Czym kierować sie przy wyborze shadow 125?
Odpowiedz do tematu

:
saxo napisał/a:
może i tak, to skąd max speedy podawane na poziomie 125km/h.....


A co na to serwis hondy? Ktoś dzwonił, pytał?
Moim zdaniem wpływa na to wiatr, waga, oszustwo licznika, opony i HGW co jeszcze... Może...

Myślę, że konkretne zapytanie do HONDY dałoby jakieś wyjaśnienie.

"A ci, którzy tańczyli, zostali uznani za szalonych przez tych, którzy nie słyszeli muzyki" — Friedrich Nietzsche



Pozdrawiam
Tomek
:
znalazłem piękny prospekt http://www.hoc.org.uk/gal..._Shadow_125.PDF nie ma tam nic o v-max ale jest ciekawe porównanie graficzne na str 11 VT125 vs VT600
AHA na anglojęzycznych stronach max speed jest podawany jako 70mph czyli 112km/h

Ostatnio zmieniony przez saxo 2016-03-18, 11:33, w całości zmieniany 1 raz
LWG
:
saxo napisał/a:
ciekawe porównanie graficzne na str 11 VT125 vs VT600

Na tej stronie http://cycle-ergo.com/ możesz sobie zrobić podobne porównanie i też z innymi modelami.

Jeżeli kobieta włącza wycieraczki kiedy nie pada, znaczy będzie skręcać.
:
facet z plazy ma do mnie oddzwonić ....czekam. może się czegoś dowiem.

BÓG, HONOR, OJCZYZNA
:
qharon napisał/a:
facet z plazy ma do mnie oddzwonić .....


Ty znad morza i nie wiesz że pisze się "z plaży" a nie z plazy. :mrgreen: :toast:

Pozdrawiam wszystkie motocyklistki i motocyklistów !!!
:
A wiec obejrzalem jeszcze raz wczoraj honde i juz nie jest tak super, chociaz i tak niezle. Do wymiany opony, szczeki w bebnie z tylu, caly naped, oraz problem zzamkiem blokady kierownicy. I tutaj pytanie: do zamka blokady powinien pasowac klucz ze stacyjki? W tej , ktora ogladalem nie pasowal i brak innego. Zamek podejrzewam, ze jest wymienialny?

:
Powinien być jeszcze jeden kluczyk specjalny do blokady kierownicy.

To nie było moje marzenie, ale zaskoczyło.

https://www.facebook.com/shadowontheroad/

:
Mam info z hondy . Tak sa dwie blokady to do 103 km/h to tez blokada prawdopodobnie na krusccach ssących albo dlawik, Pan nie umial powiedziec dokladnie . Mozna sie tego dowiedzie jedynie podajac vin w honda polska z apytanie w tej sprawie. Tak czy owak potwierdzil ze niemcy blokuja na dwa sposoby A i B czli do 103 km/h i 80km/h

BÓG, HONOR, OJCZYZNA
:
wodnik57 napisał/a:
..... problem zzamkiem blokady kierownicy. I tutaj pytanie: do zamka blokady powinien pasowac klucz ze stacyjki? W tej , ktora ogladalem nie pasowal i brak innego. Zamek podejrzewam, ze jest wymienialny?

Do blokady nie pasuje kluczyk ze stacyjki. Nie ma dużego problemu w dorobieniu klucza do istniejącej blokady kierownicy.

Pozdrawiam wszystkie motocyklistki i motocyklistów !!!
:
qharon napisał/a:
Mam info z hondy . Tak sa dwie blokady to do 103 km/h to tez blokada prawdopodobnie na krusccach ssących albo dlawik, Pan nie umial powiedziec dokladnie . Mozna sie tego dowiedzie jedynie podajac vin w honda polska z apytanie w tej sprawie. Tak czy owak potwierdzil ze niemcy blokuja na dwa sposoby A i B czli do 103 km/h i 80km/h


Jakby to były krućce lub dławik to raczej nie blokowałby obrotów tylko na piątym biegu... A tak się zachowuje... Zobaczymy.

:
Trom napisał/a:
wodnik57 napisał/a:
..... problem zzamkiem blokady kierownicy. I tutaj pytanie: do zamka blokady powinien pasowac klucz ze stacyjki? W tej , ktora ogladalem nie pasowal i brak innego. Zamek podejrzewam, ze jest wymienialny?

Do blokady nie pasuje kluczyk ze stacyjki. Nie ma dużego problemu w dorobieniu klucza do istniejącej blokady kierownicy.

U mnie pasuje :-)8

"Nie ma, nie może być słynniejszej muzyki od tej, kiedy w piecu huczy ogień, a za oknem duje wiatr" E.S.
:
oktan77, piszemy o VT125 :-P

Pozdrawiam wszystkie motocyklistki i motocyklistów !!!
:
qharon napisał/a:
Tak sa dwie blokady to do 103 km/h to tez blokada prawdopodobnie na krusccach ssących albo dlawik, [...] Tak czy owak potwierdzil ze niemcy blokuja na dwa sposoby A i B czli do 103 km/h i 80km/h


potwierdzam. krućce ssące można odrzucić bo sprawdzałem u siebie (chyba że mechanik w konia mnie zrobił i nie sprawdził bądź fujara i uznał że te są właściwe). zostają 2 możliwości: dławik w układzie wydechowym albo pierścień w gaźniku ograniczający skok igiełki. jeśli chodzi o gaźnik to zleciłem jego czyszczenie i mechanik nic nie mówił (np mógł nieposiadać wiedzy że tego nie powinno być) albo wziął kase ale nie wykonał zadania, no albo faktycznie gaźnik mam "ok" ;-)

niemniej przymierzam sie do sprawdzenia tego osobiście. co do dławika w wydechu to nie wiem jak to ugryźć. to będzie gdzieś w kolanku na początku? czy może w tłumiku?

:
ja myślę, że jeśli dławik to raczej w tłumiku, a nie na kolankach. Jeśli w ogóle bo słuchajcie w innym serwisie hondy dwa dni później otrzymałem całkowicie sprzeczną odpowiedz co do blokady typu A (czyli do 103km/h) ten drugi serwisant powiedział, że typ A to wpełni odblokowany motocykl. Co Wy na to? rozmawiałem z wieloma ludźmi i wszyscy co mają typ A potwierdzają że przekraczają 110km/h wiec możne faktycznie typ A to brak blokad?, a te 103km/h to taka prędkość maksymalna producenta. Miałem w swoim życiu parę aut nowych z salonu i zawsze było tak, że jak w instrukcji było napisane np. prędkość max 180km/h, to i tak mogłem lecieć 195km/h itp i chyba każdy z Was się z tym spotkał ? może tu jest tak samo?

BÓG, HONOR, OJCZYZNA
:
zawsze z róznych źródeł będą różne informacje - bardziej lub mniej rozbieżne. nie przeszkadza mi ta rozmowa ale skoro znów debatujemy na temat Vmax i blokad to proponuje przenieść się do wątków które są temu poświęcone co by nie robić bałaganu i nie utrudniać odszukania istotnych informacji kiedyś w przyszłości. myśle że temat dot. MODUŁU ZAPŁONOWEGO będzie najbardziej odpowiedni. chyba wszystko zostało tam powiedziane. no i teraz dopóki ktoś nie znajdzie dławika w wydechu lub pierścienia w gaźniku to będziemy stać w miejscu

Odpowiedz do tematu
Skocz do:  

Pełna wersja forum
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group