/
Forum SHOC.PL


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat

Poprzedni temat «» Następny temat
Czym kierować sie przy wyborze shadow 125?
Autor Wiadomość
Znachu 
ZnAcHu

Motocykl: HONDA CBR1100XX
Wiek: 40
Dołączył: 26 Sie 2015
Posty: 146
Skąd: Kutno
Wysłany: 2016-03-21, 21:50   

qharon napisał/a:
ja myślę, że jeśli dławik to raczej w tłumiku, a nie na kolankach. Jeśli w ogóle bo słuchajcie w innym serwisie hondy dwa dni później otrzymałem całkowicie sprzeczną odpowiedz co do blokady typu A (czyli do 103km/h) ten drugi serwisant powiedział, że typ A to wpełni odblokowany motocykl. Co Wy na to? rozmawiałem z wieloma ludźmi i wszyscy co mają typ A potwierdzają że przekraczają 110km/h wiec możne faktycznie typ A to brak blokad?, a te 103km/h to taka prędkość maksymalna producenta. Miałem w swoim życiu parę aut nowych z salonu i zawsze było tak, że jak w instrukcji było napisane np. prędkość max 180km/h, to i tak mogłem lecieć 195km/h itp i chyba każdy z Was się z tym spotkał ? może tu jest tak samo?


Panowie , mam pytanie :

Piszecie tu o dwóch typach A i B , z mojego VIn : JH2JC29C**********

Wynika że mam chyba typ C czy ktoś mi może powiedzieć co to znaczy ?

Co do wyników V-max to ( pisałem już kiedyś przypomnę ):
Do licznikowego 95 idzie jak pocisk , później zaczynają się schody , tak na prostej równej drodze dam radę może 110 -112 raz na autostradzie udało się 125 ale to chyba był wiatr w plecy ( nawet tiry sprawnie wyprzedzałem )

Jestem dość duży 110 kg i 188 cm

Patrzyłem na moduł jest z oznaczenim N51F
 
 
 
Zamek1200 


Motocykl: VT 125 00'
Wiek: 35
Dołączył: 15 Cze 2015
Posty: 514
Skąd: Mazowsze
Wysłany: 2016-03-21, 22:03   

A i B dotyczy motocykli na rynek niemiecki (poprawcie mnie jeśli się mylę). i skoro uzyskujesz większe prędkości na fabrycznym napędzie no to nie masz blokady. i przestańcie tu o tym pisać ;]
_________________

 
 
MARQ 
f.k.a. Konar


Motocykl: VT125c 99'; VT1100A.C.E. 94-95'
Dołączył: 29 Sie 2014
Posty: 1608
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2016-03-22, 09:23   

Znachu napisał/a:

Panowie , mam pytanie :
Piszecie tu o dwóch typach A i B , z mojego VIn : JH2JC29C**********
Wynika że mam chyba typ C czy ktoś mi może powiedzieć co to znaczy ?


z tego wynika, że masz motocykl ściągnięty ze Szwajcarii.
może mieć jakieś swoje odchyły... nie zastanawiałem się bliżej jakie, bo takiego nie mam ;)
... ma inne oznaczenie carburator assy: VPU1B zamiast VPU1A.
ale czym się różnią to nie wiem.

Znachu napisał/a:
Co do wyników V-max to ( pisałem już kiedyś przypomnę ):
Do licznikowego 95 idzie jak pocisk , później zaczynają się schody , tak na prostej równej drodze dam radę może 110 -112 raz na autostradzie udało się 125 ale to chyba był wiatr w plecy ( nawet tiry sprawnie wyprzedzałem )
Patrzyłem na moduł jest z oznaczenim N51F

te kilometry mogą zwodzić - sprawdzaj z GPSem.
- na rynek niemiecki - wersja B - ograniczona do 80km/h - muli już od czwórki czy nawet trójki, niech ktoś podpowie dokładnie...
- na rynek niemiecki - wersja A - (nie)ograniczona do 103km/h - muli tylko na ostatnim biegu, gdzieś od jednej trzeciej obrotów ... wrzucam wtedy czwórkę i do 110 (licznikowego 120) spokojnie podgonię jak nie będzie pod wiatr...
- zachowanie wersji C sam opisz.
 
 
Znachu 
ZnAcHu

Motocykl: HONDA CBR1100XX
Wiek: 40
Dołączył: 26 Sie 2015
Posty: 146
Skąd: Kutno
Wysłany: 2016-03-22, 10:01   

MARQ napisał/a:
- na rynek niemiecki - wersja A - (nie)ograniczona do 103km/h - muli tylko na ostatnim biegu, gdzieś od jednej trzeciej obrotów ... wrzucam wtedy czwórkę i do 110 (licznikowego 120) spokojnie podgonię jak nie będzie pod wiatr...


U mnie jest podobnie jak u Ciebie, na pierwszych 4 biegach idzie jak pocisk ( jest wrażenie jak by miła mieć max co najmniej 150 km/h :) hhehee ) i tak jest do 95 -100 km/h później aby przyspieszać trzeba piłować na 4 bo na piątce nie da rady. Na prostej myślę że na 4 dociągnę ze 112 - 115 licznikowe .

Podaj mi ile ważysz ?

Max na autostradzie leciałem 115 km/h GPS na liczniku ponad 120 , było jednak trochę z wiatrem : )

Chyba wybiorę się na hamownie sprawdzić moc i moment , taka przyjemność kosztuje 150 zł


p.s Przepraszam Zamek że ciągnę temat
_________________
 
 
 
Trom 
Tomek


Motocykl: VT750 05r,ST1300
Wiek: 54
Dołączył: 09 Sie 2014
Posty: 2618
Skąd: Otwock
Wysłany: 2016-03-22, 10:05   

To wracając do tematu :-)8
_________________
Pozdrawiam wszystkie motocyklistki i motocyklistów !!!
 
 
MARQ 
f.k.a. Konar


Motocykl: VT125c 99'; VT1100A.C.E. 94-95'
Dołączył: 29 Sie 2014
Posty: 1608
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2016-03-22, 10:21   

Trom napisał/a:
To wracając do tematu :-)8

Wracając do tematu warto zwrócić uwagę przy zakupie na takie szczegóły jak numer VIN bo po nim poznamy czy będziemy się wlec 80 czy pociskać 110..
Sprzedawcy nie zwracali przynajmniej do tej pory na to uwagi... Sprzedając po prostu Shadowki bo idą..
 
 
Trom 
Tomek


Motocykl: VT750 05r,ST1300
Wiek: 54
Dołączył: 09 Sie 2014
Posty: 2618
Skąd: Otwock
Wysłany: 2016-03-22, 10:24   

MARQ napisał/a:
Trom napisał/a:
To wracając do tematu :-)8

Wracając do tematu warto zwrócić uwagę przy zakupie na takie szczegóły jak numer VIN bo po nim poznamy czy będziemy się wlec 80 czy pociskać 110..
Sprzedawcy nie zwracali przynajmniej do tej pory na to uwagi... Sprzedając po prostu Shadowki bo idą..

No i to jest odpowiedź ,krótko i na temat :-)8
_________________
Pozdrawiam wszystkie motocyklistki i motocyklistów !!!
 
 
MARQ 
f.k.a. Konar


Motocykl: VT125c 99'; VT1100A.C.E. 94-95'
Dołączył: 29 Sie 2014
Posty: 1608
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2016-03-22, 11:27   

nudy w robocie, tłumacząc z niemieckiego forum googlami i zbierając dane w tym jednym zakresie,
[czyli nie odchodząc od tematu] - zwracając uwagę na VIN podczas zakupu vt125 dowiemy się, że:

JC29"A"
- wersja na Europę direct / Anglię / Francję/ również dostępna w Niemczech
- odblokowana (moduł N51F)
- mniejsze dysze 70/75
- prędkość maks ok 103km/h przy 10077 obrotów
(nie wiem na jakim biegu, bo na piątce takich obrotów nie widziałem).

JC29"B"
- wersja na Niemcy dla 16-latków
- zablokowana modułem zapłonowym (N5BF)
- mniejsze dysze 70/75
- prędkość maks ok 80km/h przy 7827 rpm na 5. biegu
(tak samo mnie to ciekawi/zastanawia prawdziwość zapisu, bo wątpię, żeby takie obroty były na 5. osiągalne)

obie wersje: A i B określane są jako 11KW przy 11krpm,
ale dla wersji B wartość ta nie jest osiągana na 5 biegu
(chyba chodzi o wartość obrotów, ale nie wiem czy to prawda... trochę gryzie się z rzeczywistością jaką mam w JC29A u siebie)

JC29"C"
- wersja na Szwajcarię
- brak danych na razie o blokadach prędkości ;) (widziałem gdzieś moduły N5BZ czy coś takiego... może ma związek ale nie musi)
- tylko info o szczególnym modelu gaźnika - coś z przepisami o emisji spalin.

JC31"?" - na pewno zmieniono dysze na większe 78/78 - może dlatego wzrosła vmax?
wymieniono te dysze podobno ze względu na niską jakość benzyny w niektórych krajach...

nie wiem czy istnieje wersja JC31"B",
bo zmieniły się przepisy w Niemczech kiedyś tam i może już nie była potrzebna??

wiemy też, że JC31 ma smarowanie "ulepszone" względem JC29, tj. dodany jeden kanał dla oliwy, która dociera lepiej gdzieś tam ;)

więc na to wychodzi, że pod względem różnic w budowie/zachowaniu - należałoby się chyba jednak bardziej przyglądać nowszym rocznikom (2003/4+)

oczywiście to tak abstrahując od wszelkich innych czynników, którymi powinniśmy się kierować przy wyborze konkretnej sztuki, gdyby nie różniła się od innych w powyższym zakresie... :-)8 a które to twórca tematu miał zapewne na myśli..
 
 
Daro66 

Motocykl: Honda Shadow VT 125
Wiek: 57
Dołączył: 09 Lis 2014
Posty: 159
Skąd: Warszawa/Michałowice
Wysłany: 2016-03-22, 11:39   

MARQ - pełen szacun :thx: - rozkminiłeś to w sposób prawidłowy i jest to istotna informacja dla kupujących .
 
 
Znachu 
ZnAcHu

Motocykl: HONDA CBR1100XX
Wiek: 40
Dołączył: 26 Sie 2015
Posty: 146
Skąd: Kutno
Wysłany: 2016-03-22, 11:47   

MARQ napisał/a:
JC29"C"
- wersja na Szwajcarię
- brak danych na razie o blokadach prędkości ;) (widziałem gdzieś moduły N5BZ czy coś takiego... może ma związek ale nie musi)
- tylko info o szczególnym modelu gaźnika - coś z przepisami o emisji spalin.


Czy możesz mi podać źródło tych info ?
_________________
 
 
 
MARQ 
f.k.a. Konar


Motocykl: VT125c 99'; VT1100A.C.E. 94-95'
Dołączył: 29 Sie 2014
Posty: 1608
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2016-03-22, 12:19   

ciężko tak ;)

- o wersji na Szwajcarię mówią wszystkie chyba katalogi części, wyróżniając jego inny gaźnik, np.


- taki moduł N5BZ się przewijał przez aukcje e-bay, ale zupełnie nie wiem czy ma zastosowanie w wersji C. jak masz taką to sprawdź co masz na module napisane.. może to nie trafiona informacja i tylko gaźnik jest nieco inny...

trochę info znalazłem dziś tutaj
ale to nadal forum bez odpowiedzialności za słowo.
 
 
Znachu 
ZnAcHu

Motocykl: HONDA CBR1100XX
Wiek: 40
Dołączył: 26 Sie 2015
Posty: 146
Skąd: Kutno
Wysłany: 2016-03-22, 12:34   

MARQ napisał/a:
- taki moduł N5BZ się przewijał przez aukcje e-bay, ale zupełnie nie wiem czy ma zastosowanie w wersji C. jak masz taką to sprawdź co masz na module napisane.. może to nie trafiona informacja i tylko gaźnik jest nieco inny...


Patrzyłem na moduł jest z oznaczniem N51F
_________________
 
 
 
Znachu 
ZnAcHu

Motocykl: HONDA CBR1100XX
Wiek: 40
Dołączył: 26 Sie 2015
Posty: 146
Skąd: Kutno
Wysłany: 2016-03-22, 12:40   

Ciekawe czym różnią się gaźniki VPU1A od VPU1B
_________________
 
 
 
MARQ 
f.k.a. Konar


Motocykl: VT125c 99'; VT1100A.C.E. 94-95'
Dołączył: 29 Sie 2014
Posty: 1608
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2016-03-22, 14:21   

Znachu napisał/a:
Patrzyłem na moduł jest z oznaczniem N51F

czyli moduł mają ten sam co odblokowane z europy, dlatego idzie ponad 100...
tutaj strzał mój był ślepy.

Znachu napisał/a:
Ciekawe czym różnią się gaźniki VPU1A od VPU1B

tym:

CARBURETOR ASSY. (VPU1A A) o part number 16100-KGB-612
składa się m.in. z:
CARBURETOR ASSY., RR. o part number 16101-KGB-611
CARBURETOR ASSY., FR. o part number 16102-KGB-611

natomiast
CARBURETOR ASSY. (VPU1B A) o part number 16100-KGB-782
składa się m.in. z:
CARBURETOR ASSY., RR. o part number 16101-KGB-781
CARBURETOR ASSY., FR. o part number 16102-KGB-781

pozostałe składowe tych elementów są niby identyczne, co do śrubki.

Zatem teraz to wy mi powiedzcie czym to się różni... :mrgreen:

ktoś chyba potrzebny, kto ogarnia temat emisji spalin i jak go poprawić,
bo zamiana tych elementów teoretycznie powinna obniżyć emisję..

wszystkie modele mają ten sam system wtórnego obiegu powietrza, więc to raczej nie to...

może ktoś ogarnięty w obrazkach podpowie co to jest nr 7 oraz 8 na tym obrazku,
to są właśnie te różniące oba gaźniki elementy, choć foto są dokładnie te same:
 
 
Grunej 


Motocykl: Shadow vt 125 99'
Wiek: 34
Dołączył: 20 Paź 2015
Posty: 35
Skąd: Gdynia
Wysłany: 2016-03-22, 16:25   

nr 7 to dekielek pod nim znajduje się membrana
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Wersja forum PDA/GSM