Dzial techniczny
Odpowiedz do tematu

: Dzial techniczny
Ciekawe, czy w zimowe wieczory zacznie być aktywniejszy dział techniczny :-)

Macie już plany remontowe?

Ostatnio zmieniony przez Globi 2007-10-21, 15:58, w całości zmieniany 1 raz
:
Rozległe...



Wydechy (!), zaprawki lakiernicze, chromowanie i regeneracja paru drobiazgów, lakier na żeberka głowicy (na szczęście są zdejmowane...), trochę polerki, nowe stelaże do sakw, lightbar pasujący do stelaży, przeróbka kierunkowskazów z tyłu, trochę zabawy elektryką...

Silnik - łańcuszki rozrządu, może dynojety w gaźnik...



Ogólne odpicowywanie i wymiana co się da z chromów na nierdzewność.



No i moto małżonki...

Zawsze ktoś nas podgląda,
raz są to poeci, raz szpicle.
:
Shadok napisał/a:
Rozległe...



Wydechy (!), zaprawki lakiernicze, chromowanie i regeneracja paru drobiazgów, lakier na żeberka głowicy (na szczęście są zdejmowane...), trochę polerki, nowe stelaże do sakw, lightbar pasujący do stelaży, przeróbka kierunkowskazów z tyłu, trochę zabawy elektryką...

Silnik - łańcuszki rozrządu, może dynojety w gaźnik...



Ogólne odpicowywanie i wymiana co się da z chromów na nierdzewność.



No i moto małżonki...


a właśnie, czy aluminium można pochromować????

Carlos
[Usunięty]
: Re: Dzial techniczny
Mateusz napisał/a:
Ciekawe, czy w zimowe wieczory zacznie być aktywniejszy dział techniczny :-)

Macie już plany remontowe?




Ja ... planuję wreszcie pomalować pokoje na piętrze :mrgreen:

:
Mateusz napisał/a:
a właśnie, czy aluminium można pochromować????




Teoretycznie i praktycznie tak.

Ale aluminium ma inną rozszerzalność cieplną niż chrom, więc części które mogą być narażone na większe zmiany temperatury... To już wiesz sam co dalej... 8-)

Poza tym zadaje się, że to trudne jest do zrobienia, ale nie wiem na pewno.

Zawsze ktoś nas podgląda,
raz są to poeci, raz szpicle.
: Re: Dzial techniczny
Mateusz napisał/a:
Macie już plany remontowe?
W pierwszej kolejności ten sławetny zbiorniczek wyrównawczy.

Potem sprawdzić kompresję i jeśli trzeba będzie oraz kasa pozwoli - uszczelniacze zaworów i pierścienie.

Poza tym, generalnie,regulacje...

Nie ma nic lepszego jak silnik chłodzony powietrzem!!!
:
Mateusz jesli chcesz pochromowac dekle boczne od silnika to sobie odpusc.Robi sie kolorowe a w wielu przypadkach potrfi sie łuszczyc i wygląda to fatalnie. juz to przerabiałem.Poządna polerka .Ja swoje robiłem u Kojotów w Wawie.

:
Mateusz ja bym Ci proponowal je poprostu spolerowac jako i ja zrobilem :mrgreen: A poza tym to na grudzien gazniki i troche dla wygladu... Troche plastikow moze bym na chrom pomalowal...tylko z moimi zdolnosciami :shock: No i moze bym bak tracil tylko orginalnych skrzydelek mi szkoda zamazac :-?

:
Dziubek napisał/a:
Mateusz jesli chcesz pochromowac dekle boczne od silnika to sobie odpusc.Robi sie kolorowe a w wielu przypadkach potrfi sie łuszczyc i wygląda to fatalnie. juz to przerabiałem.Poządna polerka .Ja swoje robiłem u Kojotów w Wawie.


Nie, raczej myślę o całym tyle - znaczy oparcie i mocowania po bokach błotnika. Ewentualnie lagi - ale tu i silnik to raczej ostra polerka :-)

:
Ja też się szykuję do dłubania w garażu.

Mam zamir rozebrać przednie zawiasy. A potem zamierza je tak złożyć aby było proste i nie stukało. We własnym zakresie spróbuję zmienić łańcuch i koła zębate.

A na wiosnę muszę zmienić moje "slicki" na jakieś prawdziwe opony.



Przy okazji ma ktoś sprzęt do zapinania łańcuchów? I ewentualnie radę jak stary rozpiąć nie używając szlifierki?

Live FREE or DIE !!!



www.horseteam.info
:
Raczej tylko cięcie.

Ostatnio zmieniony przez Globi 2007-10-21, 16:15, w całości zmieniany 1 raz
:
Lbzdz napisał/a:
Ja też się szykuję do dłubania w garażu.

Mam zamir rozebrać przednie zawiasy. A potem zamierza je tak złożyć aby było proste i nie stukało. We własnym zakresie spróbuję zmienić łańcuch i koła zębate.

A na wiosnę muszę zmienić moje "slicki" na jakieś prawdziwe opony.



Przy okazji ma ktoś sprzęt do zapinania łańcuchów? I ewentualnie radę jak stary rozpiąć nie używając szlifierki?
Kicia ty nie kombinuj z zakuwarką tylko kup zapinkę do łańcucha i po kłopocie a rozpięcie bez kątówki raczej trudne.w razie rad służę bo temacik przerabiałem :lol:

nie kasa , nie maszyna , ale ludzie wokół ciebie są twoją miarą

ważne by człowiek był człowiekiem a nie dupą z uszami
:
Tylko kwestia czy zapinka wygląda podobnie jak w moto klasy

WSK? Zapinka musi być raczej mocna.

I pytanie: Nie będzie nic takiego (tzn. zapinki) w komplecie z łańcuchem?

No i czy generalnie dużo roboty przy zębatkach?

Live FREE or DIE !!!



www.horseteam.info
:
Do pewnych mocy występuja starego typu zapinki ale to badziew.Musi byc zapinka do zkucia.Najlepiej jak bolce sa nawiercane-najszybciej znajdziesz kogos z maszynką.

Ostatnio zmieniony przez Globi 2007-10-21, 16:16, w całości zmieniany 1 raz
:
Są specjalne "rozcinarki" do łańcuchów (gumówka też dobra). I oczywiście zagniatarki i zakuwarki. Niestety w tej kwestii ci nie pomogę, bo mam wał i narzędzie tylko do łańcuszków rozrządu.

Zawsze ktoś nas podgląda,
raz są to poeci, raz szpicle.
Odpowiedz do tematu
Skocz do:  

Pełna wersja forum
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group