/
Forum SHOC.PL


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat

Poprzedni temat «» Następny temat
Problem z odpaleniem
Autor Wiadomość
gniew1
[Usunięty]

Wysłany: 2009-01-27, 14:18   

Moja niestety nie odpaliła :-x , kręciłem aż rozładowałem aku. No cóż naładuję i spróbuję jeszcze raz. :mrgreen: I tak aż do skutku :twisted:
 
 
maly_tomi 
dr inż. Klapek


Motocykl: VT 1100 C3 99
Wiek: 39
Dołączył: 28 Maj 2007
Posty: 1162
Skąd: Otwock
Wysłany: 2009-01-27, 16:01   

gniew1 napisał/a:
Moja niestety nie odpaliła :-x , kręciłem aż rozładowałem aku. No cóż naładuję i spróbuję jeszcze raz. :mrgreen: I tak aż do skutku :twisted:




Takie kręcenie nie jest zdrowe dla silnika. Lepiej poszukaj przyczyny, sprawdź świece i paliwo...



Jeśli masz świece NGK i je zalałeś to na 80% już nie żyją. Nie wiem czemu ale one nie lubią jak się je zalewa.



Jak paliwo długo stoi, to dolej coś do niego... ja do swojego dolewam jakieś paskudztwo wzbogacające i czyszczące gaźniki po zimie, bo nie wiadomo co tam się mogło osadzić.
_________________
Honda Shadow VT1100 C3X Aero - Tarantella
BMW F800GS 2008 - Apache
MW750 - Kaśka
Dr650

Podróże. Te małe i te duże - Galactic Adventure
 
 
 
gniew1
[Usunięty]

Wysłany: 2009-01-27, 16:28   

maly_tomi napisał/a:
gniew1 napisał/a:
Moja niestety nie odpaliła :-x , kręciłem aż rozładowałem aku. No cóż naładuję i spróbuję jeszcze raz. :mrgreen: I tak aż do skutku :twisted:




Takie kręcenie nie jest zdrowe dla silnika. Lepiej poszukaj przyczyny, sprawdź świece i paliwo...



Jeśli masz świece NGK i je zalałeś to na 80% już nie żyją. Nie wiem czemu ale one nie lubią jak się je zalewa.



Jak paliwo długo stoi, to dolej coś do niego... ja do swojego dolewam jakieś paskudztwo wzbogacające i czyszczące gaźniki po zimie, bo nie wiadomo co tam się mogło osadzić.






Ok, wielkie dzięki za podpowiedź. :thx:
 
 
Piotrek79 

Motocykl: Tak
Wiek: 44
Dołączył: 25 Sty 2009
Posty: 514
Skąd: Z azjatyckiej strony
Wysłany: 2009-01-27, 19:02   

U mnie też bateria poszła pod prostownik. Jurto próba odpalenia. :-D
 
 
lelumboss 
<lelum>


Motocykl: nie mam bo jestem biedakiem materialnym
Dołączył: 12 Sty 2008
Posty: 1014
Skąd: StrzelceOp-Warszawa
Wysłany: 2009-01-27, 21:35   

a ja dziś po 7 miesiącach w końcu złożyłem swoja :chytrusek: (jesio nie całkiem) i odpaliłem bez problemu :mrgreen: (kur........ jak ja kocham ten dźwięk :mrgreen: :mrgreen: )
_________________
Dlaczego niektórzy mają tak wyj.....e ???
 
 
 
ANGEL 66 
Angel 66


Motocykl: Honda shadow 1100vt 1993
Wiek: 57
Dołączył: 27 Lis 2008
Posty: 151
Skąd: Koszalin
Wysłany: 2009-01-27, 22:08   

Witaj! W Hondzie jest taki układ -przekaźnik do pompowania gaźników. Może to on jest winien! Załącza sie po przekreceniu kluczyka i powinieneś usłyszeć takie burczenie. Jezeli nie to myśle że to świece. Pozdr.....
_________________
Shadow mój to jest to..Kocham Go...
 
 
Hypersoniq
[Usunięty]

Wysłany: 2009-01-29, 16:44   

maly_tomi napisał/a:


Takie kręcenie nie jest zdrowe dla silnika. Lepiej poszukaj przyczyny, sprawdź świece i paliwo...



Jeśli masz świece NGK i je zalałeś to na 80% już nie żyją. Nie wiem czemu ale one nie lubią jak się je zalewa.







Jakich w takim razie używać świec? Też miałem problem z zalanymi NGK. Moto palilo normalnie dopiero po "nagrzaniu świec". Skutkowało to strzelaniem w wydech przy otwieraniu przepustnicy.
 
 
igner 
Łukasz Beskitos :)

Motocykl: był VT 500 C 84 a teraz śmigło
Wiek: 40
Dołączył: 15 Cze 2007
Posty: 501
Skąd: Brześć Kujawski
Wysłany: 2009-01-29, 19:46   

powiem krótko: Denso
_________________
"Zapinam szósty bieg,pod nosem się uśmiecham i gnam swój cień na dwóch kołach......"
 
 
KrisZbro 


Motocykl: vt 1100c3
Wiek: 45
Dołączył: 29 Sty 2007
Posty: 231
Skąd: Tarnowskie Góry
Wysłany: 2009-01-29, 22:22   

Hypersoniq napisał/a:
maly_tomi napisał/a:


Takie kręcenie nie jest zdrowe dla silnika. Lepiej poszukaj przyczyny, sprawdź świece i paliwo...



Jeśli masz świece NGK i je zalałeś to na 80% już nie żyją. Nie wiem czemu ale one nie lubią jak się je zalewa.







Jakich w takim razie używać świec? Też miałem problem z zalanymi NGK. Moto palilo normalnie dopiero po "nagrzaniu świec". Skutkowało to strzelaniem w wydech przy otwieraniu przepustnicy.




Co dzieje się z taką zalaną świecą, bo słyszałem że w tych świecach jest jakiś opornik, stąd ta mała odporność na zalania. Można taką uszkodzoną świecę jakoś sprawdzić miernikiem?

Ja coraz bardziej zaczynam podejrzewać świece o strzelanie w gaźnik w moim shadole. Wymieniłem świece, ale może kupiłem jakieś podróbki?
 
 
Cezar 
Ride Safe Ride Free


Motocykl: VT 500 C 85
Wiek: 39
Dołączył: 16 Maj 2007
Posty: 2472
Skąd: Otwock
Wysłany: 2009-01-29, 22:36   

KrisZbro napisał/a:


Co dzieje się z taką zalaną świecą, bo słyszałem że w tych świecach jest jakiś opornik, stąd ta mała odporność na zalania. Można taką uszkodzoną świecę jakoś sprawdzić miernikiem?

Ja coraz bardziej zaczynam podejrzewać świece o strzelanie w gaźnik w moim shadole. Wymieniłem świece, ale może kupiłem jakieś podróbki?


Nie wiem czy nie pomyliłeś z fajkami, bo to one mają opór wewnątrz.

Np. fajki do VT500C są 5k5 bodajże, czyli 5500 Ohm oporności
_________________
Jadę jadę na motorze...
 
 
 
KrisZbro 


Motocykl: vt 1100c3
Wiek: 45
Dołączył: 29 Sty 2007
Posty: 231
Skąd: Tarnowskie Góry
Wysłany: 2009-01-30, 00:29   

Cezar napisał/a:
KrisZbro napisał/a:


Co dzieje się z taką zalaną świecą, bo słyszałem że w tych świecach jest jakiś opornik, stąd ta mała odporność na zalania. Można taką uszkodzoną świecę jakoś sprawdzić miernikiem?

Ja coraz bardziej zaczynam podejrzewać świece o strzelanie w gaźnik w moim shadole. Wymieniłem świece, ale może kupiłem jakieś podróbki?


Nie wiem czy nie pomyliłeś z fajkami, bo to one mają opór wewnątrz.

Np. fajki do VT500C są 5k5 bodajże, czyli 5500 Ohm oporności




Masz rację cewka ma na wtórnym ok.20k a z kablami 25k, ale co z tymi świecami, dostają przebicia (jak w ogarze) czy jak?
 
 
Cezar 
Ride Safe Ride Free


Motocykl: VT 500 C 85
Wiek: 39
Dołączył: 16 Maj 2007
Posty: 2472
Skąd: Otwock
Wysłany: 2009-01-30, 00:36   

KrisZbro napisał/a:
Cezar napisał/a:
KrisZbro napisał/a:


Co dzieje się z taką zalaną świecą, bo słyszałem że w tych świecach jest jakiś opornik, stąd ta mała odporność na zalania. Można taką uszkodzoną świecę jakoś sprawdzić miernikiem?

Ja coraz bardziej zaczynam podejrzewać świece o strzelanie w gaźnik w moim shadole. Wymieniłem świece, ale może kupiłem jakieś podróbki?


Nie wiem czy nie pomyliłeś z fajkami, bo to one mają opór wewnątrz.

Np. fajki do VT500C są 5k5 bodajże, czyli 5500 Ohm oporności




Masz rację cewka ma na wtórnym ok.20k a z kablami 25k, ale co z tymi świecami, dostają przebicia (jak w ogarze) czy jak?




Świece
_________________
Jadę jadę na motorze...
 
 
 
maly_tomi 
dr inż. Klapek


Motocykl: VT 1100 C3 99
Wiek: 39
Dołączył: 28 Maj 2007
Posty: 1162
Skąd: Otwock
Wysłany: 2009-01-30, 16:59   

KrisZbro napisał/a:
Hypersoniq napisał/a:
maly_tomi napisał/a:


Takie kręcenie nie jest zdrowe dla silnika. Lepiej poszukaj przyczyny, sprawdź świece i paliwo...



Jeśli masz świece NGK i je zalałeś to na 80% już nie żyją. Nie wiem czemu ale one nie lubią jak się je zalewa.







Jakich w takim razie używać świec? Też miałem problem z zalanymi NGK. Moto palilo normalnie dopiero po "nagrzaniu świec". Skutkowało to strzelaniem w wydech przy otwieraniu przepustnicy.




Co dzieje się z taką zalaną świecą, bo słyszałem że w tych świecach jest jakiś opornik, stąd ta mała odporność na zalania. Można taką uszkodzoną świecę jakoś sprawdzić miernikiem?

Ja coraz bardziej zaczynam podejrzewać świece o strzelanie w gaźnik w moim shadole. Wymieniłem świece, ale może kupiłem jakieś podróbki?




Nie wiem jak u Ciebie, ale ja jak wymieniłem świece to mi strasznie strzelał w wydech...

Wiec odszukałem swoje stare i okazało się, ze miałem wkręcone cieple, a wymieniłem na standard. Wiec wróciłem do ciepłych i jest ok :)
_________________
Honda Shadow VT1100 C3X Aero - Tarantella
BMW F800GS 2008 - Apache
MW750 - Kaśka
Dr650

Podróże. Te małe i te duże - Galactic Adventure
 
 
 
KrisZbro 


Motocykl: vt 1100c3
Wiek: 45
Dołączył: 29 Sty 2007
Posty: 231
Skąd: Tarnowskie Góry
Wysłany: 2009-02-02, 00:08   

Ja ze standardowych (dpr7ea9) też wymieniłem na cieplejsze (dpr8ea9) ale dalej strzela, pozostaje więc gaźnik, który jest zdławiony. Jak sprecyzuję w jaki sposób to go odblokuje. Może przez to strzela.
 
 
Hypersoniq
[Usunięty]

Wysłany: 2009-02-02, 08:09   

No tak, wygląda na to że jest to niezwykle popularny problem w shadowkach. Zwróciłes uwagę kiedyś na okoliczności szczególnie sprzyjające strzelaniu? Ja analizowałem to przez jakiś czas.



1.Zauważyłem że wpływ na to ma paliwo (po zalaniu v-powerem wzrastała częstotliwość strzelania).



2.Być może był to zbieg okoliczności ale często przy dużej wilgoci na dworze sytuacja się pogarszała (nie wiem czy pusty wydech może mieć z tym jakiś związek).



3.Jazda we dwójkę (czyli z większym obciążeniem) też na pewno nie wpływała dobrze na problem strzelania.



4.Po "przepaleniu" na trasie zazwyczaj problem na jakiś czas znikał.



Miałem tez pewną koncepcję dotyczącą akumulatora. Podejrzewałem że z powodu słabej baterii zalewało mi świece. Teraz mam już nowy. Mam nadzieje że z nadejściem lepszej pogody okaże się jak jest naprawdę.

Pozdrawiam
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Wersja forum PDA/GSM