Przesunięty przez: Globi 2007-10-21, 16:01 |
Dzial techniczny |
Autor |
Wiadomość |
Mateusz
Prospect
Motocykl: VT 750 C '83
Wiek: 45 Dołączył: 24 Maj 2007 Posty: 3085 Skąd: Jaktorów
|
Wysłany: 2007-10-17, 13:50 Dzial techniczny
|
|
|
Ciekawe, czy w zimowe wieczory zacznie być aktywniejszy dział techniczny
Macie już plany remontowe? |
Ostatnio zmieniony przez Globi 2007-10-21, 15:58, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
Shadok
Administrator
Motocykl: VT 1100 '85,'86,'07
Dołączył: 04 Paź 2006 Posty: 1952 Skąd: Dziecinów
|
Wysłany: 2007-10-17, 14:01
|
|
|
Rozległe...
Wydechy (!), zaprawki lakiernicze, chromowanie i regeneracja paru drobiazgów, lakier na żeberka głowicy (na szczęście są zdejmowane...), trochę polerki, nowe stelaże do sakw, lightbar pasujący do stelaży, przeróbka kierunkowskazów z tyłu, trochę zabawy elektryką...
Silnik - łańcuszki rozrządu, może dynojety w gaźnik...
Ogólne odpicowywanie i wymiana co się da z chromów na nierdzewność.
No i moto małżonki... |
_________________ Zawsze ktoś nas podgląda,
raz są to poeci, raz szpicle. |
|
|
|
|
Mateusz
Prospect
Motocykl: VT 750 C '83
Wiek: 45 Dołączył: 24 Maj 2007 Posty: 3085 Skąd: Jaktorów
|
Wysłany: 2007-10-17, 14:13
|
|
|
Shadok napisał/a: | Rozległe...
Wydechy (!), zaprawki lakiernicze, chromowanie i regeneracja paru drobiazgów, lakier na żeberka głowicy (na szczęście są zdejmowane...), trochę polerki, nowe stelaże do sakw, lightbar pasujący do stelaży, przeróbka kierunkowskazów z tyłu, trochę zabawy elektryką...
Silnik - łańcuszki rozrządu, może dynojety w gaźnik...
Ogólne odpicowywanie i wymiana co się da z chromów na nierdzewność.
No i moto małżonki... |
a właśnie, czy aluminium można pochromować???? |
|
|
|
|
Carlos [Usunięty]
|
Wysłany: 2007-10-17, 15:35 Re: Dzial techniczny
|
|
|
Mateusz napisał/a: | Ciekawe, czy w zimowe wieczory zacznie być aktywniejszy dział techniczny
Macie już plany remontowe? |
Ja ... planuję wreszcie pomalować pokoje na piętrze |
|
|
|
|
Shadok
Administrator
Motocykl: VT 1100 '85,'86,'07
Dołączył: 04 Paź 2006 Posty: 1952 Skąd: Dziecinów
|
Wysłany: 2007-10-17, 15:40
|
|
|
Mateusz napisał/a: | a właśnie, czy aluminium można pochromować???? |
Teoretycznie i praktycznie tak.
Ale aluminium ma inną rozszerzalność cieplną niż chrom, więc części które mogą być narażone na większe zmiany temperatury... To już wiesz sam co dalej...
Poza tym zadaje się, że to trudne jest do zrobienia, ale nie wiem na pewno. |
_________________ Zawsze ktoś nas podgląda,
raz są to poeci, raz szpicle. |
|
|
|
|
Globi
Motocykl: VT 500C '85
Wiek: 55 Dołączył: 21 Sty 2007 Posty: 1297 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 2007-10-17, 15:50 Re: Dzial techniczny
|
|
|
Mateusz napisał/a: | Macie już plany remontowe? | W pierwszej kolejności ten sławetny zbiorniczek wyrównawczy.
Potem sprawdzić kompresję i jeśli trzeba będzie oraz kasa pozwoli - uszczelniacze zaworów i pierścienie.
Poza tym, generalnie,regulacje... |
_________________ Nie ma nic lepszego jak silnik chłodzony powietrzem!!! |
|
|
|
|
Dziubek
Motocykl: VT 1100 C 86 AVO Sport `57 Pannonia TLF'61
Wiek: 48 Dołączył: 08 Paź 2007 Posty: 613 Skąd: Skierniewice
|
Wysłany: 2007-10-17, 18:14
|
|
|
Mateusz jesli chcesz pochromowac dekle boczne od silnika to sobie odpusc.Robi sie kolorowe a w wielu przypadkach potrfi sie łuszczyc i wygląda to fatalnie. juz to przerabiałem.Poządna polerka .Ja swoje robiłem u Kojotów w Wawie. |
|
|
|
|
cotec
Motocykl: NV 400 C 86 Juz 10 lat razem :)
Wiek: 53 Dołączył: 11 Cze 2007 Posty: 321 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 2007-10-17, 20:34
|
|
|
Mateusz ja bym Ci proponowal je poprostu spolerowac jako i ja zrobilem A poza tym to na grudzien gazniki i troche dla wygladu... Troche plastikow moze bym na chrom pomalowal...tylko z moimi zdolnosciami No i moze bym bak tracil tylko orginalnych skrzydelek mi szkoda zamazac |
|
|
|
|
Mateusz
Prospect
Motocykl: VT 750 C '83
Wiek: 45 Dołączył: 24 Maj 2007 Posty: 3085 Skąd: Jaktorów
|
Wysłany: 2007-10-17, 20:51
|
|
|
Dziubek napisał/a: | Mateusz jesli chcesz pochromowac dekle boczne od silnika to sobie odpusc.Robi sie kolorowe a w wielu przypadkach potrfi sie łuszczyc i wygląda to fatalnie. juz to przerabiałem.Poządna polerka .Ja swoje robiłem u Kojotów w Wawie. |
Nie, raczej myślę o całym tyle - znaczy oparcie i mocowania po bokach błotnika. Ewentualnie lagi - ale tu i silnik to raczej ostra polerka |
|
|
|
|
Lbzdz
zasadniczo - Kicia
Motocykl: CB600F4 Hornet
Wiek: 44 Dołączył: 24 Cze 2007 Posty: 813 Skąd: Bukowiec (Łódź)
|
Wysłany: 2007-10-18, 17:21
|
|
|
Ja też się szykuję do dłubania w garażu.
Mam zamir rozebrać przednie zawiasy. A potem zamierza je tak złożyć aby było proste i nie stukało. We własnym zakresie spróbuję zmienić łańcuch i koła zębate.
A na wiosnę muszę zmienić moje "slicki" na jakieś prawdziwe opony.
Przy okazji ma ktoś sprzęt do zapinania łańcuchów? I ewentualnie radę jak stary rozpiąć nie używając szlifierki? |
_________________ Live FREE or DIE !!!
www.horseteam.info |
|
|
|
|
Dziubek
Motocykl: VT 1100 C 86 AVO Sport `57 Pannonia TLF'61
Wiek: 48 Dołączył: 08 Paź 2007 Posty: 613 Skąd: Skierniewice
|
Wysłany: 2007-10-18, 17:56
|
|
|
Raczej tylko cięcie. |
Ostatnio zmieniony przez Globi 2007-10-21, 16:15, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
Sowa
SOWA
Motocykl: GS 1150 ADV -dr 650 SE
Wiek: 50 Dołączył: 20 Sty 2007 Posty: 1286 Skąd: warszawa\suwałki
|
Wysłany: 2007-10-18, 19:41
|
|
|
Lbzdz napisał/a: | Ja też się szykuję do dłubania w garażu.
Mam zamir rozebrać przednie zawiasy. A potem zamierza je tak złożyć aby było proste i nie stukało. We własnym zakresie spróbuję zmienić łańcuch i koła zębate.
A na wiosnę muszę zmienić moje "slicki" na jakieś prawdziwe opony.
Przy okazji ma ktoś sprzęt do zapinania łańcuchów? I ewentualnie radę jak stary rozpiąć nie używając szlifierki? | Kicia ty nie kombinuj z zakuwarką tylko kup zapinkę do łańcucha i po kłopocie a rozpięcie bez kątówki raczej trudne.w razie rad służę bo temacik przerabiałem |
_________________ nie kasa , nie maszyna , ale ludzie wokół ciebie są twoją miarą
ważne by człowiek był człowiekiem a nie dupą z uszami |
|
|
|
|
Lbzdz
zasadniczo - Kicia
Motocykl: CB600F4 Hornet
Wiek: 44 Dołączył: 24 Cze 2007 Posty: 813 Skąd: Bukowiec (Łódź)
|
Wysłany: 2007-10-18, 21:26
|
|
|
Tylko kwestia czy zapinka wygląda podobnie jak w moto klasy
WSK? Zapinka musi być raczej mocna.
I pytanie: Nie będzie nic takiego (tzn. zapinki) w komplecie z łańcuchem?
No i czy generalnie dużo roboty przy zębatkach? |
_________________ Live FREE or DIE !!!
www.horseteam.info |
|
|
|
|
Dziubek
Motocykl: VT 1100 C 86 AVO Sport `57 Pannonia TLF'61
Wiek: 48 Dołączył: 08 Paź 2007 Posty: 613 Skąd: Skierniewice
|
Wysłany: 2007-10-18, 21:43
|
|
|
Do pewnych mocy występuja starego typu zapinki ale to badziew.Musi byc zapinka do zkucia.Najlepiej jak bolce sa nawiercane-najszybciej znajdziesz kogos z maszynką. |
Ostatnio zmieniony przez Globi 2007-10-21, 16:16, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
Shadok
Administrator
Motocykl: VT 1100 '85,'86,'07
Dołączył: 04 Paź 2006 Posty: 1952 Skąd: Dziecinów
|
Wysłany: 2007-10-19, 09:47
|
|
|
Są specjalne "rozcinarki" do łańcuchów (gumówka też dobra). I oczywiście zagniatarki i zakuwarki. Niestety w tej kwestii ci nie pomogę, bo mam wał i narzędzie tylko do łańcuszków rozrządu. |
_________________ Zawsze ktoś nas podgląda,
raz są to poeci, raz szpicle. |
|
|
|
|
|