Ciekawe, czy w zimowe wieczory zacznie być aktywniejszy dział techniczny
Macie już plany remontowe?
Odpowiedz do tematu
:
Rozległe...
Wydechy (!), zaprawki lakiernicze, chromowanie i regeneracja paru drobiazgów, lakier na żeberka głowicy (na szczęście są zdejmowane...), trochę polerki, nowe stelaże do sakw, lightbar pasujący do stelaży, przeróbka kierunkowskazów z tyłu, trochę zabawy elektryką...
Silnik - łańcuszki rozrządu, może dynojety w gaźnik...
Ogólne odpicowywanie i wymiana co się da z chromów na nierdzewność.
No i moto małżonki...
Wydechy (!), zaprawki lakiernicze, chromowanie i regeneracja paru drobiazgów, lakier na żeberka głowicy (na szczęście są zdejmowane...), trochę polerki, nowe stelaże do sakw, lightbar pasujący do stelaży, przeróbka kierunkowskazów z tyłu, trochę zabawy elektryką...
Silnik - łańcuszki rozrządu, może dynojety w gaźnik...
Ogólne odpicowywanie i wymiana co się da z chromów na nierdzewność.
No i moto małżonki...
Zawsze ktoś nas podgląda,
raz są to poeci, raz szpicle.
raz są to poeci, raz szpicle.
:
a właśnie, czy aluminium można pochromować????
Shadok napisał/a: |
Rozległe...
Wydechy (!), zaprawki lakiernicze, chromowanie i regeneracja paru drobiazgów, lakier na żeberka głowicy (na szczęście są zdejmowane...), trochę polerki, nowe stelaże do sakw, lightbar pasujący do stelaży, przeróbka kierunkowskazów z tyłu, trochę zabawy elektryką... Silnik - łańcuszki rozrządu, może dynojety w gaźnik... Ogólne odpicowywanie i wymiana co się da z chromów na nierdzewność. No i moto małżonki... |
a właśnie, czy aluminium można pochromować????
: Re: Dzial techniczny
Ja ... planuję wreszcie pomalować pokoje na piętrze
Mateusz napisał/a: |
Ciekawe, czy w zimowe wieczory zacznie być aktywniejszy dział techniczny
Macie już plany remontowe? |
Ja ... planuję wreszcie pomalować pokoje na piętrze
:
Teoretycznie i praktycznie tak.
Ale aluminium ma inną rozszerzalność cieplną niż chrom, więc części które mogą być narażone na większe zmiany temperatury... To już wiesz sam co dalej...
Poza tym zadaje się, że to trudne jest do zrobienia, ale nie wiem na pewno.
Mateusz napisał/a: |
a właśnie, czy aluminium można pochromować???? |
Teoretycznie i praktycznie tak.
Ale aluminium ma inną rozszerzalność cieplną niż chrom, więc części które mogą być narażone na większe zmiany temperatury... To już wiesz sam co dalej...
Poza tym zadaje się, że to trudne jest do zrobienia, ale nie wiem na pewno.
Zawsze ktoś nas podgląda,
raz są to poeci, raz szpicle.
raz są to poeci, raz szpicle.
: Re: Dzial techniczny
W pierwszej kolejności ten sławetny zbiorniczek wyrównawczy.
Potem sprawdzić kompresję i jeśli trzeba będzie oraz kasa pozwoli - uszczelniacze zaworów i pierścienie.
Poza tym, generalnie,regulacje...
Mateusz napisał/a: |
Macie już plany remontowe? |
Potem sprawdzić kompresję i jeśli trzeba będzie oraz kasa pozwoli - uszczelniacze zaworów i pierścienie.
Poza tym, generalnie,regulacje...
Nie ma nic lepszego jak silnik chłodzony powietrzem!!!
:
Mateusz jesli chcesz pochromowac dekle boczne od silnika to sobie odpusc.Robi sie kolorowe a w wielu przypadkach potrfi sie łuszczyc i wygląda to fatalnie. juz to przerabiałem.Poządna polerka .Ja swoje robiłem u Kojotów w Wawie.
:
Mateusz ja bym Ci proponowal je poprostu spolerowac jako i ja zrobilem A poza tym to na grudzien gazniki i troche dla wygladu... Troche plastikow moze bym na chrom pomalowal...tylko z moimi zdolnosciami No i moze bym bak tracil tylko orginalnych skrzydelek mi szkoda zamazac
:
Nie, raczej myślę o całym tyle - znaczy oparcie i mocowania po bokach błotnika. Ewentualnie lagi - ale tu i silnik to raczej ostra polerka
Dziubek napisał/a: |
Mateusz jesli chcesz pochromowac dekle boczne od silnika to sobie odpusc.Robi sie kolorowe a w wielu przypadkach potrfi sie łuszczyc i wygląda to fatalnie. juz to przerabiałem.Poządna polerka .Ja swoje robiłem u Kojotów w Wawie. |
Nie, raczej myślę o całym tyle - znaczy oparcie i mocowania po bokach błotnika. Ewentualnie lagi - ale tu i silnik to raczej ostra polerka
:
Ja też się szykuję do dłubania w garażu.
Mam zamir rozebrać przednie zawiasy. A potem zamierza je tak złożyć aby było proste i nie stukało. We własnym zakresie spróbuję zmienić łańcuch i koła zębate.
A na wiosnę muszę zmienić moje "slicki" na jakieś prawdziwe opony.
Przy okazji ma ktoś sprzęt do zapinania łańcuchów? I ewentualnie radę jak stary rozpiąć nie używając szlifierki?
Mam zamir rozebrać przednie zawiasy. A potem zamierza je tak złożyć aby było proste i nie stukało. We własnym zakresie spróbuję zmienić łańcuch i koła zębate.
A na wiosnę muszę zmienić moje "slicki" na jakieś prawdziwe opony.
Przy okazji ma ktoś sprzęt do zapinania łańcuchów? I ewentualnie radę jak stary rozpiąć nie używając szlifierki?
:
Kicia ty nie kombinuj z zakuwarką tylko kup zapinkę do łańcucha i po kłopocie a rozpięcie bez kątówki raczej trudne.w razie rad służę bo temacik przerabiałem
Lbzdz napisał/a: |
Ja też się szykuję do dłubania w garażu.
Mam zamir rozebrać przednie zawiasy. A potem zamierza je tak złożyć aby było proste i nie stukało. We własnym zakresie spróbuję zmienić łańcuch i koła zębate. A na wiosnę muszę zmienić moje "slicki" na jakieś prawdziwe opony. Przy okazji ma ktoś sprzęt do zapinania łańcuchów? I ewentualnie radę jak stary rozpiąć nie używając szlifierki? |
nie kasa , nie maszyna , ale ludzie wokół ciebie są twoją miarą
ważne by człowiek był człowiekiem a nie dupą z uszami
ważne by człowiek był człowiekiem a nie dupą z uszami
:
Tylko kwestia czy zapinka wygląda podobnie jak w moto klasy
WSK? Zapinka musi być raczej mocna.
I pytanie: Nie będzie nic takiego (tzn. zapinki) w komplecie z łańcuchem?
No i czy generalnie dużo roboty przy zębatkach?
WSK? Zapinka musi być raczej mocna.
I pytanie: Nie będzie nic takiego (tzn. zapinki) w komplecie z łańcuchem?
No i czy generalnie dużo roboty przy zębatkach?
:
Ostatnio zmieniony przez Globi 2007-10-21, 16:16, w całości zmieniany 1 raz
Do pewnych mocy występuja starego typu zapinki ale to badziew.Musi byc zapinka do zkucia.Najlepiej jak bolce sa nawiercane-najszybciej znajdziesz kogos z maszynką.
Ostatnio zmieniony przez Globi 2007-10-21, 16:16, w całości zmieniany 1 raz
:
Odpowiedz do tematu
Są specjalne "rozcinarki" do łańcuchów (gumówka też dobra). I oczywiście zagniatarki i zakuwarki. Niestety w tej kwestii ci nie pomogę, bo mam wał i narzędzie tylko do łańcuszków rozrządu.
Zawsze ktoś nas podgląda,
raz są to poeci, raz szpicle.
raz są to poeci, raz szpicle.