/
Forum SHOC.PL


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat

Poprzedni temat «» Następny temat
Brak mocy przerywa dusi się na max obrotach
Autor Wiadomość
cez32
[Usunięty]

Wysłany: 2009-05-17, 23:09   Brak mocy przerywa dusi się na max obrotach

Miesiąc temu zakupiłem Shedowa 1100 Spiryt 2001r, sprowadzony ze stanów w 2008 . Odpalił i odpala bez problemów tylko nie wkręcał się na pełną moc dławił się, prędkość max to 120-130 km powyżej tej prędkości tak jakby brakowało mu paliwa.Wymieniłem świece,w serwisie Hondy w Warsawie Malownicza 29a wymieniono olej,płyn chłodnicy,filtr paliwa, powietrza, oleju, wyczyszczono i wyregulowano gaźniki sprawdziłem przewody paliwowe są ok jednak te zabiegi nic nie dały dalej jes to samo co można jeszcze sprawdzić.
 
 
Divastion 
Dawid


Motocykl: GS 11
Wiek: 34
Dołączył: 14 Cze 2008
Posty: 1239
Skąd: Jeżowe
Wysłany: 2009-05-17, 23:37   

Najlepiej w takiej sytuacji sprawdzić wydajność pompy paliwa. Pomoże Ci to zawężać listę. Jeżeli pompa nie podaje tyle paliwa ile powinna, to jest coś przed nią, lub z nią samą nie tak. Jeżeli podaje tyle ile pisze w serwisówce, to trzeba szukać problemu już za nią. :-)
_________________
http://www.youtube.com/watch?v=ziOEOFDQ51o


Come on!
 
 
 
cez32
[Usunięty]

Wysłany: 2009-05-17, 23:51   

jutro ją sprawdze
 
 
Marcin Żary
[Usunięty]

Wysłany: 2009-05-18, 00:03   

witam



Nie chcę palnąć nic głupiego, al może masz jakąś wersję dławioną, na gaźnikach, tak dławi się sprzęty w niemczech żeby ich moc ograniczyć....



pozdrawiam i powodzenia



Tylko jeśli w serwisie robili czyszczenie gaźników to powinni coś zauważyć, chociaż....
 
 
potfur 
miś przekliniak


Motocykl: VT 1100 C 86, TDM 850 3VD '91
Dołączył: 20 Maj 2008
Posty: 2333
Skąd: Siemianowice Śląskie
Wysłany: 2009-05-18, 11:08   

Marcin Żary napisał/a:


Tylko jeśli w serwisie robili czyszczenie gaźników to powinni coś zauważyć, chociaż....


U mnie nie zauważyli.
_________________
Post zawiera lokowanie produktu oraz śladowe ilości orzechów.
 
 
zizolec
[Usunięty]

Wysłany: 2009-05-18, 17:25   

A czy może na wysokich obrotach jak już zaczyna się dławić capi z rury benzyną ?

jeżeli tak to problem z powietrzem - sprawdź czy wszystkie klemy i obejmy na rurach od gaźnika do silnika są dobrze podokręcane.

Jeżeli tu ok , to zastosuj się do mojego poprzednika - Pompa paliwa.







czy masz oryginalne wydechy ?

czy może ktoś montował w nim DynoJet'a (Dyno Kit) ?
 
 
cez32
[Usunięty]

Wysłany: 2009-05-19, 12:41   

pompa paliwa jest sprawna gumy sprawdzałem i dokręcałem osobiście w czwartek zaglądne do gaźników . Dzięki za podpowiedzi
 
 
cez32
[Usunięty]

Wysłany: 2009-05-19, 12:45   

Wydechy są orginalne, a co to jest DynoJet' ?
 
 
zizolec
[Usunięty]

Wysłany: 2009-05-19, 14:07   

DynoJet lub DynoKit taki magiczny zestawik do zwiększania mocy motocykla, wymienia sie parę dysz i igły w gaźniku.

Po zagiegu trzeba dostosować mieszankę, jeżeli ktoś wsadził tylko DynoKit'a i nie popracował z mieszanką efekt może być taki jak u Ciebie.



Czy masz dyno widać po rozebraniu gaźników, zwłaszcza po igle w komorze pływakowej.



przeczytaj tutaj sklep : http://sklep.scigacz.pl/z...16-p-12478.html
 
 
Lbzdz 
zasadniczo - Kicia


Motocykl: CB600F4 Hornet
Wiek: 44
Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 813
Skąd: Bukowiec (Łódź)
Wysłany: 2009-05-19, 16:37   

Po pierwsze w komorze pływakowej zmienia się dysze, iglice są montowane do przepustnicy suwakowej która jest sterowana podciśnieniem w kanałach dolotowych, więc nie pisz nic koledze o igłach w komorze pływakowej...

Po drugie śruba regulacj iskładu mieszanki ma wpływ na pracę silnika w bardzo niskich zakresach obrotowych (max. do 1500 obr/min)

Przy rozwijaniu pełnej mocy za podawanie paliwa odpowiada dysza główna - i jest to jeden z elementów który może utrudniać dopływ paliwa. ponadto jak ktoś pisał - pompa, pęknięte membrany, a nawet co jest kuriozum ale zdarza się brudny, zapchany filtr paliwa.



Radzę aby udać się do serwisu w którym motocykl był "robiony" i przedstawić usterkę jako wynik ich zabiegów - skoro zapłaciłeś - a po liście widać że zrobiono sporo i pewnie z 1000 zł im zostawiłeś to walcz o swoje. Motocykl jeździł pięknie - dałeś dfo serwisu - a teraz nie jeździ.
_________________
Live FREE or DIE !!!



www.horseteam.info
Ostatnio zmieniony przez Lbzdz 2009-05-19, 16:44, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
 
cez32
[Usunięty]

Wysłany: 2009-05-19, 16:40   

Za dwa dzionki dobiore się do tych gaźników i wtedy zobaczę.
 
 
Lbzdz 
zasadniczo - Kicia


Motocykl: CB600F4 Hornet
Wiek: 44
Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 813
Skąd: Bukowiec (Łódź)
Wysłany: 2009-05-19, 16:43   

nie dobieraj się do gaźników bo rozbierania jest sporo, a skoro serwis czyścił ci gaźniki to musiał je wyjąć - wal do nich odrazu z pretensjami bo potem to cię oleją i powiedzą że sam żeś sobie coś uszkodził.
_________________
Live FREE or DIE !!!



www.horseteam.info
 
 
 
cez32
[Usunięty]

Wysłany: 2009-05-19, 18:33   

Podczas wizyty w serwisie mówiłem im o problemie z mocą i osiągami mechanik stwierdził że mogą być 2wie przyczyny tego stanu uszkodzona membrana lub zasyfiałe gaźniki, po dwuch godz dowiedziałem się że membrany są ok zabrudzone są tylko gaźniki. Po wyczyszczeniu, wyrególowaniu gaźników wymianie filtrów, oleju, płynu odebrałem motocykl, konsultant zapewnił mnie że usterka została usunięta. Po wyjechaniu z Warszawy sprawdziłem moto na trasie, przeciągnołem go na pustym odcinku drogi i co? 80-85 mil/h to max dalej jest to samo, zatrzymałem się dzwonie do nich i mówie o problemie, po dłózszej konsultacji umówiłem się na drugą wizyte 29 maj.Dla własnej ciekawości chcę zobaczeć czy faktycznie grzebali przy tych gaźnikach czy nie.
 
 
cez32
[Usunięty]

Wysłany: 2009-05-22, 18:11   

sprawdziłem wszystko co było związane z paliwem i powietrzem gażniki były czyszczone usterka dalej jest nie usunięta teraz pozostaje elektryka i moduł i w ostateczności serwis.
 
 
cez32
[Usunięty]

Wysłany: 2009-08-01, 22:09   

Po kilku testach z prędkością to okazuje się że na 4-tym biegu licznik dochodzi do 160km/h natomiast 5-tka spadek do 130 i przerywanie.Brak czasu nie pozwala na zajęcia mi się tym problemem jak będzie zrobione to dam znać.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Wersja forum PDA/GSM