Problem z odpaleniem |
Autor |
Wiadomość |
gniew1 [Usunięty]
|
Wysłany: 2009-01-27, 14:18
|
|
|
Moja niestety nie odpaliła , kręciłem aż rozładowałem aku. No cóż naładuję i spróbuję jeszcze raz. I tak aż do skutku |
|
|
|
|
maly_tomi
dr inż. Klapek
Motocykl: VT 1100 C3 99
Wiek: 39 Dołączył: 28 Maj 2007 Posty: 1162 Skąd: Otwock
|
Wysłany: 2009-01-27, 16:01
|
|
|
gniew1 napisał/a: | Moja niestety nie odpaliła , kręciłem aż rozładowałem aku. No cóż naładuję i spróbuję jeszcze raz. I tak aż do skutku |
Takie kręcenie nie jest zdrowe dla silnika. Lepiej poszukaj przyczyny, sprawdź świece i paliwo...
Jeśli masz świece NGK i je zalałeś to na 80% już nie żyją. Nie wiem czemu ale one nie lubią jak się je zalewa.
Jak paliwo długo stoi, to dolej coś do niego... ja do swojego dolewam jakieś paskudztwo wzbogacające i czyszczące gaźniki po zimie, bo nie wiadomo co tam się mogło osadzić. |
_________________ Honda Shadow VT1100 C3X Aero - Tarantella
BMW F800GS 2008 - Apache
MW750 - Kaśka
Dr650
Podróże. Te małe i te duże - Galactic Adventure |
|
|
|
|
gniew1 [Usunięty]
|
Wysłany: 2009-01-27, 16:28
|
|
|
maly_tomi napisał/a: | gniew1 napisał/a: | Moja niestety nie odpaliła , kręciłem aż rozładowałem aku. No cóż naładuję i spróbuję jeszcze raz. I tak aż do skutku |
Takie kręcenie nie jest zdrowe dla silnika. Lepiej poszukaj przyczyny, sprawdź świece i paliwo...
Jeśli masz świece NGK i je zalałeś to na 80% już nie żyją. Nie wiem czemu ale one nie lubią jak się je zalewa.
Jak paliwo długo stoi, to dolej coś do niego... ja do swojego dolewam jakieś paskudztwo wzbogacające i czyszczące gaźniki po zimie, bo nie wiadomo co tam się mogło osadzić. |
Ok, wielkie dzięki za podpowiedź. |
|
|
|
|
Piotrek79
Motocykl: Tak
Wiek: 44 Dołączył: 25 Sty 2009 Posty: 514 Skąd: Z azjatyckiej strony
|
Wysłany: 2009-01-27, 19:02
|
|
|
U mnie też bateria poszła pod prostownik. Jurto próba odpalenia. |
|
|
|
|
lelumboss
<lelum>
Motocykl: nie mam bo jestem biedakiem materialnym
Dołączył: 12 Sty 2008 Posty: 1014 Skąd: StrzelceOp-Warszawa
|
Wysłany: 2009-01-27, 21:35
|
|
|
a ja dziś po 7 miesiącach w końcu złożyłem swoja (jesio nie całkiem) i odpaliłem bez problemu (kur........ jak ja kocham ten dźwięk ) |
_________________ Dlaczego niektórzy mają tak wyj.....e ??? |
|
|
|
|
ANGEL 66
Angel 66
Motocykl: Honda shadow 1100vt 1993
Wiek: 57 Dołączył: 27 Lis 2008 Posty: 151 Skąd: Koszalin
|
Wysłany: 2009-01-27, 22:08
|
|
|
Witaj! W Hondzie jest taki układ -przekaźnik do pompowania gaźników. Może to on jest winien! Załącza sie po przekreceniu kluczyka i powinieneś usłyszeć takie burczenie. Jezeli nie to myśle że to świece. Pozdr..... |
_________________ Shadow mój to jest to..Kocham Go... |
|
|
|
|
Hypersoniq [Usunięty]
|
Wysłany: 2009-01-29, 16:44
|
|
|
maly_tomi napisał/a: |
Takie kręcenie nie jest zdrowe dla silnika. Lepiej poszukaj przyczyny, sprawdź świece i paliwo...
Jeśli masz świece NGK i je zalałeś to na 80% już nie żyją. Nie wiem czemu ale one nie lubią jak się je zalewa.
|
Jakich w takim razie używać świec? Też miałem problem z zalanymi NGK. Moto palilo normalnie dopiero po "nagrzaniu świec". Skutkowało to strzelaniem w wydech przy otwieraniu przepustnicy. |
|
|
|
|
igner
Łukasz Beskitos :)
Motocykl: był VT 500 C 84 a teraz śmigło
Wiek: 40 Dołączył: 15 Cze 2007 Posty: 501 Skąd: Brześć Kujawski
|
Wysłany: 2009-01-29, 19:46
|
|
|
powiem krótko: Denso |
_________________ "Zapinam szósty bieg,pod nosem się uśmiecham i gnam swój cień na dwóch kołach......" |
|
|
|
|
KrisZbro
Motocykl: vt 1100c3
Wiek: 45 Dołączył: 29 Sty 2007 Posty: 231 Skąd: Tarnowskie Góry
|
Wysłany: 2009-01-29, 22:22
|
|
|
Hypersoniq napisał/a: | maly_tomi napisał/a: |
Takie kręcenie nie jest zdrowe dla silnika. Lepiej poszukaj przyczyny, sprawdź świece i paliwo...
Jeśli masz świece NGK i je zalałeś to na 80% już nie żyją. Nie wiem czemu ale one nie lubią jak się je zalewa.
|
Jakich w takim razie używać świec? Też miałem problem z zalanymi NGK. Moto palilo normalnie dopiero po "nagrzaniu świec". Skutkowało to strzelaniem w wydech przy otwieraniu przepustnicy. |
Co dzieje się z taką zalaną świecą, bo słyszałem że w tych świecach jest jakiś opornik, stąd ta mała odporność na zalania. Można taką uszkodzoną świecę jakoś sprawdzić miernikiem?
Ja coraz bardziej zaczynam podejrzewać świece o strzelanie w gaźnik w moim shadole. Wymieniłem świece, ale może kupiłem jakieś podróbki? |
|
|
|
|
Cezar
Ride Safe Ride Free
Motocykl: VT 500 C 85
Wiek: 39 Dołączył: 16 Maj 2007 Posty: 2472 Skąd: Otwock
|
Wysłany: 2009-01-29, 22:36
|
|
|
KrisZbro napisał/a: |
Co dzieje się z taką zalaną świecą, bo słyszałem że w tych świecach jest jakiś opornik, stąd ta mała odporność na zalania. Można taką uszkodzoną świecę jakoś sprawdzić miernikiem?
Ja coraz bardziej zaczynam podejrzewać świece o strzelanie w gaźnik w moim shadole. Wymieniłem świece, ale może kupiłem jakieś podróbki? |
Nie wiem czy nie pomyliłeś z fajkami, bo to one mają opór wewnątrz.
Np. fajki do VT500C są 5k5 bodajże, czyli 5500 Ohm oporności |
_________________ Jadę jadę na motorze... |
|
|
|
|
KrisZbro
Motocykl: vt 1100c3
Wiek: 45 Dołączył: 29 Sty 2007 Posty: 231 Skąd: Tarnowskie Góry
|
Wysłany: 2009-01-30, 00:29
|
|
|
Cezar napisał/a: | KrisZbro napisał/a: |
Co dzieje się z taką zalaną świecą, bo słyszałem że w tych świecach jest jakiś opornik, stąd ta mała odporność na zalania. Można taką uszkodzoną świecę jakoś sprawdzić miernikiem?
Ja coraz bardziej zaczynam podejrzewać świece o strzelanie w gaźnik w moim shadole. Wymieniłem świece, ale może kupiłem jakieś podróbki? |
Nie wiem czy nie pomyliłeś z fajkami, bo to one mają opór wewnątrz.
Np. fajki do VT500C są 5k5 bodajże, czyli 5500 Ohm oporności |
Masz rację cewka ma na wtórnym ok.20k a z kablami 25k, ale co z tymi świecami, dostają przebicia (jak w ogarze) czy jak? |
|
|
|
|
Cezar
Ride Safe Ride Free
Motocykl: VT 500 C 85
Wiek: 39 Dołączył: 16 Maj 2007 Posty: 2472 Skąd: Otwock
|
Wysłany: 2009-01-30, 00:36
|
|
|
KrisZbro napisał/a: | Cezar napisał/a: | KrisZbro napisał/a: |
Co dzieje się z taką zalaną świecą, bo słyszałem że w tych świecach jest jakiś opornik, stąd ta mała odporność na zalania. Można taką uszkodzoną świecę jakoś sprawdzić miernikiem?
Ja coraz bardziej zaczynam podejrzewać świece o strzelanie w gaźnik w moim shadole. Wymieniłem świece, ale może kupiłem jakieś podróbki? |
Nie wiem czy nie pomyliłeś z fajkami, bo to one mają opór wewnątrz.
Np. fajki do VT500C są 5k5 bodajże, czyli 5500 Ohm oporności |
Masz rację cewka ma na wtórnym ok.20k a z kablami 25k, ale co z tymi świecami, dostają przebicia (jak w ogarze) czy jak? |
Świece |
_________________ Jadę jadę na motorze... |
|
|
|
|
maly_tomi
dr inż. Klapek
Motocykl: VT 1100 C3 99
Wiek: 39 Dołączył: 28 Maj 2007 Posty: 1162 Skąd: Otwock
|
Wysłany: 2009-01-30, 16:59
|
|
|
KrisZbro napisał/a: | Hypersoniq napisał/a: | maly_tomi napisał/a: |
Takie kręcenie nie jest zdrowe dla silnika. Lepiej poszukaj przyczyny, sprawdź świece i paliwo...
Jeśli masz świece NGK i je zalałeś to na 80% już nie żyją. Nie wiem czemu ale one nie lubią jak się je zalewa.
|
Jakich w takim razie używać świec? Też miałem problem z zalanymi NGK. Moto palilo normalnie dopiero po "nagrzaniu świec". Skutkowało to strzelaniem w wydech przy otwieraniu przepustnicy. |
Co dzieje się z taką zalaną świecą, bo słyszałem że w tych świecach jest jakiś opornik, stąd ta mała odporność na zalania. Można taką uszkodzoną świecę jakoś sprawdzić miernikiem?
Ja coraz bardziej zaczynam podejrzewać świece o strzelanie w gaźnik w moim shadole. Wymieniłem świece, ale może kupiłem jakieś podróbki? |
Nie wiem jak u Ciebie, ale ja jak wymieniłem świece to mi strasznie strzelał w wydech...
Wiec odszukałem swoje stare i okazało się, ze miałem wkręcone cieple, a wymieniłem na standard. Wiec wróciłem do ciepłych i jest ok :) |
_________________ Honda Shadow VT1100 C3X Aero - Tarantella
BMW F800GS 2008 - Apache
MW750 - Kaśka
Dr650
Podróże. Te małe i te duże - Galactic Adventure |
|
|
|
|
KrisZbro
Motocykl: vt 1100c3
Wiek: 45 Dołączył: 29 Sty 2007 Posty: 231 Skąd: Tarnowskie Góry
|
Wysłany: 2009-02-02, 00:08
|
|
|
Ja ze standardowych (dpr7ea9) też wymieniłem na cieplejsze (dpr8ea9) ale dalej strzela, pozostaje więc gaźnik, który jest zdławiony. Jak sprecyzuję w jaki sposób to go odblokuje. Może przez to strzela. |
|
|
|
|
Hypersoniq [Usunięty]
|
Wysłany: 2009-02-02, 08:09
|
|
|
No tak, wygląda na to że jest to niezwykle popularny problem w shadowkach. Zwróciłes uwagę kiedyś na okoliczności szczególnie sprzyjające strzelaniu? Ja analizowałem to przez jakiś czas.
1.Zauważyłem że wpływ na to ma paliwo (po zalaniu v-powerem wzrastała częstotliwość strzelania).
2.Być może był to zbieg okoliczności ale często przy dużej wilgoci na dworze sytuacja się pogarszała (nie wiem czy pusty wydech może mieć z tym jakiś związek).
3.Jazda we dwójkę (czyli z większym obciążeniem) też na pewno nie wpływała dobrze na problem strzelania.
4.Po "przepaleniu" na trasie zazwyczaj problem na jakiś czas znikał.
Miałem tez pewną koncepcję dotyczącą akumulatora. Podejrzewałem że z powodu słabej baterii zalewało mi świece. Teraz mam już nowy. Mam nadzieje że z nadejściem lepszej pogody okaże się jak jest naprawdę.
Pozdrawiam |
|
|
|
|
|