Brak mocy przerywa dusi się na max obrotach
Odpowiedz do tematu

cez32
[Usunięty]
: Brak mocy przerywa dusi się na max obrotach
Miesiąc temu zakupiłem Shedowa 1100 Spiryt 2001r, sprowadzony ze stanów w 2008 . Odpalił i odpala bez problemów tylko nie wkręcał się na pełną moc dławił się, prędkość max to 120-130 km powyżej tej prędkości tak jakby brakowało mu paliwa.Wymieniłem świece,w serwisie Hondy w Warsawie Malownicza 29a wymieniono olej,płyn chłodnicy,filtr paliwa, powietrza, oleju, wyczyszczono i wyregulowano gaźniki sprawdziłem przewody paliwowe są ok jednak te zabiegi nic nie dały dalej jes to samo co można jeszcze sprawdzić.

:
Najlepiej w takiej sytuacji sprawdzić wydajność pompy paliwa. Pomoże Ci to zawężać listę. Jeżeli pompa nie podaje tyle paliwa ile powinna, to jest coś przed nią, lub z nią samą nie tak. Jeżeli podaje tyle ile pisze w serwisówce, to trzeba szukać problemu już za nią. :-)

cez32
[Usunięty]
:
jutro ją sprawdze

Marcin Żary
[Usunięty]
:
witam



Nie chcę palnąć nic głupiego, al może masz jakąś wersję dławioną, na gaźnikach, tak dławi się sprzęty w niemczech żeby ich moc ograniczyć....



pozdrawiam i powodzenia



Tylko jeśli w serwisie robili czyszczenie gaźników to powinni coś zauważyć, chociaż....

:
Marcin Żary napisał/a:


Tylko jeśli w serwisie robili czyszczenie gaźników to powinni coś zauważyć, chociaż....


U mnie nie zauważyli.

Post zawiera lokowanie produktu oraz śladowe ilości orzechów.
zizolec
[Usunięty]
:
A czy może na wysokich obrotach jak już zaczyna się dławić capi z rury benzyną ?

jeżeli tak to problem z powietrzem - sprawdź czy wszystkie klemy i obejmy na rurach od gaźnika do silnika są dobrze podokręcane.

Jeżeli tu ok , to zastosuj się do mojego poprzednika - Pompa paliwa.







czy masz oryginalne wydechy ?

czy może ktoś montował w nim DynoJet'a (Dyno Kit) ?

cez32
[Usunięty]
:
pompa paliwa jest sprawna gumy sprawdzałem i dokręcałem osobiście w czwartek zaglądne do gaźników . Dzięki za podpowiedzi

cez32
[Usunięty]
:
Wydechy są orginalne, a co to jest DynoJet' ?

zizolec
[Usunięty]
:
DynoJet lub DynoKit taki magiczny zestawik do zwiększania mocy motocykla, wymienia sie parę dysz i igły w gaźniku.

Po zagiegu trzeba dostosować mieszankę, jeżeli ktoś wsadził tylko DynoKit'a i nie popracował z mieszanką efekt może być taki jak u Ciebie.



Czy masz dyno widać po rozebraniu gaźników, zwłaszcza po igle w komorze pływakowej.



przeczytaj tutaj sklep : http://sklep.scigacz.pl/z...16-p-12478.html

:
Po pierwsze w komorze pływakowej zmienia się dysze, iglice są montowane do przepustnicy suwakowej która jest sterowana podciśnieniem w kanałach dolotowych, więc nie pisz nic koledze o igłach w komorze pływakowej...

Po drugie śruba regulacj iskładu mieszanki ma wpływ na pracę silnika w bardzo niskich zakresach obrotowych (max. do 1500 obr/min)

Przy rozwijaniu pełnej mocy za podawanie paliwa odpowiada dysza główna - i jest to jeden z elementów który może utrudniać dopływ paliwa. ponadto jak ktoś pisał - pompa, pęknięte membrany, a nawet co jest kuriozum ale zdarza się brudny, zapchany filtr paliwa.



Radzę aby udać się do serwisu w którym motocykl był "robiony" i przedstawić usterkę jako wynik ich zabiegów - skoro zapłaciłeś - a po liście widać że zrobiono sporo i pewnie z 1000 zł im zostawiłeś to walcz o swoje. Motocykl jeździł pięknie - dałeś dfo serwisu - a teraz nie jeździ.

Ostatnio zmieniony przez Lbzdz 2009-05-19, 16:44, w całości zmieniany 2 razy
Live FREE or DIE !!!



www.horseteam.info
cez32
[Usunięty]
:
Za dwa dzionki dobiore się do tych gaźników i wtedy zobaczę.

:
nie dobieraj się do gaźników bo rozbierania jest sporo, a skoro serwis czyścił ci gaźniki to musiał je wyjąć - wal do nich odrazu z pretensjami bo potem to cię oleją i powiedzą że sam żeś sobie coś uszkodził.

Live FREE or DIE !!!



www.horseteam.info
cez32
[Usunięty]
:
Podczas wizyty w serwisie mówiłem im o problemie z mocą i osiągami mechanik stwierdził że mogą być 2wie przyczyny tego stanu uszkodzona membrana lub zasyfiałe gaźniki, po dwuch godz dowiedziałem się że membrany są ok zabrudzone są tylko gaźniki. Po wyczyszczeniu, wyrególowaniu gaźników wymianie filtrów, oleju, płynu odebrałem motocykl, konsultant zapewnił mnie że usterka została usunięta. Po wyjechaniu z Warszawy sprawdziłem moto na trasie, przeciągnołem go na pustym odcinku drogi i co? 80-85 mil/h to max dalej jest to samo, zatrzymałem się dzwonie do nich i mówie o problemie, po dłózszej konsultacji umówiłem się na drugą wizyte 29 maj.Dla własnej ciekawości chcę zobaczeć czy faktycznie grzebali przy tych gaźnikach czy nie.

cez32
[Usunięty]
:
sprawdziłem wszystko co było związane z paliwem i powietrzem gażniki były czyszczone usterka dalej jest nie usunięta teraz pozostaje elektryka i moduł i w ostateczności serwis.

cez32
[Usunięty]
:
Po kilku testach z prędkością to okazuje się że na 4-tym biegu licznik dochodzi do 160km/h natomiast 5-tka spadek do 130 i przerywanie.Brak czasu nie pozwala na zajęcia mi się tym problemem jak będzie zrobione to dam znać.

Odpowiedz do tematu
Skocz do:  

Pełna wersja forum
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group