Zamknięty przez: Globi 2009-01-20, 21:14 |
Nie wiem czy warto...(reflektor) |
Autor |
Wiadomość |
AJK
Klucznik-Andrzej
Motocykl: VT 750 C4 04; VF750S 86
Wiek: 68 Dołączył: 08 Lip 2008 Posty: 4666 Skąd: Wrocław-Rancho AJK
|
Wysłany: 2009-01-20, 09:20
|
|
|
Najlepiej jeżdzić z otwartym kloszem - lepiej wykręcać żarówkę |
|
|
|
|
robert.xii
Motocykl: vtx 1800 f
Dołączył: 25 Wrz 2007 Posty: 70 Skąd: polandia
|
Wysłany: 2009-01-20, 17:11
|
|
|
nie warto zmieniac. swialo jest obowiazkowe wiec lepiej je miec.
ja tez przy "amerykancu" nauczylem sie gasic kluczykiem.
i spoko!
nawet w samochodzie przerobilem swiatla "na stale" zeby o jednym nie pamietac.
zreszta, tak jak ks wspomnial. teraz wszystkie sprzety maja juz swiatla 'od kluczyka".
szkoda sobie zawracac glowe, moim skromnym zdaniem.
a jak ktos chce to mozna karbidowke zamocowac.
|
|
|
|
|
renegade
Handlarz gumek :-)
Motocykl: BRAK :-( było VT 700 C 85
Wiek: 45 Dołączył: 12 Mar 2007 Posty: 2433 Skąd: Lipsko
|
|
|
|
|
SHEMP
SHEMP
Motocykl: HD FLHTP czyli Electra Police 09
Wiek: 55 Dołączył: 29 Paź 2007 Posty: 383 Skąd: Stalowa Wola
|
Wysłany: 2009-01-20, 18:12
|
|
|
renegade26 napisał/a: | A ja gaszę na kierownicy (podobno tak się powinno ) i zaraz potem wyłączam stacyjkę |
w instrukcji piszą, że przy kierownicy jest tylko w przypadku awaryjnym, normalnie jednak kluczyk |
|
|
|
|
maly_tomi
dr inż. Klapek
Motocykl: VT 1100 C3 99
Wiek: 39 Dołączył: 28 Maj 2007 Posty: 1162 Skąd: Otwock
|
Wysłany: 2009-01-20, 18:33
|
|
|
SHEMP napisał/a: | renegade26 napisał/a: | A ja gaszę na kierownicy (podobno tak się powinno ) i zaraz potem wyłączam stacyjkę |
w instrukcji piszą, że przy kierownicy jest tylko w przypadku awaryjnym, normalnie jednak kluczyk |
W instrukcji piszą ze kluczykiem... z tego powodu ze niektórzy zapominają wyłączać świateł... innych różnic nie ma... wiec jak ktoś wyłącza na kierownicy i nie zapomina o kluczyku to jest oki. |
_________________ Honda Shadow VT1100 C3X Aero - Tarantella
BMW F800GS 2008 - Apache
MW750 - Kaśka
Dr650
Podróże. Te małe i te duże - Galactic Adventure |
|
|
|
|
andryszek
vel andrys
Motocykl: Yamacha XJ 900S
Wiek: 59 Dołączył: 24 Sie 2007 Posty: 661 Skąd: Sokółka
|
Wysłany: 2009-01-20, 19:25
|
|
|
maly_tomi napisał/a: | W instrukcji piszą ze kluczykiem... z tego powodu ze niektórzy zapominają wyłączać świateł... innych różnic nie ma... wiec jak ktoś wyłącza na kierownicy i nie zapomina o kluczyku to jest oki. |
Też mi tak na chłopski rozum sie wydaje (no i u mnie jeszcze chodzi wiatrak, jeśli wyłączam zagrzany silnik awaryjnym wyłącznikiem a kluczyk tkwi w stacyjce), natomiast mój dobry, znajomy i doświadczony mechanik motonitowy mówił, żeby gasić przyciskiem awaryjnym. Powód podał prosty:
zużyte, nadpalone (lub cokolwiek tam) części w awaryjnym wyłączniku są dużo tańsze od stacyjki - a podobno prawie zawsze przy wyłączaniu jakies drobne iskrzenie występuje... |
_________________ Andryszek - www |
|
|
|
|
Troll [Usunięty]
|
Wysłany: 2009-01-20, 20:37
|
|
|
Widać ,że trzeba zostac przy amerkanskim stylu... |
|
|
|
|
renegade
Handlarz gumek :-)
Motocykl: BRAK :-( było VT 700 C 85
Wiek: 45 Dołączył: 12 Mar 2007 Posty: 2433 Skąd: Lipsko
|
|
|
|
|
Globi
Motocykl: VT 500C '85
Wiek: 55 Dołączył: 21 Sty 2007 Posty: 1297 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 2009-01-20, 21:13
|
|
|
No to zamykam, zanim pojawią się tu spamerzy |
_________________ Nie ma nic lepszego jak silnik chłodzony powietrzem!!! |
|
|
|
|
|