Odpowiedz do tematu
: Motorower własnej roboty
Mierzynem od podłogi do silnika i wynosi 40 cm czy to dużo czy mało to tego nie wiem jak jest w tradycyjnych motocyklach.
:
Raczej dużo.
Marekus1225 napisał/a: |
i wynosi 40 cm czy to dużo czy mało |
Raczej dużo.
"Bardzo też pożytecznie bywa najsamprzód zdzielić świadka, ledwo wejdzie, mocno kijem po głowie, od czego ten bardzo zdumiony bywa, a przeto i do kłamstwa nieskory."
Car Wszechrosji Piotr I - Ukaz o Badaniu Świadków".
Moje moto:
WSK 125 M06 B3 85
Car Wszechrosji Piotr I - Ukaz o Badaniu Świadków".
Moje moto:
WSK 125 M06 B3 85
: Motorower własnej roboty
Może i tak ale ten ma około 60 cm i nie ma problemów
: Motorower własnej roboty
:
A skąd wiesz że niema problemów przy tak wysoko umiejscowionym silniku, raczej nie poprawia to stabilności jazdy
Motocykle są jak wódka..prawdziwa jazda zaczyna się od litra..
Dyslektyk z certyfikatem !
Dyslektyk z certyfikatem !
: Motorower własnej roboty
Ten rower co wysłałem to rower firmowy i tam nie ma pomyłek on kosztuje
prawie 16 tys i tam nie ma błędów.Mój problem tkwi w ustawieniu przedniego koła jest brak wyprzedzenia przedniego koła ale to jakoś ogarnę jeszcze nie wiem jak ale się dowiem.
prawie 16 tys i tam nie ma błędów.Mój problem tkwi w ustawieniu przedniego koła jest brak wyprzedzenia przedniego koła ale to jakoś ogarnę jeszcze nie wiem jak ale się dowiem.
:
Oś kierownicy nie krzyżuje się z osią obrotu widelca. Najprościej będzie cofnąć kierownicę, żeby przechodziła nad zaślepką główki. W tej sytuacji jak teraz dochodzi przy skręcie sporo siły dodatkowej którą trzeba pokonać.
Najdroższa jest pierwsza butelka
: Motorower własnej roboty
No tak masz rację na innym forum napisano mi to samo i jeszcze no, ale jak to zrobić? Zmienić kont kierownicy to trzeba cieć ramę i inaczej ustawić a to to już w ostateczności jak na razie nie radzono mi nic nie ciąć, ale podwyższyć widelec i zmienić tylny amorek będę musiał poprawić tylny amorek, bo prawdopodobnie jest pod złym kontem, ale to już nie problem ważne, że wiem, o co chodzi i o to mi chodziło, aby znaleźć przesączynę. Jeśli chcesz zobaczyć temat wysyłam link.
https://www.elektroda.pl/...653348#17653348
https://www.elektroda.pl/...653348#17653348
:
Raczej nie trzeba nic ciąć. Trzeba zakombinowac inny element przykrecony do górnej półki który trzyma kiere. Tzn taki który nie trzyma jej tak jak teraz czyli wysunietej w przód, lecz trzyma ją praktycznie nad osią główki ramy. Najlepiej wyrzeźbic coś solidnego bo element dość ważny dla bezpieczeństwa.
Najdroższa jest pierwsza butelka
: Motorower własnej roboty
Ja w tym temacie nie jestem zbyt dobry ale znajomy który bardziej kuma to mi jakoś ogarnie.Teraz wysłałem na elektroda więcej dokładnych fotek to sobie zobacz.
Dzięki
Dzięki
:
Coś szukacie w tym kwadratowych jajec... Wyprzedzenie główki ty jest! Wysoko środek ciężkości, ale tak też musi jeździć! Zrób porządek z łożyskami główki ramy, przejedź się i wtedy szukaj dalej, to musi jeździć...
: Motorower własnej roboty
Już ogarnąłem łożyska główki ramy i jest super chodzi bardzo lekko a jak będzie cieplej to sprawdzę.
Dzięki
Dzięki
: Re: Motorower własnej roboty
Kont kierownicy ? A może lont albo front ? A może konto bankowe ? Albo kąt.
Marekus1225 napisał/a: |
Zmienić kont kierownicy to trzeba cieć ramę i inaczej ustawić a to to już w ostateczności jak na razie nie radzono mi nic nie ciąć, ale podwyższyć widelec i zmienić tylny amorek będę musiał poprawić tylny amorek, bo prawdopodobnie jest pod złym kontem,
https://www.elektroda.pl/...653348#17653348 |
Kont kierownicy ? A może lont albo front ? A może konto bankowe ? Albo kąt.
"Nie ma, nie może być słynniejszej muzyki od tej, kiedy w piecu huczy ogień, a za oknem duje wiatr" E.S.
:
chłopacy - popatrzcie na losowo wybrany rysunek motocykla:
https://www.motocykl-onli...wadzenie,3138,1
a teraz na rower nasz. to nie może normalnie skręcać bo sytuacja jest praktycznie odwrotna od klasycznego ułożenia jak w motocyklu. zobaczcie na położenie manetek czyli punktów podparcia dłoni w jednej i drugiej sytuacji. albo przesuwamy się z kierownicą w tył, albo na siłownie i szlifować mięśnie do pokonywania zakrętów.
https://www.motocykl-onli...wadzenie,3138,1
a teraz na rower nasz. to nie może normalnie skręcać bo sytuacja jest praktycznie odwrotna od klasycznego ułożenia jak w motocyklu. zobaczcie na położenie manetek czyli punktów podparcia dłoni w jednej i drugiej sytuacji. albo przesuwamy się z kierownicą w tył, albo na siłownie i szlifować mięśnie do pokonywania zakrętów.
Najdroższa jest pierwsza butelka
:
Czepnales się kierownicy... W takim wypadku rower też by nie skręcał. Różnie jest punkt podparcia dłoni w różnych motocyklach, jednośladach. Ważna jest oś obrotu i kat wyprzedzenia przedniego koła, on mówi i nad, lub podsterowności ale tak czy inaczej jeździ.
W rowerach jest to wymuszone posadowieniem dupy blisko kierownicy, nic więcej.
Odpowiedz do tematu
marian07 napisał/a: |
chłopacy - popatrzcie na losowo wybrany rysunek motocykla:
https://www.motocykl-onli...wadzenie,3138,1 a teraz na rower nasz. to nie może normalnie skręcać bo sytuacja jest praktycznie odwrotna od klasycznego ułożenia jak w motocyklu. zobaczcie na położenie manetek czyli punktów podparcia dłoni w jednej i drugiej sytuacji. albo przesuwamy się z kierownicą w tył, albo na siłownie i szlifować mięśnie do pokonywania zakrętów. |
Czepnales się kierownicy... W takim wypadku rower też by nie skręcał. Różnie jest punkt podparcia dłoni w różnych motocyklach, jednośladach. Ważna jest oś obrotu i kat wyprzedzenia przedniego koła, on mówi i nad, lub podsterowności ale tak czy inaczej jeździ.
W rowerach jest to wymuszone posadowieniem dupy blisko kierownicy, nic więcej.