Witam,jak w temacie,czy ktoś to produkuje? Szukałem ale nie znalazłem
pozdrawiam K
Odpowiedz do tematu
: Podesty przód do 750 C2 '03
:
Też szukam.
Można znaleźć na e-bay ale cena to koło 800zł. Ja jak na razie szukam.
Jakbyś coś znalazł albo dopasował to daj znać.
Można znaleźć na e-bay ale cena to koło 800zł. Ja jak na razie szukam.
Jakbyś coś znalazł albo dopasował to daj znać.
:
W poprzednim sezonie przymierzałem podesty do swojej C2 i z przykrością muszę stwierdzić, że nie było mi najwygodniej. Nie wiem, czy jestem niewymiarowy, czy podesty miały niewłaściwe pochodzenie (z katalogu Louisa)
Te podesty miał koleżka na zbyciu za stosunkowo niewielkie pieniądze, być może sprawa jest jeszcze aktualna.
Te podesty miał koleżka na zbyciu za stosunkowo niewielkie pieniądze, być może sprawa jest jeszcze aktualna.
:
Czasami na drodze spotykam prawdziwych szaleńców, pędzą na złamanie karku i wbrew rozsądkowi... naprawdę... aż cięzko ich czasem wyprzedzić...
:
Wszystko się zgadza. Podesty z Highway Hawka mogę mieć na zamówienie bez problemu. Nawet przedstawiciel jest w Łodzi. Cena niestety też się zgadza - 780zl. Mam wrażenie, że szkoda kasy. Poszperam może jakieś używki znajdę.
:
http://www.cruisercustomi...4&related=short
zobacz to i poszukaj jeszcze innych w zakładce po lewej - Kuryakyn.Firma jest w Polsce,kupowałem juz u nich.
zobacz to i poszukaj jeszcze innych w zakładce po lewej - Kuryakyn.Firma jest w Polsce,kupowałem juz u nich.
:
Wszystkim dzięki ale do 750 ACE 2003 nic ładnego nie pasuje
:
Ciachu ze zdjęcia wnioskuję,że jesteśmy podobnie przystojni,powiedz coś więcej o braku konfortu bo marka ma tu chyba niewielkie znaczenie
:
Cały problem polegał na tym, że miałem trudności z przełączaniem biegów.
Próbując przełożyć to na język pisany - powierzchnia podestu utrudniała mi podłożenie buciora pod dźwignię zmiany biegów i przełączanie w górę. Stopka umożliwia wygięcie stopy i podłożenie jej pod dźwignię - podest nie dawał już takiej możliwości
Przy każdej zmianie biegów musiałem się wysilać, więc stwierdziłem, że fajnie wygląda, ale jest niewygodnie.
Próbując przełożyć to na język pisany - powierzchnia podestu utrudniała mi podłożenie buciora pod dźwignię zmiany biegów i przełączanie w górę. Stopka umożliwia wygięcie stopy i podłożenie jej pod dźwignię - podest nie dawał już takiej możliwości
Przy każdej zmianie biegów musiałem się wysilać, więc stwierdziłem, że fajnie wygląda, ale jest niewygodnie.
:
Ciachu, a Ty nie masz takiej podwójnej dźwigni do zmiany biegów, żeby do góry piętą zmieniać. Ostatnio oglądałem w Lublinie VT1100 C2 ACE, i miał właśnie taka dżwignię zmiany biegów.
"Bardzo też pożytecznie bywa najsamprzód zdzielić świadka, ledwo wejdzie, mocno kijem po głowie, od czego ten bardzo zdumiony bywa, a przeto i do kłamstwa nieskory."
Car Wszechrosji Piotr I - Ukaz o Badaniu Świadków".
Moje moto:
WSK 125 M06 B3 85
Car Wszechrosji Piotr I - Ukaz o Badaniu Świadków".
Moje moto:
WSK 125 M06 B3 85
:
No nie mam takiej Nawet nie wiem, czy przy 750 C2 były takie
:
W VT 1100 C2 ACE jest tak. Może w VT750C2 nie ma.
"Bardzo też pożytecznie bywa najsamprzód zdzielić świadka, ledwo wejdzie, mocno kijem po głowie, od czego ten bardzo zdumiony bywa, a przeto i do kłamstwa nieskory."
Car Wszechrosji Piotr I - Ukaz o Badaniu Świadków".
Moje moto:
WSK 125 M06 B3 85
Car Wszechrosji Piotr I - Ukaz o Badaniu Świadków".
Moje moto:
WSK 125 M06 B3 85
:
Z tego co grasowałem po internecie do C2 nie robią,jakbyśmy byli gorsi.Reasumując albo nic nie zmienia albo jeżdzi na jedynce
:
a wystarczy przestawić na samej dźwigni zmiany biegów i problem z głowy. Mało ludzi reguluje tę dźwignię pod swój nr. buta i preferencje, a szkoda bo można ustawić najwygodniejsze położenie dźwigni zmiany biegów
ciachu napisał/a: |
Cały problem polegał na tym, że miałem trudności z przełączaniem biegów.
Próbując przełożyć to na język pisany - powierzchnia podestu utrudniała mi podłożenie buciora pod dźwignię zmiany biegów i przełączanie w górę. Stopka umożliwia wygięcie stopy i podłożenie jej pod dźwignię - podest nie dawał już takiej możliwości Przy każdej zmianie biegów musiałem się wysilać, więc stwierdziłem, że fajnie wygląda, ale jest niewygodnie. |
a wystarczy przestawić na samej dźwigni zmiany biegów i problem z głowy. Mało ludzi reguluje tę dźwignię pod swój nr. buta i preferencje, a szkoda bo można ustawić najwygodniejsze położenie dźwigni zmiany biegów
nie kasa , nie maszyna , ale ludzie wokół ciebie są twoją miarą
ważne by człowiek był człowiekiem a nie dupą z uszami
ważne by człowiek był człowiekiem a nie dupą z uszami
:
Odpowiedz do tematu
Coś mi się zdaje Jarek, że tak to nie da chyba rady. Dźwignia zmiany biegów osadzona jest na wspólnym wsporniku ze stopką. Od dźwigni odchodzi sztywne cięgno do skrzyni biegów, więc raczej mozliwości regulacji nie ma