Motorower własnej roboty
Odpowiedz do tematu

: Motorower własnej roboty
Mierzynem od podłogi do silnika i wynosi 40 cm czy to dużo czy mało to tego nie wiem jak jest w tradycyjnych motocyklach.

:
Marekus1225 napisał/a:
i wynosi 40 cm czy to dużo czy mało

Raczej dużo.

"Bardzo też pożytecznie bywa najsamprzód zdzielić świadka, ledwo wejdzie, mocno kijem po głowie, od czego ten bardzo zdumiony bywa, a przeto i do kłamstwa nieskory."
Car Wszechrosji Piotr I - Ukaz o Badaniu Świadków".

Moje moto:
WSK 125 M06 B3 85
: Motorower własnej roboty
Może i tak ale ten ma około 60 cm i nie ma problemów

: Motorower własnej roboty
Wysłałem zdjęcie ale nie doleciało to wysyłam link

https://zapodaj.net/5c0453e12fdf2.png.html

:
A skąd wiesz że niema problemów przy tak wysoko umiejscowionym silniku, raczej nie poprawia to stabilności jazdy

Motocykle są jak wódka..prawdziwa jazda zaczyna się od litra..
Dyslektyk z certyfikatem !
: Motorower własnej roboty
Ten rower co wysłałem to rower firmowy i tam nie ma pomyłek on kosztuje
prawie 16 tys i tam nie ma błędów.Mój problem tkwi w ustawieniu przedniego koła jest brak wyprzedzenia przedniego koła ale to jakoś ogarnę jeszcze nie wiem jak ale się dowiem.

:
Oś kierownicy nie krzyżuje się z osią obrotu widelca. Najprościej będzie cofnąć kierownicę, żeby przechodziła nad zaślepką główki. W tej sytuacji jak teraz dochodzi przy skręcie sporo siły dodatkowej którą trzeba pokonać.

Najdroższa jest pierwsza butelka
: Motorower własnej roboty
No tak masz rację na innym forum napisano mi to samo i jeszcze no, ale jak to zrobić? Zmienić kont kierownicy to trzeba cieć ramę i inaczej ustawić a to to już w ostateczności jak na razie nie radzono mi nic nie ciąć, ale podwyższyć widelec i zmienić tylny amorek będę musiał poprawić tylny amorek, bo prawdopodobnie jest pod złym kontem, ale to już nie problem ważne, że wiem, o co chodzi i o to mi chodziło, aby znaleźć przesączynę. Jeśli chcesz zobaczyć temat wysyłam link.

https://www.elektroda.pl/...653348#17653348

:
Raczej nie trzeba nic ciąć. Trzeba zakombinowac inny element przykrecony do górnej półki który trzyma kiere. Tzn taki który nie trzyma jej tak jak teraz czyli wysunietej w przód, lecz trzyma ją praktycznie nad osią główki ramy. Najlepiej wyrzeźbic coś solidnego bo element dość ważny dla bezpieczeństwa.

Najdroższa jest pierwsza butelka
: Motorower własnej roboty
Ja w tym temacie nie jestem zbyt dobry ale znajomy który bardziej kuma to mi jakoś ogarnie.Teraz wysłałem na elektroda więcej dokładnych fotek to sobie zobacz.
Dzięki

:
Coś szukacie w tym kwadratowych jajec... Wyprzedzenie główki ty jest! Wysoko środek ciężkości, ale tak też musi jeździć! Zrób porządek z łożyskami główki ramy, przejedź się i wtedy szukaj dalej, to musi jeździć...

: Motorower własnej roboty
Już ogarnąłem łożyska główki ramy i jest super chodzi bardzo lekko a jak będzie cieplej to sprawdzę.
Dzięki

: Re: Motorower własnej roboty
Marekus1225 napisał/a:
Zmienić kont kierownicy to trzeba cieć ramę i inaczej ustawić a to to już w ostateczności jak na razie nie radzono mi nic nie ciąć, ale podwyższyć widelec i zmienić tylny amorek będę musiał poprawić tylny amorek, bo prawdopodobnie jest pod złym kontem,

https://www.elektroda.pl/...653348#17653348

Kont kierownicy ? A może lont albo front ? A może konto bankowe ? Albo kąt. :twisted:

"Nie ma, nie może być słynniejszej muzyki od tej, kiedy w piecu huczy ogień, a za oknem duje wiatr" E.S.
:
chłopacy - popatrzcie na losowo wybrany rysunek motocykla:

https://www.motocykl-onli...wadzenie,3138,1

a teraz na rower nasz. to nie może normalnie skręcać bo sytuacja jest praktycznie odwrotna od klasycznego ułożenia jak w motocyklu. zobaczcie na położenie manetek czyli punktów podparcia dłoni w jednej i drugiej sytuacji. albo przesuwamy się z kierownicą w tył, albo na siłownie i szlifować mięśnie do pokonywania zakrętów.

Najdroższa jest pierwsza butelka
:
marian07 napisał/a:
chłopacy - popatrzcie na losowo wybrany rysunek motocykla:

https://www.motocykl-onli...wadzenie,3138,1

a teraz na rower nasz. to nie może normalnie skręcać bo sytuacja jest praktycznie odwrotna od klasycznego ułożenia jak w motocyklu. zobaczcie na położenie manetek czyli punktów podparcia dłoni w jednej i drugiej sytuacji. albo przesuwamy się z kierownicą w tył, albo na siłownie i szlifować mięśnie do pokonywania zakrętów.


Czepnales się kierownicy... W takim wypadku rower też by nie skręcał. Różnie jest punkt podparcia dłoni w różnych motocyklach, jednośladach. Ważna jest oś obrotu i kat wyprzedzenia przedniego koła, on mówi i nad, lub podsterowności ale tak czy inaczej jeździ.
W rowerach jest to wymuszone posadowieniem dupy blisko kierownicy, nic więcej.

Odpowiedz do tematu
Skocz do:  

Pełna wersja forum
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group