/
Forum SHOC.PL


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat

Poprzedni temat «» Następny temat
Coś mi szarpie i strzela...
Autor Wiadomość
Adamski666
[Usunięty]

  Wysłany: 2009-05-07, 22:16   Coś mi szarpie i strzela...

Witam,

mam problem z moim moto- VTX 1300S.

Nawet po nagrzaniu chodzi nierówno. Pierwszy cylinder (ten od chłodnicy) nie pracuje prawidłowo. Coś przerywa jego pracę. Strzela w gaźnik, w rurę i szarpie.

Wymienione zostały wszystkie płyny, filtry, świece. Czyszczony był zbiornik i gaźnik.

Dalej jest źle. :evil: Czasem przez 5 km jest ok! a czasem 10 km źle.

Ale byłem na zlocie w Koszęcinie i zrobiłem 600 km. Szedł jak należy. :chytrusek: Tak się cieszyłem.... :chytrusek: I dzień później ponownie strzelał i prychał!!! :evil: :evil: :evil:

Mam pewne podejrzenia, ale nie chcę Wam nic sugerować.

Może pomożecie w tym temacie?

Dzięki :thx: :thx: :thx:
 
 
robert.xii 


Motocykl: vtx 1800 f
Dołączył: 25 Wrz 2007
Posty: 70
Skąd: polandia
Wysłany: 2009-05-17, 12:53   

hmmmm...

z tego co piszesz to sprawdziles wszystko.

troche dziwne, ze strzela i w rure i w gaznik. jestes pewien ze tak jest?

jak wygladaja swiece z przedniego cylindra? jaki kolor?

generalnie wyglada na zaplon albo przerwy w doplywie paliwa.

iskre sprawdzales?
 
 
Adamski666
[Usunięty]

Wysłany: 2009-05-18, 09:41   

Świece na pierwszym są czarne. Strzela i w rurę i w gaźnik. Strzały w rurę słyszę doskonale, a w gaźnik - czuję to po filtrze powietrza.
 
 
Todek 
Lone Rider


Motocykl: VTX 1800 C 03 XL 650 V 04
Wiek: 56
Dołączył: 12 Lut 2008
Posty: 9492
Skąd: Kostry/Parczew/LPA
Wysłany: 2009-05-18, 09:45   

Świece są czarne. :?: :?: Znaczy się, że coś jest nie tak ze spalaniem. Na początek spróbuj zamienić świece z jednego cylindra na drugi. Jeżeli nic się nie zmieni i nadal będzie tak samo, to przynajmniej wyeliminujesz jedną z przyczyn. :chytrusek:
_________________
"Bardzo też pożytecznie bywa najsamprzód zdzielić świadka, ledwo wejdzie, mocno kijem po głowie, od czego ten bardzo zdumiony bywa, a przeto i do kłamstwa nieskory."
Car Wszechrosji Piotr I - Ukaz o Badaniu Świadków".

Moje moto:
WSK 125 M06 B3 85
 
 
 
derduch 

Motocykl: K1250RT
Wiek: 53
Dołączył: 29 Mar 2007
Posty: 209
Skąd: Gniezno
  Wysłany: 2009-05-18, 11:07   

Czy wydechy masz oryginalne? Może to jest związane z programem.
_________________
Sprawy łatwe nie sprawiają przyjemności
 
 
Cychol 


Motocykl: czerwony
Wiek: 60
Dołączył: 06 Cze 2008
Posty: 255
Skąd: Ty to wiesz?
Wysłany: 2009-05-18, 11:39   

1300 ma gaźnik, a nie wtrysk :-)
_________________
Pozdrawiam Cychol
Mój blog
Mój klub
Moje zdjęcia
 
 
Olo
[Usunięty]

Wysłany: 2009-05-18, 12:17   

a wziąłeś pod uwagę to że może to być wina paliwa?
 
 
Adamski666
[Usunięty]

Wysłany: 2009-05-19, 00:51   

Dzisiaj był elektryk i stwierdził, że winna jest cewka zapłonowa. Daje za słabą iskrę. Stwierdził, że część uzwojenia może mieć zwarcie. Teraz nic innego mi nie pozostaje, jak kupić nową cewkę, nowe świece i może będzie ok.

W serwisie Hondy za cewkę wołają 517 zł. W sklepach internetowych ceny od 185 do 350 zł.

Dowiedziałem się, że takie same cewki występują w:

HONDA CB 600F HORNET [PC36] (02-07)

HONDA CBF 600 [PC38] (04-07)

HONDA FJS 600 A, D [PF01] (01-06)

HONDA VT 750 C [RC50] (04-07)

HONDA VT 750 DC [RC48] (00-03)

HONDA CBF 1000 (06-07)

HONDA CB 1100 SF X-11 [SC42] (00-03)

HONDA ST 1300 [SC51] (02-06)

HONDA VTX 1300 [SC52] (03-07)

HONDA VTX 1800 [SC46] (02-04)

Piszę, bo może to się komuś przydać!!! (oby nie)

W całej Polsce nie znalazłem na stanie tej "zołzy". Czas oczekiwania na sprowadzenie, to 14-30 dni. CHOLERA!!!

Najgorsze, że ja do końca nie jestem przekonany o awarii tej cewki. Gdybym mógł zamontować na chwilę inna sprawną. Wtedy byłbym pewien.

Zapytam nieśmiało: może ktoś poświęciłby trochę czasu i pozwoliłby na podmiankę ze swojego moto?
 
 
Todek 
Lone Rider


Motocykl: VTX 1800 C 03 XL 650 V 04
Wiek: 56
Dołączył: 12 Lut 2008
Posty: 9492
Skąd: Kostry/Parczew/LPA
Wysłany: 2009-05-19, 07:50   

Zapraszam do mnie. :lol: Nie ma problemu z taka cewką, pojedziemy do mojego kolegi i zamienimy, on ma jeszcze ze 2 VTX. :chytrusek: :chytrusek:
_________________
"Bardzo też pożytecznie bywa najsamprzód zdzielić świadka, ledwo wejdzie, mocno kijem po głowie, od czego ten bardzo zdumiony bywa, a przeto i do kłamstwa nieskory."
Car Wszechrosji Piotr I - Ukaz o Badaniu Świadków".

Moje moto:
WSK 125 M06 B3 85
 
 
 
Hektor
[Usunięty]

Wysłany: 2011-10-06, 09:18   

Czy ktoś wie jak zakończyła się sprawa z cewkami.
Bo dzisiaj rano miałem ten sam przypadek :cry:

[ Dodano: 2012-03-12, 09:49 ]
Nie będę zaczynał nowego tematu bo problem podobny.
Po odpaleniu motocykl strasznie kopci na ssaniu na czarno i ma problem z równą pracą .
Gdy doszedł do odpowiedniej temp.(uruchomił się wentylator) gaśnie po wyłączeniu ssania .
Podkręciłem więc obroty tak by nie gasł ale i tak chodzi strasznie nie równo , od czasu do czasu strzela w kominy .
Jest też problem przy reagowaniu na manetkę gazu , chodząc na tzw.;) wolnych obrotach dławi się dodając raptowniej gazu .
Gaźnik czyszczony w ubiegłym sezonie ,świece też były wymienione i reg. zawory .
Od czego zacząć ?
Proszę o jakąś poradę może ktoś już to przerabiał , a może to tylko kaprysy po wybudzeniu ze snu zimowego i poczekać na cieplejsze dni .

Pozdrawiam serdecznie Hektor
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Wersja forum PDA/GSM