Motorower własnej roboty |
Autor |
Wiadomość |
Marekus1225
Motocykl: Motoped
Wiek: 40 Dołączył: 12 Gru 2018 Posty: 34 Skąd: Sokółka
|
Wysłany: 2018-12-23, 20:12 Motorower własnej roboty
|
|
|
Mierzynem od podłogi do silnika i wynosi 40 cm czy to dużo czy mało to tego nie wiem jak jest w tradycyjnych motocyklach. |
|
|
|
|
Todek
Lone Rider
Motocykl: VTX 1800 C 03 XL 650 V 04
Wiek: 56 Dołączył: 12 Lut 2008 Posty: 9503 Skąd: Kostry/Parczew/LPA
|
Wysłany: 2018-12-23, 20:28
|
|
|
Marekus1225 napisał/a: | i wynosi 40 cm czy to dużo czy mało |
Raczej dużo. |
_________________ "Bardzo też pożytecznie bywa najsamprzód zdzielić świadka, ledwo wejdzie, mocno kijem po głowie, od czego ten bardzo zdumiony bywa, a przeto i do kłamstwa nieskory."
Car Wszechrosji Piotr I - Ukaz o Badaniu Świadków".
Moje moto:
WSK 125 M06 B3 85 |
|
|
|
|
Marekus1225
Motocykl: Motoped
Wiek: 40 Dołączył: 12 Gru 2018 Posty: 34 Skąd: Sokółka
|
Wysłany: 2018-12-23, 21:28 Motorower własnej roboty
|
|
|
Może i tak ale ten ma około 60 cm i nie ma problemów
Przechwytywanie 12.PNG
|
|
Plik ściągnięto 17 raz(y) 157,59 KB |
|
|
|
|
|
Marekus1225
Motocykl: Motoped
Wiek: 40 Dołączył: 12 Gru 2018 Posty: 34 Skąd: Sokółka
|
|
|
|
|
robrob
Motocykl: BMW K1200 LT
Dołączył: 06 Wrz 2011 Posty: 195 Skąd: Łomża
|
Wysłany: 2018-12-24, 07:31
|
|
|
A skąd wiesz że niema problemów przy tak wysoko umiejscowionym silniku, raczej nie poprawia to stabilności jazdy |
_________________ Motocykle są jak wódka..prawdziwa jazda zaczyna się od litra..
Dyslektyk z certyfikatem ! |
|
|
|
|
Marekus1225
Motocykl: Motoped
Wiek: 40 Dołączył: 12 Gru 2018 Posty: 34 Skąd: Sokółka
|
Wysłany: 2018-12-24, 21:51 Motorower własnej roboty
|
|
|
Ten rower co wysłałem to rower firmowy i tam nie ma pomyłek on kosztuje
prawie 16 tys i tam nie ma błędów.Mój problem tkwi w ustawieniu przedniego koła jest brak wyprzedzenia przedniego koła ale to jakoś ogarnę jeszcze nie wiem jak ale się dowiem. |
|
|
|
|
marian07
WIR
Motocykl: Kawasaki VN900C
Wiek: 59 Dołączył: 19 Paź 2016 Posty: 147 Skąd: Zajezierze
|
Wysłany: 2018-12-27, 11:36
|
|
|
Oś kierownicy nie krzyżuje się z osią obrotu widelca. Najprościej będzie cofnąć kierownicę, żeby przechodziła nad zaślepką główki. W tej sytuacji jak teraz dochodzi przy skręcie sporo siły dodatkowej którą trzeba pokonać. |
_________________ Najdroższa jest pierwsza butelka |
|
|
|
|
Marekus1225
Motocykl: Motoped
Wiek: 40 Dołączył: 12 Gru 2018 Posty: 34 Skąd: Sokółka
|
Wysłany: 2018-12-27, 20:41 Motorower własnej roboty
|
|
|
No tak masz rację na innym forum napisano mi to samo i jeszcze no, ale jak to zrobić? Zmienić kont kierownicy to trzeba cieć ramę i inaczej ustawić a to to już w ostateczności jak na razie nie radzono mi nic nie ciąć, ale podwyższyć widelec i zmienić tylny amorek będę musiał poprawić tylny amorek, bo prawdopodobnie jest pod złym kontem, ale to już nie problem ważne, że wiem, o co chodzi i o to mi chodziło, aby znaleźć przesączynę. Jeśli chcesz zobaczyć temat wysyłam link.
https://www.elektroda.pl/...653348#17653348 |
|
|
|
|
marian07
WIR
Motocykl: Kawasaki VN900C
Wiek: 59 Dołączył: 19 Paź 2016 Posty: 147 Skąd: Zajezierze
|
Wysłany: 2018-12-27, 21:00
|
|
|
Raczej nie trzeba nic ciąć. Trzeba zakombinowac inny element przykrecony do górnej półki który trzyma kiere. Tzn taki który nie trzyma jej tak jak teraz czyli wysunietej w przód, lecz trzyma ją praktycznie nad osią główki ramy. Najlepiej wyrzeźbic coś solidnego bo element dość ważny dla bezpieczeństwa. |
_________________ Najdroższa jest pierwsza butelka |
|
|
|
|
Marekus1225
Motocykl: Motoped
Wiek: 40 Dołączył: 12 Gru 2018 Posty: 34 Skąd: Sokółka
|
Wysłany: 2018-12-27, 21:07 Motorower własnej roboty
|
|
|
Ja w tym temacie nie jestem zbyt dobry ale znajomy który bardziej kuma to mi jakoś ogarnie.Teraz wysłałem na elektroda więcej dokładnych fotek to sobie zobacz.
Dzięki |
|
|
|
|
adam3911
Motocykl: xl 1000 03
Dołączył: 24 Sie 2007 Posty: 2115 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 2018-12-27, 21:34
|
|
|
Coś szukacie w tym kwadratowych jajec... Wyprzedzenie główki ty jest! Wysoko środek ciężkości, ale tak też musi jeździć! Zrób porządek z łożyskami główki ramy, przejedź się i wtedy szukaj dalej, to musi jeździć... |
|
|
|
|
Marekus1225
Motocykl: Motoped
Wiek: 40 Dołączył: 12 Gru 2018 Posty: 34 Skąd: Sokółka
|
Wysłany: 2018-12-27, 22:06 Motorower własnej roboty
|
|
|
Już ogarnąłem łożyska główki ramy i jest super chodzi bardzo lekko a jak będzie cieplej to sprawdzę.
Dzięki |
|
|
|
|
oktan77
Paweł
Motocykl: VT 1100 T Tourer 00'
Wiek: 47 Dołączył: 12 Sie 2014 Posty: 1111 Skąd: Jedlnia-Letnisko
|
Wysłany: 2018-12-28, 08:39 Re: Motorower własnej roboty
|
|
|
Marekus1225 napisał/a: | Zmienić kont kierownicy to trzeba cieć ramę i inaczej ustawić a to to już w ostateczności jak na razie nie radzono mi nic nie ciąć, ale podwyższyć widelec i zmienić tylny amorek będę musiał poprawić tylny amorek, bo prawdopodobnie jest pod złym kontem,
https://www.elektroda.pl/...653348#17653348 |
Kont kierownicy ? A może lont albo front ? A może konto bankowe ? Albo kąt. |
_________________ "Nie ma, nie może być słynniejszej muzyki od tej, kiedy w piecu huczy ogień, a za oknem duje wiatr" E.S. |
|
|
|
|
marian07
WIR
Motocykl: Kawasaki VN900C
Wiek: 59 Dołączył: 19 Paź 2016 Posty: 147 Skąd: Zajezierze
|
Wysłany: 2018-12-28, 13:27
|
|
|
chłopacy - popatrzcie na losowo wybrany rysunek motocykla:
https://www.motocykl-onli...wadzenie,3138,1
a teraz na rower nasz. to nie może normalnie skręcać bo sytuacja jest praktycznie odwrotna od klasycznego ułożenia jak w motocyklu. zobaczcie na położenie manetek czyli punktów podparcia dłoni w jednej i drugiej sytuacji. albo przesuwamy się z kierownicą w tył, albo na siłownie i szlifować mięśnie do pokonywania zakrętów. |
_________________ Najdroższa jest pierwsza butelka |
|
|
|
|
adam3911
Motocykl: xl 1000 03
Dołączył: 24 Sie 2007 Posty: 2115 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 2018-12-28, 13:51
|
|
|
marian07 napisał/a: | chłopacy - popatrzcie na losowo wybrany rysunek motocykla:
https://www.motocykl-onli...wadzenie,3138,1
a teraz na rower nasz. to nie może normalnie skręcać bo sytuacja jest praktycznie odwrotna od klasycznego ułożenia jak w motocyklu. zobaczcie na położenie manetek czyli punktów podparcia dłoni w jednej i drugiej sytuacji. albo przesuwamy się z kierownicą w tył, albo na siłownie i szlifować mięśnie do pokonywania zakrętów. |
Czepnales się kierownicy... W takim wypadku rower też by nie skręcał. Różnie jest punkt podparcia dłoni w różnych motocyklach, jednośladach. Ważna jest oś obrotu i kat wyprzedzenia przedniego koła, on mówi i nad, lub podsterowności ale tak czy inaczej jeździ.
W rowerach jest to wymuszone posadowieniem dupy blisko kierownicy, nic więcej. |
|
|
|
|
|