Wiercenie wydechów>>>>WIEM poruszany temat wielo |
Autor |
Wiadomość |
leokadius [Usunięty]
|
Wysłany: 2009-03-18, 23:04 Wiercenie wydechów>>>>WIEM poruszany temat wielo
|
|
|
Jak w temacie.
Poruszam powyższą kwestie poniewaz chciałbym znac opinie WAS jako uzytkowników na chwile obecną czy ten zabieg ma sens??????
Nadmieniam że totalnie puste wydechy raczej nie wchodza w gre, poniewaz
- po pierwsze - podejrzewam że to zbyt uciążliwe na dłuuuuższe trasy
- po drugie to oryginalny wydech bardzo mi sie podoba i świetnie komponuje się z całością moto więc szkoda mi go zminiać.
Ale ....głoś oryginalnego to stwierdzam porażka.....dlatego chciałbym coś pośredniego i tutaj nasuwa mi się przewiercenie go - wydechu.
W związku z powyższym czy wiercić tylko tylna przegrodę????? czy może dłuuuugie wiertło i w te dwa otwory na całej długości???
Które rozwiązanie jest lepsze - wiercąc w tych dwóch otworach unika sie kaleczenia tylnej przegrody.
Proszę Was o spostrzeżenia w tej kwestii. Pozdrawiam.
Sezon rozpoczęty. |
|
|
|
|
ciachu
Motocykl: Shadow 90 99, GL 1800 17
Wiek: 51 Dołączył: 08 Sie 2007 Posty: 3676 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 2009-03-18, 23:16
|
|
|
Przy założeniu o pozostawieniu oryginalnego wydechu przewiercenie jednej przegrody powinno być Twoim pierwszym krokiem. Jeśli nie będziesz zadowolony wiercisz dalej. Powiem Ci, że ja poprzestałem na pierwszym kroku i tak pozostało do dnia dzisiejszego. Głośność może nie jest imponująca, ale nie jest w dłuższych trasach męcząca.
Zawsze możesz dalej eksperymentować. Na końcu drogi pozostanie wynalazek Kici... |
_________________ UWAGA post zawiera treści potencjalnie obraźliwe
|
|
|
|
|
leokadius [Usunięty]
|
Wysłany: 2009-03-18, 23:20
|
|
|
Wnalazek KICI??????tzn???? |
|
|
|
|
ciachu
Motocykl: Shadow 90 99, GL 1800 17
Wiek: 51 Dołączył: 08 Sie 2007 Posty: 3676 Skąd: Łódź
|
|
|
|
|
fleri [Usunięty]
|
Wysłany: 2009-03-18, 23:54
|
|
|
ja mam rozwiercona na max głęboko jak sie dało obie dziury wiertłem.. no.. 2cm miało na pewno, ale chyba więcej... (przedłużone rurką ;) ) kiedyś mi ojciec taką niespodzianke sprawił :P ale ogólnie to jestem bardzo zadowolony z efektu :D jest głośno ;) a na dłuższe trasy wtykam słuchawki w uszy, więc nie wiem czy jest to bardzo uciążliwe ;) |
|
|
|
|
Todek
Lone Rider
Motocykl: VTX 1800 C 03 XL 650 V 04
Wiek: 56 Dołączył: 12 Lut 2008 Posty: 9496 Skąd: Kostry/Parczew/LPA
|
Wysłany: 2009-03-19, 09:25
|
|
|
O tak, wynalazek Kici działa rewelacyjnie, słyszałem na motobazarze w W-wie. Lbzdz, zasadniczo Kicia. |
_________________ "Bardzo też pożytecznie bywa najsamprzód zdzielić świadka, ledwo wejdzie, mocno kijem po głowie, od czego ten bardzo zdumiony bywa, a przeto i do kłamstwa nieskory."
Car Wszechrosji Piotr I - Ukaz o Badaniu Świadków".
Moje moto:
WSK 125 M06 B3 85 |
|
|
|
|
Lbzdz
zasadniczo - Kicia
Motocykl: CB600F4 Hornet
Wiek: 44 Dołączył: 24 Cze 2007 Posty: 813 Skąd: Bukowiec (Łódź)
|
Wysłany: 2009-03-19, 12:22
|
|
|
Kupa złomu która siedzi w wydechu 750 ACE
Przed całkowitą rozbiórką - najpierw rozwiercałem.
Wiertło jak najgrubsze się da. Ja stosowałem 16mm o gługości 600 mm ( bo większe typu 22 -24 mm o dł 600 mm to koszt rzędu 200 zł czyli 2 razy tyle co koszt mojej całkowitej przeróbki...
Musisz przewiercić po 2 przegrody. Na zdjęciu wyżej masz zdjęcie które da ci pojęcie jak wydech fabryczny jest zrobiony. W tym wielkim cygarze splainy z przdniego i tylnego cylindra nie mieszają się, ażdy ma osobną drogę...
Potem możesz zrobić dodatkowe dziury na tylnej ściance tłumika...
Następnie mała regulacja składu mieszanki (wzbogacenie) i będzie gitara... |
_________________ Live FREE or DIE !!!
www.horseteam.info |
|
|
|
|
Doc
Motocykl: VT 750 C2 ACE 02
Wiek: 52 Dołączył: 02 Sie 2008 Posty: 239 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 2009-03-22, 18:21
|
|
|
Lbzdz napisał/a: | .................................................
.............Następnie mała regulacja składu mieszanki (wzbogacenie) i będzie gitara... |
Grzebanie przy gaźniku jest konieczne po wymianie wydechu na wolny ? Synchro gaźników też trzeba robić ? |
_________________ Mój Cień |
Ostatnio zmieniony przez Doc 2009-03-26, 22:05, w całości zmieniany 2 razy |
|
|
|
|
Lbzdz
zasadniczo - Kicia
Motocykl: CB600F4 Hornet
Wiek: 44 Dołączył: 24 Cze 2007 Posty: 813 Skąd: Bukowiec (Łódź)
|
Wysłany: 2009-03-23, 20:19
|
|
|
synchro nie powinno się zmienić przy wydechach, ale zrobić zawsze warto. Z pewnością trzeba dostosować skład mieszanki biegu jałowego.
I jeszcze jedno - jak już zainwestowałeś w wydech koniecznie dołóż do tego filtr K&N i dysze Dynojet. zmieni to zdecydowanie reakcję na gaz... |
_________________ Live FREE or DIE !!!
www.horseteam.info |
|
|
|
|
Doc
Motocykl: VT 750 C2 ACE 02
Wiek: 52 Dołączył: 02 Sie 2008 Posty: 239 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 2009-03-28, 17:25
|
|
|
Lbzdz napisał/a: | synchro nie powinno się zmienić przy wydechach, ale zrobić zawsze warto. Z pewnością trzeba dostosować skład mieszanki biegu jałowego....... | .
Tak z ciekawości pytam czy to twoje wydechy ?
Thunderexhaust
Robiłeś coś z tym strzelaniem czy dalej tak jeździsz ?
Przyznam się, że moje też trochę strzelają. |
_________________ Mój Cień |
|
|
|
|
Todek
Lone Rider
Motocykl: VTX 1800 C 03 XL 650 V 04
Wiek: 56 Dołączył: 12 Lut 2008 Posty: 9496 Skąd: Kostry/Parczew/LPA
|
Wysłany: 2009-03-28, 19:22
|
|
|
Kici, a jak że. A w czym wam przeszkadza strzelanie, moim zdaniem to o to chodzi żeby trochę strzelało. W starym moto miałem wolne wydechy i zajefajnie pykało przy odjęciu gazu. W nowym nie chce strzelać i będę musiał coś z tym zrobić. |
_________________ "Bardzo też pożytecznie bywa najsamprzód zdzielić świadka, ledwo wejdzie, mocno kijem po głowie, od czego ten bardzo zdumiony bywa, a przeto i do kłamstwa nieskory."
Car Wszechrosji Piotr I - Ukaz o Badaniu Świadków".
Moje moto:
WSK 125 M06 B3 85 |
|
|
|
|
Doc
Motocykl: VT 750 C2 ACE 02
Wiek: 52 Dołączył: 02 Sie 2008 Posty: 239 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 2009-03-28, 19:47
|
|
|
Heja.
No to moje pierwsze kroki na nowej Shadowce macie poniżej.
Pierwsza jazda
Pozdrawiam
PS. Pod koniec trochę słychać nowe rurki. |
_________________ Mój Cień |
|
|
|
|
yanucha
Motocykl: VF 750 C 97
Wiek: 59 Dołączył: 28 Mar 2007 Posty: 2780 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 2009-03-28, 20:55
|
|
|
Doc napisał/a: | Heja.
No to moje pierwsze kroki na nowej Shadowce macie poniżej.
Pierwsza jazda
Pozdrawiam
PS. Pod koniec trochę słychać nowe rurki. |
Doc, trzeba było wczoraj przyjechać do Iron Horse, to byśmy posłuchali na żywo |
_________________ Gdyby dureń zrozumiał, że jest durniem, automatycznie przestałby być durniem. Z tego wniosek, że durnie rekrutują się jedynie spośród ludzi pewnych, że nie są durniami. |
|
|
|
|
Doc
Motocykl: VT 750 C2 ACE 02
Wiek: 52 Dołączył: 02 Sie 2008 Posty: 239 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 2009-03-28, 21:03
|
|
|
Od Piątku siedzę w robocie w Sosnowcu , filmik był robiony komórka kolegi w Czwartek.
Także z Iron Horse były nici Do domu wracam dopiero w Niedzielę. |
_________________ Mój Cień |
|
|
|
|
Lbzdz
zasadniczo - Kicia
Motocykl: CB600F4 Hornet
Wiek: 44 Dołączył: 24 Cze 2007 Posty: 813 Skąd: Bukowiec (Łódź)
|
Wysłany: 2009-03-28, 21:54
|
|
|
Doc napisał/a: | Lbzdz napisał/a: | synchro nie powinno się zmienić przy wydechach, ale zrobić zawsze warto. Z pewnością trzeba dostosować skład mieszanki biegu jałowego....... | .
Tak z ciekawości pytam czy to twoje wydechy ?
Thunderexhaust
Robiłeś coś z tym strzelaniem czy dalej tak jeździsz ?
Przyznam się, że moje też trochę strzelają. |
Tak to moje wydechy. Ze strzelaniem i ogniem nic nie robiłem - w pełni mi to odpowiada... |
_________________ Live FREE or DIE !!!
www.horseteam.info |
|
|
|
|
|