Nie wiem czy warto...(reflektor)
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi

:
Najlepiej jeżdzić z otwartym kloszem - lepiej wykręcać żarówkę :shock:

:
nie warto zmieniac. swialo jest obowiazkowe wiec lepiej je miec.

ja tez przy "amerykancu" nauczylem sie gasic kluczykiem.

i spoko!



nawet w samochodzie przerobilem swiatla "na stale" zeby o jednym nie pamietac.



zreszta, tak jak ks wspomnial. teraz wszystkie sprzety maja juz swiatla 'od kluczyka".



szkoda sobie zawracac glowe, moim skromnym zdaniem.



a jak ktos chce to mozna karbidowke zamocowac.

:mrgreen:

:
A ja gaszę na kierownicy (podobno tak się powinno :idea: ) i zaraz potem wyłączam stacyjkę :-P

:
renegade26 napisał/a:
A ja gaszę na kierownicy (podobno tak się powinno :idea: ) i zaraz potem wyłączam stacyjkę :-P


w instrukcji piszą, że przy kierownicy jest tylko w przypadku awaryjnym, normalnie jednak kluczyk

:
SHEMP napisał/a:
renegade26 napisał/a:
A ja gaszę na kierownicy (podobno tak się powinno :idea: ) i zaraz potem wyłączam stacyjkę :-P


w instrukcji piszą, że przy kierownicy jest tylko w przypadku awaryjnym, normalnie jednak kluczyk






W instrukcji piszą ze kluczykiem... z tego powodu ze niektórzy zapominają wyłączać świateł... innych różnic nie ma... wiec jak ktoś wyłącza na kierownicy i nie zapomina o kluczyku to jest oki.

Honda Shadow VT1100 C3X Aero - Tarantella
BMW F800GS 2008 - Apache
MW750 - Kaśka
Dr650

Podróże. Te małe i te duże - Galactic Adventure
:
maly_tomi napisał/a:
W instrukcji piszą ze kluczykiem... z tego powodu ze niektórzy zapominają wyłączać świateł... innych różnic nie ma... wiec jak ktoś wyłącza na kierownicy i nie zapomina o kluczyku to jest oki.


Też mi tak na chłopski rozum sie wydaje (no i u mnie jeszcze chodzi wiatrak, jeśli wyłączam zagrzany silnik awaryjnym wyłącznikiem a kluczyk tkwi w stacyjce), natomiast mój dobry, znajomy i doświadczony mechanik motonitowy mówił, żeby gasić przyciskiem awaryjnym. Powód podał prosty:

zużyte, nadpalone (lub cokolwiek tam) części w awaryjnym wyłączniku są dużo tańsze od stacyjki - a podobno prawie zawsze przy wyłączaniu jakies drobne iskrzenie występuje...

Troll
[Usunięty]
:
Widać ,że trzeba zostac przy amerkanskim stylu... ;-)

:
Więc skoro wszystko jasne proponuję zamknąć temat.

:
No to zamykam, zanim pojawią się tu spamerzy ;-)

Nie ma nic lepszego jak silnik chłodzony powietrzem!!!
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Skocz do:  

Pełna wersja forum
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group