/
Forum SHOC.PL


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat

Poprzedni temat «» Następny temat
Podesty przód do 750 C2 '03
Autor Wiadomość
kulifon 

Motocykl: Shadow 750 C2 '03
Wiek: 63
Dołączył: 16 Mar 2009
Posty: 22
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2009-03-19, 22:01   Podesty przód do 750 C2 '03

Witam,jak w temacie,czy ktoś to produkuje? Szukałem ale nie znalazłem

pozdrawiam K :mrgreen:
 
 
Doc 


Motocykl: VT 750 C2 ACE 02
Wiek: 52
Dołączył: 02 Sie 2008
Posty: 239
Skąd: Łódź
Wysłany: 2009-03-19, 22:33   

Też szukam.

Można znaleźć na e-bay ale cena to koło 800zł. Ja jak na razie szukam.

Jakbyś coś znalazł albo dopasował to daj znać.
_________________
Mój Cień
 
 
ciachu 


Motocykl: Shadow 90 99, GL 1800 17
Wiek: 51
Dołączył: 08 Sie 2007
Posty: 3676
Skąd: Łódź
Wysłany: 2009-03-19, 23:01   

W poprzednim sezonie przymierzałem podesty do swojej C2 i z przykrością muszę stwierdzić, że nie było mi najwygodniej. Nie wiem, czy jestem niewymiarowy, czy podesty miały niewłaściwe pochodzenie (z katalogu Louisa) :mrgreen:

Te podesty miał koleżka na zbyciu za stosunkowo niewielkie pieniądze, być może sprawa jest jeszcze aktualna.
_________________
UWAGA post zawiera treści potencjalnie obraźliwe

 
 
opel3366 
Robert

Motocykl: VTX 1800 N
Wiek: 50
Dołączył: 20 Sty 2007
Posty: 1102
Skąd: Wejherowo
Wysłany: 2009-03-19, 23:12   

Proszę :pełen wybór

i bez problemu w polsce.
_________________
Czasami na drodze spotykam prawdziwych szaleńców, pędzą na złamanie karku i wbrew rozsądkowi... naprawdę... aż cięzko ich czasem wyprzedzić...
 
 
 
Doc 


Motocykl: VT 750 C2 ACE 02
Wiek: 52
Dołączył: 02 Sie 2008
Posty: 239
Skąd: Łódź
Wysłany: 2009-03-20, 10:41   

Wszystko się zgadza. Podesty z Highway Hawka mogę mieć na zamówienie bez problemu. Nawet przedstawiciel jest w Łodzi. Cena niestety też się zgadza - 780zl. Mam wrażenie, że szkoda kasy. Poszperam może jakieś używki znajdę.
_________________
Mój Cień
 
 
AJK 
Klucznik-Andrzej


Motocykl: VT 750 C4 04; VF750S 86
Wiek: 68
Dołączył: 08 Lip 2008
Posty: 4666
Skąd: Wrocław-Rancho AJK
Wysłany: 2009-03-20, 11:11   

http://www.cruisercustomi...4&related=short



zobacz to i poszukaj jeszcze innych w zakładce po lewej - Kuryakyn.Firma jest w Polsce,kupowałem juz u nich.
 
 
 
kulifon 

Motocykl: Shadow 750 C2 '03
Wiek: 63
Dołączył: 16 Mar 2009
Posty: 22
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2009-03-20, 16:48   

Wszystkim dzięki ale do 750 ACE 2003 nic ładnego nie pasuje
 
 
kulifon 

Motocykl: Shadow 750 C2 '03
Wiek: 63
Dołączył: 16 Mar 2009
Posty: 22
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2009-03-20, 16:51   

Ciachu ze zdjęcia wnioskuję,że jesteśmy podobnie przystojni,powiedz coś więcej o braku konfortu bo marka ma tu chyba niewielkie znaczenie
 
 
ciachu 


Motocykl: Shadow 90 99, GL 1800 17
Wiek: 51
Dołączył: 08 Sie 2007
Posty: 3676
Skąd: Łódź
Wysłany: 2009-03-20, 17:27   

Cały problem polegał na tym, że miałem trudności z przełączaniem biegów.

Próbując przełożyć to na język pisany - powierzchnia podestu utrudniała mi podłożenie buciora pod dźwignię zmiany biegów i przełączanie w górę. Stopka umożliwia wygięcie stopy i podłożenie jej pod dźwignię - podest nie dawał już takiej możliwości :roll:

Przy każdej zmianie biegów musiałem się wysilać, więc stwierdziłem, że fajnie wygląda, ale jest niewygodnie.
_________________
UWAGA post zawiera treści potencjalnie obraźliwe

 
 
Todek 
Lone Rider


Motocykl: VTX 1800 C 03 XL 650 V 04
Wiek: 56
Dołączył: 12 Lut 2008
Posty: 9496
Skąd: Kostry/Parczew/LPA
Wysłany: 2009-03-20, 18:46   

Ciachu, a Ty nie masz takiej podwójnej dźwigni do zmiany biegów, żeby do góry piętą zmieniać. :?: Ostatnio oglądałem w Lublinie VT1100 C2 ACE, i miał właśnie taka dżwignię zmiany biegów. :lol:
_________________
"Bardzo też pożytecznie bywa najsamprzód zdzielić świadka, ledwo wejdzie, mocno kijem po głowie, od czego ten bardzo zdumiony bywa, a przeto i do kłamstwa nieskory."
Car Wszechrosji Piotr I - Ukaz o Badaniu Świadków".

Moje moto:
WSK 125 M06 B3 85
 
 
 
ciachu 


Motocykl: Shadow 90 99, GL 1800 17
Wiek: 51
Dołączył: 08 Sie 2007
Posty: 3676
Skąd: Łódź
Wysłany: 2009-03-20, 18:50   

No nie mam takiej :-( Nawet nie wiem, czy przy 750 C2 były takie :roll:
_________________
UWAGA post zawiera treści potencjalnie obraźliwe

 
 
Todek 
Lone Rider


Motocykl: VTX 1800 C 03 XL 650 V 04
Wiek: 56
Dołączył: 12 Lut 2008
Posty: 9496
Skąd: Kostry/Parczew/LPA
Wysłany: 2009-03-20, 18:52   

W VT 1100 C2 ACE jest tak. Może w VT750C2 nie ma. :-( :-(
_________________
"Bardzo też pożytecznie bywa najsamprzód zdzielić świadka, ledwo wejdzie, mocno kijem po głowie, od czego ten bardzo zdumiony bywa, a przeto i do kłamstwa nieskory."
Car Wszechrosji Piotr I - Ukaz o Badaniu Świadków".

Moje moto:
WSK 125 M06 B3 85
 
 
 
kulifon 

Motocykl: Shadow 750 C2 '03
Wiek: 63
Dołączył: 16 Mar 2009
Posty: 22
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2009-03-20, 18:54   

Z tego co grasowałem po internecie do C2 nie robią,jakbyśmy byli gorsi.Reasumując albo nic nie zmienia albo jeżdzi na jedynce :lol:
 
 
Sowa 
SOWA


Motocykl: GS 1150 ADV -dr 650 SE
Wiek: 50
Dołączył: 20 Sty 2007
Posty: 1286
Skąd: warszawa\suwałki
Wysłany: 2009-03-20, 19:58   

ciachu napisał/a:
Cały problem polegał na tym, że miałem trudności z przełączaniem biegów.

Próbując przełożyć to na język pisany - powierzchnia podestu utrudniała mi podłożenie buciora pod dźwignię zmiany biegów i przełączanie w górę. Stopka umożliwia wygięcie stopy i podłożenie jej pod dźwignię - podest nie dawał już takiej możliwości :roll:

Przy każdej zmianie biegów musiałem się wysilać, więc stwierdziłem, że fajnie wygląda, ale jest niewygodnie.




a wystarczy przestawić na samej dźwigni zmiany biegów i problem z głowy. Mało ludzi reguluje tę dźwignię pod swój nr. buta i preferencje, a szkoda bo można ustawić najwygodniejsze położenie dźwigni zmiany biegów
_________________
nie kasa , nie maszyna , ale ludzie wokół ciebie są twoją miarą

ważne by człowiek był człowiekiem a nie dupą z uszami
 
 
 
ciachu 


Motocykl: Shadow 90 99, GL 1800 17
Wiek: 51
Dołączył: 08 Sie 2007
Posty: 3676
Skąd: Łódź
Wysłany: 2009-03-20, 20:45   

Coś mi się zdaje Jarek, że tak to nie da chyba rady. Dźwignia zmiany biegów osadzona jest na wspólnym wsporniku ze stopką. Od dźwigni odchodzi sztywne cięgno do skrzyni biegów, więc raczej mozliwości regulacji nie ma :roll:
_________________
UWAGA post zawiera treści potencjalnie obraźliwe

 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Wersja forum PDA/GSM