problem z odpalaniem |
Autor |
Wiadomość |
adam60
Motocykl: honda shadow 1986
Dołączył: 21 Wrz 2014 Posty: 1 Skąd: warmia i mazury
|
Wysłany: 2014-09-21, 13:55 problem z odpalaniem
|
|
|
kręci kręci,ale nie zaskakuje,jakby paliwa brak.po kilku próbach odpala zwykle na wysokim gazie,no i paliwo czuć |
_________________ kerudab |
Ostatnio zmieniony przez adam60 2014-09-21, 15:40, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
Japa
Motocykl: VN1600 Nomad '07, był VT 600C '89
Wiek: 50 Dołączył: 06 Sie 2011 Posty: 974 Skąd: Ostrowiec Św. / TOS
|
Wysłany: 2014-09-21, 15:28
|
|
|
ale kreci, nie kręci, cyka, nie cyka, cisza, nie cisza |
|
|
|
|
garnett
Majsterpopsuj
Motocykl: HD Electra Glide wcześniej VT500c i VT1100ace
Wiek: 43 Dołączył: 07 Gru 2013 Posty: 1617 Skąd: Warszawa-Wesoła
|
Wysłany: 2014-09-21, 16:46
|
|
|
Strzela z wydechów ? Bo u mnie jest podobnie raz zaskoczy za pierwszym razem a czasem muszę go trochę pomęczyć zanim odpali. Niezależnie czy na ciepłym czy na zimnym.
Ja u siebie stawiam na synchronizację gaźników. |
_________________ Jeżeli kobieta włącza wycieraczki kiedy nie pada, znaczy będzie skręcać. |
|
|
|
|
Pablo76
Motocykl: Honda VT750 RC14 '83
Wiek: 47 Dołączył: 09 Wrz 2014 Posty: 27 Skąd: Legnica
|
Wysłany: 2014-09-22, 10:28
|
|
|
Mam podobny problem, zapali, pochodzi i jak zgasnie to problem z odpaleniem. Dopiero po długim kręceniu i na ssaniu odpali.
Zauwazyłem ze jest to problem jak mam mniej niz 1/3 baku paliwa, jak jest wiecej to problem niewidoczny. |
|
|
|
|
Morfi 63
Motocykl: Honda Shadow VT 1100 88 r
Wiek: 60 Dołączył: 08 Gru 2013 Posty: 337 Skąd: Ostrów Wlkp.
|
Wysłany: 2014-09-26, 17:51
|
|
|
Popieram garnetta ,gdy ja nabyłem swoją 500 to też musiałem wetknąć swoje łapska do gaźnika efekt był taki jak opisujecie po ponownym ustawieniu składu mieszanki i synchronizacji odpala za 1 razem |
_________________ Moja 2 pasja http://morfi.flog.pl/ |
|
|
|
|
Leo
Motocykl: Była VT 500 C 85, Honda XL 600V Transalp
Wiek: 64 Dołączył: 02 Maj 2013 Posty: 3111 Skąd: Otwock
|
Wysłany: 2014-10-09, 19:56
|
|
|
Japa napisał/a: | ale kreci, nie kręci, cyka, nie cyka, cisza, nie cisza |
na gorącym kręci kręci kręci i aż ...słabnie aku, kiedy go podładowałem myślałem że problem minął ale....niestety objawy wróciły
z popychu zapala od razu, no prawie o ile mam kawałek dobrego asfaltu i....wystarczający zapas sił
dziwne że.....nie za każdym razem ma kłopoty, czasem cały dzień jeździ normalnie
za to na pewno jak zatankuję na Orlenie koło domu, już się tam ze mnie śmieją
ps. jak z tym żyć?nigdy nie wiem czy odpalę
jakie przyczyny? aha rano lub gdy jest chłodny pali jak gdyby nigdy nic
nie będę już grzebał w gaźnikach, a propos ile kosztuje synchronizacja w 500? |
_________________ never as good as the first time |
|
|
|
|
Dempsey
Adam
Motocykl: NT1100, był VTX 1800 Neo '04 M-72 Irbit '56
Wiek: 53 Dołączył: 27 Kwi 2012 Posty: 1138 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2014-10-09, 20:10
|
|
|
Leo napisał/a: | a propos ile kosztuje synchronizacja w 500? |
Tak jak Ci mówiłem, zagadaj z Pabloo |
_________________ I love to ride
I hate to arrive |
|
|
|
|
giordano
giordano
Motocykl: VT500
Wiek: 45 Dołączył: 28 Lis 2014 Posty: 10 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 2014-11-30, 00:00
|
|
|
a mój tylko kręci i kręci, iskra jest na obydwu swiecach, końcówki swiec po wyjeciu mokre. i ni hu hu. Czy mogł się zaołon przestawić? chyba nie bo elektroniczny
gdzie szukac przyczyny. Zauwazyłem, ze na lince od ssania jest luz. |
|
|
|
|
Krzychoo
Krzysiek
Motocykl: Valkyrie GL1500 Interstate
Dołączył: 14 Wrz 2013 Posty: 855 Skąd: Kurów LPU
|
Wysłany: 2014-11-30, 15:40
|
|
|
Jeżeli nie odzywa się wcale to stawiałbym na elektrykę. Gdyby była iskra to powinien od czasu do czasu przynajmniej strzelić w tłumik. Może zalewa świece? Wymieniałeś je? Sprawdź kontakt przewodów WN z cewkami i w fajkach. Spróbuj odpalić na kablach z innego aku np. z samochodu. Dobrze by było też sprawdzić dopływ paliwa do gaźnika(gaźników). |
_________________ <-VT1100C2<-WSKM06B3<-WSKM06B1 |
|
|
|
|
Marcin Racibory
Marcin
Motocykl: Honda Shadow VT500C 1985 vt 1100 z1988
Wiek: 54 Dołączył: 22 Sty 2009 Posty: 553 Skąd: Nowe Racibory
|
Wysłany: 2014-12-03, 22:56
|
|
|
Leo napisał/a: | Japa napisał/a: | ale kreci, nie kręci, cyka, nie cyka, cisza, nie cisza |
na gorącym kręci kręci kręci i aż ...słabnie aku, kiedy go podładowałem myślałem że problem minął ale....niestety objawy wróciły
z popychu zapala od razu, no prawie o ile mam kawałek dobrego asfaltu i....wystarczający zapas sił
dziwne że.....nie za każdym razem ma kłopoty, czasem cały dzień jeździ normalnie
za to na pewno jak zatankuję na Orlenie koło domu, już się tam ze mnie śmieją
ps. jak z tym żyć?nigdy nie wiem czy odpalę
jakie przyczyny? aha rano lub gdy jest chłodny pali jak gdyby nigdy nic
nie będę już grzebał w gaźnikach, a propos ile kosztuje synchronizacja w 500? |
U mnie też tak było ,aż któregoś dnia przekręciłem kluczyk w stacyjce i nic-cisza.Styki w stacyjce były całkiem wypalone.Po wymianie stacyjki jest OK. |
_________________ Ze mną jak z dzieckiem.
Za rączkę i na piwo. |
|
|
|
|
oktan77
Paweł
Motocykl: VT 1100 T Tourer 00'
Wiek: 47 Dołączył: 12 Sie 2014 Posty: 1111 Skąd: Jedlnia-Letnisko
|
Wysłany: 2014-12-04, 14:18
|
|
|
U mnie czasem nie chciał zapalić na gorącym silniku, 2-3próby i po baterii, z kabli palił od razu. Winna była bateria. Ale czyszczenie gaźników, synchro, oleje, filtry itd też zrobiłem |
_________________ "Nie ma, nie może być słynniejszej muzyki od tej, kiedy w piecu huczy ogień, a za oknem duje wiatr" E.S. |
|
|
|
|
Leo
Motocykl: Była VT 500 C 85, Honda XL 600V Transalp
Wiek: 64 Dołączył: 02 Maj 2013 Posty: 3111 Skąd: Otwock
|
Wysłany: 2014-12-04, 19:30
|
|
|
też wymieniłem akumulator, pomogło ale wciąż z trudem uruchamiam
pora na synchronizację, na początku sezonu |
_________________ never as good as the first time |
|
|
|
|
pabloo
Motocykl: Yamaha Road Star XV 1700 MidnightStar
Wiek: 43 Dołączył: 30 Lis 2010 Posty: 192 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2014-12-04, 20:22
|
|
|
Zapraszam Panowie :) ale pamiętajcie... synchronizacja gaźników to nie lek na całe zło. Nawet jak macie rozsynchronizowane to powinien odpalać i jeździć, ewentualnie troszkę gorzej przyśpieszać i nierówno chodzić. W światku motocyklistów i pseudo mechaników utarło się, że synchronizacja leczy wszystko co złe Przyczyny trzeba szukać w źle ustawionych bądź zasyfionych gaźnikach lub elektryce np. cewkach WN |
_________________ SERWIS MOTOCYKLI https://www.facebook.com/...321190111249440 |
|
|
|
|
oktan77
Paweł
Motocykl: VT 1100 T Tourer 00'
Wiek: 47 Dołączył: 12 Sie 2014 Posty: 1111 Skąd: Jedlnia-Letnisko
|
Wysłany: 2014-12-05, 09:21
|
|
|
Myślę, że każdy przed synchronizacją czyści gaźniki |
_________________ "Nie ma, nie może być słynniejszej muzyki od tej, kiedy w piecu huczy ogień, a za oknem duje wiatr" E.S. |
|
|
|
|
mordimer
Motocykl: Honda
Dołączył: 01 Maj 2014 Posty: 182 Skąd: tu_i_tam
|
Wysłany: 2014-12-05, 10:36
|
|
|
Częstą |
Ostatnio zmieniony przez mordimer 2015-01-07, 23:24, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
|