Ja poza wymiana wszystkich płynów fizjologicznym motocykla, mam zamiar jeszcze rozebrać cały przód motocykla, sprawdzić stan łożysk w główce ramy, wymienić olej w lagach i sprobować to wszystko potem prosto złożyć tak żeby było dobrze...
No i wymiana opon... jeśli takowe uda mi sie w końcu kupić :(
Odpowiedz do tematu
:
Ostatnio zmieniony przez Globi 2007-10-21, 16:14, w całości zmieniany 1 raz
Ostatnio zmieniony przez Globi 2007-10-21, 16:14, w całości zmieniany 1 raz
Honda Shadow VT1100 C3X Aero - Tarantella
BMW F800GS 2008 - Apache
MW750 - Kaśka
Dr650
Podróże. Te małe i te duże - Galactic Adventure
BMW F800GS 2008 - Apache
MW750 - Kaśka
Dr650
Podróże. Te małe i te duże - Galactic Adventure
:
A o co chodzi z tymi oponami?
maly_tomi napisał/a: |
No i wymiana opon... jesli takowe uda mi sie w koncu kupic :( |
Nie ma nic lepszego jak silnik chłodzony powietrzem!!!
:
Moje moto stoi jeszcze na fabrycznych oponach, niby maja jeszcze bieznik ale widac juz na nich pekniecia.
A problem z kupnem takiej opony jest z powodu jej unikalnosci tzn. bialy bok.
Rozmawialem z firma ktora sciagala mi motor z USA i powiedzieli ze opony tez moga sciagnac ale dopiero styczen-luty.
A problem z kupnem takiej opony jest z powodu jej unikalnosci tzn. bialy bok.
Rozmawialem z firma ktora sciagala mi motor z USA i powiedzieli ze opony tez moga sciagnac ale dopiero styczen-luty.
Honda Shadow VT1100 C3X Aero - Tarantella
BMW F800GS 2008 - Apache
MW750 - Kaśka
Dr650
Podróże. Te małe i te duże - Galactic Adventure
BMW F800GS 2008 - Apache
MW750 - Kaśka
Dr650
Podróże. Te małe i te duże - Galactic Adventure
:
To fakt...
Z białym rantem można jeszcze kupić, ale z całym białym bokiem.... Nie widziałem....
maly_tomi napisał/a: |
A problem z kupnem takiej opony jest z powodu jej unikalności tzn. biały bok. |
Z białym rantem można jeszcze kupić, ale z całym białym bokiem.... Nie widziałem....
Nie ma nic lepszego jak silnik chłodzony powietrzem!!!
:
Niestety malo motocykli w europie jezdzi na takich oponach w zwiazku z czym malo tego sciagaja.
Wiekszosc firm mowila mi ze sciagaja tylko po kilka kompletow na poczastku roku z nowej serji (styczen-marzec).
A z powodow wymiarow moich opon jestem zmuszony do kozystania tylko z opon firmy Dunlop (modele D404 i K555) inni nie produkuja w tych wymiarach :P
Wiekszosc firm mowila mi ze sciagaja tylko po kilka kompletow na poczastku roku z nowej serji (styczen-marzec).
A z powodow wymiarow moich opon jestem zmuszony do kozystania tylko z opon firmy Dunlop (modele D404 i K555) inni nie produkuja w tych wymiarach :P
Honda Shadow VT1100 C3X Aero - Tarantella
BMW F800GS 2008 - Apache
MW750 - Kaśka
Dr650
Podróże. Te małe i te duże - Galactic Adventure
BMW F800GS 2008 - Apache
MW750 - Kaśka
Dr650
Podróże. Te małe i te duże - Galactic Adventure
:
Tomi. Ja też szukać będę nowych opon i też mysle o białych paskach po bokach. jak coś ciekawego znajdziesz to podsuń mia jakiś namiar... plz.
:
Widziałem kiedyś białe nakładki zakładane razem z oponami, bodajże na alledrogo ktoś sprzedawał.
Zawsze ktoś nas podgląda,
raz są to poeci, raz szpicle.
raz są to poeci, raz szpicle.
:
Ale to nie to samo :P
Ja sprowadzam sobie opony ze stanów przez firmę Polkom
Biuro Poznań: tel. 601 400 055
Biuro Warszawa: tel. 605 342 218
Koszt sztuki to 600-700zl
Ja sprowadzam sobie opony ze stanów przez firmę Polkom
Biuro Poznań: tel. 601 400 055
Biuro Warszawa: tel. 605 342 218
Koszt sztuki to 600-700zl
Honda Shadow VT1100 C3X Aero - Tarantella
BMW F800GS 2008 - Apache
MW750 - Kaśka
Dr650
Podróże. Te małe i te duże - Galactic Adventure
BMW F800GS 2008 - Apache
MW750 - Kaśka
Dr650
Podróże. Te małe i te duże - Galactic Adventure
: krzywy łącznik goleni
Ostatnio zmieniony przez Globi 2007-10-21, 16:13, w całości zmieniany 3 razy
A teraz wracając do przedniego zawieszenia.
Rozłożyłem je dzisiaj i tak jak się spodziewałem mam krzywy łącznik goleni (ten kawał stali pod błotnikiem). Pytanie jest jak to naprostować?
Rozłożyłem je dzisiaj i tak jak się spodziewałem mam krzywy łącznik goleni (ten kawał stali pod błotnikiem). Pytanie jest jak to naprostować?
Ostatnio zmieniony przez Globi 2007-10-21, 16:13, w całości zmieniany 3 razy
:
Az z ciekawości zdjelem swój błotnik. I mam pytanko. Jak zidentyfikowałeś ten łącznik jako krzywy ?
U mnie jest to kawał grubej blachy na dnie błotnika. Jeśli jest krzywy to pewnie o jakieś milimetry tylko nie wiem jak to stwierdzić.
Wygląda to tak:
http://picasaweb.google.p...802425089119794
U mnie jest to kawał grubej blachy na dnie błotnika. Jeśli jest krzywy to pewnie o jakieś milimetry tylko nie wiem jak to stwierdzić.
Wygląda to tak:
http://picasaweb.google.p...802425089119794
Honda Shadow VT1100 C3X Aero - Tarantella
BMW F800GS 2008 - Apache
MW750 - Kaśka
Dr650
Podróże. Te małe i te duże - Galactic Adventure
BMW F800GS 2008 - Apache
MW750 - Kaśka
Dr650
Podróże. Te małe i te duże - Galactic Adventure
:
JAzapinkę dokupywałem a co do jakośi to zrobione 8000 i jeżdżę jak sam widziałeś a z zakuwarką sam miałem problem bo łańcuch już był przecięty i trza było coś zrobić a kupić za drogi biznes jak na jeden raz
Lbzdz napisał/a: |
Tylko kwestia czy zapinka wygląda podobnie jak w moto klasy
WSK? Zapinka musi być raczej mocna. I pytanie: Nie będzie nic takiego (tzn. zapinki) w komplecie z łańcuchem? N o i czy generalnie dużo roboty przy zębatkach? |
nie kasa , nie maszyna , ale ludzie wokół ciebie są twoją miarą
ważne by człowiek był człowiekiem a nie dupą z uszami
ważne by człowiek był człowiekiem a nie dupą z uszami
:
O TO CHODZI!
Mój łącznik jest tak krzywy że od razu widać. Tzn. jest skręcony. w miejscach gdzie są otwory na śróby nie jest równoległy. Przez to chyba wszystko się krzywiło i błotnik od przodu też z lewej strony był bliżej opony niż z prawej, a od tyłu odwrotnie.
maly_tomi napisał/a: |
Az z ciekawości zdjelem swój błotnik. I mam pytanko. Jak zidentyfikowałeś ten łącznik jako krzywy ?
U mnie jest to kawał grubej blachy na dnie błotnika. Jeśli jest krzywy to pewnie o jakieś milimetry tylko nie wiem jak to stwierdzić. Wygląda to tak: http://picasaweb.google.p...802425089119794 |
O TO CHODZI!
Mój łącznik jest tak krzywy że od razu widać. Tzn. jest skręcony. w miejscach gdzie są otwory na śróby nie jest równoległy. Przez to chyba wszystko się krzywiło i błotnik od przodu też z lewej strony był bliżej opony niż z prawej, a od tyłu odwrotnie.
:
U mnie wizualnie blotnik tez jest krzywy, ale sam lacznik wyglada na prosty...
Najgorsze jest to ze go sie nie da wyjac w latwy sposob z blotnika. Jak bede mial troche czasu pojade do ojca na warsztat i sproboje jakos pomierzyc ten wspornik.
Nawet Ojciec zucal juz jakies ewentualne sposoby naprostowania tego. Ale to wszystko zalezy od stopnia zdeformowania tego lacznika.
Najgorsze jest to ze go sie nie da wyjac w latwy sposob z blotnika. Jak bede mial troche czasu pojade do ojca na warsztat i sproboje jakos pomierzyc ten wspornik.
Nawet Ojciec zucal juz jakies ewentualne sposoby naprostowania tego. Ale to wszystko zalezy od stopnia zdeformowania tego lacznika.
Honda Shadow VT1100 C3X Aero - Tarantella
BMW F800GS 2008 - Apache
MW750 - Kaśka
Dr650
Podróże. Te małe i te duże - Galactic Adventure
BMW F800GS 2008 - Apache
MW750 - Kaśka
Dr650
Podróże. Te małe i te duże - Galactic Adventure
:
poproszę Jarku jakiś namiar na takie zapinki. łańcuch do VT750 to chyba DID 525VM - i taką zapinke bede potrzebował.
jarek73 napisał/a: | ||
|
poproszę Jarku jakiś namiar na takie zapinki. łańcuch do VT750 to chyba DID 525VM - i taką zapinke bede potrzebował.
:
KICIA muszę poszukać faktury z dokładnym adresem a firma jest na wale międzyszyńskim w wawie .
Odpowiedz do tematu
Lbzdz napisał/a: | ||||
poproszę Jarku jakiś namiar na takie zapinki. łańcuch do VT750 to chyba DID 525VM - i taką zapinke bede potrzebował. |
nie kasa , nie maszyna , ale ludzie wokół ciebie są twoją miarą
ważne by człowiek był człowiekiem a nie dupą z uszami
ważne by człowiek był człowiekiem a nie dupą z uszami