ktoś ma patent na odblask , a jeżeli wymiana to jaki numer katalogowy odblasku ?.

Proszę też o namiary części zamiennych w USA , znajomy przebywa za wielką wodą maże by coś wysłał.

pozdrawiam.

:
Np. tutaj: :lol:



http://216.37.204.203/Hon...aMC.asp?Type=17

"Bardzo też pożytecznie bywa najsamprzód zdzielić świadka, ledwo wejdzie, mocno kijem po głowie, od czego ten bardzo zdumiony bywa, a przeto i do kłamstwa nieskory."
Car Wszechrosji Piotr I - Ukaz o Badaniu Świadków".

Moje moto:
WSK 125 M06 B3 85
:
to ja pozwolę sobie zadać pytanie korzystając z tego wątku.

przy hamowaniu silnikiem mój cień strzela z tłumika.

czy to kwestia regulacji gaźników?

co powinienem zrobić?

w czasie jazdy jest ok, cziągnie, przyspiesza prawidłowo.... występuje tylko strzelanie i przy hamowaniu silnikiem.

jeździć możesz wolno... ale myśleć musisz szybko...
:
Mój też strzela i to dosyć konkretnie. Strzelanie to nasiliło się po wierceniu przegród tłumika.

UWAGA post zawiera treści potencjalnie obraźliwe

:
Strzelanie - typowy objaw spalania etyliny w rurach wydechowych....rozgrzana rura + niedopalona etylina + powietrze...i bum-bum-bum..........

:
ms-kola napisał/a:
to ja pozwolę sobie zadać pytanie korzystając z tego wątku.

przy hamowaniu silnikiem mój cień strzela z tłumika.

czy to kwestia regulacji gaźników?

co powinienem zrobić?

w czasie jazdy jest ok, cziągnie, przyspiesza prawidłowo.... występuje tylko strzelanie i przy hamowaniu silnikiem.




Tak to kwestia regulacji gaźników/założenia wydajniejszych dysz/odpowiednich iglic. Często jest to związane z próbami przeróbki układu wydechowego (nawiercanie, dziurawienie, wypatraszanie, wybebeszanie :lol: ). Jeżeli chcesz aby strzelanie ustało, to musisz zubożyć/wzbogacić mieszankę (najczęściej - jeżeli miałeś kombinowane coś przy wydechach, to pomaga na to wzbogacanie, ale musisz się wtedy liczyć z tym, że będzie ciut więcej palił, poza tym świece MUSZĄ być odpowiedniego koloru. Musisz pokręcić (ustaw na fabryczną ilość wykręceń śrubki, a potem ew. jak Ci nie będzie pasować, to wykręcisz sobie jeszcze trochę). Wszystko zależy od tego, jak wygląda sprawa z Twoim układem wydechowym? :-)

:
ok... dzięki... dziś oblukam dokładnie układ wydechowy i pogadam z poprzednim użytkownikiem....

jeździć możesz wolno... ale myśleć musisz szybko...
Odpowiedz do tematu
Skocz do:  

Pełna wersja forum
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group