/
Forum SHOC.PL


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat

Poprzedni temat «» Następny temat
Kostka alternator i regulator
Autor Wiadomość
MIRAS-S 
MIRAS-S

Motocykl: Honda Shadow VT 1100
Wiek: 47
Dołączył: 18 Wrz 2016
Posty: 15
Skąd: Wodzisław Śląski
Wysłany: 2023-09-20, 18:32   Kostka alternator i regulator

Witam.

Czy ktoś orientuje się , gdzie dostanę kupić nową kostkę tj. zestaw męski i żeński oryginalny.?

U mnie się smażyły.

Wiem , że większość lutuje przewody, ale wolałbym zostać przy oryginale.

Szukam od kilku dni są podobne, ale nie wszystkie wchodzą w szynę.

P.s.Czy można dostać gumki przelotowe z pokryw bo mam już zniszczone.

Pozdrawiam kolegów Mirosław
 
 
GREGOR 12 


Motocykl: HONDA SHADOW 750 C2 ACE , HONDA GL 1500 SE
Wiek: 53
Dołączył: 26 Sty 2023
Posty: 88
Skąd: MILONKI
Wysłany: 2023-09-20, 20:17   

Spróbuj na stronie MOTOGAR, jeżeli nie ma to zadzwoń i zapytaj o części, bo nie wszystko mają na stronie. Tam nr. tel. jest podany.
_________________
Dopóki demon smutku śpi, niech żyją młode żądze.
Dopóki życie w nas się tli, dopóki są pieniądze.
 
 
tomek77 


Motocykl: Honda Shadow VT750 RC50 CA '10
Wiek: 46
Dołączył: 06 Paź 2010
Posty: 1508
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2023-09-21, 07:32   Re: Kostka alternator i regulator

MIRAS-S napisał/a:
Witam.

Czy ktoś orientuje się , gdzie dostanę kupić nową kostkę tj. zestaw męski i żeński oryginalny.?

U mnie się smażyły.

Wiem , że większość lutuje przewody, ale wolałbym zostać przy oryginale.

Szukam od kilku dni są podobne, ale nie wszystkie wchodzą w szynę.

P.s.Czy można dostać gumki przelotowe z pokryw bo mam już zniszczone.

Pozdrawiam kolegów Mirosław

a pytał w ASO Honda?
 
 
Marecki 
Marek


Motocykl: VT1100C3 Aero
Wiek: 54
Dołączył: 15 Paź 2018
Posty: 963
Skąd: Chełm
Wysłany: 2023-09-21, 08:42   

Kiedyś taką złączkę kupiłem w sklepie motoryzacyjnym.
Później poszedłem po rozum do głowy i połączyłem bez tych wsuwek.
I tak też tobie polecamy zrobić bo prędzej czy później temat powróci.
_________________
były: VT1100C2 Sabre 2003r. i VT500C 1984r.
 
 
MIRAS-S 
MIRAS-S

Motocykl: Honda Shadow VT 1100
Wiek: 47
Dołączył: 18 Wrz 2016
Posty: 15
Skąd: Wodzisław Śląski
Wysłany: 2023-09-21, 17:43   

Dziękuję koledzy za odzew.

Wysłałem zapytania zobaczymy z jakim efektem.

W tych kostkach się wypalają konwektory bo to stary typ rozwiązania.Gdyby konektorki miały dodatkowy docisk jak w obecnych kostkach to na pewno mniejsze miało by ryzyko wypalenia.
Wypalenie powstaje z braku kontaktu pełnego dwóch konektorów i brak przylegania do siebie powoduje nagrzewanie się ich co dalej topieniem kostki.

Gdy wyciągamy te kostki należy bezwzględnie szczypcami zacisnąć konektor żeński aby wszystkie weszły z oporem.
Używam dodatkowo wazeliny bezkwasowej aby konektory nie zachodziły tlenkami.
 
 
marcin k 
KARDAN SHADOG

Motocykl: VTX1300R
Wiek: 49
Dołączył: 17 Lip 2009
Posty: 480
Skąd: Rokietnica k. P-nia
Wysłany: 2023-10-18, 09:34   

Chcesz mieć naprawdę spokój polutuj na stałe. silnika nie wyciąga się co miesiąc. W razie W można rozlutować.
_________________
Emeryt, Uprawniony Diagnosta Samochodowy- lubię zapach diesla o poranku. "Lekarz stara się ujrzeć w człowieku jego niedomagania, sędzia złe strony a ksiądz głupotę- im większa tym lepsza" A.Schopenhauer
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Wersja forum PDA/GSM