/
Forum SHOC.PL


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat

Poprzedni temat «» Następny temat
Motorower własnej roboty
Autor Wiadomość
Marekus1225 

Motocykl: Motoped
Wiek: 40
Dołączył: 12 Gru 2018
Posty: 34
Skąd: Sokółka
Wysłany: 2018-12-23, 20:12   Motorower własnej roboty

Mierzynem od podłogi do silnika i wynosi 40 cm czy to dużo czy mało to tego nie wiem jak jest w tradycyjnych motocyklach.
 
 
Todek 
Lone Rider


Motocykl: VTX 1800 C 03 XL 650 V 04
Wiek: 56
Dołączył: 12 Lut 2008
Posty: 9503
Skąd: Kostry/Parczew/LPA
Wysłany: 2018-12-23, 20:28   

Marekus1225 napisał/a:
i wynosi 40 cm czy to dużo czy mało

Raczej dużo.
_________________
"Bardzo też pożytecznie bywa najsamprzód zdzielić świadka, ledwo wejdzie, mocno kijem po głowie, od czego ten bardzo zdumiony bywa, a przeto i do kłamstwa nieskory."
Car Wszechrosji Piotr I - Ukaz o Badaniu Świadków".

Moje moto:
WSK 125 M06 B3 85
 
 
 
Marekus1225 

Motocykl: Motoped
Wiek: 40
Dołączył: 12 Gru 2018
Posty: 34
Skąd: Sokółka
Wysłany: 2018-12-23, 21:28   Motorower własnej roboty

Może i tak ale ten ma około 60 cm i nie ma problemów

Przechwytywanie 12.PNG
Plik ściągnięto 17 raz(y) 157,59 KB

 
 
Marekus1225 

Motocykl: Motoped
Wiek: 40
Dołączył: 12 Gru 2018
Posty: 34
Skąd: Sokółka
Wysłany: 2018-12-23, 21:31   Motorower własnej roboty

Wysłałem zdjęcie ale nie doleciało to wysyłam link

https://zapodaj.net/5c0453e12fdf2.png.html
 
 
robrob 

Motocykl: BMW K1200 LT
Dołączył: 06 Wrz 2011
Posty: 195
Skąd: Łomża
Wysłany: 2018-12-24, 07:31   

A skąd wiesz że niema problemów przy tak wysoko umiejscowionym silniku, raczej nie poprawia to stabilności jazdy
_________________
Motocykle są jak wódka..prawdziwa jazda zaczyna się od litra..
Dyslektyk z certyfikatem !
 
 
Marekus1225 

Motocykl: Motoped
Wiek: 40
Dołączył: 12 Gru 2018
Posty: 34
Skąd: Sokółka
Wysłany: 2018-12-24, 21:51   Motorower własnej roboty

Ten rower co wysłałem to rower firmowy i tam nie ma pomyłek on kosztuje
prawie 16 tys i tam nie ma błędów.Mój problem tkwi w ustawieniu przedniego koła jest brak wyprzedzenia przedniego koła ale to jakoś ogarnę jeszcze nie wiem jak ale się dowiem.
 
 
marian07 
WIR


Motocykl: Kawasaki VN900C
Wiek: 59
Dołączył: 19 Paź 2016
Posty: 147
Skąd: Zajezierze
Wysłany: 2018-12-27, 11:36   

Oś kierownicy nie krzyżuje się z osią obrotu widelca. Najprościej będzie cofnąć kierownicę, żeby przechodziła nad zaślepką główki. W tej sytuacji jak teraz dochodzi przy skręcie sporo siły dodatkowej którą trzeba pokonać.
_________________
Najdroższa jest pierwsza butelka
 
 
Marekus1225 

Motocykl: Motoped
Wiek: 40
Dołączył: 12 Gru 2018
Posty: 34
Skąd: Sokółka
Wysłany: 2018-12-27, 20:41   Motorower własnej roboty

No tak masz rację na innym forum napisano mi to samo i jeszcze no, ale jak to zrobić? Zmienić kont kierownicy to trzeba cieć ramę i inaczej ustawić a to to już w ostateczności jak na razie nie radzono mi nic nie ciąć, ale podwyższyć widelec i zmienić tylny amorek będę musiał poprawić tylny amorek, bo prawdopodobnie jest pod złym kontem, ale to już nie problem ważne, że wiem, o co chodzi i o to mi chodziło, aby znaleźć przesączynę. Jeśli chcesz zobaczyć temat wysyłam link.

https://www.elektroda.pl/...653348#17653348
 
 
marian07 
WIR


Motocykl: Kawasaki VN900C
Wiek: 59
Dołączył: 19 Paź 2016
Posty: 147
Skąd: Zajezierze
Wysłany: 2018-12-27, 21:00   

Raczej nie trzeba nic ciąć. Trzeba zakombinowac inny element przykrecony do górnej półki który trzyma kiere. Tzn taki który nie trzyma jej tak jak teraz czyli wysunietej w przód, lecz trzyma ją praktycznie nad osią główki ramy. Najlepiej wyrzeźbic coś solidnego bo element dość ważny dla bezpieczeństwa.
_________________
Najdroższa jest pierwsza butelka
 
 
Marekus1225 

Motocykl: Motoped
Wiek: 40
Dołączył: 12 Gru 2018
Posty: 34
Skąd: Sokółka
Wysłany: 2018-12-27, 21:07   Motorower własnej roboty

Ja w tym temacie nie jestem zbyt dobry ale znajomy który bardziej kuma to mi jakoś ogarnie.Teraz wysłałem na elektroda więcej dokładnych fotek to sobie zobacz.
Dzięki
 
 
adam3911 


Motocykl: xl 1000 03
Dołączył: 24 Sie 2007
Posty: 2115
Skąd: warszawa

Wysłany: 2018-12-27, 21:34   

Coś szukacie w tym kwadratowych jajec... Wyprzedzenie główki ty jest! Wysoko środek ciężkości, ale tak też musi jeździć! Zrób porządek z łożyskami główki ramy, przejedź się i wtedy szukaj dalej, to musi jeździć...
 
 
Marekus1225 

Motocykl: Motoped
Wiek: 40
Dołączył: 12 Gru 2018
Posty: 34
Skąd: Sokółka
Wysłany: 2018-12-27, 22:06   Motorower własnej roboty

Już ogarnąłem łożyska główki ramy i jest super chodzi bardzo lekko a jak będzie cieplej to sprawdzę.
Dzięki
 
 
oktan77 
Paweł


Motocykl: VT 1100 T Tourer 00'
Wiek: 47
Dołączył: 12 Sie 2014
Posty: 1111
Skąd: Jedlnia-Letnisko
Wysłany: 2018-12-28, 08:39   Re: Motorower własnej roboty

Marekus1225 napisał/a:
Zmienić kont kierownicy to trzeba cieć ramę i inaczej ustawić a to to już w ostateczności jak na razie nie radzono mi nic nie ciąć, ale podwyższyć widelec i zmienić tylny amorek będę musiał poprawić tylny amorek, bo prawdopodobnie jest pod złym kontem,

https://www.elektroda.pl/...653348#17653348

Kont kierownicy ? A może lont albo front ? A może konto bankowe ? Albo kąt. :twisted:
_________________
"Nie ma, nie może być słynniejszej muzyki od tej, kiedy w piecu huczy ogień, a za oknem duje wiatr" E.S.
 
 
marian07 
WIR


Motocykl: Kawasaki VN900C
Wiek: 59
Dołączył: 19 Paź 2016
Posty: 147
Skąd: Zajezierze
Wysłany: 2018-12-28, 13:27   

chłopacy - popatrzcie na losowo wybrany rysunek motocykla:

https://www.motocykl-onli...wadzenie,3138,1

a teraz na rower nasz. to nie może normalnie skręcać bo sytuacja jest praktycznie odwrotna od klasycznego ułożenia jak w motocyklu. zobaczcie na położenie manetek czyli punktów podparcia dłoni w jednej i drugiej sytuacji. albo przesuwamy się z kierownicą w tył, albo na siłownie i szlifować mięśnie do pokonywania zakrętów.
_________________
Najdroższa jest pierwsza butelka
 
 
adam3911 


Motocykl: xl 1000 03
Dołączył: 24 Sie 2007
Posty: 2115
Skąd: warszawa

Wysłany: 2018-12-28, 13:51   

marian07 napisał/a:
chłopacy - popatrzcie na losowo wybrany rysunek motocykla:

https://www.motocykl-onli...wadzenie,3138,1

a teraz na rower nasz. to nie może normalnie skręcać bo sytuacja jest praktycznie odwrotna od klasycznego ułożenia jak w motocyklu. zobaczcie na położenie manetek czyli punktów podparcia dłoni w jednej i drugiej sytuacji. albo przesuwamy się z kierownicą w tył, albo na siłownie i szlifować mięśnie do pokonywania zakrętów.


Czepnales się kierownicy... W takim wypadku rower też by nie skręcał. Różnie jest punkt podparcia dłoni w różnych motocyklach, jednośladach. Ważna jest oś obrotu i kat wyprzedzenia przedniego koła, on mówi i nad, lub podsterowności ale tak czy inaczej jeździ.
W rowerach jest to wymuszone posadowieniem dupy blisko kierownicy, nic więcej.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Wersja forum PDA/GSM