Dzial techniczny
Odpowiedz do tematu

:
Ja poza wymiana wszystkich płynów fizjologicznym motocykla, mam zamiar jeszcze rozebrać cały przód motocykla, sprawdzić stan łożysk w główce ramy, wymienić olej w lagach i sprobować to wszystko potem prosto złożyć tak żeby było dobrze...

No i wymiana opon... jeśli takowe uda mi sie w końcu kupić :(

Ostatnio zmieniony przez Globi 2007-10-21, 16:14, w całości zmieniany 1 raz
Honda Shadow VT1100 C3X Aero - Tarantella
BMW F800GS 2008 - Apache
MW750 - Kaśka
Dr650

Podróże. Te małe i te duże - Galactic Adventure
:
maly_tomi napisał/a:
No i wymiana opon... jesli takowe uda mi sie w koncu kupic :(
A o co chodzi z tymi oponami?

Nie ma nic lepszego jak silnik chłodzony powietrzem!!!
:
Moje moto stoi jeszcze na fabrycznych oponach, niby maja jeszcze bieznik ale widac juz na nich pekniecia.



A problem z kupnem takiej opony jest z powodu jej unikalnosci tzn. bialy bok.

Rozmawialem z firma ktora sciagala mi motor z USA i powiedzieli ze opony tez moga sciagnac ale dopiero styczen-luty.

Honda Shadow VT1100 C3X Aero - Tarantella
BMW F800GS 2008 - Apache
MW750 - Kaśka
Dr650

Podróże. Te małe i te duże - Galactic Adventure
:
maly_tomi napisał/a:
A problem z kupnem takiej opony jest z powodu jej unikalności tzn. biały bok.
To fakt...

Z białym rantem można jeszcze kupić, ale z całym białym bokiem.... Nie widziałem....

Nie ma nic lepszego jak silnik chłodzony powietrzem!!!
:
Niestety malo motocykli w europie jezdzi na takich oponach w zwiazku z czym malo tego sciagaja.

Wiekszosc firm mowila mi ze sciagaja tylko po kilka kompletow na poczastku roku z nowej serji (styczen-marzec).

A z powodow wymiarow moich opon jestem zmuszony do kozystania tylko z opon firmy Dunlop (modele D404 i K555) inni nie produkuja w tych wymiarach :P

Honda Shadow VT1100 C3X Aero - Tarantella
BMW F800GS 2008 - Apache
MW750 - Kaśka
Dr650

Podróże. Te małe i te duże - Galactic Adventure
:
Tomi. Ja też szukać będę nowych opon i też mysle o białych paskach po bokach. jak coś ciekawego znajdziesz to podsuń mia jakiś namiar... plz.

Live FREE or DIE !!!



www.horseteam.info
:
Widziałem kiedyś białe nakładki zakładane razem z oponami, bodajże na alledrogo ktoś sprzedawał.

Zawsze ktoś nas podgląda,
raz są to poeci, raz szpicle.
:
Ale to nie to samo :P



Ja sprowadzam sobie opony ze stanów przez firmę Polkom

Biuro Poznań: tel. 601 400 055

Biuro Warszawa: tel. 605 342 218



Koszt sztuki to 600-700zl

Honda Shadow VT1100 C3X Aero - Tarantella
BMW F800GS 2008 - Apache
MW750 - Kaśka
Dr650

Podróże. Te małe i te duże - Galactic Adventure
: krzywy łącznik goleni
A teraz wracając do przedniego zawieszenia.

Rozłożyłem je dzisiaj i tak jak się spodziewałem mam krzywy łącznik goleni (ten kawał stali pod błotnikiem). Pytanie jest jak to naprostować?

Ostatnio zmieniony przez Globi 2007-10-21, 16:13, w całości zmieniany 3 razy
Live FREE or DIE !!!



www.horseteam.info
:
Az z ciekawości zdjelem swój błotnik. I mam pytanko. Jak zidentyfikowałeś ten łącznik jako krzywy ?



U mnie jest to kawał grubej blachy na dnie błotnika. Jeśli jest krzywy to pewnie o jakieś milimetry tylko nie wiem jak to stwierdzić.

Wygląda to tak:



http://picasaweb.google.p...802425089119794

Honda Shadow VT1100 C3X Aero - Tarantella
BMW F800GS 2008 - Apache
MW750 - Kaśka
Dr650

Podróże. Te małe i te duże - Galactic Adventure
:
Lbzdz napisał/a:
Tylko kwestia czy zapinka wygląda podobnie jak w moto klasy

WSK? Zapinka musi być raczej mocna.

I pytanie: Nie będzie nic takiego (tzn. zapinki) w komplecie z łańcuchem?

N o i czy generalnie dużo roboty przy zębatkach?
JAzapinkę dokupywałem a co do jakośi to zrobione 8000 i jeżdżę jak sam widziałeś a z zakuwarką sam miałem problem bo łańcuch już był przecięty i trza było coś zrobić a kupić za drogi biznes jak na jeden raz :twisted:

nie kasa , nie maszyna , ale ludzie wokół ciebie są twoją miarą

ważne by człowiek był człowiekiem a nie dupą z uszami
:
maly_tomi napisał/a:
Az z ciekawości zdjelem swój błotnik. I mam pytanko. Jak zidentyfikowałeś ten łącznik jako krzywy ?



U mnie jest to kawał grubej blachy na dnie błotnika. Jeśli jest krzywy to pewnie o jakieś milimetry tylko nie wiem jak to stwierdzić.

Wygląda to tak:



http://picasaweb.google.p...802425089119794




O TO CHODZI!

Mój łącznik jest tak krzywy że od razu widać. Tzn. jest skręcony. w miejscach gdzie są otwory na śróby nie jest równoległy. Przez to chyba wszystko się krzywiło i błotnik od przodu też z lewej strony był bliżej opony niż z prawej, a od tyłu odwrotnie.

Live FREE or DIE !!!



www.horseteam.info
:
U mnie wizualnie blotnik tez jest krzywy, ale sam lacznik wyglada na prosty...



Najgorsze jest to ze go sie nie da wyjac w latwy sposob z blotnika. Jak bede mial troche czasu pojade do ojca na warsztat i sproboje jakos pomierzyc ten wspornik.



Nawet Ojciec zucal juz jakies ewentualne sposoby naprostowania tego. Ale to wszystko zalezy od stopnia zdeformowania tego lacznika.

Honda Shadow VT1100 C3X Aero - Tarantella
BMW F800GS 2008 - Apache
MW750 - Kaśka
Dr650

Podróże. Te małe i te duże - Galactic Adventure
:
jarek73 napisał/a:
Lbzdz napisał/a:
Ja też się szykuję do dłubania w garażu.

Mam zamir rozebrać przednie zawiasy. A potem zamierza je tak złożyć aby było proste i nie stukało. We własnym zakresie spróbuję zmienić łańcuch i koła zębate.

A na wiosnę muszę zmienić moje "slicki" na jakieś prawdziwe opony.



Przy okazji ma ktoś sprzęt do zapinania łańcuchów? I ewentualnie radę jak stary rozpiąć nie używając szlifierki?
Kicia ty nie kombinuj z zakuwarką tylko kup zapinkę do łańcucha i po kłopocie a rozpięcie bez kątówki raczej trudne.w razie rad służę bo temacik przerabiałem :lol:




poproszę Jarku jakiś namiar na takie zapinki. łańcuch do VT750 to chyba DID 525VM - i taką zapinke bede potrzebował.

Live FREE or DIE !!!



www.horseteam.info
:
Lbzdz napisał/a:
jarek73 napisał/a:
Lbzdz napisał/a:
Ja też się szykuję do dłubania w garażu.

Mam zamir rozebrać przednie zawiasy. A potem zamierza je tak złożyć aby było proste i nie stukało. We własnym zakresie spróbuję zmienić łańcuch i koła zębate.

A na wiosnę muszę zmienić moje "slicki" na jakieś prawdziwe opony.



Przy okazji ma ktoś sprzęt do zapinania łańcuchów? I ewentualnie radę jak stary rozpiąć nie używając szlifierki?
Kicia ty nie kombinuj z zakuwarką tylko kup zapinkę do łańcucha i po kłopocie a rozpięcie bez kątówki raczej trudne.w razie rad służę bo temacik przerabiałem :lol:




poproszę Jarku jakiś namiar na takie zapinki. łańcuch do VT750 to chyba DID 525VM - i taką zapinke bede potrzebował.
KICIA muszę poszukać faktury z dokładnym adresem a firma jest na wale międzyszyńskim w wawie .

nie kasa , nie maszyna , ale ludzie wokół ciebie są twoją miarą

ważne by człowiek był człowiekiem a nie dupą z uszami
Odpowiedz do tematu
Skocz do:  

Pełna wersja forum
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group