Przesunięty przez: Globi 2007-10-21, 16:01 |
Dzial techniczny |
Autor |
Wiadomość |
maly_tomi
dr inż. Klapek
Motocykl: VT 1100 C3 99
Wiek: 39 Dołączył: 28 Maj 2007 Posty: 1162 Skąd: Otwock
|
Wysłany: 2007-10-20, 20:16
|
|
|
Ja poza wymiana wszystkich płynów fizjologicznym motocykla, mam zamiar jeszcze rozebrać cały przód motocykla, sprawdzić stan łożysk w główce ramy, wymienić olej w lagach i sprobować to wszystko potem prosto złożyć tak żeby było dobrze...
No i wymiana opon... jeśli takowe uda mi sie w końcu kupić :( |
_________________ Honda Shadow VT1100 C3X Aero - Tarantella
BMW F800GS 2008 - Apache
MW750 - Kaśka
Dr650
Podróże. Te małe i te duże - Galactic Adventure |
Ostatnio zmieniony przez Globi 2007-10-21, 16:14, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
Globi
Motocykl: VT 500C '85
Wiek: 55 Dołączył: 21 Sty 2007 Posty: 1297 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 2007-10-20, 20:42
|
|
|
maly_tomi napisał/a: | No i wymiana opon... jesli takowe uda mi sie w koncu kupic :( | A o co chodzi z tymi oponami? |
_________________ Nie ma nic lepszego jak silnik chłodzony powietrzem!!! |
|
|
|
|
maly_tomi
dr inż. Klapek
Motocykl: VT 1100 C3 99
Wiek: 39 Dołączył: 28 Maj 2007 Posty: 1162 Skąd: Otwock
|
Wysłany: 2007-10-20, 21:00
|
|
|
Moje moto stoi jeszcze na fabrycznych oponach, niby maja jeszcze bieznik ale widac juz na nich pekniecia.
A problem z kupnem takiej opony jest z powodu jej unikalnosci tzn. bialy bok.
Rozmawialem z firma ktora sciagala mi motor z USA i powiedzieli ze opony tez moga sciagnac ale dopiero styczen-luty. |
_________________ Honda Shadow VT1100 C3X Aero - Tarantella
BMW F800GS 2008 - Apache
MW750 - Kaśka
Dr650
Podróże. Te małe i te duże - Galactic Adventure |
|
|
|
|
Globi
Motocykl: VT 500C '85
Wiek: 55 Dołączył: 21 Sty 2007 Posty: 1297 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 2007-10-20, 21:06
|
|
|
maly_tomi napisał/a: | A problem z kupnem takiej opony jest z powodu jej unikalności tzn. biały bok. | To fakt...
Z białym rantem można jeszcze kupić, ale z całym białym bokiem.... Nie widziałem.... |
_________________ Nie ma nic lepszego jak silnik chłodzony powietrzem!!! |
|
|
|
|
maly_tomi
dr inż. Klapek
Motocykl: VT 1100 C3 99
Wiek: 39 Dołączył: 28 Maj 2007 Posty: 1162 Skąd: Otwock
|
Wysłany: 2007-10-20, 21:12
|
|
|
Niestety malo motocykli w europie jezdzi na takich oponach w zwiazku z czym malo tego sciagaja.
Wiekszosc firm mowila mi ze sciagaja tylko po kilka kompletow na poczastku roku z nowej serji (styczen-marzec).
A z powodow wymiarow moich opon jestem zmuszony do kozystania tylko z opon firmy Dunlop (modele D404 i K555) inni nie produkuja w tych wymiarach :P |
_________________ Honda Shadow VT1100 C3X Aero - Tarantella
BMW F800GS 2008 - Apache
MW750 - Kaśka
Dr650
Podróże. Te małe i te duże - Galactic Adventure |
|
|
|
|
Lbzdz
zasadniczo - Kicia
Motocykl: CB600F4 Hornet
Wiek: 44 Dołączył: 24 Cze 2007 Posty: 813 Skąd: Bukowiec (Łódź)
|
Wysłany: 2007-10-21, 10:37
|
|
|
Tomi. Ja też szukać będę nowych opon i też mysle o białych paskach po bokach. jak coś ciekawego znajdziesz to podsuń mia jakiś namiar... plz. |
_________________ Live FREE or DIE !!!
www.horseteam.info |
|
|
|
|
Shadok
Administrator
Motocykl: VT 1100 '85,'86,'07
Dołączył: 04 Paź 2006 Posty: 1952 Skąd: Dziecinów
|
Wysłany: 2007-10-21, 15:14
|
|
|
Widziałem kiedyś białe nakładki zakładane razem z oponami, bodajże na alledrogo ktoś sprzedawał. |
_________________ Zawsze ktoś nas podgląda,
raz są to poeci, raz szpicle. |
|
|
|
|
maly_tomi
dr inż. Klapek
Motocykl: VT 1100 C3 99
Wiek: 39 Dołączył: 28 Maj 2007 Posty: 1162 Skąd: Otwock
|
Wysłany: 2007-10-21, 15:29
|
|
|
Ale to nie to samo :P
Ja sprowadzam sobie opony ze stanów przez firmę Polkom
Biuro Poznań: tel. 601 400 055
Biuro Warszawa: tel. 605 342 218
Koszt sztuki to 600-700zl |
_________________ Honda Shadow VT1100 C3X Aero - Tarantella
BMW F800GS 2008 - Apache
MW750 - Kaśka
Dr650
Podróże. Te małe i te duże - Galactic Adventure |
|
|
|
|
Lbzdz
zasadniczo - Kicia
Motocykl: CB600F4 Hornet
Wiek: 44 Dołączył: 24 Cze 2007 Posty: 813 Skąd: Bukowiec (Łódź)
|
Wysłany: 2007-10-21, 15:30 krzywy łącznik goleni
|
|
|
A teraz wracając do przedniego zawieszenia.
Rozłożyłem je dzisiaj i tak jak się spodziewałem mam krzywy łącznik goleni (ten kawał stali pod błotnikiem). Pytanie jest jak to naprostować? |
_________________ Live FREE or DIE !!!
www.horseteam.info |
Ostatnio zmieniony przez Globi 2007-10-21, 16:13, w całości zmieniany 3 razy |
|
|
|
|
maly_tomi
dr inż. Klapek
Motocykl: VT 1100 C3 99
Wiek: 39 Dołączył: 28 Maj 2007 Posty: 1162 Skąd: Otwock
|
Wysłany: 2007-10-21, 16:25
|
|
|
Az z ciekawości zdjelem swój błotnik. I mam pytanko. Jak zidentyfikowałeś ten łącznik jako krzywy ?
U mnie jest to kawał grubej blachy na dnie błotnika. Jeśli jest krzywy to pewnie o jakieś milimetry tylko nie wiem jak to stwierdzić.
Wygląda to tak:
http://picasaweb.google.p...802425089119794 |
_________________ Honda Shadow VT1100 C3X Aero - Tarantella
BMW F800GS 2008 - Apache
MW750 - Kaśka
Dr650
Podróże. Te małe i te duże - Galactic Adventure |
|
|
|
|
Sowa
SOWA
Motocykl: GS 1150 ADV -dr 650 SE
Wiek: 50 Dołączył: 20 Sty 2007 Posty: 1286 Skąd: warszawa\suwałki
|
Wysłany: 2007-10-21, 20:14
|
|
|
Lbzdz napisał/a: | Tylko kwestia czy zapinka wygląda podobnie jak w moto klasy
WSK? Zapinka musi być raczej mocna.
I pytanie: Nie będzie nic takiego (tzn. zapinki) w komplecie z łańcuchem?
N o i czy generalnie dużo roboty przy zębatkach? | JAzapinkę dokupywałem a co do jakośi to zrobione 8000 i jeżdżę jak sam widziałeś a z zakuwarką sam miałem problem bo łańcuch już był przecięty i trza było coś zrobić a kupić za drogi biznes jak na jeden raz |
_________________ nie kasa , nie maszyna , ale ludzie wokół ciebie są twoją miarą
ważne by człowiek był człowiekiem a nie dupą z uszami |
|
|
|
|
Lbzdz
zasadniczo - Kicia
Motocykl: CB600F4 Hornet
Wiek: 44 Dołączył: 24 Cze 2007 Posty: 813 Skąd: Bukowiec (Łódź)
|
Wysłany: 2007-10-23, 19:06
|
|
|
maly_tomi napisał/a: | Az z ciekawości zdjelem swój błotnik. I mam pytanko. Jak zidentyfikowałeś ten łącznik jako krzywy ?
U mnie jest to kawał grubej blachy na dnie błotnika. Jeśli jest krzywy to pewnie o jakieś milimetry tylko nie wiem jak to stwierdzić.
Wygląda to tak:
http://picasaweb.google.p...802425089119794 |
O TO CHODZI!
Mój łącznik jest tak krzywy że od razu widać. Tzn. jest skręcony. w miejscach gdzie są otwory na śróby nie jest równoległy. Przez to chyba wszystko się krzywiło i błotnik od przodu też z lewej strony był bliżej opony niż z prawej, a od tyłu odwrotnie. |
_________________ Live FREE or DIE !!!
www.horseteam.info |
|
|
|
|
maly_tomi
dr inż. Klapek
Motocykl: VT 1100 C3 99
Wiek: 39 Dołączył: 28 Maj 2007 Posty: 1162 Skąd: Otwock
|
Wysłany: 2007-10-23, 20:38
|
|
|
U mnie wizualnie blotnik tez jest krzywy, ale sam lacznik wyglada na prosty...
Najgorsze jest to ze go sie nie da wyjac w latwy sposob z blotnika. Jak bede mial troche czasu pojade do ojca na warsztat i sproboje jakos pomierzyc ten wspornik.
Nawet Ojciec zucal juz jakies ewentualne sposoby naprostowania tego. Ale to wszystko zalezy od stopnia zdeformowania tego lacznika. |
_________________ Honda Shadow VT1100 C3X Aero - Tarantella
BMW F800GS 2008 - Apache
MW750 - Kaśka
Dr650
Podróże. Te małe i te duże - Galactic Adventure |
|
|
|
|
Lbzdz
zasadniczo - Kicia
Motocykl: CB600F4 Hornet
Wiek: 44 Dołączył: 24 Cze 2007 Posty: 813 Skąd: Bukowiec (Łódź)
|
Wysłany: 2007-10-29, 18:14
|
|
|
jarek73 napisał/a: | Lbzdz napisał/a: | Ja też się szykuję do dłubania w garażu.
Mam zamir rozebrać przednie zawiasy. A potem zamierza je tak złożyć aby było proste i nie stukało. We własnym zakresie spróbuję zmienić łańcuch i koła zębate.
A na wiosnę muszę zmienić moje "slicki" na jakieś prawdziwe opony.
Przy okazji ma ktoś sprzęt do zapinania łańcuchów? I ewentualnie radę jak stary rozpiąć nie używając szlifierki? | Kicia ty nie kombinuj z zakuwarką tylko kup zapinkę do łańcucha i po kłopocie a rozpięcie bez kątówki raczej trudne.w razie rad służę bo temacik przerabiałem |
poproszę Jarku jakiś namiar na takie zapinki. łańcuch do VT750 to chyba DID 525VM - i taką zapinke bede potrzebował. |
_________________ Live FREE or DIE !!!
www.horseteam.info |
|
|
|
|
Sowa
SOWA
Motocykl: GS 1150 ADV -dr 650 SE
Wiek: 50 Dołączył: 20 Sty 2007 Posty: 1286 Skąd: warszawa\suwałki
|
Wysłany: 2007-10-29, 20:35
|
|
|
Lbzdz napisał/a: | jarek73 napisał/a: | Lbzdz napisał/a: | Ja też się szykuję do dłubania w garażu.
Mam zamir rozebrać przednie zawiasy. A potem zamierza je tak złożyć aby było proste i nie stukało. We własnym zakresie spróbuję zmienić łańcuch i koła zębate.
A na wiosnę muszę zmienić moje "slicki" na jakieś prawdziwe opony.
Przy okazji ma ktoś sprzęt do zapinania łańcuchów? I ewentualnie radę jak stary rozpiąć nie używając szlifierki? | Kicia ty nie kombinuj z zakuwarką tylko kup zapinkę do łańcucha i po kłopocie a rozpięcie bez kątówki raczej trudne.w razie rad służę bo temacik przerabiałem |
poproszę Jarku jakiś namiar na takie zapinki. łańcuch do VT750 to chyba DID 525VM - i taką zapinke bede potrzebował. | KICIA muszę poszukać faktury z dokładnym adresem a firma jest na wale międzyszyńskim w wawie . |
_________________ nie kasa , nie maszyna , ale ludzie wokół ciebie są twoją miarą
ważne by człowiek był człowiekiem a nie dupą z uszami |
|
|
|
|
|