Witam
Jestem od niedawna posiadaczem Hondy vt 750 custom 84r , niestety silnik pracuje nie równo , dodatkowo strzela w tłumiki przy zejściu z obrotów ,wymieniłem świece na nowe wyczyściłem gaźniki w jednej z membran zauważyłem bardzo nie wielkie przetarcia ,w związku z tym pytam czy jest sens synchronizować gaźniki,mam też pytanie jaki jest numer katalogowy membrany,oraz czy śrubki w kolektorach ssących służą do montażu króćców potrzebnych przy synchronizacji ,ewentualnie gdzie można nabyć membranę.
pozdrawiam
Odpowiedz do tematu
: Problem z gaźnikiem.
:
No i pewnie to przetarcie membrany jest przyczyną Twoich problemów. Najpierw trzeba wymienić membranę, a dopiero później robić synchro gaźników. Jak wrócę do domu to podam Ci nr katalogowy membrany.
"Bardzo też pożytecznie bywa najsamprzód zdzielić świadka, ledwo wejdzie, mocno kijem po głowie, od czego ten bardzo zdumiony bywa, a przeto i do kłamstwa nieskory."
Car Wszechrosji Piotr I - Ukaz o Badaniu Świadków".
Moje moto:
WSK 125 M06 B3 85
Car Wszechrosji Piotr I - Ukaz o Badaniu Świadków".
Moje moto:
WSK 125 M06 B3 85
:
Zapytaj tutaj. Ja sukcesywnie dobrałem nowe membrany (2lata gwarancji) do swojego Cienia VT1100C od Magny o tej samej pojemności. Z tego co zdążyłem spojrzeć, to koleś ma membrany do VF750C może podejdą do Twojego gaźnika, zapytaj go. Ja pytałem o swoje, napisał, że bez problemu podejdą, tak więc może i u Ciebie się uda. Membrany (2szt.) kupiłem za 346zł z przesyłką (20euro! ). Ale ogólnie polecam każdemu kto szuka różnych części zamiennych do gaźników. Jeżeli koleś nie ma w asortymencie na stronie, zadać pytanie na maila.
:
Wszelki duch...........shadowowners warmiński jak się nie mylę.Jakby co to mam serwisówkę po ang. do VT 700 i VT 750 C 83-85r
:
Z krainy zwątpienia, pozdrawiam Cię Gość nieśmiało.
Jak niewielkie przetarcie, to można naprawić.
Z krainy zwątpienia, pozdrawiam Cię Gość nieśmiało.
:
Bardzo chętnie skorzystam z serwisów-ki od kolegi z mazur . Przetarcia w membranie są nie wielkie na krawędziach pod pokrywą , też zastanawiałem się nad naprawą , ale jaką metodę zastosować?, prze-regulowałem gaźnik z wadliwą membraną i jakoś chodzi ale to nie to.
:
Membran raczej się nie naprawia... jeżeli byłyby papierowe, to co innego. Nawet jakoś to zakleisz (?), to i tak membrana nie będzie pracowała już tak samo, poza tym - taka naprawa jest raczej krótkoterminowa
tmko napisał/a: |
Bardzo chętnie skorzystam z serwisów-ki od kolegi z mazur . Przetarcia w membranie są nie wielkie na krawędziach pod pokrywą , też zastanawiałem się nad naprawą , ale jaką metodę zastosować?, prze-regulowałem gaźnik z wadliwą membraną i jakoś chodzi ale to nie to. |
Membran raczej się nie naprawia... jeżeli byłyby papierowe, to co innego. Nawet jakoś to zakleisz (?), to i tak membrana nie będzie pracowała już tak samo, poza tym - taka naprawa jest raczej krótkoterminowa
:
Po serwisowkę zapraszam do mnie Do Lidzbarka Warm. W końcu to nie więcej jak 20 km.Chyba że masz inny pomysł.
:
Witam .
Proszę jeszcze raz o numer katalogowy membrany gaźnika , ponadto mam problem z reflektorem przednim odblask jest wyblakły , może ktoś ma patent na odblask , a jeżeli wymiana to jaki numer katalogowy odblasku ?.
Proszę też o namiary części zamiennych w USA , znajomy przebywa za wielką wodą maże by coś wysłał.
pozdrawiam.
Proszę jeszcze raz o numer katalogowy membrany gaźnika , ponadto mam problem z reflektorem przednim odblask jest wyblakły , może ktoś ma patent na odblask , a jeżeli wymiana to jaki numer katalogowy odblasku ?.
Proszę też o namiary części zamiennych w USA , znajomy przebywa za wielką wodą maże by coś wysłał.
pozdrawiam.
:
"Bardzo też pożytecznie bywa najsamprzód zdzielić świadka, ledwo wejdzie, mocno kijem po głowie, od czego ten bardzo zdumiony bywa, a przeto i do kłamstwa nieskory."
Car Wszechrosji Piotr I - Ukaz o Badaniu Świadków".
Moje moto:
WSK 125 M06 B3 85
Car Wszechrosji Piotr I - Ukaz o Badaniu Świadków".
Moje moto:
WSK 125 M06 B3 85
:
to ja pozwolę sobie zadać pytanie korzystając z tego wątku.
przy hamowaniu silnikiem mój cień strzela z tłumika.
czy to kwestia regulacji gaźników?
co powinienem zrobić?
w czasie jazdy jest ok, cziągnie, przyspiesza prawidłowo.... występuje tylko strzelanie i przy hamowaniu silnikiem.
przy hamowaniu silnikiem mój cień strzela z tłumika.
czy to kwestia regulacji gaźników?
co powinienem zrobić?
w czasie jazdy jest ok, cziągnie, przyspiesza prawidłowo.... występuje tylko strzelanie i przy hamowaniu silnikiem.
jeździć możesz wolno... ale myśleć musisz szybko...
:
Mój też strzela i to dosyć konkretnie. Strzelanie to nasiliło się po wierceniu przegród tłumika.
:
Strzelanie - typowy objaw spalania etyliny w rurach wydechowych....rozgrzana rura + niedopalona etylina + powietrze...i bum-bum-bum..........
:
Tak to kwestia regulacji gaźników/założenia wydajniejszych dysz/odpowiednich iglic. Często jest to związane z próbami przeróbki układu wydechowego (nawiercanie, dziurawienie, wypatraszanie, wybebeszanie ). Jeżeli chcesz aby strzelanie ustało, to musisz zubożyć/wzbogacić mieszankę (najczęściej - jeżeli miałeś kombinowane coś przy wydechach, to pomaga na to wzbogacanie, ale musisz się wtedy liczyć z tym, że będzie ciut więcej palił, poza tym świece MUSZĄ być odpowiedniego koloru. Musisz pokręcić (ustaw na fabryczną ilość wykręceń śrubki, a potem ew. jak Ci nie będzie pasować, to wykręcisz sobie jeszcze trochę). Wszystko zależy od tego, jak wygląda sprawa z Twoim układem wydechowym?
ms-kola napisał/a: |
to ja pozwolę sobie zadać pytanie korzystając z tego wątku.
przy hamowaniu silnikiem mój cień strzela z tłumika. czy to kwestia regulacji gaźników? co powinienem zrobić? w czasie jazdy jest ok, cziągnie, przyspiesza prawidłowo.... występuje tylko strzelanie i przy hamowaniu silnikiem. |
Tak to kwestia regulacji gaźników/założenia wydajniejszych dysz/odpowiednich iglic. Często jest to związane z próbami przeróbki układu wydechowego (nawiercanie, dziurawienie, wypatraszanie, wybebeszanie ). Jeżeli chcesz aby strzelanie ustało, to musisz zubożyć/wzbogacić mieszankę (najczęściej - jeżeli miałeś kombinowane coś przy wydechach, to pomaga na to wzbogacanie, ale musisz się wtedy liczyć z tym, że będzie ciut więcej palił, poza tym świece MUSZĄ być odpowiedniego koloru. Musisz pokręcić (ustaw na fabryczną ilość wykręceń śrubki, a potem ew. jak Ci nie będzie pasować, to wykręcisz sobie jeszcze trochę). Wszystko zależy od tego, jak wygląda sprawa z Twoim układem wydechowym?
:
Odpowiedz do tematu
ok... dzięki... dziś oblukam dokładnie układ wydechowy i pogadam z poprzednim użytkownikiem....
jeździć możesz wolno... ale myśleć musisz szybko...