/
Forum SHOC.PL


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat

Poprzedni temat «» Następny temat
Czym kierować sie przy wyborze shadow 125?
Autor Wiadomość
Piwek 
Wredna MENDA


Motocykl: Była VT 125, VT 750 C8, FZ8 FAZER, BMW R1200R
Wiek: 52
Dołączył: 12 Paź 2015
Posty: 1975
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2016-03-18, 10:50   

saxo napisał/a:
może i tak, to skąd max speedy podawane na poziomie 125km/h.....


A co na to serwis hondy? Ktoś dzwonił, pytał?
Moim zdaniem wpływa na to wiatr, waga, oszustwo licznika, opony i HGW co jeszcze... Może...

Myślę, że konkretne zapytanie do HONDY dałoby jakieś wyjaśnienie.
_________________
"A ci, którzy tańczyli, zostali uznani za szalonych przez tych, którzy nie słyszeli muzyki" — Friedrich Nietzsche



Pozdrawiam
Tomek
 
 
saxo 
Paweł


Motocykl: była 125 jest 1100 C2 ACE '95
Wiek: 48
Dołączył: 01 Kwi 2015
Posty: 353
Skąd: Kazimierzówka/Lublin
Wysłany: 2016-03-18, 11:22   

znalazłem piękny prospekt http://www.hoc.org.uk/gal..._Shadow_125.PDF nie ma tam nic o v-max ale jest ciekawe porównanie graficzne na str 11 VT125 vs VT600
AHA na anglojęzycznych stronach max speed jest podawany jako 70mph czyli 112km/h
_________________
LWG
Ostatnio zmieniony przez saxo 2016-03-18, 11:33, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
garnett 
Majsterpopsuj


Motocykl: HD Electra Glide wcześniej VT500c i VT1100ace
Wiek: 43
Dołączył: 07 Gru 2013
Posty: 1617
Skąd: Warszawa-Wesoła
Wysłany: 2016-03-18, 11:32   

saxo napisał/a:
ciekawe porównanie graficzne na str 11 VT125 vs VT600

Na tej stronie http://cycle-ergo.com/ możesz sobie zrobić podobne porównanie i też z innymi modelami.
_________________
Jeżeli kobieta włącza wycieraczki kiedy nie pada, znaczy będzie skręcać.
 
 
qharon 
Bóg, Honor, Ojczyzna


Motocykl: Honda Shadow VT 125/180
Wiek: 45
Dołączył: 28 Lut 2016
Posty: 40
Skąd: Gdynia/Rumia
Wysłany: 2016-03-18, 12:25   

facet z plazy ma do mnie oddzwonić ....czekam. może się czegoś dowiem.
_________________
BÓG, HONOR, OJCZYZNA
 
 
Trom 
Tomek


Motocykl: VT750 05r,ST1300
Wiek: 54
Dołączył: 09 Sie 2014
Posty: 2618
Skąd: Otwock
Wysłany: 2016-03-18, 12:35   

qharon napisał/a:
facet z plazy ma do mnie oddzwonić .....


Ty znad morza i nie wiesz że pisze się "z plaży" a nie z plazy. :mrgreen: :toast:
_________________
Pozdrawiam wszystkie motocyklistki i motocyklistów !!!
 
 
wodnik57 

Motocykl: chce honda shadow 125
Dołączył: 22 Lut 2016
Posty: 11
Skąd: śląskie
Wysłany: 2016-03-18, 16:06   

A wiec obejrzalem jeszcze raz wczoraj honde i juz nie jest tak super, chociaz i tak niezle. Do wymiany opony, szczeki w bebnie z tylu, caly naped, oraz problem zzamkiem blokady kierownicy. I tutaj pytanie: do zamka blokady powinien pasowac klucz ze stacyjki? W tej , ktora ogladalem nie pasowal i brak innego. Zamek podejrzewam, ze jest wymienialny?
 
 
Goldix 
Rafał


Motocykl: Były VT 125, 750. Jest INNY
Wiek: 51
Dołączył: 12 Sie 2015
Posty: 775
Skąd: Marki (Warszawa)
Wysłany: 2016-03-18, 16:08   

Powinien być jeszcze jeden kluczyk specjalny do blokady kierownicy.
_________________
To nie było moje marzenie, ale zaskoczyło.

https://www.facebook.com/shadowontheroad/

 
 
qharon 
Bóg, Honor, Ojczyzna


Motocykl: Honda Shadow VT 125/180
Wiek: 45
Dołączył: 28 Lut 2016
Posty: 40
Skąd: Gdynia/Rumia
Wysłany: 2016-03-18, 16:59   

Mam info z hondy . Tak sa dwie blokady to do 103 km/h to tez blokada prawdopodobnie na krusccach ssących albo dlawik, Pan nie umial powiedziec dokladnie . Mozna sie tego dowiedzie jedynie podajac vin w honda polska z apytanie w tej sprawie. Tak czy owak potwierdzil ze niemcy blokuja na dwa sposoby A i B czli do 103 km/h i 80km/h
_________________
BÓG, HONOR, OJCZYZNA
 
 
Trom 
Tomek


Motocykl: VT750 05r,ST1300
Wiek: 54
Dołączył: 09 Sie 2014
Posty: 2618
Skąd: Otwock
Wysłany: 2016-03-18, 19:31   

wodnik57 napisał/a:
..... problem zzamkiem blokady kierownicy. I tutaj pytanie: do zamka blokady powinien pasowac klucz ze stacyjki? W tej , ktora ogladalem nie pasowal i brak innego. Zamek podejrzewam, ze jest wymienialny?

Do blokady nie pasuje kluczyk ze stacyjki. Nie ma dużego problemu w dorobieniu klucza do istniejącej blokady kierownicy.
_________________
Pozdrawiam wszystkie motocyklistki i motocyklistów !!!
 
 
MARQ 
f.k.a. Konar


Motocykl: VT125c 99'; VT1100A.C.E. 94-95'
Dołączył: 29 Sie 2014
Posty: 1608
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2016-03-19, 09:02   

qharon napisał/a:
Mam info z hondy . Tak sa dwie blokady to do 103 km/h to tez blokada prawdopodobnie na krusccach ssących albo dlawik, Pan nie umial powiedziec dokladnie . Mozna sie tego dowiedzie jedynie podajac vin w honda polska z apytanie w tej sprawie. Tak czy owak potwierdzil ze niemcy blokuja na dwa sposoby A i B czli do 103 km/h i 80km/h


Jakby to były krućce lub dławik to raczej nie blokowałby obrotów tylko na piątym biegu... A tak się zachowuje... Zobaczymy.
 
 
oktan77 
Paweł


Motocykl: VT 1100 T Tourer 00'
Wiek: 47
Dołączył: 12 Sie 2014
Posty: 1108
Skąd: Jedlnia-Letnisko
Wysłany: 2016-03-19, 13:25   

Trom napisał/a:
wodnik57 napisał/a:
..... problem zzamkiem blokady kierownicy. I tutaj pytanie: do zamka blokady powinien pasowac klucz ze stacyjki? W tej , ktora ogladalem nie pasowal i brak innego. Zamek podejrzewam, ze jest wymienialny?

Do blokady nie pasuje kluczyk ze stacyjki. Nie ma dużego problemu w dorobieniu klucza do istniejącej blokady kierownicy.

U mnie pasuje :-)8
_________________
"Nie ma, nie może być słynniejszej muzyki od tej, kiedy w piecu huczy ogień, a za oknem duje wiatr" E.S.
 
 
Trom 
Tomek


Motocykl: VT750 05r,ST1300
Wiek: 54
Dołączył: 09 Sie 2014
Posty: 2618
Skąd: Otwock
Wysłany: 2016-03-19, 18:21   

oktan77, piszemy o VT125 :-P
_________________
Pozdrawiam wszystkie motocyklistki i motocyklistów !!!
 
 
Zamek1200 


Motocykl: VT 125 00'
Wiek: 35
Dołączył: 15 Cze 2015
Posty: 514
Skąd: Mazowsze
Wysłany: 2016-03-19, 23:50   

qharon napisał/a:
Tak sa dwie blokady to do 103 km/h to tez blokada prawdopodobnie na krusccach ssących albo dlawik, [...] Tak czy owak potwierdzil ze niemcy blokuja na dwa sposoby A i B czli do 103 km/h i 80km/h


potwierdzam. krućce ssące można odrzucić bo sprawdzałem u siebie (chyba że mechanik w konia mnie zrobił i nie sprawdził bądź fujara i uznał że te są właściwe). zostają 2 możliwości: dławik w układzie wydechowym albo pierścień w gaźniku ograniczający skok igiełki. jeśli chodzi o gaźnik to zleciłem jego czyszczenie i mechanik nic nie mówił (np mógł nieposiadać wiedzy że tego nie powinno być) albo wziął kase ale nie wykonał zadania, no albo faktycznie gaźnik mam "ok" ;-)

niemniej przymierzam sie do sprawdzenia tego osobiście. co do dławika w wydechu to nie wiem jak to ugryźć. to będzie gdzieś w kolanku na początku? czy może w tłumiku?
_________________

 
 
qharon 
Bóg, Honor, Ojczyzna


Motocykl: Honda Shadow VT 125/180
Wiek: 45
Dołączył: 28 Lut 2016
Posty: 40
Skąd: Gdynia/Rumia
Wysłany: 2016-03-20, 01:46   

ja myślę, że jeśli dławik to raczej w tłumiku, a nie na kolankach. Jeśli w ogóle bo słuchajcie w innym serwisie hondy dwa dni później otrzymałem całkowicie sprzeczną odpowiedz co do blokady typu A (czyli do 103km/h) ten drugi serwisant powiedział, że typ A to wpełni odblokowany motocykl. Co Wy na to? rozmawiałem z wieloma ludźmi i wszyscy co mają typ A potwierdzają że przekraczają 110km/h wiec możne faktycznie typ A to brak blokad?, a te 103km/h to taka prędkość maksymalna producenta. Miałem w swoim życiu parę aut nowych z salonu i zawsze było tak, że jak w instrukcji było napisane np. prędkość max 180km/h, to i tak mogłem lecieć 195km/h itp i chyba każdy z Was się z tym spotkał ? może tu jest tak samo?
_________________
BÓG, HONOR, OJCZYZNA
 
 
Zamek1200 


Motocykl: VT 125 00'
Wiek: 35
Dołączył: 15 Cze 2015
Posty: 514
Skąd: Mazowsze
Wysłany: 2016-03-20, 16:40   

zawsze z róznych źródeł będą różne informacje - bardziej lub mniej rozbieżne. nie przeszkadza mi ta rozmowa ale skoro znów debatujemy na temat Vmax i blokad to proponuje przenieść się do wątków które są temu poświęcone co by nie robić bałaganu i nie utrudniać odszukania istotnych informacji kiedyś w przyszłości. myśle że temat dot. MODUŁU ZAPŁONOWEGO będzie najbardziej odpowiedni. chyba wszystko zostało tam powiedziane. no i teraz dopóki ktoś nie znajdzie dławika w wydechu lub pierścienia w gaźniku to będziemy stać w miejscu
_________________

 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Wersja forum PDA/GSM