/
Forum SHOC.PL


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Globi
2007-10-21, 16:01
Dzial techniczny
Autor Wiadomość
Mateusz 
Prospect


Motocykl: VT 750 C '83
Wiek: 45
Dołączył: 24 Maj 2007
Posty: 3085
Skąd: Jaktorów
Wysłany: 2007-10-17, 13:50   Dzial techniczny

Ciekawe, czy w zimowe wieczory zacznie być aktywniejszy dział techniczny :-)

Macie już plany remontowe?
Ostatnio zmieniony przez Globi 2007-10-21, 15:58, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Shadok 
Administrator


Motocykl: VT 1100 '85,'86,'07
Dołączył: 04 Paź 2006
Posty: 1952
Skąd: Dziecinów
Wysłany: 2007-10-17, 14:01   

Rozległe...



Wydechy (!), zaprawki lakiernicze, chromowanie i regeneracja paru drobiazgów, lakier na żeberka głowicy (na szczęście są zdejmowane...), trochę polerki, nowe stelaże do sakw, lightbar pasujący do stelaży, przeróbka kierunkowskazów z tyłu, trochę zabawy elektryką...

Silnik - łańcuszki rozrządu, może dynojety w gaźnik...



Ogólne odpicowywanie i wymiana co się da z chromów na nierdzewność.



No i moto małżonki...
_________________
Zawsze ktoś nas podgląda,
raz są to poeci, raz szpicle.
 
 
 
Mateusz 
Prospect


Motocykl: VT 750 C '83
Wiek: 45
Dołączył: 24 Maj 2007
Posty: 3085
Skąd: Jaktorów
Wysłany: 2007-10-17, 14:13   

Shadok napisał/a:
Rozległe...



Wydechy (!), zaprawki lakiernicze, chromowanie i regeneracja paru drobiazgów, lakier na żeberka głowicy (na szczęście są zdejmowane...), trochę polerki, nowe stelaże do sakw, lightbar pasujący do stelaży, przeróbka kierunkowskazów z tyłu, trochę zabawy elektryką...

Silnik - łańcuszki rozrządu, może dynojety w gaźnik...



Ogólne odpicowywanie i wymiana co się da z chromów na nierdzewność.



No i moto małżonki...


a właśnie, czy aluminium można pochromować????
 
 
Carlos
[Usunięty]

Wysłany: 2007-10-17, 15:35   Re: Dzial techniczny

Mateusz napisał/a:
Ciekawe, czy w zimowe wieczory zacznie być aktywniejszy dział techniczny :-)

Macie już plany remontowe?




Ja ... planuję wreszcie pomalować pokoje na piętrze :mrgreen:
 
 
Shadok 
Administrator


Motocykl: VT 1100 '85,'86,'07
Dołączył: 04 Paź 2006
Posty: 1952
Skąd: Dziecinów
Wysłany: 2007-10-17, 15:40   

Mateusz napisał/a:
a właśnie, czy aluminium można pochromować????




Teoretycznie i praktycznie tak.

Ale aluminium ma inną rozszerzalność cieplną niż chrom, więc części które mogą być narażone na większe zmiany temperatury... To już wiesz sam co dalej... 8-)

Poza tym zadaje się, że to trudne jest do zrobienia, ale nie wiem na pewno.
_________________
Zawsze ktoś nas podgląda,
raz są to poeci, raz szpicle.
 
 
 
Globi 


Motocykl: VT 500C '85
Wiek: 55
Dołączył: 21 Sty 2007
Posty: 1297
Skąd: Łódź
Wysłany: 2007-10-17, 15:50   Re: Dzial techniczny

Mateusz napisał/a:
Macie już plany remontowe?
W pierwszej kolejności ten sławetny zbiorniczek wyrównawczy.

Potem sprawdzić kompresję i jeśli trzeba będzie oraz kasa pozwoli - uszczelniacze zaworów i pierścienie.

Poza tym, generalnie,regulacje...
_________________
Nie ma nic lepszego jak silnik chłodzony powietrzem!!!
 
 
Dziubek 


Motocykl: VT 1100 C 86 AVO Sport `57 Pannonia TLF'61
Wiek: 48
Dołączył: 08 Paź 2007
Posty: 613
Skąd: Skierniewice
Wysłany: 2007-10-17, 18:14   

Mateusz jesli chcesz pochromowac dekle boczne od silnika to sobie odpusc.Robi sie kolorowe a w wielu przypadkach potrfi sie łuszczyc i wygląda to fatalnie. juz to przerabiałem.Poządna polerka .Ja swoje robiłem u Kojotów w Wawie.
 
 
 
cotec 


Motocykl: NV 400 C 86 Juz 10 lat razem :)
Wiek: 53
Dołączył: 11 Cze 2007
Posty: 321
Skąd: warszawa
Wysłany: 2007-10-17, 20:34   

Mateusz ja bym Ci proponowal je poprostu spolerowac jako i ja zrobilem :mrgreen: A poza tym to na grudzien gazniki i troche dla wygladu... Troche plastikow moze bym na chrom pomalowal...tylko z moimi zdolnosciami :shock: No i moze bym bak tracil tylko orginalnych skrzydelek mi szkoda zamazac :-?
 
 
Mateusz 
Prospect


Motocykl: VT 750 C '83
Wiek: 45
Dołączył: 24 Maj 2007
Posty: 3085
Skąd: Jaktorów
Wysłany: 2007-10-17, 20:51   

Dziubek napisał/a:
Mateusz jesli chcesz pochromowac dekle boczne od silnika to sobie odpusc.Robi sie kolorowe a w wielu przypadkach potrfi sie łuszczyc i wygląda to fatalnie. juz to przerabiałem.Poządna polerka .Ja swoje robiłem u Kojotów w Wawie.


Nie, raczej myślę o całym tyle - znaczy oparcie i mocowania po bokach błotnika. Ewentualnie lagi - ale tu i silnik to raczej ostra polerka :-)
 
 
Lbzdz 
zasadniczo - Kicia


Motocykl: CB600F4 Hornet
Wiek: 44
Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 813
Skąd: Bukowiec (Łódź)
Wysłany: 2007-10-18, 17:21   

Ja też się szykuję do dłubania w garażu.

Mam zamir rozebrać przednie zawiasy. A potem zamierza je tak złożyć aby było proste i nie stukało. We własnym zakresie spróbuję zmienić łańcuch i koła zębate.

A na wiosnę muszę zmienić moje "slicki" na jakieś prawdziwe opony.



Przy okazji ma ktoś sprzęt do zapinania łańcuchów? I ewentualnie radę jak stary rozpiąć nie używając szlifierki?
_________________
Live FREE or DIE !!!



www.horseteam.info
 
 
 
Dziubek 


Motocykl: VT 1100 C 86 AVO Sport `57 Pannonia TLF'61
Wiek: 48
Dołączył: 08 Paź 2007
Posty: 613
Skąd: Skierniewice
Wysłany: 2007-10-18, 17:56   

Raczej tylko cięcie.
Ostatnio zmieniony przez Globi 2007-10-21, 16:15, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
Sowa 
SOWA


Motocykl: GS 1150 ADV -dr 650 SE
Wiek: 50
Dołączył: 20 Sty 2007
Posty: 1286
Skąd: warszawa\suwałki
Wysłany: 2007-10-18, 19:41   

Lbzdz napisał/a:
Ja też się szykuję do dłubania w garażu.

Mam zamir rozebrać przednie zawiasy. A potem zamierza je tak złożyć aby było proste i nie stukało. We własnym zakresie spróbuję zmienić łańcuch i koła zębate.

A na wiosnę muszę zmienić moje "slicki" na jakieś prawdziwe opony.



Przy okazji ma ktoś sprzęt do zapinania łańcuchów? I ewentualnie radę jak stary rozpiąć nie używając szlifierki?
Kicia ty nie kombinuj z zakuwarką tylko kup zapinkę do łańcucha i po kłopocie a rozpięcie bez kątówki raczej trudne.w razie rad służę bo temacik przerabiałem :lol:
_________________
nie kasa , nie maszyna , ale ludzie wokół ciebie są twoją miarą

ważne by człowiek był człowiekiem a nie dupą z uszami
 
 
 
Lbzdz 
zasadniczo - Kicia


Motocykl: CB600F4 Hornet
Wiek: 44
Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 813
Skąd: Bukowiec (Łódź)
Wysłany: 2007-10-18, 21:26   

Tylko kwestia czy zapinka wygląda podobnie jak w moto klasy

WSK? Zapinka musi być raczej mocna.

I pytanie: Nie będzie nic takiego (tzn. zapinki) w komplecie z łańcuchem?

No i czy generalnie dużo roboty przy zębatkach?
_________________
Live FREE or DIE !!!



www.horseteam.info
 
 
 
Dziubek 


Motocykl: VT 1100 C 86 AVO Sport `57 Pannonia TLF'61
Wiek: 48
Dołączył: 08 Paź 2007
Posty: 613
Skąd: Skierniewice
Wysłany: 2007-10-18, 21:43   

Do pewnych mocy występuja starego typu zapinki ale to badziew.Musi byc zapinka do zkucia.Najlepiej jak bolce sa nawiercane-najszybciej znajdziesz kogos z maszynką.
Ostatnio zmieniony przez Globi 2007-10-21, 16:16, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
Shadok 
Administrator


Motocykl: VT 1100 '85,'86,'07
Dołączył: 04 Paź 2006
Posty: 1952
Skąd: Dziecinów
Wysłany: 2007-10-19, 09:47   

Są specjalne "rozcinarki" do łańcuchów (gumówka też dobra). I oczywiście zagniatarki i zakuwarki. Niestety w tej kwestii ci nie pomogę, bo mam wał i narzędzie tylko do łańcuszków rozrządu.
_________________
Zawsze ktoś nas podgląda,
raz są to poeci, raz szpicle.
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Wersja forum PDA/GSM