Problem z odpaleniem
Odpowiedz do tematu

gniew1
[Usunięty]
:
Moja niestety nie odpaliła :-x , kręciłem aż rozładowałem aku. No cóż naładuję i spróbuję jeszcze raz. :mrgreen: I tak aż do skutku :twisted:

:
gniew1 napisał/a:
Moja niestety nie odpaliła :-x , kręciłem aż rozładowałem aku. No cóż naładuję i spróbuję jeszcze raz. :mrgreen: I tak aż do skutku :twisted:




Takie kręcenie nie jest zdrowe dla silnika. Lepiej poszukaj przyczyny, sprawdź świece i paliwo...



Jeśli masz świece NGK i je zalałeś to na 80% już nie żyją. Nie wiem czemu ale one nie lubią jak się je zalewa.



Jak paliwo długo stoi, to dolej coś do niego... ja do swojego dolewam jakieś paskudztwo wzbogacające i czyszczące gaźniki po zimie, bo nie wiadomo co tam się mogło osadzić.

Honda Shadow VT1100 C3X Aero - Tarantella
BMW F800GS 2008 - Apache
MW750 - Kaśka
Dr650

Podróże. Te małe i te duże - Galactic Adventure
gniew1
[Usunięty]
:
maly_tomi napisał/a:
gniew1 napisał/a:
Moja niestety nie odpaliła :-x , kręciłem aż rozładowałem aku. No cóż naładuję i spróbuję jeszcze raz. :mrgreen: I tak aż do skutku :twisted:




Takie kręcenie nie jest zdrowe dla silnika. Lepiej poszukaj przyczyny, sprawdź świece i paliwo...



Jeśli masz świece NGK i je zalałeś to na 80% już nie żyją. Nie wiem czemu ale one nie lubią jak się je zalewa.



Jak paliwo długo stoi, to dolej coś do niego... ja do swojego dolewam jakieś paskudztwo wzbogacające i czyszczące gaźniki po zimie, bo nie wiadomo co tam się mogło osadzić.






Ok, wielkie dzięki za podpowiedź. :thx:

:
U mnie też bateria poszła pod prostownik. Jurto próba odpalenia. :-D

:
a ja dziś po 7 miesiącach w końcu złożyłem swoja :chytrusek: (jesio nie całkiem) i odpaliłem bez problemu :mrgreen: (kur........ jak ja kocham ten dźwięk :mrgreen: :mrgreen: )

Dlaczego niektórzy mają tak wyj.....e ???
:
Witaj! W Hondzie jest taki układ -przekaźnik do pompowania gaźników. Może to on jest winien! Załącza sie po przekreceniu kluczyka i powinieneś usłyszeć takie burczenie. Jezeli nie to myśle że to świece. Pozdr.....

Shadow mój to jest to..Kocham Go...
Hypersoniq
[Usunięty]
:
maly_tomi napisał/a:


Takie kręcenie nie jest zdrowe dla silnika. Lepiej poszukaj przyczyny, sprawdź świece i paliwo...



Jeśli masz świece NGK i je zalałeś to na 80% już nie żyją. Nie wiem czemu ale one nie lubią jak się je zalewa.







Jakich w takim razie używać świec? Też miałem problem z zalanymi NGK. Moto palilo normalnie dopiero po "nagrzaniu świec". Skutkowało to strzelaniem w wydech przy otwieraniu przepustnicy.

:
powiem krótko: Denso

"Zapinam szósty bieg,pod nosem się uśmiecham i gnam swój cień na dwóch kołach......"
:
Hypersoniq napisał/a:
maly_tomi napisał/a:


Takie kręcenie nie jest zdrowe dla silnika. Lepiej poszukaj przyczyny, sprawdź świece i paliwo...



Jeśli masz świece NGK i je zalałeś to na 80% już nie żyją. Nie wiem czemu ale one nie lubią jak się je zalewa.







Jakich w takim razie używać świec? Też miałem problem z zalanymi NGK. Moto palilo normalnie dopiero po "nagrzaniu świec". Skutkowało to strzelaniem w wydech przy otwieraniu przepustnicy.




Co dzieje się z taką zalaną świecą, bo słyszałem że w tych świecach jest jakiś opornik, stąd ta mała odporność na zalania. Można taką uszkodzoną świecę jakoś sprawdzić miernikiem?

Ja coraz bardziej zaczynam podejrzewać świece o strzelanie w gaźnik w moim shadole. Wymieniłem świece, ale może kupiłem jakieś podróbki?

:
KrisZbro napisał/a:


Co dzieje się z taką zalaną świecą, bo słyszałem że w tych świecach jest jakiś opornik, stąd ta mała odporność na zalania. Można taką uszkodzoną świecę jakoś sprawdzić miernikiem?

Ja coraz bardziej zaczynam podejrzewać świece o strzelanie w gaźnik w moim shadole. Wymieniłem świece, ale może kupiłem jakieś podróbki?


Nie wiem czy nie pomyliłeś z fajkami, bo to one mają opór wewnątrz.

Np. fajki do VT500C są 5k5 bodajże, czyli 5500 Ohm oporności

Jadę jadę na motorze...
:
Cezar napisał/a:
KrisZbro napisał/a:


Co dzieje się z taką zalaną świecą, bo słyszałem że w tych świecach jest jakiś opornik, stąd ta mała odporność na zalania. Można taką uszkodzoną świecę jakoś sprawdzić miernikiem?

Ja coraz bardziej zaczynam podejrzewać świece o strzelanie w gaźnik w moim shadole. Wymieniłem świece, ale może kupiłem jakieś podróbki?


Nie wiem czy nie pomyliłeś z fajkami, bo to one mają opór wewnątrz.

Np. fajki do VT500C są 5k5 bodajże, czyli 5500 Ohm oporności




Masz rację cewka ma na wtórnym ok.20k a z kablami 25k, ale co z tymi świecami, dostają przebicia (jak w ogarze) czy jak?

:
KrisZbro napisał/a:
Cezar napisał/a:
KrisZbro napisał/a:


Co dzieje się z taką zalaną świecą, bo słyszałem że w tych świecach jest jakiś opornik, stąd ta mała odporność na zalania. Można taką uszkodzoną świecę jakoś sprawdzić miernikiem?

Ja coraz bardziej zaczynam podejrzewać świece o strzelanie w gaźnik w moim shadole. Wymieniłem świece, ale może kupiłem jakieś podróbki?


Nie wiem czy nie pomyliłeś z fajkami, bo to one mają opór wewnątrz.

Np. fajki do VT500C są 5k5 bodajże, czyli 5500 Ohm oporności




Masz rację cewka ma na wtórnym ok.20k a z kablami 25k, ale co z tymi świecami, dostają przebicia (jak w ogarze) czy jak?




Świece

Jadę jadę na motorze...
:
KrisZbro napisał/a:
Hypersoniq napisał/a:
maly_tomi napisał/a:


Takie kręcenie nie jest zdrowe dla silnika. Lepiej poszukaj przyczyny, sprawdź świece i paliwo...



Jeśli masz świece NGK i je zalałeś to na 80% już nie żyją. Nie wiem czemu ale one nie lubią jak się je zalewa.







Jakich w takim razie używać świec? Też miałem problem z zalanymi NGK. Moto palilo normalnie dopiero po "nagrzaniu świec". Skutkowało to strzelaniem w wydech przy otwieraniu przepustnicy.




Co dzieje się z taką zalaną świecą, bo słyszałem że w tych świecach jest jakiś opornik, stąd ta mała odporność na zalania. Można taką uszkodzoną świecę jakoś sprawdzić miernikiem?

Ja coraz bardziej zaczynam podejrzewać świece o strzelanie w gaźnik w moim shadole. Wymieniłem świece, ale może kupiłem jakieś podróbki?




Nie wiem jak u Ciebie, ale ja jak wymieniłem świece to mi strasznie strzelał w wydech...

Wiec odszukałem swoje stare i okazało się, ze miałem wkręcone cieple, a wymieniłem na standard. Wiec wróciłem do ciepłych i jest ok :)

Honda Shadow VT1100 C3X Aero - Tarantella
BMW F800GS 2008 - Apache
MW750 - Kaśka
Dr650

Podróże. Te małe i te duże - Galactic Adventure
:
Ja ze standardowych (dpr7ea9) też wymieniłem na cieplejsze (dpr8ea9) ale dalej strzela, pozostaje więc gaźnik, który jest zdławiony. Jak sprecyzuję w jaki sposób to go odblokuje. Może przez to strzela.

Hypersoniq
[Usunięty]
:
No tak, wygląda na to że jest to niezwykle popularny problem w shadowkach. Zwróciłes uwagę kiedyś na okoliczności szczególnie sprzyjające strzelaniu? Ja analizowałem to przez jakiś czas.



1.Zauważyłem że wpływ na to ma paliwo (po zalaniu v-powerem wzrastała częstotliwość strzelania).



2.Być może był to zbieg okoliczności ale często przy dużej wilgoci na dworze sytuacja się pogarszała (nie wiem czy pusty wydech może mieć z tym jakiś związek).



3.Jazda we dwójkę (czyli z większym obciążeniem) też na pewno nie wpływała dobrze na problem strzelania.



4.Po "przepaleniu" na trasie zazwyczaj problem na jakiś czas znikał.



Miałem tez pewną koncepcję dotyczącą akumulatora. Podejrzewałem że z powodu słabej baterii zalewało mi świece. Teraz mam już nowy. Mam nadzieje że z nadejściem lepszej pogody okaże się jak jest naprawdę.

Pozdrawiam

Odpowiedz do tematu
Skocz do:  

Pełna wersja forum
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group