qharon napisał/a: |
ja myślę, że jeśli dławik to raczej w tłumiku, a nie na kolankach. Jeśli w ogóle bo słuchajcie w innym serwisie hondy dwa dni później otrzymałem całkowicie sprzeczną odpowiedz co do blokady typu A (czyli do 103km/h) ten drugi serwisant powiedział, że typ A to wpełni odblokowany motocykl. Co Wy na to? rozmawiałem z wieloma ludźmi i wszyscy co mają typ A potwierdzają że przekraczają 110km/h wiec możne faktycznie typ A to brak blokad?, a te 103km/h to taka prędkość maksymalna producenta. Miałem w swoim życiu parę aut nowych z salonu i zawsze było tak, że jak w instrukcji było napisane np. prędkość max 180km/h, to i tak mogłem lecieć 195km/h itp i chyba każdy z Was się z tym spotkał ? może tu jest tak samo? |
Panowie , mam pytanie :
Piszecie tu o dwóch typach A i B , z mojego VIn : JH2JC29C**********
Wynika że mam chyba typ C czy ktoś mi może powiedzieć co to znaczy ?
Co do wyników V-max to ( pisałem już kiedyś przypomnę ):
Do licznikowego 95 idzie jak pocisk , później zaczynają się schody , tak na prostej równej drodze dam radę może 110 -112 raz na autostradzie udało się 125 ale to chyba był wiatr w plecy ( nawet tiry sprawnie wyprzedzałem )
Jestem dość duży 110 kg i 188 cm
Patrzyłem na moduł jest z oznaczenim N51F